Van die nederlandse radio hollandio bagger wordt nooit leukquote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Mja mja, als ik lazerus ben vind ik ook alles leuk.
Er is een verschil tussen BZB en Zanger Rinusquote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van die nederlandse radio hollandio bagger wordt nooit leuk![]()
Zelfs met 20 bier op ren ik dan hard weg.
Van dat simpele kermisvolk komt daar op af
Ah, op mijn vorige werk pleurden ze wel eens Radio Hollandia aan. Zodra ze pauze gingen houden trok ik altijd de stekker eruit; Weg voorgeprogrammeerde zendersquote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
je hebt kermis volk kamp tuig en dat soort volk, en je hebt gewoon de jongeren uit de plattelandsdorpen en nee dat zijn niet allemaal boerenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Plezier maken op basis van alcoholquote:
Als je naar die zender luistert is er toch ergens iets niet goed met je? Altijd hetzelfde deuntje met zo'n kut accordeon en vreselijke simpele teksten die een kleuter met achterstand nog kan bedenkenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef densmee het volgende:
[..]
je hebt kermis volk kamp tuig en dat soort volk, en je hebt gewoon de jongeren uit de plattelandsdorpen en nee dat zijn niet allemaal boeren
T. had die die hoerverklaring natuurlijk acuut moeten afstraffen met een pak rammelquote:Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef Anne het volgende:
Ik durf niet meer naar de kermis in Gennep sinds een jaartje of 5![]()
.
Daar loopt een meneer rond die me eens geld bood om met 'm naar bed te gaan. En elke keer als ik daar kwam, kwam ie op me af. Sindsdien kom ik er gewoon maar niet meer. Engerd
.
Dit jaar met SD dan? Dan blijft SD een beetje geoefendquote:Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef Anne het volgende:
Ik durf niet meer naar de kermis in Gennep sinds een jaartje of 5![]()
.
Daar loopt een meneer rond die me eens geld bood om met 'm naar bed te gaan. En elke keer als ik daar kwam, kwam ie op me af. Sindsdien kom ik er gewoon maar niet meer. Engerd
.
ik luister dan ook niet naar hollandioquote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je naar die zender luistert is er toch ergens iets niet goed met je? Altijd hetzelfde deuntje met zo'n kut accordeon en vreselijke simpele teksten die een kleuter met achterstand nog kan bedenken
Eerst maar eens zorgen dat mijn arm weer een beetje functioneert; die is een beetje in de vernieling gedraaid vrijdag geloof ikquote:Op zondag 8 mei 2011 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dit jaar met SD dan? Dan blijft SD een beetje geoefend
Zo'n grote boxbal ophangen in je schuurtjequote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eerst maar eens zorgen dat mijn arm weer een beetje functioneert; die is een beetje in de vernieling gedraaid vrijdag geloof ik
Boksbal is voor sissy's, dan wil ik een leergevulde stootzak, en die moet buiten ergens onder een dakkie hangenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n grote boxbal ophangen in je schuurtje
Volgens mij blijf je daar echt superfit mee
Ik heb ook wel eens met munne Solex over de Bredaseweg gereden, vanuit Effen om in Rijsbergen te tankenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaf net licht in het donker toen je een doeikusje kwam brengenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
Maffen, morgen first day @ the job; net even mijn oranje apepakkie aangehad; mên, dat is wennen, lijk wel een glimworm![]()
![]()
![]()
Truzzels
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 08-05-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 097 Anne
02. 067 Sounddragon
03. 044 BaraCuda
04. 036 Alfisti
05. 031 Barcaconia
06. 026 Duvel
07. 023 Alexxxxx
08. 013 Dingest
09. 011 densmee
10. 005 Sjoegerd
11. 003 lipje