Ik kan ook gratis met een bot mes in mijn ogen steken maar dat wil niet zeggen dat ik het leuk vind.quote:
Nee, dan kun je hem niet lezenquote:
Jep, die zet je tussen de moeren van de achteras vastquote:
Je hebt tegenwoordig ook een motor waar prima iemand achterop kanquote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef Anne het volgende:
Ik heb gewoon een fiets waar niemand achterop kan, ik heb een motor waar niemand achterop kan en ik had een auto waar niemand achterin kon.
Hoef je nooit taxi te spelen.
Op die fietsen waar we zo nu en dan mee naar de stad gaan zitten geen stepjes.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, die zet je tussen de moeren van de achteras vast
Voor kiddo's van 5 zijn er zitjes, daar past die dikke derrière van jou idd niet in
Mja.. mijn vriendinnen begonnen daar al over. Ik zeg;quote:Op zondag 8 mei 2011 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook een motor waar prima iemand achterop kan
Dat is een keuze, voor 2 knaken en een minuutje of 5 werk heb je nooit meer kramp in je beentjesquote:Op zondag 8 mei 2011 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op die fietsen waar we zo nu en dan mee naar de stad gaan zitten geen stepjes.
Je mag blij zijn dat er wielen en een frame op zitten
Ik heb niks met die vrouwen, maar die vent heeft dat wel goed geregeldquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef Anne het volgende:
Een van de drie is jarig.
Fotoboek van Kinkycouple
Edit: De man dus.
Willen ze ze nodig achterop dan? Er is nog wel ruimte bij ome Paul, in Nimwegenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Mja.. mijn vriendinnen begonnen daar al over. Ik zeg;.
Vonden ze niet zo leuk, zij pech.
Nouja, goed geregeld. Ik heb liever 1 mooie vrouw, dan 2 lelijkequote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb niks met die vrouwen, maar die vent heeft dat wel goed geregeld![]()
Die groene amerikaan is trouwens wel
Ik fiets gewoon, en de mensen met korte beentjes mogen achteropquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is een keuze, voor 2 knaken en een minuutje of 5 werk heb je nooit meer kramp in je beentjes
Één dame heeft nog niet eens d'r autorijbewijs, laat staan dat ze lessen gaat volgen voor de motorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Willen ze ze nodig achterop dan? Er is nog wel ruimte bij ome Paul, in Nimwegen
Blazer, daar zit standaard een lastrafo achterin, kun je de bodem lassen terwijl je rijdtquote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb niks met die vrouwen, maar die vent heeft dat wel goed geregeld![]()
Die groene amerikaan is trouwens wel
Ik deel die visiequote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, goed geregeld. Ik heb liever 1 mooie vrouw, dan 2 lelijke.
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blazer, daar zit standaard een lastrafo achterin, kun je de bodem lassen terwijl je rijdt
Zet maar ff bij mij achterop, dan zijn ze meteen genezenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Één dame heeft nog niet eens d'r autorijbewijs, laat staan dat ze lessen gaat volgen voor de motor. De andere wil ik niet achterop, want die gaat waarschijnlijk heel hard gillen en mijn oordopjes filteren dat denk ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |