Had al wat foto's voorbij zien komen op het AX forumquote:Op maandag 9 mei 2011 19:14 schreef 2cv het volgende:
Citromobiel was geweldig, maar de dag er op moeten werken voelt 5 keer zo zwaar als normaal.
Groeit daar nog gras de komende jaren?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef Dingest het volgende:
Een paar uurtjes poetsen, op jullie advies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Gaffel hangt er nog niet in terug omdat de prise-askeerring ook vervangen gaat worden. En die bakklossen moeten eraf voor controle maar dat lukt mij niet. Ze zeggen met brute kracht, maar dat durf ik er niet achter te zetten eigenlijk. Misschien dat ik de bak zo meeneem als ik bij een 96-kenner langs ga voor de koppen, lagers en aandrijfassen en dat hij het trucje wel kent
extra brandbaar voor de BBQquote:Op maandag 9 mei 2011 20:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Groeit daar nog gras de komende jaren?
Sodeteringquote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef Dingest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Gaffel hangt er nog niet in terug omdat de prise-askeerring ook vervangen gaat worden. En die bakklossen moeten eraf voor controle maar dat lukt mij niet. Ze zeggen met brute kracht, maar dat durf ik er niet achter te zetten eigenlijk. Misschien dat ik de bak zo meeneem als ik bij een 96-kenner langs ga voor de koppen, lagers en aandrijfassen en dat hij het trucje wel kent
Huldequote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, vakantieverslag staat eindleijk compleet online
35 pagina;s
daarom is 90% foto'squote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef Barcaconia het volgende:
Mooi werk, maar ik ga echt geen 35 pagina's lezen
vind het echt tof dat sommige mensen, waaronder jij, elke dag naar de verse update uitkekenquote:
Er groeit nou al amper gras, het is vooral mosquote:Op maandag 9 mei 2011 20:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Groeit daar nog gras de komende jaren?
quote:
Ik heb er wel een beetje m'n best op gedaanquote:
Netjesquote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, vakantieverslag staat eindleijk compleet online
35 pagina;s
Waaaaaaat? 6km fietsen? Ik zou een taxi bellen!! Of nog beter, boek een chartervlucht. 6km is toch onmenselijk??!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:26 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti is een dag autoloos![]()
![]()
De Peus was vandaag naar de garage voor de APK, een beurt en een gaatje in de uitlaat. Hebben die knurften in bij de uitlatenfabriek een beugel aan de verkeerde kant gelast van de pijp zodat het niet past, nieuwe uitlaat is er morgen pas dus moet ik moet morgen de hele 6 kilometer fietsen naar mijn werk
Netjes opgeknapt, dat ziet er straks gelikt uit als het allemaal weer teruggebouwd is; tevens is het dan easy om eventuele lekkages te spottenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef Dingest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zonnebril bedoel jequote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef daNpy het volgende:
He SD hoe zorg jij ervoor dat je vizier niet beslaat?
Vandaag regende het wat en binnen 3 tellen slaat mijn vizier aan, super vervelend.
Je moet zo'n dubbel gelaagd vizier nemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef daNpy het volgende:
Vandaag regende het wat en binnen 3 tellen slaat mijn vizier aan, super vervelend.
Goede helm, met goede ventilatie, tevens: pinlockquote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef daNpy het volgende:
Kom jij mij brengen?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waaaaaaat? 6km fietsen? Ik zou een taxi bellen!! Of nog beter, boek een chartervlucht. 6km is toch onmenselijk??!
Voor 26,50 per uur ex BTW doe ik veel.quote:
Pinlock zit toch niet aan de binnenkant?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goede helm, met goede ventilatie, tevens: pinlock
jawel en echt ideaal nog nooit beslagen bij mij, hoe je ook je best doetquote:
Nou... bij mij is ie toch echt wel eens beslagen geweest.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:59 schreef densmee het volgende:
[..]
jawel en echt ideaal nog nooit beslagen bij mij, hoe je ook je best doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |