quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik vind de fiets erger. Tenzij ik achterop zitquote:Op zondag 8 mei 2011 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
Treinenecht het grootste prutstransport wat er is
Ze rijden op een tijd wat je niet uitkomt naar een plaats waar je eigenlijk niet heen wilquote:Op zondag 8 mei 2011 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
Treinenecht het grootste prutstransport wat er is
En je zit naast stinkende mensen die veel te hard bellen en als je muziek wilt luisteren krijg je gezeik van anderen en je kunt niet doen wat je wilt en je betaald er nog veel te veel voor ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ze rijden op een tijd wat je niet uitkomt naar een plaats waar je eigenlijk niet heen wil
quote:Railion 1601
Railion-serie 1601 – 1622 (voorheen t/m 1637)
Door de scheiding van de NS in een reizigers- en een goederendeel wordt de serie NS 1600 eind jaren 90 gesplitst. NS-Reizigers nummert haar locomotieven om in de NSR-serie 1800. Railion krijgt de locomotieven 1601 t/m 1637. Railion heeft aan dit aantal te veel en NS-Reizigers kan nog wel enkele locomotieven gebruiken. Daarom wisselen de 1634 t/m 1637 alsnog van eigenaar en worden bij NS-Reizigers de 1834 t/m 1837. De 1637 is nu net de eerste elektrische locomotief die in het goederenrood is geschilderd. Om flexibeler te kunnen werken, rijdt Railion steeds meer treinen met uitsluitend dieseltractie. De behoefte aan elektrische locomotieven is derhalve niet zo groot. In 2002 gaan de locomotieven 1624 t/m 1633 over naar NS-Reizigers.
In het najaar van 2001 gebruikt Railion de locomotieven van de serie 1600 voor het rijden van de Sandite-trein op het traject Zwolle – Emmen.
Ik fiets liever dan dat ik achterop zit hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind de fiets erger. Tenzij ik achterop zit. Alhoewel, mijn knietjes hebben wel eens hallo tegen een paaltje gezegd.
Een keertje bij Huug achterop ook.. dat ging echt nét goed.
Vrouwen zijn inderdaad beter in benen omhoog trekken langer dan 5 minuten.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik fiets liever dan dat ik achterop zit hoor![]()
M'n benen moet ik omhoog trekken natuurlijk en dat is na 5 minuten al ondragelijk die pijn
Whehe, ja, dat hoef ik nietquote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M'n benen moet ik omhoog trekken natuurlijk en dat is na 5 minuten al ondragelijk die pijn
Wel eens van voetsteppies gehoord ?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tas naast je en je voeten op de bank tegenover je, single seated coupèquote:Op zondag 8 mei 2011 12:33 schreef Anne het volgende:
Ik zette altijd mijn tas op de stoel naast me. Aso? Nee. Genoeg andere plaatsen joh.
Benadeeld noem ik dat.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Leuke OP!
Maarja ik ben bevooroordeeld met een pa bij de spoorwegen
Maar wel met de metro onder je voetjes eh.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tas naast je en je voeten op de bank tegenover je, single seated coupè
Kan wel gratis met de treinquote:
Ik kan ook gratis met een bot mes in mijn ogen steken maar dat wil niet zeggen dat ik het leuk vind.quote:
Nee, dan kun je hem niet lezenquote:
Jep, die zet je tussen de moeren van de achteras vastquote:
Je hebt tegenwoordig ook een motor waar prima iemand achterop kanquote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef Anne het volgende:
Ik heb gewoon een fiets waar niemand achterop kan, ik heb een motor waar niemand achterop kan en ik had een auto waar niemand achterin kon.
Hoef je nooit taxi te spelen.
Op die fietsen waar we zo nu en dan mee naar de stad gaan zitten geen stepjes.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, die zet je tussen de moeren van de achteras vast
Voor kiddo's van 5 zijn er zitjes, daar past die dikke derrière van jou idd niet in
Mja.. mijn vriendinnen begonnen daar al over. Ik zeg;quote:Op zondag 8 mei 2011 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook een motor waar prima iemand achterop kan
Dat is een keuze, voor 2 knaken en een minuutje of 5 werk heb je nooit meer kramp in je beentjesquote:Op zondag 8 mei 2011 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op die fietsen waar we zo nu en dan mee naar de stad gaan zitten geen stepjes.
Je mag blij zijn dat er wielen en een frame op zitten
Ik heb niks met die vrouwen, maar die vent heeft dat wel goed geregeldquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef Anne het volgende:
Een van de drie is jarig.
Fotoboek van Kinkycouple
Edit: De man dus.
Willen ze ze nodig achterop dan? Er is nog wel ruimte bij ome Paul, in Nimwegenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Mja.. mijn vriendinnen begonnen daar al over. Ik zeg;.
Vonden ze niet zo leuk, zij pech.
Nouja, goed geregeld. Ik heb liever 1 mooie vrouw, dan 2 lelijkequote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb niks met die vrouwen, maar die vent heeft dat wel goed geregeld![]()
Die groene amerikaan is trouwens wel
Ik fiets gewoon, en de mensen met korte beentjes mogen achteropquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is een keuze, voor 2 knaken en een minuutje of 5 werk heb je nooit meer kramp in je beentjes
Één dame heeft nog niet eens d'r autorijbewijs, laat staan dat ze lessen gaat volgen voor de motorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Willen ze ze nodig achterop dan? Er is nog wel ruimte bij ome Paul, in Nimwegen
Blazer, daar zit standaard een lastrafo achterin, kun je de bodem lassen terwijl je rijdtquote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb niks met die vrouwen, maar die vent heeft dat wel goed geregeld![]()
Die groene amerikaan is trouwens wel
Ik deel die visiequote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, goed geregeld. Ik heb liever 1 mooie vrouw, dan 2 lelijke.
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blazer, daar zit standaard een lastrafo achterin, kun je de bodem lassen terwijl je rijdt
Zet maar ff bij mij achterop, dan zijn ze meteen genezenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Één dame heeft nog niet eens d'r autorijbewijs, laat staan dat ze lessen gaat volgen voor de motor. De andere wil ik niet achterop, want die gaat waarschijnlijk heel hard gillen en mijn oordopjes filteren dat denk ik niet.
Ik had afgestemd met het presidium van Smurfenland.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
WTF! bokkelul, ik zit dezelfde OP te maken
[..]
Ja, dan kun je beter voor een Suburban kijken, die hebben het ook, alleen daarin kun je tenminste een beetje grote lappen lassen, en het is een toffere bak ook trouwensquote:Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat echt zo'n drama ja?
*streep* op m'n "auto die ik nog wil hebben lijstje"
Ik in FB, maar daar hield Truus gewoon d'r smoel dicht.. ik zal zo eens naar buiten lopen met een emmertje waterquote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had afgestemd met het presidium van Smurfenland.
Maar fijn dat jij toch zo treinminded bent.
Was niet dezelfde, want ik heb de tekst zelf geschreven.
Echt niet. Ik voorspelde precies wat er ging gebeuren.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik in FB, maar daar hield Truus gewoon d'r smoel dicht.. ik zal zo eens naar buiten lopen met een emmertje water
kutwijf, jij had voorkennisquote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt niet. Ik voorspelde precies wat er ging gebeuren..
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik in FB, maar daar hield Truus gewoon d'r smoel dicht.. ik zal zo eens naar buiten lopen met een emmertje water
Ik ookquote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt niet. Ik voorspelde precies wat er ging gebeuren..
Have fun met de kidsquote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Duvel het volgende:
Goed, we moeten maar eens gaan. Dag allemaal, veel plezier met de mooie OP vandaag!
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de niet-visionairen; kleine smurf is nu ietswat nattig
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de niet-visionairen; kleine smurf is nu ietswat nattig
Wij gaan strakkies naar Gnept, om de aspergesoep te killen en om een moeder blij te maken met een plantachtig dingquote:Op zondag 8 mei 2011 12:59 schreef BaraCuda het volgende:
Zo fijn naar Vettel kijken die het hele veld op een rondje zet en daarna zo uit z'n auto komt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
GA DOOD!!
Dan kijk ik liever naar Vettel die wintquote:Op zondag 8 mei 2011 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij gaan strakkies naar Gnept, om de aspergesoep te killen en om een moeder blij te maken met een plantachtig ding
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij gaan strakkies naar Loosdrecht, om de BBQ te killen en om een moeder blij te maken met een intratuin-bon
En de restquote:Op zondag 8 mei 2011 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij gaan strakkies naar Gnept, om de aspergesoep te killen en om een moeder blij te maken met een plantachtig ding
je weet niet wat je mistquote:Op zondag 8 mei 2011 13:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar Vettel die wint
Da's ook een ideequote:
Jaja. Ik heb nog niet zoveel honger gehad.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:10 schreef BaraCuda het volgende:
Oh, en als je het niet wist.... dat groene daar onder die wasdroger... dat moet je af en toe maaien
Volle waterkan dead on targetquote:
Koffie voor SDquote:Op zondag 8 mei 2011 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volle waterkan dead on target, litertje of 2 denk ik
Dank jequote:
Van de winter zat ze nog in d'r blote billetjes in de sneeuwquote:Op zondag 8 mei 2011 13:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]Kunnen we misschien in de toekomst meer van deze acties verwachten
Alleen zijn daar dan weer geen foto's vanquote:Op zondag 8 mei 2011 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Van de winter zat ze nog in d'r blote billetjes in de sneeuw
Hmmm, ik had wel foto's van de bilafdrukken in de sneeuw, maar niet bewaard, wel gepost toen volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2011 13:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen zijn daar dan weer geen foto's van
Ze heeft nu alleen de restjes nog aan, dat zie ik veel lieverquote:
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze heeft nu alleen de restjes nog aan, dat zie ik veel liever
Ze peert hem acuut naar bovenquote:
Jij hebt ook benenquote:
True, has picture, maar die ga ik niet online hostenquote:
Ziet er niet uit!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:36 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n kitcar is toch wel vrij cheap te bouwen zeg
5000 euro was ik al niet vanuit gegaan hoor. De basiskit is nog duurder.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
Vergeet direct alle verhalen die je leest over 4000-5000 euro. Dat gaat jou niet lukken. Reken minimaal op het dubbele.
Ford focus is de donor auto. En je hebt ook een MX5 model.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
En wat voor blok prakken ze daarin? wel heel erg kewl om op dit soort dagen een stukje mee te gaan toeren, alleen moet je wel ruimte hebben om hem de rest van het jaar ergens te stallen
Heb je daar wel eens in gezeten?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vind de caterham modellen ook wel mooier ja
Hmkay, motorisch vind ik het allebei niet echt geweldig; dat kan vast beterquote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ford focus is de donor auto. En je hebt ook een MX5 model.
Die rode is het MX5 model.
Hayabusa turbo zoals in een Radicalquote:Op zondag 8 mei 2011 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, motorisch vind ik het allebei niet echt geweldig; dat kan vast beter
optie, maar is weer een beetje nerveus, gewoon een oldskool C20XE blokkie erin met TB's erop ofzo, koop je voor een prikkie, lekker betrouwbaar, en meer als 150 - 175 paardjes heb je toch niet nodig in zo'n skelterquote:
Met dit soort gewichten zijn dat soort motoren natuurlijk wel leuk.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, motorisch vind ik het allebei niet echt geweldig; dat kan vast beter
Dat zeg ik; ik vind blokken van motorfietsen dan eigenlijk net een beetje te nerveus voor in een kitkar, dat is hooguit tof als je er alleen mee op trackdays gaat rijden, dan is een giftig blokje wel goed natuurlijk. Voor op de openbare weg zou ik het ietsje tammer houden; snel is het tóch welquote:Op zondag 8 mei 2011 14:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met dit soort gewichten zijn dat soort motoren natuurlijk wel leuk.
Je kan ook zo'n kitkar met een ninja blok of iets dergelijks kopen
Lijkt me geweldig om met zo'n open kitkar te toeren zegquote:Op zondag 8 mei 2011 14:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zeg ik; ik vind blokken van motorfietsen dan eigenlijk net een beetje te nerveus voor in een kitkar, dat is hooguit tof als je er alleen mee op trackdays gaat rijden, dan is een giftig blokje wel goed natuurlijk. Voor op de openbare weg zou ik het ietsje tammer houden; snel is het tóch wel
wat heb je toch met kinkycouple? Zijn hele aardige mensen hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef Anne het volgende:
Een van de drie is jarig.
Fotoboek van Kinkycouple
Edit: De man dus.
ja, werd door een ex actionradio dj die nu bij 3fm zit getwitterdquote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef Anne het volgende:
Niks, ik kwam het gewoon tegen.
Leuke FB-toevoeging btw![]()
.
Nolius, of niet? Ik hoorde hem een jaar geleden al met een item op 3FM en herkende die stem.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, werd door een ex actionradio dj die nu bij 3fm zit getwitterd
Nee Domien.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Nolius, of niet? Ik hoorde hem een jaar geleden al met een item op 3FM en herkende die stem.
die zit er op de redactie geloof ik, dus dat kanquote:Op zondag 8 mei 2011 19:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Nah ja, ik weet bijna zeker dat ik Nolius ook een keer op 3fm heb gehoord.
Niet miepen, en vergeet niet om de motorruimte te cleanen en netjes te maken voordat je weer terug gaat bouwenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:02 schreef Dingest het volgende:
Pfff, de bak is er ook uit. Moest omdat de gaffel eruit moet om die bij te lassen. Nog even en er zit niets meer in die auto
"ja, dat hoedje heb ik gekocht toen we voor het eerst samen op vakangtie waren in Oostenrijk, teon we net getrouwd waren!"quote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Heet Barca Nikita irl, of heeft ie ook zo'n maf hoedje?
Op zich was de bak nou ook weer niet zoveel extra werk hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet miepen, en vergeet niet om de motorruimte te cleanen en netjes te maken voordat je weer terug gaat bouwen
Ok, Barca is dus een stuk ouder als hij wil toegevenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"ja, dat hoedje heb ik gekocht toen we voor het eerst samen op vakangtie waren in Oostenrijk, teon we net getrouwd waren!"
Hoedje is serieus 37 jaar oud
Nee, ik ben degene met een maf hoedjequote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Afsteken met een plamuurmes of zoiets, (plankje of leeg kartonnen doosje erbij om die zooi in of aan af te smeren), en dan met een bokkenpoot met benzine of diesel, bak eronder dat het daar weer in terugloopt, dan kun je het hergebruiken en wordt het geen bendequote:Op zondag 8 mei 2011 20:50 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op zich was de bak nou ook weer niet zoveel extra werk hoorBen vanmiddag ook al bezig geweest een remklauw wat schoner te krijgen. Ik ga ze niet reviseren en spuiten, maar wel even met de komstaalborstel er overheen.
Motorruim reinigen was ik zeker van plan, ligt een dikke laag drap in. Als er eens iets zou beginnen met lekken zou je het niet eens zien. Wat is een beetje een goed middel om die vette drap te verwijderen en ook het blok wat op te poetsen (zit ook wat kalkresten op zo te zien - heb het blok nog niet nader bekeken want de pakkingset is er nog niet)?
Ik ben 35 en wat is dit?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, Barca is dus een stuk ouder als hij wil toegeven
Nikita, wat een kutnaamquote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Op pagina 3 nog over de OP pratenquote:
K, wel gewoon met benzine dus. Ik wist wel dat ik daar de interne delen zoals de nokkenas mee moet reinigenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Afsteken met een plamuurmes of zoiets, (plankje of leeg kartonnen doosje erbij om die zooi in of aan af te smeren), en dan met een bokkenpoot met benzine of diesel, bak eronder dat het daar weer in terugloopt, dan kun je het hergebruiken en wordt het geen bendeeen flink pak met poetsdoeken bij de hand kan ook geen kwaad
Ik was woensdag in het bejaardenhuis met krantenbezorgen, kwam een oud echtpaar voorbij waarvan de man zei 'je bent zo'n leuk meisje met die hoed op'quote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef Anne het volgende:
Van achter zou je wel een wijf kunnen wezen, Dingest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
n00bquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik was woensdag in het bejaardenhuis met krantenbezorgen, kwam een oud echtpaar voorbij waarvan de man zei 'je bent zo'n leuk meisje met die hoed op'![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik was woensdag in het bejaardenhuis met krantenbezorgen, kwam een oud echtpaar voorbij waarvan de man zei 'je bent zo'n leuk meisje met die hoed op'![]()
![]()
Mits de afzender van die opmerking een donkere bril en een witte wandelstok vasthield wordt het inderdaad misschien wel een beetje tijd om eens kritisch in de spiegel te gaan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Jij bent duidelijk niet bekend met de gaten in de bodem van het motorruim van een 96quote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef Barcaconia het volgende:
Afdichten van gaten doe je met rubber doppen, niet met tape trouwens...
Oh, alleen voor het reinigen. Ik dacht voor duurzame bescherming van het motorruim.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Dingest het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet bekend met de gaten in de bodem van het motorruim van een 96Nou ik erover nadenk, volgens mij de enige gaten zijn die van de uitlaatbuizen. Daar ga je geen dop voor vinden
![]()
Om alleen het ruim te reinigen en te voorkomen dat de boel eruit loopt zal ik even wat karton op maat knippen en die dus vasttapen.
Zou wel helpen denk ik jaquote:
Welk standjequote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zou wel helpen denk ik jaMaar ik ben lui. Ik knip er binnenkort weer een stukje af zodat er ik niet zoveel last van heb, verder laat ik het gewoon zoals het is.
De man kreeg daarna wel een standje van zou vrouw over zijn opmerking overigens
Nee, daarvoor heeft Saab dus al de hele onderkant afgedichtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oh, alleen voor het reinigen. Ik dacht voor duurzame bescherming van het motorruim.
Dan hebben ze wel gelijk hoor; Dan ben je inderdaad een wijfquote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben hard weggerend daarna om in een hoekje te gaan zitten huilen
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan hebben ze wel gelijk hoor; Dan ben je inderdaad een wijf.
Hier, heb je ze allemaal:quote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
Sideways? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Jammer zeg. Ik dacht het topic op te leuken met verpakte tieten in spannende standjes.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef densmee het volgende:
net bij rowwen heze geweest en daar kwam Dieter Koblenz zingen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Jammer zeg. Ik dacht het topic op te leuken met verpakte tieten in spannende standjes.
Verpest jij het topic in één klap met één post.
ach karlijn van Dinther kwam ook nog een liedje zingenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Jammer zeg. Ik dacht het topic op te leuken met verpakte tieten in spannende standjes.
Verpest jij het topic in één klap met één post.
maakt ook niet uit, jij vindt sd lekker. kan ik me dan weer helemaal niks bij voorstellenquote:
Ik krijg een steeds heikneuteriger beeld van jouquote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef densmee het volgende:
net bij rowwen heze geweest en daar kwam Dieter Koblenz zingen![]()
[ afbeelding ]
ik kies hem niet uit als ik een keer naar rowwen heze gaquote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik krijg een steeds heikneuteriger beeld van jou
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef densmee het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, jij vindt sd lekker. kan ik me dan weer helemaal niks bij voorstellen
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik krijg een steeds heikneuteriger beeld van jou
* lipje pakt chips en bierquote:
De laatste keer dat ik checkte, was SD ook geen vrouwpersoon.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef densmee het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, jij vindt sd lekker. kan ik me dan weer helemaal niks bij voorstellen
inderdaad, en zeker als je dan ook nog van een collega een fanclub dag kaartje krijgt waardoor er maar 400 man in een kleine zaal zijn, en het bier niet duur isquote:
de laatste keer dat ik keek was karlijn ook nog geen manquote:
Stond ze naakt te zingen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:51 schreef densmee het volgende:
de laatste keer dat ik keek was karlijn ook nog geen man
Nooit geweest? Zelfde verhaal als met BZB, WC experience, Frans Duijts etc.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Stond ze naakt te zingen?
Je mist mijn punt. Karlijn kun je toch niet vergelijken met een SD-man.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nooit geweest? Zelfde verhaal als met BZB, WC experience, Frans Duijts etc.neet oet lottum of de janse bagge
Wipneus en Pimquote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nooit geweest? Zelfde verhaal als met BZB, WC experience, Frans Duijts etc.
Hey joh, blijf eens afquote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti voelt ook even en zet het op een lopen
Frans Duijts is een hele andere kant maar de sfeer bij de concerten is ook ontzettend gaaf.quote:
Wat wil je er aan doen? Twee liter water over me heen komen mikken?quote:
Ja dank je, het was onwijs veel pret.quote:
Is goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat wil je er aan doen? Twee liter water over me heen komen mikken?
Mijn god, serieus?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Frans Duijts is een hele andere kant maar de sfeer bij de concerten is ook ontzettend gaaf.
BZB is wel het leukste, heb ze nu een paar keer gezien maar blijft toch geweldig.
Ik had 's avonds elders een barbecue.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval wel lang volgehouden.
Gaat niet alleen om de muziek, gaat om de sfeer. En die is erg goed!quote:
Typische 'wij-zingenschreeuwen-en-springen-allemaal-lazerus-mee-want-dat-is-gezellig' muziek, lekker primitiefquote:
Alcoholmisbruikquote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
Drinkbier: ¤1.50
Gooibier: ¤0.50
WC Experience.
is bier wat onder uit de tapmachines lektquote:
Mja mja, als ik lazerus ben vind ik ook alles leuk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om de muziek, gaat om de sfeer. En die is erg goed!
Guus Meeuwis is nog de minste vind ik. Maar die heb ik pas 1x gezien dus kan ik ook niet echt zeggen. BZB is een groot feest.
Laatst in Adam op het museumplein zag je het ook goed. Bij alle artiesten waren mensen een beetje aan het bewegen enzo, komt Frans Duijts op en iedereen meezingen en springen enzo. Geweldig
Ja, plezier makenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
Sowieso nederlandstalig, en daar zijn die dialect-bands dan weer het absolute trieste dieptepunt van
Nederlandstalige folk-metalquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
Sowieso nederlandstalig, en daar zijn die dialect-bands dan weer het absolute trieste dieptepunt van
Van die nederlandse radio hollandio bagger wordt nooit leukquote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Mja mja, als ik lazerus ben vind ik ook alles leuk.
Er is een verschil tussen BZB en Zanger Rinusquote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van die nederlandse radio hollandio bagger wordt nooit leuk![]()
Zelfs met 20 bier op ren ik dan hard weg.
Van dat simpele kermisvolk komt daar op af
Ah, op mijn vorige werk pleurden ze wel eens Radio Hollandia aan. Zodra ze pauze gingen houden trok ik altijd de stekker eruit; Weg voorgeprogrammeerde zendersquote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
je hebt kermis volk kamp tuig en dat soort volk, en je hebt gewoon de jongeren uit de plattelandsdorpen en nee dat zijn niet allemaal boerenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Plezier maken op basis van alcoholquote:
Als je naar die zender luistert is er toch ergens iets niet goed met je? Altijd hetzelfde deuntje met zo'n kut accordeon en vreselijke simpele teksten die een kleuter met achterstand nog kan bedenkenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef densmee het volgende:
[..]
je hebt kermis volk kamp tuig en dat soort volk, en je hebt gewoon de jongeren uit de plattelandsdorpen en nee dat zijn niet allemaal boeren
T. had die die hoerverklaring natuurlijk acuut moeten afstraffen met een pak rammelquote:Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef Anne het volgende:
Ik durf niet meer naar de kermis in Gennep sinds een jaartje of 5![]()
.
Daar loopt een meneer rond die me eens geld bood om met 'm naar bed te gaan. En elke keer als ik daar kwam, kwam ie op me af. Sindsdien kom ik er gewoon maar niet meer. Engerd
.
Dit jaar met SD dan? Dan blijft SD een beetje geoefendquote:Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef Anne het volgende:
Ik durf niet meer naar de kermis in Gennep sinds een jaartje of 5![]()
.
Daar loopt een meneer rond die me eens geld bood om met 'm naar bed te gaan. En elke keer als ik daar kwam, kwam ie op me af. Sindsdien kom ik er gewoon maar niet meer. Engerd
.
ik luister dan ook niet naar hollandioquote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je naar die zender luistert is er toch ergens iets niet goed met je? Altijd hetzelfde deuntje met zo'n kut accordeon en vreselijke simpele teksten die een kleuter met achterstand nog kan bedenken
Eerst maar eens zorgen dat mijn arm weer een beetje functioneert; die is een beetje in de vernieling gedraaid vrijdag geloof ikquote:Op zondag 8 mei 2011 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dit jaar met SD dan? Dan blijft SD een beetje geoefend
Zo'n grote boxbal ophangen in je schuurtjequote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eerst maar eens zorgen dat mijn arm weer een beetje functioneert; die is een beetje in de vernieling gedraaid vrijdag geloof ik
Boksbal is voor sissy's, dan wil ik een leergevulde stootzak, en die moet buiten ergens onder een dakkie hangenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n grote boxbal ophangen in je schuurtje
Volgens mij blijf je daar echt superfit mee
Ik heb ook wel eens met munne Solex over de Bredaseweg gereden, vanuit Effen om in Rijsbergen te tankenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaf net licht in het donker toen je een doeikusje kwam brengenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
Maffen, morgen first day @ the job; net even mijn oranje apepakkie aangehad; mên, dat is wennen, lijk wel een glimworm![]()
![]()
![]()
Truzzels
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 08-05-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 097 Anne
02. 067 Sounddragon
03. 044 BaraCuda
04. 036 Alfisti
05. 031 Barcaconia
06. 026 Duvel
07. 023 Alexxxxx
08. 013 Dingest
09. 011 densmee
10. 005 Sjoegerd
11. 003 lipje
12. 001 Hyman
13. 001 ZwartmetSuiker
Reeks-statistieken!
What the ...quote:
Niks is mooier dan een helm met blonde haren die er onderuit wapperenquote:Op maandag 9 mei 2011 08:02 schreef Anne het volgende:
"Was jij dat op die motor?![]()
![]()
"
Whehehe, altijd mooi weer, die reacties.
Ik haalde daarnet 3 motors in.. met wel wat km's verschil. En toch hebben ze daarna de ganze weg achter me gezeten/gereden/mee ingehaald/mee langzamer gereden (toen ik bijvoorbeeld de afslag moest hebben)/etcquote:Op maandag 9 mei 2011 16:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks is mooier dan een helm met blonde haren die er onderuit wapperen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Daarom pak ik met de 121 daar ook altijd de buitenbochtquote:
Had al wat foto's voorbij zien komen op het AX forumquote:Op maandag 9 mei 2011 19:14 schreef 2cv het volgende:
Citromobiel was geweldig, maar de dag er op moeten werken voelt 5 keer zo zwaar als normaal.
Groeit daar nog gras de komende jaren?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef Dingest het volgende:
Een paar uurtjes poetsen, op jullie advies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Gaffel hangt er nog niet in terug omdat de prise-askeerring ook vervangen gaat worden. En die bakklossen moeten eraf voor controle maar dat lukt mij niet. Ze zeggen met brute kracht, maar dat durf ik er niet achter te zetten eigenlijk. Misschien dat ik de bak zo meeneem als ik bij een 96-kenner langs ga voor de koppen, lagers en aandrijfassen en dat hij het trucje wel kent
extra brandbaar voor de BBQquote:Op maandag 9 mei 2011 20:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Groeit daar nog gras de komende jaren?
Sodeteringquote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef Dingest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Gaffel hangt er nog niet in terug omdat de prise-askeerring ook vervangen gaat worden. En die bakklossen moeten eraf voor controle maar dat lukt mij niet. Ze zeggen met brute kracht, maar dat durf ik er niet achter te zetten eigenlijk. Misschien dat ik de bak zo meeneem als ik bij een 96-kenner langs ga voor de koppen, lagers en aandrijfassen en dat hij het trucje wel kent
Huldequote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, vakantieverslag staat eindleijk compleet online
35 pagina;s
daarom is 90% foto'squote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef Barcaconia het volgende:
Mooi werk, maar ik ga echt geen 35 pagina's lezen
vind het echt tof dat sommige mensen, waaronder jij, elke dag naar de verse update uitkekenquote:
Er groeit nou al amper gras, het is vooral mosquote:Op maandag 9 mei 2011 20:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Groeit daar nog gras de komende jaren?
quote:
Ik heb er wel een beetje m'n best op gedaanquote:
Netjesquote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, vakantieverslag staat eindleijk compleet online
35 pagina;s
Waaaaaaat? 6km fietsen? Ik zou een taxi bellen!! Of nog beter, boek een chartervlucht. 6km is toch onmenselijk??!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:26 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti is een dag autoloos![]()
![]()
De Peus was vandaag naar de garage voor de APK, een beurt en een gaatje in de uitlaat. Hebben die knurften in bij de uitlatenfabriek een beugel aan de verkeerde kant gelast van de pijp zodat het niet past, nieuwe uitlaat is er morgen pas dus moet ik moet morgen de hele 6 kilometer fietsen naar mijn werk
Netjes opgeknapt, dat ziet er straks gelikt uit als het allemaal weer teruggebouwd is; tevens is het dan easy om eventuele lekkages te spottenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef Dingest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zonnebril bedoel jequote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef daNpy het volgende:
He SD hoe zorg jij ervoor dat je vizier niet beslaat?
Vandaag regende het wat en binnen 3 tellen slaat mijn vizier aan, super vervelend.
Je moet zo'n dubbel gelaagd vizier nemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef daNpy het volgende:
Vandaag regende het wat en binnen 3 tellen slaat mijn vizier aan, super vervelend.
Goede helm, met goede ventilatie, tevens: pinlockquote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef daNpy het volgende:
Kom jij mij brengen?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waaaaaaat? 6km fietsen? Ik zou een taxi bellen!! Of nog beter, boek een chartervlucht. 6km is toch onmenselijk??!
Voor 26,50 per uur ex BTW doe ik veel.quote:
Pinlock zit toch niet aan de binnenkant?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goede helm, met goede ventilatie, tevens: pinlock
jawel en echt ideaal nog nooit beslagen bij mij, hoe je ook je best doetquote:
Nou... bij mij is ie toch echt wel eens beslagen geweest.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:59 schreef densmee het volgende:
[..]
jawel en echt ideaal nog nooit beslagen bij mij, hoe je ook je best doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |