quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik vind de fiets erger. Tenzij ik achterop zitquote:Op zondag 8 mei 2011 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
Treinenecht het grootste prutstransport wat er is
Ze rijden op een tijd wat je niet uitkomt naar een plaats waar je eigenlijk niet heen wilquote:Op zondag 8 mei 2011 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
Treinenecht het grootste prutstransport wat er is
En je zit naast stinkende mensen die veel te hard bellen en als je muziek wilt luisteren krijg je gezeik van anderen en je kunt niet doen wat je wilt en je betaald er nog veel te veel voor ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ze rijden op een tijd wat je niet uitkomt naar een plaats waar je eigenlijk niet heen wil
quote:Railion 1601
Railion-serie 1601 – 1622 (voorheen t/m 1637)
Door de scheiding van de NS in een reizigers- en een goederendeel wordt de serie NS 1600 eind jaren 90 gesplitst. NS-Reizigers nummert haar locomotieven om in de NSR-serie 1800. Railion krijgt de locomotieven 1601 t/m 1637. Railion heeft aan dit aantal te veel en NS-Reizigers kan nog wel enkele locomotieven gebruiken. Daarom wisselen de 1634 t/m 1637 alsnog van eigenaar en worden bij NS-Reizigers de 1834 t/m 1837. De 1637 is nu net de eerste elektrische locomotief die in het goederenrood is geschilderd. Om flexibeler te kunnen werken, rijdt Railion steeds meer treinen met uitsluitend dieseltractie. De behoefte aan elektrische locomotieven is derhalve niet zo groot. In 2002 gaan de locomotieven 1624 t/m 1633 over naar NS-Reizigers.
In het najaar van 2001 gebruikt Railion de locomotieven van de serie 1600 voor het rijden van de Sandite-trein op het traject Zwolle – Emmen.
Ik fiets liever dan dat ik achterop zit hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind de fiets erger. Tenzij ik achterop zit. Alhoewel, mijn knietjes hebben wel eens hallo tegen een paaltje gezegd.
Een keertje bij Huug achterop ook.. dat ging echt nét goed.
Vrouwen zijn inderdaad beter in benen omhoog trekken langer dan 5 minuten.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik fiets liever dan dat ik achterop zit hoor![]()
M'n benen moet ik omhoog trekken natuurlijk en dat is na 5 minuten al ondragelijk die pijn
Whehe, ja, dat hoef ik nietquote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M'n benen moet ik omhoog trekken natuurlijk en dat is na 5 minuten al ondragelijk die pijn
Wel eens van voetsteppies gehoord ?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tas naast je en je voeten op de bank tegenover je, single seated coupèquote:Op zondag 8 mei 2011 12:33 schreef Anne het volgende:
Ik zette altijd mijn tas op de stoel naast me. Aso? Nee. Genoeg andere plaatsen joh.
Benadeeld noem ik dat.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Leuke OP!
Maarja ik ben bevooroordeeld met een pa bij de spoorwegen
Maar wel met de metro onder je voetjes eh.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tas naast je en je voeten op de bank tegenover je, single seated coupè
Kan wel gratis met de treinquote:
Ik kan ook gratis met een bot mes in mijn ogen steken maar dat wil niet zeggen dat ik het leuk vind.quote:
Nee, dan kun je hem niet lezenquote:
Jep, die zet je tussen de moeren van de achteras vastquote:
Je hebt tegenwoordig ook een motor waar prima iemand achterop kanquote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef Anne het volgende:
Ik heb gewoon een fiets waar niemand achterop kan, ik heb een motor waar niemand achterop kan en ik had een auto waar niemand achterin kon.
Hoef je nooit taxi te spelen.
Op die fietsen waar we zo nu en dan mee naar de stad gaan zitten geen stepjes.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, die zet je tussen de moeren van de achteras vast
Voor kiddo's van 5 zijn er zitjes, daar past die dikke derrière van jou idd niet in
Mja.. mijn vriendinnen begonnen daar al over. Ik zeg;quote:Op zondag 8 mei 2011 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook een motor waar prima iemand achterop kan
Dat is een keuze, voor 2 knaken en een minuutje of 5 werk heb je nooit meer kramp in je beentjesquote:Op zondag 8 mei 2011 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op die fietsen waar we zo nu en dan mee naar de stad gaan zitten geen stepjes.
Je mag blij zijn dat er wielen en een frame op zitten
Ik heb niks met die vrouwen, maar die vent heeft dat wel goed geregeldquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef Anne het volgende:
Een van de drie is jarig.
Fotoboek van Kinkycouple
Edit: De man dus.
Willen ze ze nodig achterop dan? Er is nog wel ruimte bij ome Paul, in Nimwegenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Mja.. mijn vriendinnen begonnen daar al over. Ik zeg;.
Vonden ze niet zo leuk, zij pech.
Nouja, goed geregeld. Ik heb liever 1 mooie vrouw, dan 2 lelijkequote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb niks met die vrouwen, maar die vent heeft dat wel goed geregeld![]()
Die groene amerikaan is trouwens wel
Ik fiets gewoon, en de mensen met korte beentjes mogen achteropquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is een keuze, voor 2 knaken en een minuutje of 5 werk heb je nooit meer kramp in je beentjes
Één dame heeft nog niet eens d'r autorijbewijs, laat staan dat ze lessen gaat volgen voor de motorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Willen ze ze nodig achterop dan? Er is nog wel ruimte bij ome Paul, in Nimwegen
Blazer, daar zit standaard een lastrafo achterin, kun je de bodem lassen terwijl je rijdtquote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb niks met die vrouwen, maar die vent heeft dat wel goed geregeld![]()
Die groene amerikaan is trouwens wel
Ik deel die visiequote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, goed geregeld. Ik heb liever 1 mooie vrouw, dan 2 lelijke.
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blazer, daar zit standaard een lastrafo achterin, kun je de bodem lassen terwijl je rijdt
Zet maar ff bij mij achterop, dan zijn ze meteen genezenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Één dame heeft nog niet eens d'r autorijbewijs, laat staan dat ze lessen gaat volgen voor de motor. De andere wil ik niet achterop, want die gaat waarschijnlijk heel hard gillen en mijn oordopjes filteren dat denk ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |