Niet miepen, en vergeet niet om de motorruimte te cleanen en netjes te maken voordat je weer terug gaat bouwenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:02 schreef Dingest het volgende:
Pfff, de bak is er ook uit. Moest omdat de gaffel eruit moet om die bij te lassen. Nog even en er zit niets meer in die auto
"ja, dat hoedje heb ik gekocht toen we voor het eerst samen op vakangtie waren in Oostenrijk, teon we net getrouwd waren!"quote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Heet Barca Nikita irl, of heeft ie ook zo'n maf hoedje?
Op zich was de bak nou ook weer niet zoveel extra werk hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet miepen, en vergeet niet om de motorruimte te cleanen en netjes te maken voordat je weer terug gaat bouwen
Ok, Barca is dus een stuk ouder als hij wil toegevenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"ja, dat hoedje heb ik gekocht toen we voor het eerst samen op vakangtie waren in Oostenrijk, teon we net getrouwd waren!"
Hoedje is serieus 37 jaar oud
Nee, ik ben degene met een maf hoedjequote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Afsteken met een plamuurmes of zoiets, (plankje of leeg kartonnen doosje erbij om die zooi in of aan af te smeren), en dan met een bokkenpoot met benzine of diesel, bak eronder dat het daar weer in terugloopt, dan kun je het hergebruiken en wordt het geen bendequote:Op zondag 8 mei 2011 20:50 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op zich was de bak nou ook weer niet zoveel extra werk hoorBen vanmiddag ook al bezig geweest een remklauw wat schoner te krijgen. Ik ga ze niet reviseren en spuiten, maar wel even met de komstaalborstel er overheen.
Motorruim reinigen was ik zeker van plan, ligt een dikke laag drap in. Als er eens iets zou beginnen met lekken zou je het niet eens zien. Wat is een beetje een goed middel om die vette drap te verwijderen en ook het blok wat op te poetsen (zit ook wat kalkresten op zo te zien - heb het blok nog niet nader bekeken want de pakkingset is er nog niet)?
Ik ben 35 en wat is dit?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, Barca is dus een stuk ouder als hij wil toegeven
Nikita, wat een kutnaamquote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Op pagina 3 nog over de OP pratenquote:
K, wel gewoon met benzine dus. Ik wist wel dat ik daar de interne delen zoals de nokkenas mee moet reinigenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Afsteken met een plamuurmes of zoiets, (plankje of leeg kartonnen doosje erbij om die zooi in of aan af te smeren), en dan met een bokkenpoot met benzine of diesel, bak eronder dat het daar weer in terugloopt, dan kun je het hergebruiken en wordt het geen bendeeen flink pak met poetsdoeken bij de hand kan ook geen kwaad
Ik was woensdag in het bejaardenhuis met krantenbezorgen, kwam een oud echtpaar voorbij waarvan de man zei 'je bent zo'n leuk meisje met die hoed op'quote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef Anne het volgende:
Van achter zou je wel een wijf kunnen wezen, Dingest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
n00bquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik was woensdag in het bejaardenhuis met krantenbezorgen, kwam een oud echtpaar voorbij waarvan de man zei 'je bent zo'n leuk meisje met die hoed op'![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik was woensdag in het bejaardenhuis met krantenbezorgen, kwam een oud echtpaar voorbij waarvan de man zei 'je bent zo'n leuk meisje met die hoed op'![]()
![]()
Mits de afzender van die opmerking een donkere bril en een witte wandelstok vasthield wordt het inderdaad misschien wel een beetje tijd om eens kritisch in de spiegel te gaan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Jij bent duidelijk niet bekend met de gaten in de bodem van het motorruim van een 96quote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef Barcaconia het volgende:
Afdichten van gaten doe je met rubber doppen, niet met tape trouwens...
Oh, alleen voor het reinigen. Ik dacht voor duurzame bescherming van het motorruim.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Dingest het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet bekend met de gaten in de bodem van het motorruim van een 96Nou ik erover nadenk, volgens mij de enige gaten zijn die van de uitlaatbuizen. Daar ga je geen dop voor vinden
![]()
Om alleen het ruim te reinigen en te voorkomen dat de boel eruit loopt zal ik even wat karton op maat knippen en die dus vasttapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |