op zn hondjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef danic het volgende:
Nou hoop ik dus wel dat het ook nut had, want god wat is dat lastig met een bijna 41 weken buik, pffff. hihi.
Vrouwtje boven op kan ookquote:
Ik denk dat vermoeidheid echt een enorme impact kan hebben op je emoties en hoe je dingen ziet! Kan je binnenkort eventjes helemaal tot rust komen? naar de sauna of ergens anders waar je helemaal lekker aan jezelf kan denken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:37 schreef innepin het volgende:
Go Danic
Ik heb vanmiddag aan mezelf en aan m'n man toegegeven dat ik het helemaal niet leuk vind. Dat ik de moeheid als zó verlammend ervaar dat ik mezelf geen leuk mens meer vind, dat ik me een slechte moeder voor m'n meisje voel. Ik ben het zo ontzettend zat dat ik er een flinke huilbui aan heb vastgeplakt toen ik aan mezelf (en aan manlief dus) eindelijk toegaf hoe erg ik er doorheen zit. Ik klamp me vast aan het idee dat ik nu 12 weken ben en dat het dus hopelijk gauw minder erg wordt.
ik heb al even gegoogled naar 'prenatale depressie' maar dat lijkt het in elk geval niet te zijn. Ik wil het kindje heel graag (hoewel ik me in mijn huidige staat nauwelijks voor kan stellen dat ik voor 2 kinderen kan zorgen, aangezien 1 al nauwelijks lukt), ik heb gewoon een enorme hekel aan mezelf zo.
Als je het beter aan kan door eventjes kleine dingetjes uit handen te geven en als het jou helpt om daarna beter te functioneren dan moet dat gewoon maar! niks om over schuldig te voelen...je bent een mens geen machine en op is gewoon opquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:47 schreef innepin het volgende:
Ja, het erge is dus dat ik dat allang al doe. Ik besteed mijn lieve dochter uit aan de buren, aan opa en oma, aan d'r grote halfzus... en daar voel ik me dan ook weer schuldig over, maar ik heb wel het idee dat ik het gewoon nodig heb op 't moment, en zo heeft zij in elk geval ook een leuke dag. Hoop ik dan maar.
Nou goed. Genoeg geklaagd... laten we het over iets anders hebben. Danic, heb je nog krampjes?
Op zijn hondjes kan ik niet...krijg ik pijn in mijn eierstokkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:48 schreef Vlindur het volgende:
Oh lieve Innepin![]()
![]()
Ik hoop gauw dat het beter zal gaan!!
Seksen kan ook prima lepeltje lepeltje. De vrouw kan dan zelfs nog op dr rug blijven liggen(vereist enige handigheid
)
Maar op zn hondjes met een kussen onder de buik en borsten vonden wij het fijnst
Muts!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef danic het volgende:
hahahaSorry hoor, maar ik kom er net achter dat ik met de franse slag aan het timen ben met een klok die 10 minuten gestopt is met lopen
Zo gaat en ging het hier ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:05 schreef innepin het volgende:
Wij hadden de vorige zwangerschap nog best lol met z'n tweeën zo op 't eind, lekker stuntelen met zo'n enorme buik ertussen![]()
Ik heb nu trouwens echt al wéken totaal geen zinGelukkig zie ik mijn man toch nooit, dus ach.
Oeh wat spannend Danic! Ik hoop zo dat het doorzet!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:17 schreef danic het volgende:
Nou ja, mobiel heeft een stopwatch dus komt goed. Is ook nauwkeuriger.
Ik hoop dat dit echt is, dan hebben er morgen drie moeders het mooiste moederdagkado ooit denk ik zo!
Ik had dat ook heel sterk hoor, dat is inmiddels bijgetrokken.. Ik vond Elin niet leuk,die voelde mijn humeur perfect aan dus deed lekker meequote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:37 schreef innepin het volgende:
Go Danic
Ik heb vanmiddag aan mezelf en aan m'n man toegegeven dat ik het helemaal niet leuk vind. Dat ik de moeheid als zó verlammend ervaar dat ik mezelf geen leuk mens meer vind, dat ik me een slechte moeder voor m'n meisje voel. Ik ben het zo ontzettend zat dat ik er een flinke huilbui aan heb vastgeplakt toen ik aan mezelf (en aan manlief dus) eindelijk toegaf hoe erg ik er doorheen zit. Ik klamp me vast aan het idee dat ik nu 12 weken ben en dat het dus hopelijk gauw minder erg wordt.
ik heb al even gegoogled naar 'prenatale depressie' maar dat lijkt het in elk geval niet te zijn. Ik wil het kindje heel graag (hoewel ik me in mijn huidige staat nauwelijks voor kan stellen dat ik voor 2 kinderen kan zorgen, aangezien 1 al nauwelijks lukt), ik heb gewoon een enorme hekel aan mezelf zo.
je houdt het lang vol!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:10 schreef danic het volgende:
Dank je. Het mag ook wel hè, dit is al het 8e topic dat ik bovenaan sta. Tijd voor wat actie in de tent.
mja en je kapot schamen dat je er zo over denkt'. Ik twijfelde echt of ik wel goed snik was..je kan toch niet zo lullig denken over een tweede kindje enzo. ik heb af en toe nog wel een vlaag van O fucking hellquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:04 schreef innepin het volgende:
Oh KD dat is het echt precies! Hoe erg ik het ook vind om m'n eigen kind af en toe niet leuk te vinden. Maar dat geeft me weer wat hoop in elk geval, dankje
Lenehe, leuk, welke wagen heb je gekocht? plaatje?
Ik wil stiekempjes de special edition van Bugaboo/Missoni die in juli uitkomt.Never gonna happen want geen geld voor, en bovendien hebben we al gewoon een kinderwagen, maar toch. Kleurtjes <3
Nou zeg dat wel zegquote:
Yesssss lievie eindelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 04:24 schreef danic het volgende:
Nou verloskundige is net geweest. 4cm ontsluiting, ze komt om 07.00 terug, dan nog een keer kijken en waarschijnlijk gelijk door naar het ziekenhuis.
quote:
Ik werd ook emo en ben niet eens zwanger zover ik weetquote:Op zondag 8 mei 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:
suc6 Danic !!!![]()
![]()
![]()
is het raar dat ik emotioneel word van zulke berichten terwijl ik jullie niet eens ken, had het vd week ook met krijtlijk haha.
foto??quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:52 schreef LeNeHe het volgende:
Wij hebben een kinderwagen gekocht!!Ben blij! Weer wat afstrepen op de to-do lijst.
En vandaag kwamen we een kennis tegen waarvan we het wiegje mogen lenen! Helemaal fijn want ledikant hebben we al en ik vond een wieg erbij kopen weer zo'n kostbaar gebeuren.
Ik heb dat ook hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:
suc6 Danic !!!![]()
![]()
![]()
is het raar dat ik emotioneel word van zulke berichten terwijl ik jullie niet eens ken, had het vd week ook met krijtlijk haha.
en deze had ik nog niet gelezen innepin;quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:37 schreef innepin het volgende:
Go Danic
Dit Ferrari, heel veel sterkte en vertrouw op de doktoren. Take care!!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:09 schreef GirlGoneBad het volgende:
Jeetje Ferrari_rood, wat een dubbel gevoel moet dit geven. Maar bedenk je goed, JIJ kunt hier NIKS aan doen!!! Je hoeft je niet schuldig te voelen! Als je de keuze had gehad was je nooit ziek geweest, maar die keuze heb jij nooit kunnen maken, want het was er gewoon. Ik hoop gewoon dat je je schuldgevoelens kunt relativeren en dat er deze week een mooi kindje in je armen ligt!
Ik weet niet hoe het gaat met kindjes van 34 à 35 weken, maar ik denk wel dat de doktoren een weloverwogen besluit hebben genomen om het komende week te laten komen.
Heel veel sterkte!
Danic![]()
![]()
![]()
![]()
Meis, wat spannend!!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze gaan het zo halen
ctg is niet meer goed ben op het spoedteam aan het wachten
Brilletje hebben?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:27 schreef bitterend het volgende:
danic moeder op moederdag, ferrari nu ook...alleen poppedein nog niet gesignaleerd? misschien is ze ook aan het bevallen!
Ik kan alleen zeggen dat haar dochtertje vanmorgen gezond geboren isquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef krijtlijk het volgende:
Danic en ferrari_rood gefeliciteerd!!! Ik hoop dat alles goed gaat!![]()
Ik kom later nog even updaten met een fotootje enzo, heb nog even geen puf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F_r daar ben je alweerquote:Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Danic gefeliciteerd met jullie dochter
Ze is er om 15:28 is ze ter wereld gekomen
klein maar meteen vol pit ze doet het goed
Ik mag er alleen zelf vanwege de medicatie niet bij en dat vind ik heel erg. Ik lig vanwege de zwangerschapsvergiftiging weer aan de magnesium. Ik heb haar 5min vast mogen houden. Vriend is er nu weer naar toe en misschien komen ze zo even met haar bij mij. Als alles goed met haar blijf gaan
Naam in de spoiler ik ga hem niet online gebruiken
prachtig documentair!quote:
Hier schoot ik volquote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Keshet het volgende:
Danic van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meisje!Wát een moederdagkado!
![]()
![]()
Genietze!
FR van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meisje!![]()
![]()
Ik wens jullie heel veel succes en sterkte de komende tijd! Vergeet ook vooral niet te genieten van de momenten waarop dat kan.
![]()
Wat ontzettend rot dat je niet naar je meisje kunt. Hopelijk knap jij snel op en kunnen jullie elkaar veel zien. Waarom mag je niet naar haar toe? Ben je niet met infuuspaal en al te verplaatsen?
Wellicht heb je nog wat aan deze website: www.couveuseouders.nl
Ik wil je in ieder geval een hele dikke knuffel geven!![]()
Enne, ik ken héél toevallig een couveusekindje met dezelfde naam als jouw dochter heeft en ik kan uit ervaring zeggen dat meisjes met die naam ontzettend sterk zijn.![]()
Nou dát! Die wou ik er ook net ingooien, je had je stoere meiske geen betere naam kunnen geven F_R en als ze half zo'n beetje van jouw pit en doorzettingsvermogen heeft meegekregen dan gaat t helemaal goed komen met haar!! De komende tijd zal zwaar zijn, maar jullie hebben hoe dan ook elkaar! Ik hoop dat je morgen van t magnesium afmag en zo dicht mogelijk bij haar kunt zijn! Gefeliciteer mama!!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Keshet het volgende:
Enne, ik ken héél toevallig een couveusekindje met dezelfde naam als jouw dochter heeft en ik kan uit ervaring zeggen dat meisjes met die naam ontzettend sterk zijn.![]()
dat duurt nog even. foto's zijn er wel maar card reader geen ideequote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Kersjes het volgende:
Gaat goed F_R! Niet zwanger dus beetje offtopicIk ben er weer, zit nu te wachten op een foto van je kleine meid
![]()
Ik weet het ook niet precies. Ik mag ook niet op de kraamafdeling liggen dus goed is het nietquote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Mula het volgende:
F_R, waarom zorgt de magnesium ervoor dat je niet naar je dochter mag? Is het gevaarlijk voor jou om verplaatst te worden?
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid. Ik heb het geprobeerd te googlen, maar kan het niet vinden!
Ik wacht op mijn vriend die is bij onze dochter en dan ga ik proberen te slapen maar ik ben nu natuurlijk heel hyperquote:Op zondag 8 mei 2011 22:05 schreef mefke79 het volgende:
f_r wat een geluk van de camera. Probeer een beetje te slapen strakjes, hoe sneller je opknapt, des te beter het is.
nu weet je wat best werkt om een bevalling om te wekkenquote:Op maandag 9 mei 2011 07:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik meld mij weer, geen bijzonderheden
Ik wil woensdag NIET halen (dan is de volgende afspraak bij VK).
quote:Op maandag 9 mei 2011 08:40 schreef The_Tankgirl het volgende:
Dan gaan we maar voor de datum-drieling![]()
Ik weet niet of ik mijn lief zover krijg om te prostagodingesen
Het gesprek ging ongeveer zo:quote:Op maandag 9 mei 2011 08:52 schreef bitterend het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer! haha hoef niet lang te duren en heeft voor danic gewerkt! dus hup hup
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef The_Tankgirl het volgende:
Het gesprek ging ongeveer zo:
Hoe moet ik dat nou weer doen??!!![]()
Ik: nou, gewoon...![]()
Hij:
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Het gesprek ging ongeveer zo:
Hoe moet ik dat nou weer doen??!!![]()
Ik: nou, gewoon...![]()
Hij:
jaaaa 31! succes straks!quote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Aventura het volgende:
Sterkte aan de llms. Het lijkt afgekoeld te zijn, dat is ws prettiger!
Straks naar het zkh voor groeiecho en een gesprek met de verloskundige die daar werkt. We zijn vansdaag 31 weken.
Gaat toch wel snel vind ik.
Mijn meisje ook bijna iedere dag, soms twee keer per dag. Soms zachtjes en soms flink hard.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:02 schreef Ienemini het volgende:
fff zweet me een ongeluk... geen koorts die was 37.2
Vanavond laatste les zwangerschapsgym.
hmm die van mij heeft nu de hik... en goed ook...
Tis dat ik al zwanger ben anders had lief me gisteravond zwanger gemaaktquote:
Ja dat ding was echt enormquote:Op maandag 9 mei 2011 10:10 schreef bitterend het volgende:
![]()
Nicole: ik vond de laatste vooral zo indrukwekkend! hoe ze de tumor hebben gesneden en het ukje terug in de barmoeder hebben gestopt! ik en lief zaten met grote ogen te kijken!!
Allereerst van harte met de zwangerschap! Ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan & dat jullie gezellig mee posten hierquote:[b]-
Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen over, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).
Wish us luck ;-)
Heel veel succes bij het vertellen....quote:Op maandag 9 mei 2011 11:22 schreef ProjSkippy het volgende:
Hoi! Hier een nieuw stel. Nog even onder een kloontje tot na de 12 weken ;-)
M'n vriendin (we zullen beide onder dit account gaan posten) is nu officieel 5 weken zwanger en volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. De week erna de eerste echo.
Het was totaal niet gepland en ook niet verwacht, maar wel welkom. Zeker ook omdat we nog niet erg lang bij elkaar zijn. Er zullen nu veel dingen in ons leven gaan veranderen, maar we hebben gelukkig veel steun van vrienden en familie om ons heen.
M'n vriendin was nog wel bezorgd, omdat ze met koninginnedag gedronken had en ook een broodje Filet American had gehad.Volgens de verloskundige kon dit gelukkig niet heel veel kwaad (maar ze mocht het niet meer doen). Ze heeft echter ook net een antibiotica-kuur gehad (2 weken terug, blaasontsteking). Dat waren we aan de telefoon nog vergeten te melden, maar dat komt volgende week.
We zijn er pas sinds afgelopen donderdag achter. M'n vriendin had al paar dagen last van haar borsten, pijnen in haar buik, moe etc. Donderdag hebben we 3 testen gedaan welke alle 3 positief waren. Zaterdag hebben we nog een Clearblue test gedaan en deze kwam uit op 2-3 weken (wat in medische termen 4-5 weken is). We hebben dit weekend veel gepraat over hoe en wat, veel dingen op een rijtje gezet en geregeld. Ook dingen als foliumzuur e.d. ingeslagen.
Gelukkig hebben we vrienden (die ook hier op Fok! zitten) die ook pas bevallen zijn, zij kunnen ons gelukkig veel helpen en wegwijs maken. Toch blijft het wel eng.
Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen over, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).
Wish us luck ;-)
De nick komt trouwens omdat we het Project Skippy noemen, al hebben we al wel namen voor jongen/meisje
Idd pas na de 12de dag, maar het kan dan nog wel in je bloed zitten. Maar sowieso is er niks meer aan te doen en ik verwacht dat dat wel goed komt.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heel veel succes bij het vertellen....
Oh enne, van harte gefeliciteerd![]()
Volgens mij maakt die antibiotica ook niet veel uit nog, er is de eerste weken geloof ik nog geen bloedband.
Ik ben nog meer fan van de avatarquote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef flugeltje het volgende:
Die ondertitel
Je verwacht meteen dat het 42 weken gaat worden?
Alvast van hartequote:Op maandag 9 mei 2011 11:22 schreef ProjSkippy het volgende:
M'n vriendin (we zullen beide onder dit account gaan posten) is nu officieel 5 weken zwanger en volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. De week er na de eerste echo.
Het was totaal niet gepland en ook niet verwacht, zeker ook omdat we nog niet erg lang bij elkaar zijn. Het is wel erg welkom. Er zullen nu veel dingen in ons leven gaan veranderen, maar we hebben gelukkig veel steun van vrienden en familie om ons heen.
M'n vriendin was nog wel bezorgd, omdat ze met Koninginnedag gedronken had en ook een broodje Filet American had gegeten.Volgens de verloskundige kon dit gelukkig niet heel veel kwaad (maar ze mocht het niet meer doen). Ze heeft echter ook net een antibiotica-kuur gehad (2 weken terug, blaasontsteking). Dit waren we de verloskundige nog telefonisch vergeten te melden, maar dat komt volgende week.
We zijn er pas sinds afgelopen vrijdag achter. M'n vriendin had al paar dagen last van haar borsten, pijnen in haar buik, moe etc. Vrijdag hebben we 3 testen gedaan welke alle 3 positief waren. Zaterdag hebben we nog een ClearBlue test gedaan en deze kwam uit op 2-3 weken (wat in medische termen 4-5 weken is). We hebben dit weekend veel gepraat over hoe en wat, veel dingen op een rijtje gezet en geregeld. Ook dingen als foliumzuur e.d. ingeslagen.
Gelukkig hebben we vrienden (die ook hier op Fok! zitten) die ook pas bevallen zijn, zij kunnen ons gelukkig veel helpen en wegwijs maken. Toch blijft het wel eng.
Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen voor, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).
Wish us luck ;-)
De nick komt trouwens omdat we het Project Skippy noemen, al hebben we al wel namen voor jongen/meisje
gefeliciteerd! 4 testen? veel succes en plezier in ieder geval de komende tijd!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:22 schreef ProjSkippy het volgende:
M'n vriendin (we zullen beide onder dit account gaan posten) is nu officieel 5 weken zwanger en volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. De week er na de eerste echo.
Het was totaal niet gepland en ook niet verwacht, zeker ook omdat we nog niet erg lang bij elkaar zijn. Het is wel erg welkom. Er zullen nu veel dingen in ons leven gaan veranderen, maar we hebben gelukkig veel steun van vrienden en familie om ons heen.
M'n vriendin was nog wel bezorgd, omdat ze met Koninginnedag gedronken had en ook een broodje Filet American had gegeten.Volgens de verloskundige kon dit gelukkig niet heel veel kwaad (maar ze mocht het niet meer doen). Ze heeft echter ook net een antibiotica-kuur gehad (2 weken terug, blaasontsteking). Dit waren we de verloskundige nog telefonisch vergeten te melden, maar dat komt volgende week.
We zijn er pas sinds afgelopen vrijdag achter. M'n vriendin had al paar dagen last van haar borsten, pijnen in haar buik, moe etc. Vrijdag hebben we 3 testen gedaan welke alle 3 positief waren. Zaterdag hebben we nog een ClearBlue test gedaan en deze kwam uit op 2-3 weken (wat in medische termen 4-5 weken is). We hebben dit weekend veel gepraat over hoe en wat, veel dingen op een rijtje gezet en geregeld. Ook dingen als foliumzuur e.d. ingeslagen.
Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen voor, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).
Wish us luck ;-)
ja grappig is dat he...dat heeft onze kleine ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:15 schreef Ienemini het volgende:
ja zwanger zijn en dan een kleintje in je buik hebben die de hik heeft is heel bijzonder.
Sommigen in de omgeving vragen hoe het voelt een kleintje in je buik, dat is niet uit te leggen
hoe het voelt, het is bijzonder en voelt bijzonder
Ja we hadden nog van die dipsticks liggen (stuk of 10 ofzo). Daarnaast ging er eentje in eerste instantie niet helemaal goed, dus hebben we er direct nog maar een test tegen aan gegooid.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:03 schreef cleany het volgende:
[..]
gefeliciteerd! 4 testen? veel succes en plezier in ieder geval de komende tijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |