op zn hondjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef danic het volgende:
Nou hoop ik dus wel dat het ook nut had, want god wat is dat lastig met een bijna 41 weken buik, pffff. hihi.
Vrouwtje boven op kan ookquote:
Ik denk dat vermoeidheid echt een enorme impact kan hebben op je emoties en hoe je dingen ziet! Kan je binnenkort eventjes helemaal tot rust komen? naar de sauna of ergens anders waar je helemaal lekker aan jezelf kan denken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:37 schreef innepin het volgende:
Go Danic
Ik heb vanmiddag aan mezelf en aan m'n man toegegeven dat ik het helemaal niet leuk vind. Dat ik de moeheid als zó verlammend ervaar dat ik mezelf geen leuk mens meer vind, dat ik me een slechte moeder voor m'n meisje voel. Ik ben het zo ontzettend zat dat ik er een flinke huilbui aan heb vastgeplakt toen ik aan mezelf (en aan manlief dus) eindelijk toegaf hoe erg ik er doorheen zit. Ik klamp me vast aan het idee dat ik nu 12 weken ben en dat het dus hopelijk gauw minder erg wordt.
ik heb al even gegoogled naar 'prenatale depressie' maar dat lijkt het in elk geval niet te zijn. Ik wil het kindje heel graag (hoewel ik me in mijn huidige staat nauwelijks voor kan stellen dat ik voor 2 kinderen kan zorgen, aangezien 1 al nauwelijks lukt), ik heb gewoon een enorme hekel aan mezelf zo.
Als je het beter aan kan door eventjes kleine dingetjes uit handen te geven en als het jou helpt om daarna beter te functioneren dan moet dat gewoon maar! niks om over schuldig te voelen...je bent een mens geen machine en op is gewoon opquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:47 schreef innepin het volgende:
Ja, het erge is dus dat ik dat allang al doe. Ik besteed mijn lieve dochter uit aan de buren, aan opa en oma, aan d'r grote halfzus... en daar voel ik me dan ook weer schuldig over, maar ik heb wel het idee dat ik het gewoon nodig heb op 't moment, en zo heeft zij in elk geval ook een leuke dag. Hoop ik dan maar.
Nou goed. Genoeg geklaagd... laten we het over iets anders hebben. Danic, heb je nog krampjes?
Op zijn hondjes kan ik niet...krijg ik pijn in mijn eierstokkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:48 schreef Vlindur het volgende:
Oh lieve Innepin![]()
![]()
Ik hoop gauw dat het beter zal gaan!!
Seksen kan ook prima lepeltje lepeltje. De vrouw kan dan zelfs nog op dr rug blijven liggen(vereist enige handigheid
)
Maar op zn hondjes met een kussen onder de buik en borsten vonden wij het fijnst
Muts!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef danic het volgende:
hahahaSorry hoor, maar ik kom er net achter dat ik met de franse slag aan het timen ben met een klok die 10 minuten gestopt is met lopen
Zo gaat en ging het hier ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:05 schreef innepin het volgende:
Wij hadden de vorige zwangerschap nog best lol met z'n tweeën zo op 't eind, lekker stuntelen met zo'n enorme buik ertussen![]()
Ik heb nu trouwens echt al wéken totaal geen zinGelukkig zie ik mijn man toch nooit, dus ach.
Oeh wat spannend Danic! Ik hoop zo dat het doorzet!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:17 schreef danic het volgende:
Nou ja, mobiel heeft een stopwatch dus komt goed. Is ook nauwkeuriger.
Ik hoop dat dit echt is, dan hebben er morgen drie moeders het mooiste moederdagkado ooit denk ik zo!
Ik had dat ook heel sterk hoor, dat is inmiddels bijgetrokken.. Ik vond Elin niet leuk,die voelde mijn humeur perfect aan dus deed lekker meequote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:37 schreef innepin het volgende:
Go Danic
Ik heb vanmiddag aan mezelf en aan m'n man toegegeven dat ik het helemaal niet leuk vind. Dat ik de moeheid als zó verlammend ervaar dat ik mezelf geen leuk mens meer vind, dat ik me een slechte moeder voor m'n meisje voel. Ik ben het zo ontzettend zat dat ik er een flinke huilbui aan heb vastgeplakt toen ik aan mezelf (en aan manlief dus) eindelijk toegaf hoe erg ik er doorheen zit. Ik klamp me vast aan het idee dat ik nu 12 weken ben en dat het dus hopelijk gauw minder erg wordt.
ik heb al even gegoogled naar 'prenatale depressie' maar dat lijkt het in elk geval niet te zijn. Ik wil het kindje heel graag (hoewel ik me in mijn huidige staat nauwelijks voor kan stellen dat ik voor 2 kinderen kan zorgen, aangezien 1 al nauwelijks lukt), ik heb gewoon een enorme hekel aan mezelf zo.
je houdt het lang vol!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:10 schreef danic het volgende:
Dank je. Het mag ook wel hè, dit is al het 8e topic dat ik bovenaan sta. Tijd voor wat actie in de tent.
mja en je kapot schamen dat je er zo over denkt'. Ik twijfelde echt of ik wel goed snik was..je kan toch niet zo lullig denken over een tweede kindje enzo. ik heb af en toe nog wel een vlaag van O fucking hellquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:04 schreef innepin het volgende:
Oh KD dat is het echt precies! Hoe erg ik het ook vind om m'n eigen kind af en toe niet leuk te vinden. Maar dat geeft me weer wat hoop in elk geval, dankje
Lenehe, leuk, welke wagen heb je gekocht? plaatje?
Ik wil stiekempjes de special edition van Bugaboo/Missoni die in juli uitkomt.Never gonna happen want geen geld voor, en bovendien hebben we al gewoon een kinderwagen, maar toch. Kleurtjes <3
Nou zeg dat wel zegquote:
Yesssss lievie eindelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 04:24 schreef danic het volgende:
Nou verloskundige is net geweest. 4cm ontsluiting, ze komt om 07.00 terug, dan nog een keer kijken en waarschijnlijk gelijk door naar het ziekenhuis.
quote:
Ik werd ook emo en ben niet eens zwanger zover ik weetquote:Op zondag 8 mei 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:
suc6 Danic !!!![]()
![]()
![]()
is het raar dat ik emotioneel word van zulke berichten terwijl ik jullie niet eens ken, had het vd week ook met krijtlijk haha.
foto??quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:52 schreef LeNeHe het volgende:
Wij hebben een kinderwagen gekocht!!Ben blij! Weer wat afstrepen op de to-do lijst.
En vandaag kwamen we een kennis tegen waarvan we het wiegje mogen lenen! Helemaal fijn want ledikant hebben we al en ik vond een wieg erbij kopen weer zo'n kostbaar gebeuren.
Ik heb dat ook hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:
suc6 Danic !!!![]()
![]()
![]()
is het raar dat ik emotioneel word van zulke berichten terwijl ik jullie niet eens ken, had het vd week ook met krijtlijk haha.
en deze had ik nog niet gelezen innepin;quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:37 schreef innepin het volgende:
Go Danic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |