abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96483074
Zwangerschap en geboorte deel 770

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
13 mei 2011: Takkembah (jongen)
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
17 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81 (jongen)
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa
27 juli 2011: __Isis__

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
05 augustus 2011: Sannne (meisje)
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
27 augustus 2011: ziggyziggyziggy
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
01 september 2011: LeNeHe
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa
29 september 2011: Aoraki

Oktober
03 oktober 2011: sverbem
19 oktober 2011: Kleurdoos
22 oktober 2011: Susie

November
04 november 2011: meissie1595
08 november 2011: Jipster
16 november 2011: Innepin
18 november 2011: Vlindur
20 november 2011: GreatWhiteSilence
20 novemverl 2011: Miss-Jones25 (Tweeling)
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend
30 november 2011: Capricia

December
13 december 2011: Poezebeest
27 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje

----------------------------

2012

01 januari 2012: d0ry
01 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 07-05-2011 20:56:03 ]
pi_96483159
Zo, gooi ik em nog dicht ook. Nou ja, misschien helpt het dat ik dit topic zelf moet openen!
Maar nogmaals, ik wil geen spanning en paniek hier zaaien hoor. Als er echt iets actiefs gebeurd laat ik dat gelijk weten gezien we nu een laptop hebben en deze beneden staat *O*

Moet er nog iets aangepast worden in de OP?
pi_96483193
Maar je hebt 'm dus wel zo ver gekregen om te prostaglandingesen? :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_96483209
Hehe, yep >:)
pi_96483210
:D *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96483244
Nou hoop ik dus wel dat het ook nut had, want god wat is dat lastig met een bijna 41 weken buik, pffff. hihi. Dus dit was een éénmalig probeersel.
pi_96483271
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef danic het volgende:
Nou hoop ik dus wel dat het ook nut had, want god wat is dat lastig met een bijna 41 weken buik, pffff. hihi.
op zn hondjes :Y
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96483317
Nou liever niet vicky :@
Maar vriendlief dacht ook niet echt mee (dacht alleen aan zijn rug :X ) en koos dus niet echt de makkelijkste optie. Maar ja, ik was al blij dat ik em zover had dus mij hoor je niet meer klagen.
En nu gaan we het over wat anders hebben zeg!
pi_96483350
Go Danic :P

Ik heb vanmiddag aan mezelf en aan m'n man toegegeven dat ik het helemaal niet leuk vind. Dat ik de moeheid als zó verlammend ervaar dat ik mezelf geen leuk mens meer vind, dat ik me een slechte moeder voor m'n meisje voel. Ik ben het zo ontzettend zat dat ik er een flinke huilbui aan heb vastgeplakt toen ik aan mezelf (en aan manlief dus) eindelijk toegaf hoe erg ik er doorheen zit. Ik klamp me vast aan het idee dat ik nu 12 weken ben en dat het dus hopelijk gauw minder erg wordt.
ik heb al even gegoogled naar 'prenatale depressie' maar dat lijkt het in elk geval niet te zijn. Ik wil het kindje heel graag (hoewel ik me in mijn huidige staat nauwelijks voor kan stellen dat ik voor 2 kinderen kan zorgen, aangezien 1 al nauwelijks lukt), ik heb gewoon een enorme hekel aan mezelf zo.
pi_96483436
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef Vicky het volgende:

[..]

op zn hondjes :Y
Vrouwtje boven op kan ook :P

Maar idd ik hoop dat het heeft geholpen danic en dat je niet ingeleid hoeft te worden! :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96483496
Innepin :* Geen hekel aan jezelf hebben!
Het is heel normaal hoor dat je twijfelt of je het aankan met een tweede. Ik spreek dan niet uit ervaring, maar je hoort en leest er genoeg over.
Ik denk dat het heel goed is dat je het hebt aangegeven bij je man (en aan jezelf hebt toegegeven). Dat zorgt ervoor dat je er niet meer alleen mee loopt, maar dat hij ook weet hoe jij je voelt en dat is heel belangrijk. Op deze manier kan hij je eventueel ook wat meer helpen. Vraag ook gewoon om die hulp als je het niet ziet zitten om het zelf te doen!
Mocht je het idee hebben dat de gevoelens blijven, dan is het misschien een idee om met iemand te gaan praten (huisarts, maatschappelijk werk ofzo), maar het kan goed zijn dat je je straks alweer een stuk beter voelt. Ren vooral jezelf niet voorbij!
pi_96483566
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:37 schreef innepin het volgende:

Ik heb vanmiddag aan mezelf en aan m'n man toegegeven dat ik het helemaal niet leuk vind. Dat ik de moeheid als zó verlammend ervaar dat ik mezelf geen leuk mens meer vind, dat ik me een slechte moeder voor m'n meisje voel. Ik ben het zo ontzettend zat dat ik er een flinke huilbui aan heb vastgeplakt toen ik aan mezelf (en aan manlief dus) eindelijk toegaf hoe erg ik er doorheen zit. Ik klamp me vast aan het idee dat ik nu 12 weken ben en dat het dus hopelijk gauw minder erg wordt.
ik heb al even gegoogled naar 'prenatale depressie' maar dat lijkt het in elk geval niet te zijn. Ik wil het kindje heel graag (hoewel ik me in mijn huidige staat nauwelijks voor kan stellen dat ik voor 2 kinderen kan zorgen, aangezien 1 al nauwelijks lukt), ik heb gewoon een enorme hekel aan mezelf zo.
Ik denk dat vermoeidheid echt een enorme impact kan hebben op je emoties en hoe je dingen ziet! Kan je binnenkort eventjes helemaal tot rust komen? naar de sauna of ergens anders waar je helemaal lekker aan jezelf kan denken? :*
pi_96483575
Lief van je danic. Het gaat niet zo zeer om het idee of ik het straks wel aankan met twee kindjes. Ik kan het nú niet aan omdat die zwangerschap gewoon zo kut is.
En mijn man kan niet meer doen op 't moment omdat die in z'n uppie ons halve huis aan 't verbouwen is ;) Dus.

Nou ja. de vorige keer voelde ik me ook na een tijdje wel beter (wel ruim na de 13 wk overigens, volgens mij echt toen ik al bijna halverwege was). In elk geval ga ik er maar van uit dat 't ooit over gaat. :{
pi_96483669
Oh oké, sorry verkeerd begrepen. Dan sluit ik me een beetje aan bij Bitterend. Kun je er misschien een keer een dagje tussenuit? Of je kindje een dagje naar opa en oma ofzo, zodat jij even alleen aan jezelf hoeft te denken?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:46:27 #15
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96483726
Innepin, ik herken het wel hoor! Ik heb het aan het begin ook gehad (en toen zat B. ook nog met een burn-out thuis dus had mijn handen vol hier :)) na week 15 ging het beter tot op het einde. Ik kon jorja niet meer lang dragen en zij wist dat dus wilde de hele tijd gedragen worden! Ook kreeg ik toen het schuldgevoel naar haar toe dat ik niet meer de aandacht voor haar alleen kon hebben
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96483777
Ja, het erge is dus dat ik dat allang al doe. Ik besteed mijn lieve dochter uit aan de buren, aan opa en oma, aan d'r grote halfzus... en daar voel ik me dan ook weer schuldig over, maar ik heb wel het idee dat ik het gewoon nodig heb op 't moment, en zo heeft zij in elk geval ook een leuke dag. Hoop ik dan maar.
Nou goed. Genoeg geklaagd... laten we het over iets anders hebben. Danic, heb je nog krampjes?
pi_96483786
Oh lieve Innepin :* :* :* Ik hoop gauw dat het beter zal gaan!!

Seksen kan ook prima lepeltje lepeltje. De vrouw kan dan zelfs nog op dr rug blijven liggen :Y (vereist enige handigheid :7 )
Maar op zn hondjes met een kussen onder de buik en borsten vonden wij het fijnst O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96483855
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:47 schreef innepin het volgende:
Ja, het erge is dus dat ik dat allang al doe. Ik besteed mijn lieve dochter uit aan de buren, aan opa en oma, aan d'r grote halfzus... en daar voel ik me dan ook weer schuldig over, maar ik heb wel het idee dat ik het gewoon nodig heb op 't moment, en zo heeft zij in elk geval ook een leuke dag. Hoop ik dan maar.
Nou goed. Genoeg geklaagd... laten we het over iets anders hebben. Danic, heb je nog krampjes?
Als je het beter aan kan door eventjes kleine dingetjes uit handen te geven en als het jou helpt om daarna beter te functioneren dan moet dat gewoon maar! niks om over schuldig te voelen...je bent een mens geen machine en op is gewoon op
pi_96483890
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:48 schreef Vlindur het volgende:
Oh lieve Innepin :* :* :* Ik hoop gauw dat het beter zal gaan!!

Seksen kan ook prima lepeltje lepeltje. De vrouw kan dan zelfs nog op dr rug blijven liggen :Y (vereist enige handigheid :7 )
Maar op zn hondjes met een kussen onder de buik en borsten vonden wij het fijnst O+
Op zijn hondjes kan ik niet...krijg ik pijn in mijn eierstokken :@
pi_96483948
Ja lieve Innepin, nog steeds krampjes. Ga straks vriend wel even inlichten dat ie vannacht zijn telefoon goed in de gaten moet houden, je weet maar nooit. Maar ik weet niet of dit nou wat is. Het zijn wel golven, die minder worden bij wiebelen of lopen. Maar het komt eigenlijk steeds achter elkaar met weinig pauze. Meer alsof je last van je darmen hebt als je iets heb gegeten (zuurkool ofzo).

@Vlindur, mij leek lepeltje lepeltje ook het meest makkelijk, maar volgens vriend was dat niet handig vanwege zijn rug. Dus maar niet doorgezeurd. :P
pi_96483953
En net even wat verdraaien? Wat lastig joh!
pi_96483993
danic ik vind het reuze spannend voor je meid!
pi_96484010
Nee dat gaat schijnbaar niet. Het is voor mij ook af en toe lastig inschatten wat hij wel en niet kan. Hij heeft een maand of 2 geleden tijdens een verkeerde beweging zijn rib ontwricht. Die zat dus scheef tegen zijn ruggengraat aan en dat heeft lang tijd nodig voordat die banden en pezen weer helemaal tot rust zijn.
En aangezien mijn vriend seks niets vindt met zo'n zwangere buik, heb ik maar niet teveel gezeurd. (was na 5 maanden allang blij :X )
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:55:07 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_96484041
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:31 schreef danic het volgende:

Moet er nog iets aangepast worden in de OP?
Mag ik er in als hekkensluiter? 7 januari!

Innepin :*
pi_96484057
Ik zit een beetje in dubio. Wanneer zouden jullie gaan timen? Of is er een andere manier om er achter te komen of dit nou wat is?

Ik zet je erbij Kyara.
pi_96484099
Danic, ga anders douchen? Ik had begrepen dat echte weeën doorzetten bij douchen en oefenweeën afzwakken. En sowieso is 't lekker natuurlijk :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:57:29 #27
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_96484126
Oh spannend Danic!
pi_96484186
idd ff douchen :D
Merk je er al wel wat regelmaat in?

Ik had bij zowel Amber als Tess ook van die "twijfelweeen". Ik kreeg beide keren van de vk als advies: 2 paracetamolletjes en een warme douche en dan naar bed. Alleen beide keren hebben die pcmmetjes niet geholpen :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96484344
Nou Danic, douchen kan sowieso geen kwaad, want als het wel doorzet dan ben je tenminste schoon :P Spannend! Over wel of wanneer timen kan ik niet mee praten. Mijn bevalling is ingeleid en dat verliep nogal vreemd. Als je het echt wegzuchten zal het wel echt zijn niet waar? ;)

Succes en zet em op alvast! :%

En mijn man wilde op het laatst ook geen seks meer :{ Jammer alleen voor hem dat ik zo'n vreselijke zin had steeds })
pi_96484422
Wij hadden de vorige zwangerschap nog best lol met z'n tweeën zo op 't eind, lekker stuntelen met zo'n enorme buik ertussen _O-
Ik heb nu trouwens echt al wéken totaal geen zin :X Gelukkig zie ik mijn man toch nooit, dus ach. :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:05:46 #31
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96484451
Ik zou ook zeggen douchen, ik hield het er toen na 2 min al niet meer uit van de weeen, en toen wist ik het helemaal zeker.

Spannend Danic *O*
Innepin :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_96484520
Ik begreep altijd dat dat douchen was omdat je dan volledig ontspant. En dan blijven inderdaad de echte weeën over. Ik kijk het nog even aan, misschien zakt het straks. Zo niet kan ik over een uur alsnog even douchen.
Prostaglandingesen ongeveer 10 minuten na de pannenkoeken kan ook gewoon kramp veroorzaken kan ik me zo bedeken.

Erg hè Vlindur, die hormonen kunnen zulke stomme dingen doen. Heb nog nooit zoveel zin gehad als tijdens mijn zwangerschap en juist dan besluit vriendlief dat hij het niets vindt. Nou ja, niets aan te doen hoor. Komt wel weer.
pi_96484557
hahaha _O- Sorry hoor, maar ik kom er net achter dat ik met de franse slag aan het timen ben met een klok die 10 minuten gestopt is met lopen _O-
pi_96484601
:D Hoe krijg je het voor elkaar _O-
pi_96484623
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef danic het volgende:
hahaha _O- Sorry hoor, maar ik kom er net achter dat ik met de franse slag aan het timen ben met een klok die 10 minuten gestopt is met lopen _O-
Muts! :o _O- _O-

Nou zet hem op! Ik ga avond houden. Tot morgen! :W
pi_96484631
_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96484947
Nou ja, mobiel heeft een stopwatch dus komt goed. Is ook nauwkeuriger.
Ik hoop dat dit echt is, dan hebben er morgen drie moeders het mooiste moederdagkado ooit denk ik zo!
pi_96484977
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:05 schreef innepin het volgende:
Wij hadden de vorige zwangerschap nog best lol met z'n tweeën zo op 't eind, lekker stuntelen met zo'n enorme buik ertussen _O-
Ik heb nu trouwens echt al wéken totaal geen zin :X Gelukkig zie ik mijn man toch nooit, dus ach. :')
Zo gaat en ging het hier ook :D Tis ook gewoon onhandig zo'n bollo ertussen. Of dan krijg je weer ergens kramp ofzo :')

Danic, spannend! Hopelijk zet het door :*
Lotte!
Noah!
pi_96485436
Ik ben het toppunt van cliché!
Ik hang op de bank en eet een pot augurken leeg ;(
pi_96485471
Met slagroom? :P
pi_96485513
Nee gewoon zo uit de pot :9
pi_96485595
Dan is het nog niet heel erg cliché :P voor dat ik zwanger was at ik een pot groenen olijven leeg.....nu vind olijven vies!
pi_96485844
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:17 schreef danic het volgende:
Nou ja, mobiel heeft een stopwatch dus komt goed. Is ook nauwkeuriger.
Ik hoop dat dit echt is, dan hebben er morgen drie moeders het mooiste moederdagkado ooit denk ik zo!
Oeh wat spannend Danic! Ik hoop zo dat het doorzet!
pi_96485914
Is poppedein trouwens al aan het bevallen? :o
pi_96486032
Ja die hebben we niet meer gehoord vandaag en Tankgirl ook niet. Maar ja, het is ook heerlijk barbecue weer. Hoewel Poppedein bruine bonen ging eten.
pi_96486404
Danic; dit wordt jouw topic gewoon! *O*

En misschien ook nog die van Poppedein en Tankgirl?

Spannend!

En Innepin; hopelijk wordt je snel minder moe. Ik was in het begin ook zo verschrikkelijk moe. Ik dacht dat ik weer depressief was geworden, zo erg was het. En als je zo moe bent is het nog moeilijker om dingen te relativeren en positief te zijn.

Wij hebben een kinderwagen gekocht!! *O* Ben blij! Weer wat afstrepen op de to-do lijst.
En vandaag kwamen we een kennis tegen waarvan we het wiegje mogen lenen! Helemaal fijn want ledikant hebben we al en ik vond een wieg erbij kopen weer zo'n kostbaar gebeuren.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_96486725
quote:

Ik had dat ook heel sterk hoor, dat is inmiddels bijgetrokken.. Ik vond Elin niet leuk,die voelde mijn humeur perfect aan dus deed lekker mee ;( ik vond het idee dat ik er straks 2 stuks van had al helemaal niet leuk :') en vond mijzelf bijzonder stom dat ik een tweede zo graag wilde, ik had mijn werk,vrienden etc eindelijk net weer op de rails en ik moet zo nodig een kind :P En nu ben ik weer helemaal blij O+ kwestie van wennen aan het idee en mijn hormoonhuishouding is wat meer op peil nu
pi_96486837
Oh KD dat is het echt precies! Hoe erg ik het ook vind om m'n eigen kind af en toe niet leuk te vinden. Maar dat geeft me weer wat hoop in elk geval, dankje :*

Lenehe, leuk, welke wagen heb je gekocht? plaatje? :P
Ik wil stiekempjes de special edition van Bugaboo/Missoni die in juli uitkomt. :@ Never gonna happen want geen geld voor, en bovendien hebben we al gewoon een kinderwagen, maar toch. Kleurtjes <3
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:06:46 #49
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96486912
Nah, ik ben er nog hoor. Alleen ben ik nogal vaak gaan slapen vandaag..zoooo mooooeee... :z
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96486973
Ik ben vanmiddag in de tuinstoelen ook in slaap gevallen :z
Heerlijk, want al 2 nachten slecht geslapen. Ik ga zo ook maar mijn mandje in. Ik heb het idee dat het hier weer wat rustiger wordt en ik wil toch wel wat uurtjes kunnen pakken als dit wel al serieus is....
Dus ik kom me morgen ochtend weer gewoon melden. Al weet ik niet hoe laat dat gaat zijn hoor. Mocht er wel iets doorzetten dan horen jullie dat natuurlijk ook.
Truste :O
pi_96486986
Succes Danic!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96487029
Dank je. Het mag ook wel hè, dit is al het 8e topic dat ik bovenaan sta. Tijd voor wat actie in de tent. :+
pi_96487044
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:10 schreef danic het volgende:
Dank je. Het mag ook wel hè, dit is al het 8e topic dat ik bovenaan sta. Tijd voor wat actie in de tent. :+
je houdt het lang vol!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96487090
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:04 schreef innepin het volgende:
Oh KD dat is het echt precies! Hoe erg ik het ook vind om m'n eigen kind af en toe niet leuk te vinden. Maar dat geeft me weer wat hoop in elk geval, dankje :*

Lenehe, leuk, welke wagen heb je gekocht? plaatje? :P
Ik wil stiekempjes de special edition van Bugaboo/Missoni die in juli uitkomt. :@ Never gonna happen want geen geld voor, en bovendien hebben we al gewoon een kinderwagen, maar toch. Kleurtjes <3
mja en je kapot schamen dat je er zo over denkt'. Ik twijfelde echt of ik wel goed snik was..je kan toch niet zo lullig denken over een tweede kindje enzo. ik heb af en toe nog wel een vlaag van O fucking hell ;( maar dat is meestal als elin weer een dagje onuitstaanbaar is. ik heb zelf momenteel een kort lontje en merk gewoon dat ik snel snauwerig ben. gelukkig al minder vaak dan voorheen.

ik probeer Elin nu voornamelijk positieve aandacht te geven en als ik van plan ben om weer de kutmoeder uit te hangen :P (neeeeeeeeee niet doen nee dit hou op dat) dan druk ik r idd in andermans/paps/buufs handen en vertrek ik even naar boven ofzo. het is nu in ieder geval al tig keer minder dan een maandje terug.
pi_96488142
Danic, ik hoop zo dat het doorzet!!

Innepin ook hier herkenbaar hoor! Ben jaren bezig geweest zwanger te raken en nu een paar jaar later ineens zomaar zwanger en ik vond dr geen zak aan.Echt niet.
Ik vond mezelf niet leuk, mn leven niet meer leuk, ik vond niemand leuk.

Hou je taai hoor!!

LeNeHe ben ook benieuwd welke wagen!

Ik heb van 1.00 vanmiddag tot 22.00 gepoetst. Alles moest schoon. Ben echt kapot en heb net onder de koude douche gestaan en ga nu slapen :O :z

Morgen moederdag! Geniet ervan allemaal, en hopelijk wat beebjes hier!!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:10:01 #56
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96489289
Danic WHOAAAAA hopelijk zet het vannacht lekker door :Y

Innepin, ook hier is het heel herkenbaar wat je schrijft. Ik heb het deze zwangerschap hele periodes gehad. Ook nu, op het einde, voel ik me zo vaak schuldig tegenover Alexa. Ik kan gewoon geen (in mijn ogen) leuke dingen met haar doen, kan haar niet altijd optillen, etc, etc,. Of dan ben ik fysiek moe, en trek ik haar buien niet zo geduldig als anders en dan denk ik :'(. Maar goed, ik snap best dat het MIJN gevoel is en voor Alexa het objectief gezien allemaal meevalt, maar het is wel een gevoel waar je mee loopt. *zucht* :* voor jou!!!!

Iedereen een fijne moedah dag morgen!!! :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Takkembah op 07-05-2011 23:23:12 ]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:22:37 #57
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96489772
Ik heb een vrij 'makkelijke' zwangerschap tot nu toe. Maar de combi van dit samen met een dreumes of peuter zou ik ook behoorlijk pittig vinden, de eerste 4/5 maanden zou ik het wel trekken, maar daarna heb je gewoon genoeg aan jezelf en kan je minder goed uit de voeten. Ook in je hoofd is tijdens de zwangerschap minder 'ruimte' dan normaal...

@Danic, ik hoop dat het 'rommelen' zal doorzetten aangezien je zo graag wil dat ze gewoon uit zichzelf komt, ik gun je van harte een mooi moederdagcadeautje. ;)

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, nog maar een paar daagjes en dan heb ik meldplicht.
Ik heb niet het idee dat ze al snel zal komen, heb volgens mij nog niet genoeg 'rust in lijf en hoofd' wil nog veel doen en kunnen en mijn gevoel zegt dat ze nog wel even blijft zitten.
Ik hoop alleen wel van harte dat ze tussen 39 en 41 weken om een hoekje komt kijken. :)
pi_96494541
Nou dames, ik denk dat iedereen nu wel ligt te slapen en dit morgenochtend past leest, maar even een updateje.
Ik heb mijn vriend uit zijn werk terug laten komen, die was er een kwartiertje terug. Hij heeft gelijk alles ter voorbereiding in de auto gezet.
De krampen zijn dus echt weeën geworden. Ze komen nog wat onregelmatig, maar gemiddeld zeker binnen de 10 minuten en duren dan een kleine minuut.
Ik zit nu lekker op een yoga bal te typen en ik loop tussendoor rondjes en ruim wat op, maar bij een wee hang ik gelijk over de leuning van een eetkamerstoel.
Het zet dus nu goed door.

Ik weet niet hoelang ik blijf updaten, maar zolang we thuis zijn staat de laptop aan en hou ik jullie op de hoogte. Laatste berichtje zal dan wel de gang naar het ziekenhuis zijn.
Op naar ons moederdagkadootje O+
  zondag 8 mei 2011 @ 01:36:46 #59
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96494690
Danic, je kent me helemaal niet :9 ik lees/lurk hier al een tijdje mee.
En ben de enige die nu nog op is geloof ik, dus zeg ik "joepie" *O* *O* *O* *O* voor jou.
Is het gelukkig zelf op gang gekomen en gebleven. ;)
Wat een mooi moederdagkadootje gaat dat worden zeg *O* *O* *O*
Ik wens je alvast een voorspoedige bevalling toe, voor jou en je vriend :*
Rayen 2½ jaar!
  zondag 8 mei 2011 @ 02:55:08 #60
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_96495956
Hier ook een lurker.

Wat fijn dat 't toch zelf op gang is gekomen, yay prostaglandine. *O*

Heel veel succes en geloof in je eigen kracht! :% :%
pi_96496596
Nou verloskundige is net geweest. 4cm ontsluiting, ze komt om 07.00 terug, dan nog een keer kijken en waarschijnlijk gelijk door naar het ziekenhuis.
pi_96496600
En nog een lurker: heel veel succes danic! *O* :%
pi_96496862
:% :% :%
  zondag 8 mei 2011 @ 05:36:17 #64
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96496924
Even wakker om te plassen en even te checken....

Jippie Danic, je gaat gewoon mama worden vandaag, wat fijn!!!!

Zet hem op!
pi_96496958
Succes Danic!!
pi_96496960
Succes danic,die 4cm heb je al aardig snel gedaan.
pi_96496963
jaaa Danic! Ik werd chagrijnig wakker met een baby in mn buik, maar dat is nu weer helemaal weg want jouw meiske komt eraan *O* Zet m op mama! Ze is er bijna! Voor altijd je allermooiste moederdagcadeautje! O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Poppedein op 08-05-2011 06:52:37 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96496980
en ook even jompelen voor Tankgirls allerechtste mijlpaal

*O* 40 wkn vandaag! *O*, ik ben benieuwd of je m gehaald hebt ;)
  zondag 8 mei 2011 @ 06:58:22 #69
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96496981
Go Danic, Go :P
Protagodingesen werkt dus nog het beste :P
Poppedein: Thanks, en ik heb hem gehaald! gelukkig en helaas :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 8 mei 2011 @ 07:40:44 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_96497020
zet hem op danic!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96497033
O+ moeder worden op moederdag O+
zettemop Danic!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96497038
Oooo Danic, zet m op!! Ik word er helemaal emo van, gewoon het mooiste moederdag cadeau ever ga je krijgen. Jullie meissie! En ook nog gewoon spontaan. Succes!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 8 mei 2011 @ 07:54:42 #73
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96497043
ooooh Danic, wat een cadeautje O+ je meisje heeft er gewoon op gewoon, zo'n mooie dag O+
en een zondagskind, en een moederdagcadeau, wat wil je nog meer O+

Heel veel succes lieve meis, zet hem op :*

Poppedeins :*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 8 mei 2011 @ 07:58:43 #74
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96497049
Hahaha alle lurkers die wakker worden ;)

quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 07:52 schreef Vicky het volgende:
O+ moeder worden op moederdag O+
zettemop Danic!!
Nou zeg dat wel zeg *O* hoe kan je het zo uitkienen :+
Goooo Danic _O_ *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_96497073
Ook hier word ik even lekker bruut uit m'n slaap gehaald door de wekker van manlief...
Danic zet hem op meid! Vandaag ga je je meisje ontmoeten!
pi_96497102
Ja Danic! Wat fijn voor je dat het toch vanzelf op gang is gekomen! Ik hoop dat je je mooie meiske snel kunt bewonderen!
Lotte!
Noah!
pi_96497109
Een verse beeb in aantocht! Danic zet hem op, je krijgt het mooiste cadeau voor moederdag!
pi_96497197
Danic, je meisje komt er gewoon aan. Ze heeft zelf besloten dat vandaag een hele mooie dag is om geboren te worden. Het ultieme moederdag kado! O+
Zet 'm op!!!
*poef* nu is het weg
pi_96497215
Danic *O* wat een prachtig moederdag cadeau!!
Zet m op en veel succes!! *O*
Tralalalaaa
pi_96497288
Woehoeee Danic! Succes en ik hoop dat je snel je beeb in handen hebt! Wat een mooi moederdagkadootje! *O*

Nou andere LLM's, gaat het domininoeffect nu beginnen? :%
pi_96497328
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 04:24 schreef danic het volgende:
Nou verloskundige is net geweest. 4cm ontsluiting, ze komt om 07.00 terug, dan nog een keer kijken en waarschijnlijk gelijk door naar het ziekenhuis.
Yesssss lievie eindelijk :*

Spannend! Veel succes.... Ben zo benieuwd O+

*G*
pi_96497337
suc6 Danic !!! *O* *O* *O*

is het raar dat ik emotioneel word van zulke berichten terwijl ik jullie niet eens ken, had het vd week ook met krijtlijk haha. |:(
  zondag 8 mei 2011 @ 09:11:53 #83
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96497395
Nou hup Tankgirl ook Protagodingesen jij :P
Alexa en Seth zijn lief
pi_96497426
Go Danic, er komt weer een verse beeb! En dat op moederdag, wauw!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96497520
Oh Danic, spannend joh, moeder worden op moederdag. Ik ben zo blij voor je dat het spontaan op gang gekomen is zodat de twijfel over wel of niet strippen/inleiden vanzelf weggenomen is. Nog eventjes en je ontmoet je meisje. *O*
pi_96497538
Oh, Danic! Je hebt nu vast al je kindje in je armen *O* En anders :% :%
Op moederdag, hoe speciaal O+

Tankgirl, feli met je mijlpaal. :)
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
pi_96497542
Jeeeeee danic!!! je vriend overhalen om te seksen werpt zijn vruchten af!!
zet 'em op!!! :% :% :%
pi_96497548
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:11 schreef Takkembah het volgende:
Nou hup Tankgirl ook Protagodingesen jij :P
:Y :Y :D
pi_96497564
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:

is het raar dat ik emotioneel word van zulke berichten terwijl ik jullie niet eens ken, had het vd week ook met krijtlijk haha. |:(
Ik werd ook emo en ben niet eens zwanger zover ik weet :')
Wat een mooi moederdagcadeau Danic! :D
  zondag 8 mei 2011 @ 09:29:30 #90
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96497594
Niet gek hoor missjones, ik leef ook altijd mee. Vind het keer op keer ontroerend.
pi_96497598
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:52 schreef LeNeHe het volgende:

Wij hebben een kinderwagen gekocht!! *O* Ben blij! Weer wat afstrepen op de to-do lijst.
En vandaag kwamen we een kennis tegen waarvan we het wiegje mogen lenen! Helemaal fijn want ledikant hebben we al en ik vond een wieg erbij kopen weer zo'n kostbaar gebeuren.
foto??
  zondag 8 mei 2011 @ 09:30:43 #92
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96497609
Wat fijn dat ze toch uit zichzelf komt!!!! Succes Danic!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96497707
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:

Ik heb dat ook hoor :X
pi_96497787
oke gelukkig ligt niet alleen aan mij haha
pi_96497828
Danic :o :% :% Ik ben heel benieuwd :D
  zondag 8 mei 2011 @ 10:02:06 #96
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96497958
oeeee actie in de tent :) leuk!!!! spannend joh Danic! ik wens je een voorspoedige bevalling toe.. en ben alvast heeeeeel nieuwsgierig naar het resultaat! jeempie een dochter op moederdag; dat is wel heel speciaal :)

Poppedein; inclusief beeb 2.0... :*

Tankgirl; 40 weken!!! *O* *O* *O*

*O* en ik ga zo nog even weer slapen; ben moe, heb dikke enkels en voel me enormous nadat ik op de weegschaal heb gestaan net... :{ wat haat ik dat ding toch!! :{
(trouwens wel weer dat acute aankomen in dezelfde termijn als bij mijn 1e zwangerschap).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96497969
Ahhh wat spannend, GO DANIC!! Wat een prachtige dag om geboren te worden!
pi_96498017
Danic! Succes, moeder worden op moederdag is toch wel een mooi kadootje!

Hier vandaag 36 weken, nog maximaal 6 weken dus!
Ik heb echt het gevoel dat ik hele dagen kan slapen, dus vanmorgen ook maar lekker uitgeslapen.

O+ kwam met ontbijt op bed, om de traditie te beginnen zei hij.. O+
  zondag 8 mei 2011 @ 10:07:13 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96498019
quote:

en deze had ik nog niet gelezen innepin;
ik hoop dat jij je snel fitter en beter gaat voelen...
ik herken die allesverlammende moeheid maar al te goed. mag verder eigenlijk niet klagen, maar ben al sinds de jaarwisseling elke dag (echt elke dag) in en in moe....
ik hoop zo dat het voor jou wel beter wordt...

ook ik voel me soms schuldig als ik; als ik eindelijk een dag vrij ben; langer in bed blijf om bij te tanken, of even niet mee ga wandelen of naar de speeltuin... maar merk dat mijn lichaam het anders niet trekt. Voel me dan voornamelijk schuldig naar mijn kleine meisje.
maar probeer niet te vergeten dat we nu ook een 2e kindje in de maak hebben, en ook daar moet je nu al voor zorgen...
:*
  zondag 8 mei 2011 @ 10:34:55 #100
100412 mefke79
komt goed!
pi_96498361
Innepin, zo moe als jij ben ik niet eens (geweest) maar het gevoel je andere kindje te kort te doen ken ik maar al te goed. En dat is gewoon zwaar *piep*. Maar die kleintjes van ons zijn erg veerkrachtig, dat komt echt goed. Pas goed op jezelf! :*

BJ, voor jou geldt eigenlijk hetzelfde, je doet wat je kan om het rustiger aan te doen, dat gaat echt goed komen :* En die weegschaal, joh dat is voor een groot deel vocht, echt!

Krijtlijk, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd, bij deze dan alsnog.

Danic, zet em op!

Ik heb de bruiloft van mijn zussie prima overleefd, zelfs slapen in het hotel ging prima. Gisteren wel wat brakjes, maar hee, dat mag. Vandaag weer een heerlijk rustdagje in de tuin, dus komt helemaal goed met mij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96498953
*O* jaaaa danic je wordt vandaag gewoon mama, of je bent dat al zou ook al zomaar kunnen *O*
pi_96499478
Danic zet hem op

Ons kindje komt waarschijnlijk deze week al
Vanmorgen stond er een gyn aan mijn bed om te vertellen dat ze het liever halen als het stabiel is en dat is momenteel zo. Ik krijg zo nog een liggingsecho waarschijnlijk ligt het nog in een stuit en krijg ik dus een keizersnede.

/Einde egopost update
  zondag 8 mei 2011 @ 11:46:17 #103
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96499762
Spannend FR! Hoe voel je je erbij?
  zondag 8 mei 2011 @ 11:54:19 #104
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96499937
Oh Danic!! Wat een prachtige dag om je dochter tegemoet te zien!!

En F-R, dat is ook zo maar even iets?! Hoeveel weken ben je nu? En wat vind er zelf van? :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96499981
Danic, zet hem op!

FR, wat spannend zeg. Hoe zie je het zelf? Wel fijn dat het einde van de zwangerschap in zicht komt.
pi_96500081
Danic, zet 'm op!! *O* Spannend!!!

FR, wat spannend! Je wordt deze week nog mama O+!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_96500965
f_r, wat spannend zeg! Dat zal wel even omschakelen zijn dan!
  zondag 8 mei 2011 @ 12:31:28 #108
238474 Jeetjejom
pi_96501009
Danic zet hem op! En wat een mooie dag om mama te worden!

F_r heftig maar ik kan me voorstellen dat jij blij bent dat het einde in zicht is!
Jouw warmte is genoeg
pi_96501479
ze heeft een ticker in r sig. 34 wk.
spannend hoor :o
pi_96501694
ferrari...dat is echt heftig zeg! ben je klaar voor? wat vind je zelf hiervan? :*
pi_96501717
Verstand en gevoel druisen tegen elkaar in.
Ik wil het aller beste voor ons kindje en eigenlijk is dat zo lang mogelijk blijven zitten
Aan de andere kant ik ben ziek en de enige manier om beter te worden is om ons kindje geboren te laten worden.

Het groeit nu ook niet zoals het moet en is waarschijnlijk beter af buiten mijn buik. Maar ik voel mij wel heel erg schuldig
  zondag 8 mei 2011 @ 12:59:40 #112
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96501924
je kan er toch zelf niet aan doen FR? je moet je niet schuldig voelen hoor!!
maar ik zou mijn kindje echt niet met 34 weken willen krijgen.... ik ben zo aan het duimen dat deze tot minimaal 38 weken blijft plakken..
maar dat komt wel door mijn eigen ervaring; er zijn ook zat kindjes die het wel direct goed doen, goed drinken en goed aankomen.. en ik wens jouw dat zooo ontzettend toe FR!!!

Mef; wat fijn dat het goed is gegaa met de bruiloft; toch heftig zo'n hele dag! maar helemaal overleefd!
*offtopic: hoe ging het met de ringen?*

Danic :%
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 13:04:00 #113
43556 miss_dynastie
pi_96502057
Zet 'em op Danic :% ... of misschien is je meisje er al wel *O*

f_r, ik kan me de tegenstrijdigheid heel goed voorstellen in je gedachten en gevoelens, maar schuldig voelen moet je niet doen hoor! Dit is gewoon hele dikke pech, je kan hier helemaal niks aan doen en het is niet zo gek dat je je onderhand wel weer gezond wil voelen :*
pi_96502184
ferrari: schatten de artsen het overlevingskans van je kind goed buiten je buik? als je zwangerschap jou en jou kind zo ziek maakt is het inderdaad beter voor hem/haar om buiten te zijn...ik snap heel goed dat het moeilijk voor je is!! :*
pi_96502233
Jeetje Ferrari_rood, wat een dubbel gevoel moet dit geven. Maar bedenk je goed, JIJ kunt hier NIKS aan doen!!! Je hoeft je niet schuldig te voelen! Als je de keuze had gehad was je nooit ziek geweest, maar die keuze heb jij nooit kunnen maken, want het was er gewoon. Ik hoop gewoon dat je je schuldgevoelens kunt relativeren en dat er deze week een mooi kindje in je armen ligt!
Ik weet niet hoe het gaat met kindjes van 34 à 35 weken, maar ik denk wel dat de doktoren een weloverwogen besluit hebben genomen om het komende week te laten komen.
Heel veel sterkte!

Danic :% :% :% :% :%

[ Bericht 0% gewijzigd door GirlGoneBad op 08-05-2011 14:12:17 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 13:11:03 #116
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96502274
Jemig FR, ik vind het zo enorm vervelend om telkens te moeten lezen dat het zo slecht met jou gaat :* Ik snap je gevoel, maar was GGB inderdaad zegt: de artsen raden je echt niet zomaar iets aan! Veel sterkte ermee meis :*

Danic, woei! Spannend! Zet 'm op dame! *O* :%
3!
pi_96502558
De overlevingskansen zijn goed van 34wk heeft een kindje in principe geen problemen meer buiten de buik. Het kan nog niet drinken uit een fles en moet een couveuse
  zondag 8 mei 2011 @ 14:17:38 #118
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_96504558
FR mijn jongste is met 34 weken gehaald met een keizersnede. Ze vond het ook niet meer zo fijn in mijn buik. Ze heeft het eigenlijk meteen wel redelijk goed aangepakt. Had ook een flink gewicht 3465 gr een bolletje dus maar ze hapte wel aan met de bv maar had niet genoeg kracht om meteen door te drinken en heeft daardoor de eerste acht weken zo'n beetje gekolfde voeding gekregen (eerst dmv vingervoeden en daarna met een flesje) en na acht weken had ze genoeg kracht om te drinken.

Couveuse is alleen gebruikt om haar vanaf de ok naar mijn kamer te rijden en daarna lag ze in een clipbedje aan mijn bed. Ze deed het verder prima terwijl er allerlei kinderartsen en dergelijke klaar stonden. Dus het kan wel goed gaan...

Het enige wat ze heel erg deed was kreunen en knerpen en mama/papa/oma/opa honger hebben. Ze heeft echt weken bovenop ons geslapen en haar motoriek kwam iets later op gang en dat was met een vroeggeboorte wel normaal aldus de kinderarts. Werd overigens wel in de gaten gehouden.

Ik hoop voor jullie dat als ze hem/haar halen dat alles net zoals bij onze jongste verloopt of zelfs nog beter...

Dikke knuffel en nog eventjes volhouden...
pi_96504765
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:09 schreef GirlGoneBad het volgende:
Jeetje Ferrari_rood, wat een dubbel gevoel moet dit geven. Maar bedenk je goed, JIJ kunt hier NIKS aan doen!!! Je hoeft je niet schuldig te voelen! Als je de keuze had gehad was je nooit ziek geweest, maar die keuze heb jij nooit kunnen maken, want het was er gewoon. Ik hoop gewoon dat je je schuldgevoelens kunt relativeren en dat er deze week een mooi kindje in je armen ligt!
Ik weet niet hoe het gaat met kindjes van 34 à 35 weken, maar ik denk wel dat de doktoren een weloverwogen besluit hebben genomen om het komende week te laten komen.
Heel veel sterkte!

Danic :% :% :% :% :%
Dit Ferrari, heel veel sterkte en vertrouw op de doktoren. Take care!!
  zondag 8 mei 2011 @ 14:42:19 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96505336
Ik ben ook geboren met 34 weken, ik was 4 pond en moest in de couveuse. Dit alles speelde zich af in 1978 en met mij is alles helemaal in orde. Zowel lichamelijk als met de hersens! Het komt vast wel goed met de baby en ook met jou. Laat de lijdensweg nu maar snel voorbij zijn!
pi_96505380
Ze gaan het zo halen
ctg is niet meer goed ben op het spoedteam aan het wachten
  zondag 8 mei 2011 @ 14:44:52 #122
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96505405
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze gaan het zo halen
ctg is niet meer goed ben op het spoedteam aan het wachten
Meis, wat spannend!!
Take care, ik hoop dat we snel goed bericht zullen ontvangen. :*
  zondag 8 mei 2011 @ 14:47:02 #123
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_96505460
Ferrari het is dan wel niet zoals het bedacht is allemaal maar dit zal het beste zijn voor jullie allebei en je krijgt wel een heel fijn/mooi cadeautje voor moederdag.

Nogmaals heel veel sterkte en hoop dat het allemaal heel soepel verloopt voor jullie. Ook veel sterkte voor je man...

Niet gefaald hoor alleen maar 34 weken aan topsport gedaan en je best gedaan met zoveel ellende dat zelfs ik vanaf een afstandje hoop dat je na de keizersnede meteen lekker kan eten en drinken en niet meteen hoeft te spugen. Genietze straks met je kersverse gezinnetje...

[ Bericht 15% gewijzigd door Books op 08-05-2011 14:54:31 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 14:47:44 #124
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96505476
Jee krijg helemaal en brok in mn keel en ken je niet eens. Sterkte meis.
  zondag 8 mei 2011 @ 14:49:14 #125
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96505507
Ow en 34 weken is idd op zich een goede termijn om te bevallen, alles is dan af in principe.
Dan is het puur leren drinken, leren warmhouden en groeien. Langer is altijd beter, maar korter is veel erger...

Ik vind het al geweldig dat het zo lang goed is gegaan, met zoveel narigheid.
Dat heb je toch maar mooi volbracht F_R.
pi_96505511
Ik krijg er echt letterlijk kippenvel van zeg.....ferrari heel veel sterkte en succes en we hopen allemaal op een positieve bericht!!! :*
pi_96505519
Oei, ferrari_rood, wat een nieuws weer... Ik duim voor je dat vanaf NU alles goed mag gaan!
pi_96505532
FR :* sterkte!!
  zondag 8 mei 2011 @ 14:50:29 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96505534
Ja inderdaad vergeet niet dat je niet faalt, maar juist 34 weken lang een topprestatie hebt geleverd.
pi_96505629
Wow Ferrari, heel veel sterkte en je hebt het inderdaad geweldig gedaan, al die weken zo afgezien.

Ik hoop dat je ervan kunt genieten en dat je lijf ook wat bij kan komen. Succes!
pi_96505638
F-R Sterkte !!
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 14:56:15 #132
43556 miss_dynastie
pi_96505665
Wat spannend f_r... heel veel sterkte :*
  zondag 8 mei 2011 @ 15:01:09 #133
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96505787
Lieve f_r, heel veel sterkte. Zet 'm op! Bijna is je ukje er en kan je gaan genieten van dit wondertje!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 15:03:23 #134
240917 Mula
pi_96505845
Heel veel sterkte F_R!
  zondag 8 mei 2011 @ 15:06:55 #135
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96505908
F_R; sterkte!!!
pi_96505970
Kop op F_R! Je hebt er alles aan gedaan, nu is het aan je kindje, maar dat is vast een vechtertje!
Succes en sterkte...!

Zeg, is Poppedein al weer gesignaleerd? Mijn onderbuikgevoel zegt dat ze nl aan het bevallen is haha! For what it's worth
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 8 mei 2011 @ 15:10:27 #137
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96505989
Heel veel succes en sterkte FR. Wat ontzettend goed dat je het zo lang hebt volgehouden! Hopelijk is dit de beste beslissing voor jullie alletwee. Ik hoop dat je man bij je is! Laat iemand van het ok team foto's maken als 't kan.
Als je de komende tijd vragen hebt weet je me te vinden!
Succes!
A grand adventure has begun.
pi_96505999
sterkte FR, hopelijk knappen jullie allebei snel op! :*
pi_96506184
laat je onderbuik nakijken Karin :P helaas, I wish! :*

Wat een omschakeling ineens F_R, heel spannend. Heel veel sterkte en succes de komende week!

Danic... Ik ben zooo benieuwd! *O*
pi_96506257
Damn, dat was nog eens een moederdagkado geweest Poppedein...naja, hij komt vast nog wel een keer :P verlaat moederdagkadootje dan...
pi_96506319
zijn 3 meiden moeder aan het worden vandaag?? *O* *O* *O*
  zondag 8 mei 2011 @ 15:25:47 #142
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96506376
Ik had helemaal gemist dat Danic ook bezig was. Ik denk dat haar meisje er al wel is :Y
Hopelijk is alles goed gegaan.
The way you rock'n'roll
pi_96506419
danic moeder op moederdag, ferrari nu ook...alleen poppedein nog niet gesignaleerd? misschien is ze ook aan het bevallen!
pi_96506505
Poppedein is nog niet aan het bevallen he, zie een aantal posts hierboven
  zondag 8 mei 2011 @ 15:31:29 #145
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96506520
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:27 schreef bitterend het volgende:
danic moeder op moederdag, ferrari nu ook...alleen poppedein nog niet gesignaleerd? misschien is ze ook aan het bevallen!
Brilletje hebben? :P
The way you rock'n'roll
pi_96506769
Oops...overheen gelezen! :@ excuses
pi_96506855
Jemig F_R.. Wat spannend!! Ik ga heel hard voor jullie duimen. Maar ik vind dat je trots op jezelf mag zijn hoor, wat een bikkel ben jij! En je kleintje is vast nét zo sterk!

Danic ben zo benieuwd hoe het daar is!
pi_96507285
Jeetje, heftig f_r! Veeeel succes en het komt vast goed met jullie beebjr buiten je buik!
Danic jij ook succes!

Wij hebben het gisteren mijn ouders verteld, die vinden het ook super! Erg blij dat we het geheim met ze gedeeld hebben :)
pi_96507372
f_r, wat snel ineens! Heftig hoor, en heel veel succes, je zal nu al wel op de operatiekamer liggen..

Ik hoop snel goed nieuws te lezen van je.
  zondag 8 mei 2011 @ 16:17:44 #150
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96507680
Spannend F_R :*

Hopelijk hier snel goed nieuws!
Alexa en Seth zijn lief
  zondag 8 mei 2011 @ 16:23:49 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96507828
ik hoop ook dat 't goed gaat allemaal, spannend zeg. sterkte f_r! :*
en voor danic ook nog wat meepers-smilies. :% :% :% hopelijk zijn ze al niet meer nodig en heb je je kleine meid al in de armen. :)
wat geweldig he tweeoogje, om je ouders zult groots nieuws te kunnen vertellen!
in de haak.
  zondag 8 mei 2011 @ 16:35:46 #152
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96508124
oh F-R dat gaat in ene snel! Sterkte en hopelijk horen we snel van je!
  zondag 8 mei 2011 @ 16:51:29 #153
100412 mefke79
komt goed!
pi_96508580
Nog geen nieuws dus....
F_R je leest dit niet meer, maar ik hoop dat alles goed gegaan is.
Danic, ben je al mama?
pi_96509247
Jeetje f_r, heftig meis! Sterkte en succes!!

Danic, doe eens een updateje!?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96509452
Jemig Ferrari, heel veel sterkte en succes toegewenst :* Hoop dat alles voorspoedig zal verlopen.
  zondag 8 mei 2011 @ 17:24:51 #156
238474 Jeetjejom
pi_96509640
F_R veel succes en artsen doen het echt omdat het voor jullie allebei het beste is!

Danic, hoe gaat het meid!
Jouw warmte is genoeg
pi_96510016
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:13 schreef Vicky het volgende:

Danic, doe eens een updateje!?
Ik kan alleen zeggen dat haar dochtertje vanmorgen gezond geboren is *G*

En ik weet zeker dat Danic zo snel mogelijk alles komt vertellen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2011 17:37:26 ]
pi_96510194
Danic, gefeliciteerd!! Wat een schitterend moederdagcadeau!

FR ik schrik helemaal! Wat heftig ineens zo snel! Maar ook jij krijgt een schitterend moederdagcadeau vandaag! Heel veel succes, ook de komende periode.

Ben er gewoon een beetje emo van.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96510288
Jaaa Danic, gefeliciteerd! :D
  zondag 8 mei 2011 @ 17:52:02 #160
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96510524
Danic, je dochtertje al in handen <3, wat heerlijk dat je niet ingeleid oid heb moeten worden!!!!!

Proficiat *O*
Alexa en Seth zijn lief
pi_96510870
Goed nieuws! fijn O+
pi_96511041
Danic, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Hopelijk zien we je hier nog een keertje terug met wat details en maybe een fototje?

Ferrari_rood, ik hoop dat bij jou al alles achter de rug is en dat ook jij het mooiste moederdagcadeau hebt gekregen wat je kunt wensen!
pi_96511733
Danic, gefeliciteerd *O* een mooier moederdag cadeautje is er niet.
Bij f_r zou t ook wel achter de rug zijn nu, ff afwachten op het nieuws dus nog.
2 beebs op moederdag *O*
  zondag 8 mei 2011 @ 18:35:44 #164
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_96512138
f_r is ook mama geworden op moederdag O+
Kindje is klein maar doet het naar omstandigheden goed.
Ik weet niet of ze wil dat ik de specs hier neer zet, dus nog die hou ik nog even voor me :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 8 mei 2011 @ 18:38:21 #165
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96512232
f_r haar beebje is er! :eebje is klein maar doet het naar omstandigheden goed. Ik weet niet helemaal zeker wat ik mag melden dus ik wacht nog even op toestemming voor naam en geslacht.
The way you rock'n'roll
pi_96512316
Gelukkig dat alles naar omstandigheden goed gaat met de baby, met F-r ook hoop ik.

Gefeliciteerd Danic & F-R O+
  zondag 8 mei 2011 @ 18:43:16 #167
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96512444
Danic en ferrari_rood gefeliciteerd!!! Ik hoop dat alles goed gaat! *O*

Ik kom later nog even updaten met een fotootje enzo, heb nog even geen puf.
pi_96513007
Danic, en f_r, gefeliciteerd met jullie kindjes!

Ben benieuwd naar de verder details..
pi_96513073
*O* 2 verse mama's op moederdag! *O*

Danic en f_r, van harte met jullie kindjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96513176
O+ Danic O+ F_R O+ van harte gefeliciteerd met jullie kindjes vandaag op moederdag! *O*
pi_96513290
Danic, van harte gefeliciteerd met je dochter! Hopelijk is alles goed gegaan :)

F_R jij ook van harte gefeliciteerd met je beeb! Hopelijk knap jij snel op.. en kun je snel gaan genieten!

Wow, 2 moederdag beebs, wat gaaf O+
pi_96513469
Aww welkom nieuwe beebjes, en gefeliciteerd mama's!! Wat een supernieuws dat alles goed gaat!
pi_96513517
Goed nieuws! Gefeliciteerd kersverse mama's! Geniet! O+ O+
pi_96513625
@ krijtlijk ja ben erg benieuwd :Y
  zondag 8 mei 2011 @ 19:22:19 #175
72481 appelsap
appelsap
pi_96514074
Danic en F_r gefeliciteerd met jullie kindjes. Wat een prachtig moederdagcadeau. *O*
pi_96514213
Danic en FR, gefeliciteerd!

Danic ik ben zó blij voor je dat de bevalling toch spontaan op gang is gekomen. Ik hoop dat je met een goed gevoel op de bevalling terug kunt kijken en dat je fijn van je dochter geniet.

FR, de zwangerschap zit er nu eindelijk op voor je. Ik hoop dat de je kleine het goed maakt en dat jullie gauw wat onbezorgde tijd tegemoet gaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96514287
Ik had de commotie niet meegekregen, Vlindur. :o Wat fijn dat je spruit het goed maakt.

En Poppedein, je wilt het niet horen maar je bent een schat! Oh, en ik héél benieuwd naar je jongetje. Wanneer komt 'ie nou. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 8 mei 2011 @ 19:27:39 #178
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96514324
Kijk, dat zijn nog eens leuke moederdagcadeaus. (Al had er eentje een beetje veel haast om geboren te worden.) Gefeliciteerd met jullie kleintjes. *O*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96514330
Twee verse babies O+ .. Ik ben heel benieuwd naar de details! Fijn dat t kleintje van f_r het ook goed doet, hopelijk gaat t snel nog beter!

trui, idd supergaaf! Ik stond zelf half te jammeren nadat ze 'Opa en oma Pluis' hadden uitgepakt, maar zij zijn lekker nuchter. Maar wel nog heel wat keren een 'oh wat leuk toch' gehoord!
pi_96514522
Zo, kijk even niet hier en ik schrik helemaal van hoe snel t inene is gegaan met f_r!
Gefeliciteerd meis met de geboorte van je kindje, ik hoop dat je snel weer opknapt en dat je heerlijk kunt gaan genieten! :*

En ook Danic gefeliciteerd! *O*

Jee, 2 meiden gewoon moeder geworden op O+ moederdag O+
Tralalalaaa
pi_96514673
danic en f_r, van harte meiden! wat een mooie dag om moeder te worden, dat verzin je haast niet! geniet ervan en ook ik ben erg benieuwd naar jullie kindjes!
  zondag 8 mei 2011 @ 19:47:16 #182
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96515317
F_R ook verse mama op mamadag <3 *O*
Alexa en Seth zijn lief
  zondag 8 mei 2011 @ 19:48:01 #183
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96515354
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef krijtlijk het volgende:
Danic en ferrari_rood gefeliciteerd!!! Ik hoop dat alles goed gaat! *O*

Ik kom later nog even updaten met een fotootje enzo, heb nog even geen puf.
:Y laat die kleine maar eens zien inderdaad <3 *O*
Alexa en Seth zijn lief
pi_96515438
Danic & f_r *O*. Tof dames. Gefeliciteerd :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_96515786
Danic; proficiat met jullie kleine meisje! Wat een mooi moederdagcadeau!

F_r; wat ontzettend heftig dat je kindje vandaag gehaald moest worden. Ik hoop dat alles goed gaat en dat jij je snel weer beter voelt en kunt gaan genieten van je kindje. Na een helse zwangerschap heb je dat ook wel verdiend! In ieder geval van harte gefeliciteerd met dit mooie moederdagcadeau!
  zondag 8 mei 2011 @ 20:01:46 #186
100412 mefke79
komt goed!
pi_96516083
Danic en F_R gefeliciteerd!
pi_96516245
Danic en F_R gefeliciteerd

en ik heb t ook gemeld in het update topic,
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zondag 8 mei 2011 @ 20:10:10 #188
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96516560
Danic & Ferrari, allebei van harte gefeliciteerd met jullie datumtweeling. Ik hoop dat alles met jullie en de nieuwgebakken kindjes goed is. :* *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 8 mei 2011 @ 20:12:33 #189
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96516702
Danic, proficiat met je meisje, wat een prachtige dag om mama te worden!!! O+

FR, wat heftig allemaal! Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat met jou en je kindje! O+ Voel je zeker niet schuldig, je hebt je aller allerbest gedaan en alles gegeven! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96516921
Op zondag En op Moederdag, gefeliciteerd lieve kersverse mamaas :*
  zondag 8 mei 2011 @ 20:19:45 #191
238474 Jeetjejom
pi_96517101
Danic en F_R, gefeliciteerd!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Een mooiere 1e moederdag kun je je toch niet wensem he!
Jouw warmte is genoeg
pi_96517769
Danic en FR gefeliciteerd met jullie kindjes! *O*
Ik ben zo benieuwd naar de specs :D
  zondag 8 mei 2011 @ 20:30:51 #193
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96517933
Danic en F-R van harte gefeliciteerd! *O*
pi_96518009
Danic en F_R: van harte gefeliciteerd meiden! Nu lekker gaan genieten. Wat een mooie moederdagcadeaus!

F_R: wat onwijs heftig zo ineens een ks; ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en dat je onbezorgd en heerlijk kan gaan genieten. Wat heb je het rot gehad, ik hoop dat je snel alle narigheid kunt vergeten. :*

Over de kinderwagen; we hebben een Stokke Xplory gekocht in het groen (donkergroen).
Ook hebben we via Marktplaats een commode op de kop getikt! Morgenavond kunnen we hem oppikken.

Heb vanmorgen van manlief een ontbijtje op bed gekregen voor de Moederdag O+ zo lief.
En vannacht heb ik nog glas staan vegen; raam stond een stukje open en door de wind zwiepte het rolgordijn alles uit de vensterbank }:| schrok me wezenloos. Lekker snugger van mij ook om alles erin te laten staan. Heb daarna meteen heel slecht geslapen. :O
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_96518305
Danic en FR gefeliciteerd!

FR, ik hoop voor je dat alles goed gaat met jou en de kleine, je hebt een topprestatie geleverd!
pi_96519632
Danic en Ferrari-Rood, van harte gefeliciteerd

Dat jullie maar lekker mogen genieten van jullie kersverse kroost :Y

FR wel heftig zo ineens dat nieuws krijgen maar wel fijn dat alles helemaal goed is!! hoop dat je je zelf nu ook een stuk beter gaat voelen :*
pi_96520072
Dames: er komt nu "in the womb" op national geo!!
  zondag 8 mei 2011 @ 21:04:16 #198
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96520432
Oh thanks for the tip!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_96520447
Danic gefeliciteerd met jullie dochter

Ze is er om 15:28 is ze ter wereld gekomen
klein maar meteen vol pit ze doet het goed
Ik mag er alleen zelf vanwege de medicatie niet bij en dat vind ik heel erg. Ik lig vanwege de zwangerschapsvergiftiging weer aan de magnesium. Ik heb haar 5min vast mogen houden. Vriend is er nu weer naar toe en misschien komen ze zo even met haar bij mij. Als alles goed met haar blijf gaan

Naam in de spoiler ik ga hem niet online gebruiken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:06:39 #200
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_96520577
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Danic gefeliciteerd met jullie dochter

Ze is er om 15:28 is ze ter wereld gekomen
klein maar meteen vol pit ze doet het goed
Ik mag er alleen zelf vanwege de medicatie niet bij en dat vind ik heel erg. Ik lig vanwege de zwangerschapsvergiftiging weer aan de magnesium. Ik heb haar 5min vast mogen houden. Vriend is er nu weer naar toe en misschien komen ze zo even met haar bij mij. Als alles goed met haar blijf gaan

Naam in de spoiler ik ga hem niet online gebruiken
F_r daar ben je alweer O+
Hoeveel weegt je meisje?
Van harte :*
Hoe voel je jezelf nu?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_96520789
Mooie naam ferrari!! En wat balen dat je niet bij haar mag komen, lijkt me echt heel erg. Hopen gaat het snel beter met je en mag je zo veel bij haar zijn als je wilt
  zondag 8 mei 2011 @ 21:10:54 #202
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96520860
Van harte met je meisje!!!

Zeker mooie naam! O+
Hopelijk mag je haar snel langer in je armen houden en knap je zelf ook snel op!! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96520995
Ik voel mij heel goed. Een beetje misselijk van de medicatie maar vind het zo niet leuk dat ik er niet naar toe mag.
Ik hoop zo dat morgen de magnesium eraf mag en ik er ook naar toe kan gaan
pi_96521133
ferrari gefeliciteerd met je meid!! prachtige naam en ik hoop dat je haar morgen lekker in je armen mag vast houden! dat heb je zo erg verdient!!! :* hopelijk vanaf nu alleen maar bergopwaarts voor jou en je nieuwe gezinnetje!
  zondag 8 mei 2011 @ 21:16:43 #205
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96521271
F_r ze is er! Gefeliciteerd met je ukje en ik hoop van harte dat je morgen van de magnesium af mag zodat je de hele tijd bij haar kan zijn.
Ik hoop dat je zelf ook snel herstelt en weer lekker in je vel zit :*
The way you rock'n'roll
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 21:17:11 #206
240917 Mula
pi_96521304
Gefeliciteerd F_R! Ik hoop dat je snel bij je kleine mag!
pi_96521340
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef Takkembah het volgende:
Oh thanks for the tip!!!
prachtig documentair! O+
pi_96521442
FR gefeliciteerd met je meisje, mooie naam!! Ik hoop mee dat je zo snel mogelijk bij haar mag!
  zondag 8 mei 2011 @ 21:24:15 #209
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96521818
gefeliciteerd, moeders!
  Moderator zondag 8 mei 2011 @ 21:32:13 #210
5428 crew  miss_sly
pi_96522436
Danic gefeliciteerd met je dochter *O* Wat fijn dat het toch nog spontaan is begonnen!

F_R, je meisje is er *O* Wat naar dat je er niet bij kan, ik hoop dat dat snel verandert. En dat je maar snel fysiek op kan knappen dat je kunt genieten van je verse moederschap.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 8 mei 2011 @ 21:38:39 #211
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_96522923
Krijtlijk, Danic en F_R gefeliciteerd met jullie kindjes! :*

F_R wat onwijs naar dat je niet bij je meisje (met hele mooie naam!) mag zijn, ik hoop zo dat je haar snel weer in je armen kunt sluiten en haar helemaal kunt gaan verkennen en knuffelen! Sterkte vannacht meis! :*

Poppedein (je bent een onwijze schat!), waar blijft jouw beeb? ;)
  zondag 8 mei 2011 @ 21:42:18 #212
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96523209
Lieve F_R.. wat lees ik nu :o ? Je dochter is al geboren! Gefeliciteerd *O* *O* *O* !!! Wat fijn dat alles goed is gegaan en dat jij ook langzamerhand opknapt nu. Wat rot dat je niet bij je meisje mag zijn... hopelijk heb je haar snel weer in je armen... en dan; genieten!! O+

Danic, ook jij heel erg gefeliciteerd!! Heel veel geluk samen!!! O+ :* *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 8 mei 2011 @ 21:42:59 #213
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96523265
Danic en F_R; gefeliciteerd met jullie datumtweeling :)
pi_96523497
Ferrari-Rood, ik ben eigenlijk een onwijze lurker, maar ik wilde je even feliciteren met de geboorte van je dochter, Wat heb jij een helse zwangerschap gehad! Maar jeetje wat ben jij een sterke vrouw en als jullie dochtertje ook maar enigzins op haar moeder lijkt dan komt het helemaal in orde met haar! Ik hoop dat je snel naar haar toe mag, en ik wens je een fantastische kraamtijd toe waarin je je snel stukken beter zal voelen!

ik ben ook met 34 weken geboren, doordat mijn moeder de waterpokken had, en ondanks dat ik heel klein was en 10 dagen couveuse heb gehad ben ik nu wat ze noemen hollands welvaren!

En Danic als ik toch bezig ben, Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!
S. 2014
J. 2016
pi_96523845
*O* voor de verse babies! *O*
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zondag 8 mei 2011 @ 21:52:52 #216
265732 Keshet
pi_96523965
Danic van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meisje! *O* Wát een moederdagkado! *O* *O* *O* Genietze!

FR van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meisje! *O* *O* *O* Ik wens jullie heel veel succes en sterkte de komende tijd! Vergeet ook vooral niet te genieten van de momenten waarop dat kan. :*
Wat ontzettend rot dat je niet naar je meisje kunt. Hopelijk knap jij snel op en kunnen jullie elkaar veel zien. Waarom mag je niet naar haar toe? Ben je niet met infuuspaal en al te verplaatsen?
Wellicht heb je nog wat aan deze website: www.couveuseouders.nl
Ik wil je in ieder geval een hele dikke knuffel geven! :*

Enne, ik ken héél toevallig een couveusekindje met dezelfde naam als jouw dochter heeft en ik kan uit ervaring zeggen dat meisjes met die naam ontzettend sterk zijn. :*
  zondag 8 mei 2011 @ 21:53:22 #217
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96523999
F_R, ik hoop van harte dat je gauw weer goed genoeg hersteld bent om eindelijk eens te gaan genieten van dat kleine mensje. Jullie dochter, je eigen baby!
Gefeliciteerd :*

Danic, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_96524115
Kersjes wat fijn iets van je te lezen hoe is het met je?
Keshet ik mag niet vanwege de magnesium ivm zwangerschapsvergiftiging
  zondag 8 mei 2011 @ 21:55:40 #219
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96524152
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Keshet het volgende:
Danic van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meisje! *O* Wát een moederdagkado! *O* *O* *O* Genietze!

FR van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meisje! *O* *O* *O* Ik wens jullie heel veel succes en sterkte de komende tijd! Vergeet ook vooral niet te genieten van de momenten waarop dat kan. :*
Wat ontzettend rot dat je niet naar je meisje kunt. Hopelijk knap jij snel op en kunnen jullie elkaar veel zien. Waarom mag je niet naar haar toe? Ben je niet met infuuspaal en al te verplaatsen?
Wellicht heb je nog wat aan deze website: www.couveuseouders.nl
Ik wil je in ieder geval een hele dikke knuffel geven! :*

Enne, ik ken héél toevallig een couveusekindje met dezelfde naam als jouw dochter heeft en ik kan uit ervaring zeggen dat meisjes met die naam ontzettend sterk zijn. :*
Hier schoot ik vol :'(
  zondag 8 mei 2011 @ 21:56:47 #220
100412 mefke79
komt goed!
pi_96524235
F_R ik hoop dat jij jezelf snel genoeg zo goed voelt dat je naar haar toe mag of dat zij sterk genoeg is om naar jou te komen. Vanaf nu moet het gewoon steeds beter gaan.
Lig je in het 'prinsessenziekenhuis' of ergens anders? Sterkte!

De oplossing voor bevallen van mijn dreumes: mama, buik open, baby!
  zondag 8 mei 2011 @ 21:57:40 #221
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96524303
Gaat goed F_R! Niet zwanger dus beetje offtopic ;) Ik ben er weer, zit nu te wachten op een foto van je kleine meid O-)
pi_96524377
Ik lig in niet in het prinsessen z-huis al zijn beide z-huizen hier wel aan koningshuis verbonden qua naam
pi_96524439
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Keshet het volgende:
Nou dát! Die wou ik er ook net ingooien, je had je stoere meiske geen betere naam kunnen geven F_R en als ze half zo'n beetje van jouw pit en doorzettingsvermogen heeft meegekregen dan gaat t helemaal goed komen met haar!! De komende tijd zal zwaar zijn, maar jullie hebben hoe dan ook elkaar! Ik hoop dat je morgen van t magnesium afmag en zo dicht mogelijk bij haar kunt zijn! Gefeliciteer mama!! *O* Ze is er!!

Lieve Danic, je bent mama *O* Wat heeeeerlijk dat je meiske er is! Zo fijn dat t allemaal spontaan op gang gekomen is! En vanochtend al bevallen betekent dat t ook nog eens allemaal best heel vlot is gegaan volgens mij! Ik ben ontzettend benieuwd naar jouw verhaal!
pi_96524484
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Kersjes het volgende:
Gaat goed F_R! Niet zwanger dus beetje offtopic ;) Ik ben er weer, zit nu te wachten op een foto van je kleine meid O-)

dat duurt nog even. foto's zijn er wel maar card reader geen idee
Ik ben zo blij dat ik gezegd heb dat hij vandaag de camera mee moest nemen
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 22:04:44 #225
240917 Mula
pi_96524783
F_R, waarom zorgt de magnesium ervoor dat je niet naar je dochter mag? Is het gevaarlijk voor jou om verplaatst te worden?

Sorry voor mijn nieuwsgierigheid. Ik heb het geprobeerd te googlen, maar kan het niet vinden!
  zondag 8 mei 2011 @ 22:05:06 #226
100412 mefke79
komt goed!
pi_96524815
f_r wat een geluk van de camera. Probeer een beetje te slapen strakjes, hoe sneller je opknapt, des te beter het is.
pi_96524946
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Mula het volgende:
F_R, waarom zorgt de magnesium ervoor dat je niet naar je dochter mag? Is het gevaarlijk voor jou om verplaatst te worden?

Sorry voor mijn nieuwsgierigheid. Ik heb het geprobeerd te googlen, maar kan het niet vinden!
Ik weet het ook niet precies. Ik mag ook niet op de kraamafdeling liggen dus goed is het niet

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:05 schreef mefke79 het volgende:
f_r wat een geluk van de camera. Probeer een beetje te slapen strakjes, hoe sneller je opknapt, des te beter het is.
Ik wacht op mijn vriend die is bij onze dochter en dan ga ik proberen te slapen maar ik ben nu natuurlijk heel hyper
  zondag 8 mei 2011 @ 22:08:38 #228
100412 mefke79
komt goed!
pi_96525055
f_r zou het niet zijn omdat ze jou nu heel goed in de gaten moeten houden? En dat dat niet 'mobiel' kan?
pi_96525078
Wauw F_R wat een prachtige naam en wat klink je trots, al is het wel echt heel rot dat je niet bij haar mag zijn..
Beterschap!! En straks lekker genieten!! Ze is errrrrrrrrrr :D
pi_96525229
Danic van harte gefeliciteerd met je meisje! Lekker voor morgen aan, en op Moederdag O+.

F_R, jij stoere vrouw! Van harte met Emma! Respect voor jou, en nu maar hopen dat je snel bij haar mag en jullie vanaf nu kunnen gaan genieten :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 8 mei 2011 @ 22:11:48 #231
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96525285
Gefeliciteerd Danic en FR met de kleintjes!
  zondag 8 mei 2011 @ 22:13:40 #232
238474 Jeetjejom
pi_96525431
F_R, wat ontzettend rot dat je niet bij haar mag zijn. Hopelijk mag je vriend zometeen met haar langskomen of (en dat zelfs nog meer) ben jij snel weer gezond genoeg om lekker naar haar te gaan!
Veel knuffels!!!!! (en couveusekindjes zijn heeeeel sterk hoor! De mijne heeft er ook heel even in gelegen omdat ze te licht was. Ik weet zeker dat jouw meid een vechtertje is)
Jouw warmte is genoeg
pi_96525902
@ Danic, gefeliciteed en vee lgeluk samen.

@ F_R, wow wat een berichten zeg.
Wat is het allemaal snel gegaan en klote dat je niet bij haar mag zijn........is ze er eindelijk

Sterkte ermee en hopelijk herstel je snel en kunnen jullie gaan genieten.
Had je alles btw een beetje klaar thuis voor haar komst?
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 22:26:47 #234
43556 miss_dynastie
pi_96526321
Oh f_r, wat ontzettend moeilijk dat je niet bij haar mag :'(
Heel veel geluk gewenst met jullie mooie dochter en ik hoop dat het met jou snel beter gaat en je naar haar toe kan :*
pi_96527712
gefeliciteerd FR! en Danic ik ben erg benieuwd naar de naam van je meiske O+

ik heb vandaag mijn eerste harde buik gehad
mijlpaal :+
  zondag 8 mei 2011 @ 22:54:04 #236
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96528186
Twee lieve kleine meisjes geboren.

Beide mama's van harte gefeliciteerd!

Wat een boel spanning hier vandaag, ik hoop dat er snel nog meer ukjes zullen volgen.
pi_96528312
danic en F_R (hoe spannend zo ineens, hopelijk knap je snel op) mama geworden vandaag! gefeliciteerd dames :*
pi_96528439
Ferrari_rood gefeliciteerd met je mini meisje! Hopelijk mag je snel naar haar toe

Danic gefeliciteerd met je dochter! Hopelijk gaat alles goed met jullie!
  zondag 8 mei 2011 @ 23:47:35 #239
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96530790
nog ff snel checken na mijn late dienst....

jeetje FR; je dochter is gewoon al geboren joh!! en moooie naam, zoals Keshet al zegt; als het net zon dappere strijdster is als E. van Keshet; dan komt het helemaal goed. Ik wens je veel sterkte en kracht toe de komende dagen/ weken.
Je meisje ligt dus in de couveuse? heeft ze ook een sonde? en moet je ook kolven en zo?

En Danic ook een dochter gekregen vandaag! ik ben heeeel benieuwd!

beide dames van harte gefeliciteerd!!!

*O* *O* *O*
pi_96534692
Gefeliciteerd nieuwe mama's!
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 9 mei 2011 @ 07:18:53 #241
265732 Keshet
pi_96534695
Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen FR?
  maandag 9 mei 2011 @ 07:31:09 #242
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96534754
Ik meld mij weer, geen bijzonderheden ;)
Ik wil woensdag NIET halen (dan is de volgende afspraak bij VK).
pi_96534783
Ha tankgirl ;) dan doe ik met je mee, ik heb woensdag een enorm saaie lange vergadering die te belangrijk is om te skippen als ik niet bevallen ben, maar men wat hoop ik niet heen te hoeven! Ik wil mijn babyjommetje zo graag! T wordt echt spannend nu hè! Ik ben benieuwd hoe t met Ienemini is...

F_R ik hoop dat de eerste nacht een goeie is geweest en je vandaag lekker naar je meisje mag!
pi_96534871
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 07:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik meld mij weer, geen bijzonderheden ;)
Ik wil woensdag NIET halen (dan is de volgende afspraak bij VK).
nu weet je wat best werkt om een bevalling om te wekken ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 07:53:11 #245
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96534879
deze lurker ;) wil de twee kersverse moederdag moeders van harte feleciteren
Ferrari-Rood en Danic *O* *O* *O*
FR ik hoop dat je snel bij je dochtertje mag :*
Rayen 2½ jaar!
  maandag 9 mei 2011 @ 08:00:12 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96534936
Ferrari-rood, van harte gefeliciteerd met je meisje! *O*
Vervelend dat het zo gelopen is, maar het komt helemaal goed :Y
Kijk maar naar haar naamgenootje O+

Danic, jij ook van harte gefeliciteerd met je meisje! *O*
pi_96534958
Ferrari, wat ben je dapper! En je meisje ook met een hele mooie naam!
Ik hoop dat jullie beide een goede nacht hebben gehad, en dat je naar haar toe mag.
  maandag 9 mei 2011 @ 08:06:10 #248
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_96534973
Gefeliciteerd dames...!
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_96535030
f_r, nogmaals gefeliciteerd met je meisje! Ik hoop dat je snel bij haar mag, en dat jij je ook snel beter gaat voelen!
pi_96535081
Danic en FR gefeliciteerd met jullie kindjes...

Hier nog niets aan de hand, helaas. Vanmiddag weer naar de verloskundige kijken hoe het met de bloeddruk staat en of ik nog door mag lopen... ben benieuwd. Eigenlijk ben ik er wel klaar mee.
met het hele zwanger zijn.....
  maandag 9 mei 2011 @ 08:40:32 #251
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96535374
Dan gaan we maar voor de datum-drieling :+
Ik weet niet of ik mijn lief zover krijg om te prostagodingesen :P
pi_96535385
F_R! Van harte met de geboorte van jullie dochter! O+
Je moet weten dat je inderdaad een topprestatie geleverd hebt, zo'n heftige zwangerschap! Ik hoop dat jij je heel snel beter gaat voelen en samen lekker van jullie nieuwe gezin kunnen genieten! *;
pi_96535411
Mooie naam, F-R!!
Wat erg dat je niet bij je kindje mag, ik hoop dat dat maar snel wel mogelijk zal zijn! :*
Tralalalaaa
pi_96535429
Danic *O* Van harte met de geboorte van je dochter! *; Ook al zo'n mooi moederdag cadeau! O+
pi_96535560
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:40 schreef The_Tankgirl het volgende:
Dan gaan we maar voor de datum-drieling :+
Ik weet niet of ik mijn lief zover krijg om te prostagodingesen :P
:D hoezo dat nou weer! haha hoef niet lang te duren en heeft voor danic gewerkt! dus hup hup *O*
  maandag 9 mei 2011 @ 09:02:57 #256
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96535709
Ferrari! Van harte met je dochter! En een super naam ook! O+

Danic ook van harte! Kom je gauw vertellen hoe ze heet? O+

Hier alles goed, mijn buik is spontaan gegroeid de afgelopen dagen en ik voel me nog steeds goed. Ik heb het ziekenhuis zojuist afgebeld maar ik ga het de volgende keer dat ik op controle moet wel even melden :Y

Iedereen een fijne dag vandaag! w/
  maandag 9 mei 2011 @ 09:12:29 #257
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96535841
F_R hopelijk mag je snel bij je kleine dame!!! Je hebt echt aan topsport gedaan de afgelopen 34 weken, superwoman!!! :*

en *meldt*, niks bijzonders. Ga ws gewoon over de datum weer.
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 9 mei 2011 @ 09:21:10 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96535996
Sterkte aan de llms. Het lijkt afgekoeld te zijn, dat is ws prettiger!
Straks naar het zkh voor groeiecho en een gesprek met de verloskundige die daar werkt. We zijn vansdaag 31 weken.
Gaat toch wel snel vind ik.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:24:14 #259
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96536071
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:52 schreef bitterend het volgende:

[..]

:D hoezo dat nou weer! haha hoef niet lang te duren en heeft voor danic gewerkt! dus hup hup *O*
Het gesprek ging ongeveer zo:

Hoe moet ik dat nou weer doen??!! :o
Ik: nou, gewoon... :@
Hij: :@
  maandag 9 mei 2011 @ 09:24:17 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96536073
Wauw, 2 nieuwe moeders op moederdag!
Gefeliciteerd meiden!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:24:48 #261
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96536084
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef The_Tankgirl het volgende:

:D hoe het moet? Dat weet-ie volgens mij wel, althans 9 maanden gelee nog wel ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 09:26:07 #262
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96536108
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

_O-

Ik moest echt hardop lachen!

Hier wordt er voor vrijdag niet gedingest, heb ik gezegd, ik heb nu gezien wat het effect kan zijn :o ;)
Alexa en Seth zijn lief
pi_96536365
Ik ben immuun voor prostaglandingesen... Én voor pannekoeken ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 09:39:02 #264
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96536367
danic en ferrari-rood, allebei heel veel geluk gewenst met jullie ongetwijfeld prachtige moederdagkadootjes! :* :* *O*
in de haak.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:44:50 #265
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96536502
Danic ze is er! *O* gefeliciteerd meid O+ *O* *O* je meiske, zonder kunstgrepen en wat niet meer, gewoon vanzelf. Wat een kadootje <3 en nog op moederdag ook! *O* gefeliciteerd, geniet en kom lekker bij.

FR oef, wat heftig, wat snel ineens! Jij uiteraard ook van harte met de geboorte van jullie dochter. *O* Ze heeft een prachtige naam O+ Hopelijk mag je snel bij haar. :*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96536543
goedemorgend

en proficiat voor de kersverse mama's..;

en proficiat voor de nieuwe zwangere

Hier beetje last van mijn tanden.... hopelijk wordt het geen ontsteking, nu goed spoelen elke keer

en morgen onze 20w echo... we(ik) zijn aan het aftellen :)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_96536699
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Aventura het volgende:
Sterkte aan de llms. Het lijkt afgekoeld te zijn, dat is ws prettiger!
Straks naar het zkh voor groeiecho en een gesprek met de verloskundige die daar werkt. We zijn vansdaag 31 weken.
Gaat toch wel snel vind ik.
jaaaa 31! succes straks! :*

hahahahahahaa tankgirl!! is hij vergeten hoe het moet _O- _O-
pi_96536707
tja ben benieuwd wie de volgende is....
  maandag 9 mei 2011 @ 09:57:34 #269
100412 mefke79
komt goed!
pi_96536799
ik ben niet de volgende..vind ik. Al mag het wel vanaf zaterdag, maar ik ga maar weer uit van 41 weken en nog wat dagen.

En afgekoeld? Dan zit je in een ander deel van Nederland dan ik. Hier is het gewoon warm/benauwd. Vandaag maar eens flink opruimen, tis nodig. Morgen vk, kijken of ik dan een andere vk te spreken krijg zodat ik mijn bezwaren tegen het overtijdprotocol nog even kan bespreken...
  maandag 9 mei 2011 @ 09:58:12 #270
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96536814
Ik ben ook heel benieuwd, leuk hoor zoveel ukjes in een maand.
pi_96536913
fff zweet me een ongeluk... geen koorts die was 37.2
Vanavond laatste les zwangerschapsgym.

hmm die van mij heeft nu de hik... en goed ook...
  maandag 9 mei 2011 @ 10:04:13 #272
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96536946
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:02 schreef Ienemini het volgende:
fff zweet me een ongeluk... geen koorts die was 37.2
Vanavond laatste les zwangerschapsgym.

hmm die van mij heeft nu de hik... en goed ook...
Mijn meisje ook bijna iedere dag, soms twee keer per dag. Soms zachtjes en soms flink hard.
Dan zie ik mijn buik op en neer gaan en kan ik psies voelen dat ze is ingedaald en hoe diep haar hoofd zit, bizar is dat... :D
pi_96536983
Danic en FR van harte gefeliciteerd met jullie meiden!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_96537014
hihi leuk... die van mij had juist ook de hik :)
na 2 daagjes maar lichtjes te voelen is dat weer een opluchting
Kyan
pi_96537020
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef bitterend het volgende:

[..]

prachtig documentair! O+
Tis dat ik al zwanger ben anders had lief me gisteravond zwanger gemaakt :o Al dat kleine O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96537115
:D
Nicole: ik vond de laatste vooral zo indrukwekkend! hoe ze de tumor hebben gesneden en het ukje terug in de barmoeder hebben gestopt! ik en lief zaten met grote ogen te kijken!! :o
pi_96537228
ja zwanger zijn en dan een kleintje in je buik hebben die de hik heeft is heel bijzonder.
Sommigen in de omgeving vragen hoe het voelt een kleintje in je buik, dat is niet uit te leggen
hoe het voelt, het is bijzonder en voelt bijzonder
pi_96537298
De hik is inderdaad grappig. Hier varieert het van 2 keer per dag tot rustig 5 of 6 keer per dag. Mijn buik gaat dan ook flink op en neer.

Vanmiddag mag ik weer op controle, ik vraag me af of uk al ingedaald is, ik merk wel bij opstaan en beginnen met lopen dat ik sommige dagen het gevoel heb dat mijn schaambeen doormidden breekt zeg maar, maar dat valt de laatste dagen ook weer mee... Ik hoop wel dat uk indaalt, omdat de baby groot werd geschat heeft de verloskundige al gezegd dat als de baby niet indaalt, het best wel eens een keizersnede kan worden, en ik heb het geloof ik niet zo op operaties.. :@

Morgen de groeiecho, en dan zal alles wel duidelijk worden..

Van mij mag de baby nog even blijven zitten, ik moet nog wat dingen doen om mijn opleiding voor dit jaar af te ronden, en dat is handiger om nu even te doen, dan na de geboorte..
pi_96537366
oo spannend die groeiecho mrogen laiveneertiekje...
Hoop voor je dat ie nog ff blijft zitten en nog geen haast heeft...

Hier minimaal 1 keer per dag de hik, meestal vaker.
Ik zelf heb tegenwoordig ook vaker de hik....
pi_96537419
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:10 schreef bitterend het volgende:
:D
Nicole: ik vond de laatste vooral zo indrukwekkend! hoe ze de tumor hebben gesneden en het ukje terug in de barmoeder hebben gestopt! ik en lief zaten met grote ogen te kijken!! :o
Ja dat ding was echt enorm :o Vergeleken met dat kleine beentje wat eruit stak. Maar wat een mooi meisje he O+ Lief wilde bijna na deze toch nog een keer voor een meisje proberen :X
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96537867
FR gefeliciteerd met je mini meisje! Hopelijk mag je snel naar haar toe

Danic gefeliciteerd met je dochter!
pi_96538034
Danic en F_R (voorpieper ;-)) gefeliciteerd!
34 weken al, wow!

op Moederdag moeder worden is erg leuk in ieder geval.

Inmiddels ben ik ook in de Top 10 :-)
  maandag 9 mei 2011 @ 11:22:35 #283
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_96539126
Hoi! Hier een nieuw stel. Nog even onder een kloontje tot na de 12 weken ;-)

M'n vriendin (we zullen beide onder dit account gaan posten) is nu officieel 5 weken zwanger en volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. De week er na de eerste echo.

Het was totaal niet gepland en ook niet verwacht, zeker ook omdat we nog niet erg lang bij elkaar zijn. Het is wel erg welkom. Er zullen nu veel dingen in ons leven gaan veranderen, maar we hebben gelukkig veel steun van vrienden en familie om ons heen.

M'n vriendin was nog wel bezorgd, omdat ze met Koninginnedag gedronken had en ook een broodje Filet American had gegeten.Volgens de verloskundige kon dit gelukkig niet heel veel kwaad (maar ze mocht het niet meer doen ;) ). Ze heeft echter ook net een antibiotica-kuur gehad (2 weken terug, blaasontsteking). Dit waren we de verloskundige nog telefonisch vergeten te melden, maar dat komt volgende week.

We zijn er pas sinds afgelopen vrijdag achter. M'n vriendin had al paar dagen last van haar borsten, pijnen in haar buik, moe etc. Vrijdag hebben we 3 testen gedaan welke alle 3 positief waren. Zaterdag hebben we nog een ClearBlue test gedaan en deze kwam uit op 2-3 weken (wat in medische termen 4-5 weken is). We hebben dit weekend veel gepraat over hoe en wat, veel dingen op een rijtje gezet en geregeld. Ook dingen als foliumzuur e.d. ingeslagen.

Gelukkig hebben we vrienden (die ook hier op Fok! zitten) die ook pas bevallen zijn, zij kunnen ons gelukkig veel helpen en wegwijs maken. Toch blijft het wel eng.

Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen voor, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).

Wish us luck ;-)

De nick komt trouwens omdat we het Project Skippy noemen, al hebben we al wel namen voor jongen/meisje ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 09-05-2011 11:46:59 ]
pi_96539194
quote:
99s.gif [b]-

Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen over, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).

Wish us luck ;-)
Allereerst van harte met de zwangerschap! Ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan & dat jullie gezellig mee posten hier :)

Wat betreft het snel zwanger zijn binnen een relatie, ik weet er alles van. Veel plezier/succes met het vertellen! Geloof me, uiteindelijk zal iedereen erg blij zijn!
*O*
  maandag 9 mei 2011 @ 11:25:02 #285
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96539201
Oh! Filet American! :9~ :9~

Gefeliciteerd! *O*
  maandag 9 mei 2011 @ 11:36:25 #286
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96539570
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:22 schreef ProjSkippy het volgende:

M'n vriendin (we zullen beide onder dit account gaan posten) is nu officieel 5 weken zwanger en volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. De week erna de eerste echo.

Het was totaal niet gepland en ook niet verwacht, maar wel welkom. Zeker ook omdat we nog niet erg lang bij elkaar zijn. Er zullen nu veel dingen in ons leven gaan veranderen, maar we hebben gelukkig veel steun van vrienden en familie om ons heen.

M'n vriendin was nog wel bezorgd, omdat ze met koninginnedag gedronken had en ook een broodje Filet American had gehad.Volgens de verloskundige kon dit gelukkig niet heel veel kwaad (maar ze mocht het niet meer doen ;) ). Ze heeft echter ook net een antibiotica-kuur gehad (2 weken terug, blaasontsteking). Dat waren we aan de telefoon nog vergeten te melden, maar dat komt volgende week.

We zijn er pas sinds afgelopen donderdag achter. M'n vriendin had al paar dagen last van haar borsten, pijnen in haar buik, moe etc. Donderdag hebben we 3 testen gedaan welke alle 3 positief waren. Zaterdag hebben we nog een Clearblue test gedaan en deze kwam uit op 2-3 weken (wat in medische termen 4-5 weken is). We hebben dit weekend veel gepraat over hoe en wat, veel dingen op een rijtje gezet en geregeld. Ook dingen als foliumzuur e.d. ingeslagen.

Gelukkig hebben we vrienden (die ook hier op Fok! zitten) die ook pas bevallen zijn, zij kunnen ons gelukkig veel helpen en wegwijs maken. Toch blijft het wel eng.

Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen over, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).

Wish us luck ;-)

De nick komt trouwens omdat we het Project Skippy noemen, al hebben we al wel namen voor jongen/meisje ;)
Heel veel succes bij het vertellen....

Oh enne, van harte gefeliciteerd *O* *O*

Volgens mij maakt die antibiotica ook niet veel uit nog, er is de eerste weken geloof ik nog geen bloedband.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_96539707
Hoi ProjSkippy, van harte met de zwangerschap *O* Veel plezier bij het aan de aanstaande opa en oma vertellen!
  maandag 9 mei 2011 @ 11:42:18 #288
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_96539756
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:36 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Heel veel succes bij het vertellen....

Oh enne, van harte gefeliciteerd *O* *O*

Volgens mij maakt die antibiotica ook niet veel uit nog, er is de eerste weken geloof ik nog geen bloedband.
Idd pas na de 12de dag, maar het kan dan nog wel in je bloed zitten. Maar sowieso is er niks meer aan te doen en ik verwacht dat dat wel goed komt.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:43:24 #289
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96539797
Die ondertitel :D

Je verwacht meteen dat het 42 weken gaat worden? :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 9 mei 2011 @ 11:46:31 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96539898
Gefeliciteerd! *O*

Damn! Nieuwsgierig! :o Hoe lang moeten we nog wachten voor je uit de kast springt? O-)
  maandag 9 mei 2011 @ 11:47:54 #291
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_96539941
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef flugeltje het volgende:
Die ondertitel :D

Je verwacht meteen dat het 42 weken gaat worden? :+
Ik ben nog meer fan van de avatar ;).
  maandag 9 mei 2011 @ 11:47:58 #292
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96539945
quote:

M'n vriendin (we zullen beide onder dit account gaan posten) is nu officieel 5 weken zwanger en volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. De week er na de eerste echo.

Het was totaal niet gepland en ook niet verwacht, zeker ook omdat we nog niet erg lang bij elkaar zijn. Het is wel erg welkom. Er zullen nu veel dingen in ons leven gaan veranderen, maar we hebben gelukkig veel steun van vrienden en familie om ons heen.

M'n vriendin was nog wel bezorgd, omdat ze met Koninginnedag gedronken had en ook een broodje Filet American had gegeten.Volgens de verloskundige kon dit gelukkig niet heel veel kwaad (maar ze mocht het niet meer doen ;) ). Ze heeft echter ook net een antibiotica-kuur gehad (2 weken terug, blaasontsteking). Dit waren we de verloskundige nog telefonisch vergeten te melden, maar dat komt volgende week.

We zijn er pas sinds afgelopen vrijdag achter. M'n vriendin had al paar dagen last van haar borsten, pijnen in haar buik, moe etc. Vrijdag hebben we 3 testen gedaan welke alle 3 positief waren. Zaterdag hebben we nog een ClearBlue test gedaan en deze kwam uit op 2-3 weken (wat in medische termen 4-5 weken is). We hebben dit weekend veel gepraat over hoe en wat, veel dingen op een rijtje gezet en geregeld. Ook dingen als foliumzuur e.d. ingeslagen.

Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen voor, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).

Wish us luck ;-)

Alvast van harte :)
pi_96539994
proficiat projskippy

Ons eerste wondertje is ook van toen we maandje samen waren en kijk we zijn nu al bijna 9 jaar gelukkig samen en getrouwd
Kyan
  maandag 9 mei 2011 @ 11:49:43 #294
100412 mefke79
komt goed!
pi_96540007
Project Skippy, welkom! En geweldige werktitel :D
  maandag 9 mei 2011 @ 11:53:16 #295
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96540139
Gefeliciteerd ProjSkippy!
Ik had ook antibiotica tijdens de zwangerschap voor blaasontsteking. Ik wist toen niet dat ik al 8-9 weken zwanger was en achteraf bleek het geen probleem te zijn aangezien het amoxicilline betrof (en dat is niet schadelijk voor de vrucht). Dus check effe het potje, scheelt kopzorgen ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_96540550
quote:

Wish us luck ;-)

gefeliciteerd! 4 testen? veel succes en plezier in ieder geval de komende tijd!
pi_96540590
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:15 schreef Ienemini het volgende:
ja zwanger zijn en dan een kleintje in je buik hebben die de hik heeft is heel bijzonder.
Sommigen in de omgeving vragen hoe het voelt een kleintje in je buik, dat is niet uit te leggen
hoe het voelt, het is bijzonder en voelt bijzonder
ja grappig is dat he...dat heeft onze kleine ook.
  maandag 9 mei 2011 @ 12:05:45 #298
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_96540635
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:03 schreef cleany het volgende:

[..]

gefeliciteerd! 4 testen? veel succes en plezier in ieder geval de komende tijd!
Ja we hadden nog van die dipsticks liggen (stuk of 10 ofzo). Daarnaast ging er eentje in eerste instantie niet helemaal goed, dus hebben we er direct nog maar een test tegen aan gegooid.

[ Bericht 11% gewijzigd door ProjSkippy op 09-05-2011 12:18:27 ]
pi_96540674
ProjSkippy van harte welkom hier!
pi_96540750
Gefeliciteerd papa en mama van Skippy!!
  maandag 9 mei 2011 @ 12:55:28 #301
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96542402
Proficiat Skippies!!!! *O*

Over filet american gesproken, die van jou was maar tot vandaag goed of niet Poppedein :Y) :P????

Ik ga woensdag met boodschappen iig ook halen, vond het een geweldig idee. Bezoek beschuit met muisjes en ik sushi en filet american ^O^

En nu ga ik richting VK :W
Alexa en Seth zijn lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')