abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96483074
Zwangerschap en geboorte deel 770

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
13 mei 2011: Takkembah (jongen)
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
17 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81 (jongen)
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa
27 juli 2011: __Isis__

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
05 augustus 2011: Sannne (meisje)
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
27 augustus 2011: ziggyziggyziggy
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
01 september 2011: LeNeHe
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa
29 september 2011: Aoraki

Oktober
03 oktober 2011: sverbem
19 oktober 2011: Kleurdoos
22 oktober 2011: Susie

November
04 november 2011: meissie1595
08 november 2011: Jipster
16 november 2011: Innepin
18 november 2011: Vlindur
20 november 2011: GreatWhiteSilence
20 novemverl 2011: Miss-Jones25 (Tweeling)
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend
30 november 2011: Capricia

December
13 december 2011: Poezebeest
27 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje

----------------------------

2012

01 januari 2012: d0ry
01 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 07-05-2011 20:56:03 ]
pi_96483159
Zo, gooi ik em nog dicht ook. Nou ja, misschien helpt het dat ik dit topic zelf moet openen!
Maar nogmaals, ik wil geen spanning en paniek hier zaaien hoor. Als er echt iets actiefs gebeurd laat ik dat gelijk weten gezien we nu een laptop hebben en deze beneden staat *O*

Moet er nog iets aangepast worden in de OP?
pi_96483193
Maar je hebt 'm dus wel zo ver gekregen om te prostaglandingesen? :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_96483209
Hehe, yep >:)
pi_96483210
:D *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96483244
Nou hoop ik dus wel dat het ook nut had, want god wat is dat lastig met een bijna 41 weken buik, pffff. hihi. Dus dit was een éénmalig probeersel.
pi_96483271
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef danic het volgende:
Nou hoop ik dus wel dat het ook nut had, want god wat is dat lastig met een bijna 41 weken buik, pffff. hihi.
op zn hondjes :Y
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96483317
Nou liever niet vicky :@
Maar vriendlief dacht ook niet echt mee (dacht alleen aan zijn rug :X ) en koos dus niet echt de makkelijkste optie. Maar ja, ik was al blij dat ik em zover had dus mij hoor je niet meer klagen.
En nu gaan we het over wat anders hebben zeg!
pi_96483350
Go Danic :P

Ik heb vanmiddag aan mezelf en aan m'n man toegegeven dat ik het helemaal niet leuk vind. Dat ik de moeheid als zó verlammend ervaar dat ik mezelf geen leuk mens meer vind, dat ik me een slechte moeder voor m'n meisje voel. Ik ben het zo ontzettend zat dat ik er een flinke huilbui aan heb vastgeplakt toen ik aan mezelf (en aan manlief dus) eindelijk toegaf hoe erg ik er doorheen zit. Ik klamp me vast aan het idee dat ik nu 12 weken ben en dat het dus hopelijk gauw minder erg wordt.
ik heb al even gegoogled naar 'prenatale depressie' maar dat lijkt het in elk geval niet te zijn. Ik wil het kindje heel graag (hoewel ik me in mijn huidige staat nauwelijks voor kan stellen dat ik voor 2 kinderen kan zorgen, aangezien 1 al nauwelijks lukt), ik heb gewoon een enorme hekel aan mezelf zo.
pi_96483436
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef Vicky het volgende:

[..]

op zn hondjes :Y
Vrouwtje boven op kan ook :P

Maar idd ik hoop dat het heeft geholpen danic en dat je niet ingeleid hoeft te worden! :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96483496
Innepin :* Geen hekel aan jezelf hebben!
Het is heel normaal hoor dat je twijfelt of je het aankan met een tweede. Ik spreek dan niet uit ervaring, maar je hoort en leest er genoeg over.
Ik denk dat het heel goed is dat je het hebt aangegeven bij je man (en aan jezelf hebt toegegeven). Dat zorgt ervoor dat je er niet meer alleen mee loopt, maar dat hij ook weet hoe jij je voelt en dat is heel belangrijk. Op deze manier kan hij je eventueel ook wat meer helpen. Vraag ook gewoon om die hulp als je het niet ziet zitten om het zelf te doen!
Mocht je het idee hebben dat de gevoelens blijven, dan is het misschien een idee om met iemand te gaan praten (huisarts, maatschappelijk werk ofzo), maar het kan goed zijn dat je je straks alweer een stuk beter voelt. Ren vooral jezelf niet voorbij!
pi_96483566
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:37 schreef innepin het volgende:

Ik heb vanmiddag aan mezelf en aan m'n man toegegeven dat ik het helemaal niet leuk vind. Dat ik de moeheid als zó verlammend ervaar dat ik mezelf geen leuk mens meer vind, dat ik me een slechte moeder voor m'n meisje voel. Ik ben het zo ontzettend zat dat ik er een flinke huilbui aan heb vastgeplakt toen ik aan mezelf (en aan manlief dus) eindelijk toegaf hoe erg ik er doorheen zit. Ik klamp me vast aan het idee dat ik nu 12 weken ben en dat het dus hopelijk gauw minder erg wordt.
ik heb al even gegoogled naar 'prenatale depressie' maar dat lijkt het in elk geval niet te zijn. Ik wil het kindje heel graag (hoewel ik me in mijn huidige staat nauwelijks voor kan stellen dat ik voor 2 kinderen kan zorgen, aangezien 1 al nauwelijks lukt), ik heb gewoon een enorme hekel aan mezelf zo.
Ik denk dat vermoeidheid echt een enorme impact kan hebben op je emoties en hoe je dingen ziet! Kan je binnenkort eventjes helemaal tot rust komen? naar de sauna of ergens anders waar je helemaal lekker aan jezelf kan denken? :*
pi_96483575
Lief van je danic. Het gaat niet zo zeer om het idee of ik het straks wel aankan met twee kindjes. Ik kan het nú niet aan omdat die zwangerschap gewoon zo kut is.
En mijn man kan niet meer doen op 't moment omdat die in z'n uppie ons halve huis aan 't verbouwen is ;) Dus.

Nou ja. de vorige keer voelde ik me ook na een tijdje wel beter (wel ruim na de 13 wk overigens, volgens mij echt toen ik al bijna halverwege was). In elk geval ga ik er maar van uit dat 't ooit over gaat. :{
pi_96483669
Oh oké, sorry verkeerd begrepen. Dan sluit ik me een beetje aan bij Bitterend. Kun je er misschien een keer een dagje tussenuit? Of je kindje een dagje naar opa en oma ofzo, zodat jij even alleen aan jezelf hoeft te denken?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:46:27 #15
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96483726
Innepin, ik herken het wel hoor! Ik heb het aan het begin ook gehad (en toen zat B. ook nog met een burn-out thuis dus had mijn handen vol hier :)) na week 15 ging het beter tot op het einde. Ik kon jorja niet meer lang dragen en zij wist dat dus wilde de hele tijd gedragen worden! Ook kreeg ik toen het schuldgevoel naar haar toe dat ik niet meer de aandacht voor haar alleen kon hebben
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96483777
Ja, het erge is dus dat ik dat allang al doe. Ik besteed mijn lieve dochter uit aan de buren, aan opa en oma, aan d'r grote halfzus... en daar voel ik me dan ook weer schuldig over, maar ik heb wel het idee dat ik het gewoon nodig heb op 't moment, en zo heeft zij in elk geval ook een leuke dag. Hoop ik dan maar.
Nou goed. Genoeg geklaagd... laten we het over iets anders hebben. Danic, heb je nog krampjes?
pi_96483786
Oh lieve Innepin :* :* :* Ik hoop gauw dat het beter zal gaan!!

Seksen kan ook prima lepeltje lepeltje. De vrouw kan dan zelfs nog op dr rug blijven liggen :Y (vereist enige handigheid :7 )
Maar op zn hondjes met een kussen onder de buik en borsten vonden wij het fijnst O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96483855
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:47 schreef innepin het volgende:
Ja, het erge is dus dat ik dat allang al doe. Ik besteed mijn lieve dochter uit aan de buren, aan opa en oma, aan d'r grote halfzus... en daar voel ik me dan ook weer schuldig over, maar ik heb wel het idee dat ik het gewoon nodig heb op 't moment, en zo heeft zij in elk geval ook een leuke dag. Hoop ik dan maar.
Nou goed. Genoeg geklaagd... laten we het over iets anders hebben. Danic, heb je nog krampjes?
Als je het beter aan kan door eventjes kleine dingetjes uit handen te geven en als het jou helpt om daarna beter te functioneren dan moet dat gewoon maar! niks om over schuldig te voelen...je bent een mens geen machine en op is gewoon op
pi_96483890
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:48 schreef Vlindur het volgende:
Oh lieve Innepin :* :* :* Ik hoop gauw dat het beter zal gaan!!

Seksen kan ook prima lepeltje lepeltje. De vrouw kan dan zelfs nog op dr rug blijven liggen :Y (vereist enige handigheid :7 )
Maar op zn hondjes met een kussen onder de buik en borsten vonden wij het fijnst O+
Op zijn hondjes kan ik niet...krijg ik pijn in mijn eierstokken :@
pi_96483948
Ja lieve Innepin, nog steeds krampjes. Ga straks vriend wel even inlichten dat ie vannacht zijn telefoon goed in de gaten moet houden, je weet maar nooit. Maar ik weet niet of dit nou wat is. Het zijn wel golven, die minder worden bij wiebelen of lopen. Maar het komt eigenlijk steeds achter elkaar met weinig pauze. Meer alsof je last van je darmen hebt als je iets heb gegeten (zuurkool ofzo).

@Vlindur, mij leek lepeltje lepeltje ook het meest makkelijk, maar volgens vriend was dat niet handig vanwege zijn rug. Dus maar niet doorgezeurd. :P
pi_96483953
En net even wat verdraaien? Wat lastig joh!
pi_96483993
danic ik vind het reuze spannend voor je meid!
pi_96484010
Nee dat gaat schijnbaar niet. Het is voor mij ook af en toe lastig inschatten wat hij wel en niet kan. Hij heeft een maand of 2 geleden tijdens een verkeerde beweging zijn rib ontwricht. Die zat dus scheef tegen zijn ruggengraat aan en dat heeft lang tijd nodig voordat die banden en pezen weer helemaal tot rust zijn.
En aangezien mijn vriend seks niets vindt met zo'n zwangere buik, heb ik maar niet teveel gezeurd. (was na 5 maanden allang blij :X )
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:55:07 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_96484041
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:31 schreef danic het volgende:

Moet er nog iets aangepast worden in de OP?
Mag ik er in als hekkensluiter? 7 januari!

Innepin :*
pi_96484057
Ik zit een beetje in dubio. Wanneer zouden jullie gaan timen? Of is er een andere manier om er achter te komen of dit nou wat is?

Ik zet je erbij Kyara.
pi_96484099
Danic, ga anders douchen? Ik had begrepen dat echte weeën doorzetten bij douchen en oefenweeën afzwakken. En sowieso is 't lekker natuurlijk :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:57:29 #27
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_96484126
Oh spannend Danic!
pi_96484186
idd ff douchen :D
Merk je er al wel wat regelmaat in?

Ik had bij zowel Amber als Tess ook van die "twijfelweeen". Ik kreeg beide keren van de vk als advies: 2 paracetamolletjes en een warme douche en dan naar bed. Alleen beide keren hebben die pcmmetjes niet geholpen :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96484344
Nou Danic, douchen kan sowieso geen kwaad, want als het wel doorzet dan ben je tenminste schoon :P Spannend! Over wel of wanneer timen kan ik niet mee praten. Mijn bevalling is ingeleid en dat verliep nogal vreemd. Als je het echt wegzuchten zal het wel echt zijn niet waar? ;)

Succes en zet em op alvast! :%

En mijn man wilde op het laatst ook geen seks meer :{ Jammer alleen voor hem dat ik zo'n vreselijke zin had steeds })
pi_96484422
Wij hadden de vorige zwangerschap nog best lol met z'n tweeën zo op 't eind, lekker stuntelen met zo'n enorme buik ertussen _O-
Ik heb nu trouwens echt al wéken totaal geen zin :X Gelukkig zie ik mijn man toch nooit, dus ach. :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:05:46 #31
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96484451
Ik zou ook zeggen douchen, ik hield het er toen na 2 min al niet meer uit van de weeen, en toen wist ik het helemaal zeker.

Spannend Danic *O*
Innepin :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_96484520
Ik begreep altijd dat dat douchen was omdat je dan volledig ontspant. En dan blijven inderdaad de echte weeën over. Ik kijk het nog even aan, misschien zakt het straks. Zo niet kan ik over een uur alsnog even douchen.
Prostaglandingesen ongeveer 10 minuten na de pannenkoeken kan ook gewoon kramp veroorzaken kan ik me zo bedeken.

Erg hè Vlindur, die hormonen kunnen zulke stomme dingen doen. Heb nog nooit zoveel zin gehad als tijdens mijn zwangerschap en juist dan besluit vriendlief dat hij het niets vindt. Nou ja, niets aan te doen hoor. Komt wel weer.
pi_96484557
hahaha _O- Sorry hoor, maar ik kom er net achter dat ik met de franse slag aan het timen ben met een klok die 10 minuten gestopt is met lopen _O-
pi_96484601
:D Hoe krijg je het voor elkaar _O-
pi_96484623
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef danic het volgende:
hahaha _O- Sorry hoor, maar ik kom er net achter dat ik met de franse slag aan het timen ben met een klok die 10 minuten gestopt is met lopen _O-
Muts! :o _O- _O-

Nou zet hem op! Ik ga avond houden. Tot morgen! :W
pi_96484631
_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96484947
Nou ja, mobiel heeft een stopwatch dus komt goed. Is ook nauwkeuriger.
Ik hoop dat dit echt is, dan hebben er morgen drie moeders het mooiste moederdagkado ooit denk ik zo!
pi_96484977
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:05 schreef innepin het volgende:
Wij hadden de vorige zwangerschap nog best lol met z'n tweeën zo op 't eind, lekker stuntelen met zo'n enorme buik ertussen _O-
Ik heb nu trouwens echt al wéken totaal geen zin :X Gelukkig zie ik mijn man toch nooit, dus ach. :')
Zo gaat en ging het hier ook :D Tis ook gewoon onhandig zo'n bollo ertussen. Of dan krijg je weer ergens kramp ofzo :')

Danic, spannend! Hopelijk zet het door :*
Lotte!
Noah!
pi_96485436
Ik ben het toppunt van cliché!
Ik hang op de bank en eet een pot augurken leeg ;(
pi_96485471
Met slagroom? :P
pi_96485513
Nee gewoon zo uit de pot :9
pi_96485595
Dan is het nog niet heel erg cliché :P voor dat ik zwanger was at ik een pot groenen olijven leeg.....nu vind olijven vies!
pi_96485844
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:17 schreef danic het volgende:
Nou ja, mobiel heeft een stopwatch dus komt goed. Is ook nauwkeuriger.
Ik hoop dat dit echt is, dan hebben er morgen drie moeders het mooiste moederdagkado ooit denk ik zo!
Oeh wat spannend Danic! Ik hoop zo dat het doorzet!
pi_96485914
Is poppedein trouwens al aan het bevallen? :o
pi_96486032
Ja die hebben we niet meer gehoord vandaag en Tankgirl ook niet. Maar ja, het is ook heerlijk barbecue weer. Hoewel Poppedein bruine bonen ging eten.
pi_96486404
Danic; dit wordt jouw topic gewoon! *O*

En misschien ook nog die van Poppedein en Tankgirl?

Spannend!

En Innepin; hopelijk wordt je snel minder moe. Ik was in het begin ook zo verschrikkelijk moe. Ik dacht dat ik weer depressief was geworden, zo erg was het. En als je zo moe bent is het nog moeilijker om dingen te relativeren en positief te zijn.

Wij hebben een kinderwagen gekocht!! *O* Ben blij! Weer wat afstrepen op de to-do lijst.
En vandaag kwamen we een kennis tegen waarvan we het wiegje mogen lenen! Helemaal fijn want ledikant hebben we al en ik vond een wieg erbij kopen weer zo'n kostbaar gebeuren.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_96486725
quote:

Ik had dat ook heel sterk hoor, dat is inmiddels bijgetrokken.. Ik vond Elin niet leuk,die voelde mijn humeur perfect aan dus deed lekker mee ;( ik vond het idee dat ik er straks 2 stuks van had al helemaal niet leuk :') en vond mijzelf bijzonder stom dat ik een tweede zo graag wilde, ik had mijn werk,vrienden etc eindelijk net weer op de rails en ik moet zo nodig een kind :P En nu ben ik weer helemaal blij O+ kwestie van wennen aan het idee en mijn hormoonhuishouding is wat meer op peil nu
pi_96486837
Oh KD dat is het echt precies! Hoe erg ik het ook vind om m'n eigen kind af en toe niet leuk te vinden. Maar dat geeft me weer wat hoop in elk geval, dankje :*

Lenehe, leuk, welke wagen heb je gekocht? plaatje? :P
Ik wil stiekempjes de special edition van Bugaboo/Missoni die in juli uitkomt. :@ Never gonna happen want geen geld voor, en bovendien hebben we al gewoon een kinderwagen, maar toch. Kleurtjes <3
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:06:46 #49
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96486912
Nah, ik ben er nog hoor. Alleen ben ik nogal vaak gaan slapen vandaag..zoooo mooooeee... :z
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96486973
Ik ben vanmiddag in de tuinstoelen ook in slaap gevallen :z
Heerlijk, want al 2 nachten slecht geslapen. Ik ga zo ook maar mijn mandje in. Ik heb het idee dat het hier weer wat rustiger wordt en ik wil toch wel wat uurtjes kunnen pakken als dit wel al serieus is....
Dus ik kom me morgen ochtend weer gewoon melden. Al weet ik niet hoe laat dat gaat zijn hoor. Mocht er wel iets doorzetten dan horen jullie dat natuurlijk ook.
Truste :O
pi_96486986
Succes Danic!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96487029
Dank je. Het mag ook wel hè, dit is al het 8e topic dat ik bovenaan sta. Tijd voor wat actie in de tent. :+
pi_96487044
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:10 schreef danic het volgende:
Dank je. Het mag ook wel hè, dit is al het 8e topic dat ik bovenaan sta. Tijd voor wat actie in de tent. :+
je houdt het lang vol!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96487090
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:04 schreef innepin het volgende:
Oh KD dat is het echt precies! Hoe erg ik het ook vind om m'n eigen kind af en toe niet leuk te vinden. Maar dat geeft me weer wat hoop in elk geval, dankje :*

Lenehe, leuk, welke wagen heb je gekocht? plaatje? :P
Ik wil stiekempjes de special edition van Bugaboo/Missoni die in juli uitkomt. :@ Never gonna happen want geen geld voor, en bovendien hebben we al gewoon een kinderwagen, maar toch. Kleurtjes <3
mja en je kapot schamen dat je er zo over denkt'. Ik twijfelde echt of ik wel goed snik was..je kan toch niet zo lullig denken over een tweede kindje enzo. ik heb af en toe nog wel een vlaag van O fucking hell ;( maar dat is meestal als elin weer een dagje onuitstaanbaar is. ik heb zelf momenteel een kort lontje en merk gewoon dat ik snel snauwerig ben. gelukkig al minder vaak dan voorheen.

ik probeer Elin nu voornamelijk positieve aandacht te geven en als ik van plan ben om weer de kutmoeder uit te hangen :P (neeeeeeeeee niet doen nee dit hou op dat) dan druk ik r idd in andermans/paps/buufs handen en vertrek ik even naar boven ofzo. het is nu in ieder geval al tig keer minder dan een maandje terug.
pi_96488142
Danic, ik hoop zo dat het doorzet!!

Innepin ook hier herkenbaar hoor! Ben jaren bezig geweest zwanger te raken en nu een paar jaar later ineens zomaar zwanger en ik vond dr geen zak aan.Echt niet.
Ik vond mezelf niet leuk, mn leven niet meer leuk, ik vond niemand leuk.

Hou je taai hoor!!

LeNeHe ben ook benieuwd welke wagen!

Ik heb van 1.00 vanmiddag tot 22.00 gepoetst. Alles moest schoon. Ben echt kapot en heb net onder de koude douche gestaan en ga nu slapen :O :z

Morgen moederdag! Geniet ervan allemaal, en hopelijk wat beebjes hier!!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:10:01 #56
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96489289
Danic WHOAAAAA hopelijk zet het vannacht lekker door :Y

Innepin, ook hier is het heel herkenbaar wat je schrijft. Ik heb het deze zwangerschap hele periodes gehad. Ook nu, op het einde, voel ik me zo vaak schuldig tegenover Alexa. Ik kan gewoon geen (in mijn ogen) leuke dingen met haar doen, kan haar niet altijd optillen, etc, etc,. Of dan ben ik fysiek moe, en trek ik haar buien niet zo geduldig als anders en dan denk ik :'(. Maar goed, ik snap best dat het MIJN gevoel is en voor Alexa het objectief gezien allemaal meevalt, maar het is wel een gevoel waar je mee loopt. *zucht* :* voor jou!!!!

Iedereen een fijne moedah dag morgen!!! :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Takkembah op 07-05-2011 23:23:12 ]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:22:37 #57
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96489772
Ik heb een vrij 'makkelijke' zwangerschap tot nu toe. Maar de combi van dit samen met een dreumes of peuter zou ik ook behoorlijk pittig vinden, de eerste 4/5 maanden zou ik het wel trekken, maar daarna heb je gewoon genoeg aan jezelf en kan je minder goed uit de voeten. Ook in je hoofd is tijdens de zwangerschap minder 'ruimte' dan normaal...

@Danic, ik hoop dat het 'rommelen' zal doorzetten aangezien je zo graag wil dat ze gewoon uit zichzelf komt, ik gun je van harte een mooi moederdagcadeautje. ;)

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, nog maar een paar daagjes en dan heb ik meldplicht.
Ik heb niet het idee dat ze al snel zal komen, heb volgens mij nog niet genoeg 'rust in lijf en hoofd' wil nog veel doen en kunnen en mijn gevoel zegt dat ze nog wel even blijft zitten.
Ik hoop alleen wel van harte dat ze tussen 39 en 41 weken om een hoekje komt kijken. :)
pi_96494541
Nou dames, ik denk dat iedereen nu wel ligt te slapen en dit morgenochtend past leest, maar even een updateje.
Ik heb mijn vriend uit zijn werk terug laten komen, die was er een kwartiertje terug. Hij heeft gelijk alles ter voorbereiding in de auto gezet.
De krampen zijn dus echt weeën geworden. Ze komen nog wat onregelmatig, maar gemiddeld zeker binnen de 10 minuten en duren dan een kleine minuut.
Ik zit nu lekker op een yoga bal te typen en ik loop tussendoor rondjes en ruim wat op, maar bij een wee hang ik gelijk over de leuning van een eetkamerstoel.
Het zet dus nu goed door.

Ik weet niet hoelang ik blijf updaten, maar zolang we thuis zijn staat de laptop aan en hou ik jullie op de hoogte. Laatste berichtje zal dan wel de gang naar het ziekenhuis zijn.
Op naar ons moederdagkadootje O+
  zondag 8 mei 2011 @ 01:36:46 #59
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96494690
Danic, je kent me helemaal niet :9 ik lees/lurk hier al een tijdje mee.
En ben de enige die nu nog op is geloof ik, dus zeg ik "joepie" *O* *O* *O* *O* voor jou.
Is het gelukkig zelf op gang gekomen en gebleven. ;)
Wat een mooi moederdagkadootje gaat dat worden zeg *O* *O* *O*
Ik wens je alvast een voorspoedige bevalling toe, voor jou en je vriend :*
Rayen 2½ jaar!
  zondag 8 mei 2011 @ 02:55:08 #60
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_96495956
Hier ook een lurker.

Wat fijn dat 't toch zelf op gang is gekomen, yay prostaglandine. *O*

Heel veel succes en geloof in je eigen kracht! :% :%
pi_96496596
Nou verloskundige is net geweest. 4cm ontsluiting, ze komt om 07.00 terug, dan nog een keer kijken en waarschijnlijk gelijk door naar het ziekenhuis.
pi_96496600
En nog een lurker: heel veel succes danic! *O* :%
pi_96496862
:% :% :%
  zondag 8 mei 2011 @ 05:36:17 #64
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96496924
Even wakker om te plassen en even te checken....

Jippie Danic, je gaat gewoon mama worden vandaag, wat fijn!!!!

Zet hem op!
pi_96496958
Succes Danic!!
pi_96496960
Succes danic,die 4cm heb je al aardig snel gedaan.
pi_96496963
jaaa Danic! Ik werd chagrijnig wakker met een baby in mn buik, maar dat is nu weer helemaal weg want jouw meiske komt eraan *O* Zet m op mama! Ze is er bijna! Voor altijd je allermooiste moederdagcadeautje! O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Poppedein op 08-05-2011 06:52:37 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96496980
en ook even jompelen voor Tankgirls allerechtste mijlpaal

*O* 40 wkn vandaag! *O*, ik ben benieuwd of je m gehaald hebt ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 8 mei 2011 @ 06:58:22 #69
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96496981
Go Danic, Go :P
Protagodingesen werkt dus nog het beste :P
Poppedein: Thanks, en ik heb hem gehaald! gelukkig en helaas :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 8 mei 2011 @ 07:40:44 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_96497020
zet hem op danic!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96497033
O+ moeder worden op moederdag O+
zettemop Danic!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96497038
Oooo Danic, zet m op!! Ik word er helemaal emo van, gewoon het mooiste moederdag cadeau ever ga je krijgen. Jullie meissie! En ook nog gewoon spontaan. Succes!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 8 mei 2011 @ 07:54:42 #73
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96497043
ooooh Danic, wat een cadeautje O+ je meisje heeft er gewoon op gewoon, zo'n mooie dag O+
en een zondagskind, en een moederdagcadeau, wat wil je nog meer O+

Heel veel succes lieve meis, zet hem op :*

Poppedeins :*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 8 mei 2011 @ 07:58:43 #74
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96497049
Hahaha alle lurkers die wakker worden ;)

quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 07:52 schreef Vicky het volgende:
O+ moeder worden op moederdag O+
zettemop Danic!!
Nou zeg dat wel zeg *O* hoe kan je het zo uitkienen :+
Goooo Danic _O_ *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_96497073
Ook hier word ik even lekker bruut uit m'n slaap gehaald door de wekker van manlief...
Danic zet hem op meid! Vandaag ga je je meisje ontmoeten!
pi_96497102
Ja Danic! Wat fijn voor je dat het toch vanzelf op gang is gekomen! Ik hoop dat je je mooie meiske snel kunt bewonderen!
Lotte!
Noah!
pi_96497109
Een verse beeb in aantocht! Danic zet hem op, je krijgt het mooiste cadeau voor moederdag!
pi_96497197
Danic, je meisje komt er gewoon aan. Ze heeft zelf besloten dat vandaag een hele mooie dag is om geboren te worden. Het ultieme moederdag kado! O+
Zet 'm op!!!
*poef* nu is het weg
pi_96497215
Danic *O* wat een prachtig moederdag cadeau!!
Zet m op en veel succes!! *O*
Tralalalaaa
pi_96497288
Woehoeee Danic! Succes en ik hoop dat je snel je beeb in handen hebt! Wat een mooi moederdagkadootje! *O*

Nou andere LLM's, gaat het domininoeffect nu beginnen? :%
pi_96497328
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 04:24 schreef danic het volgende:
Nou verloskundige is net geweest. 4cm ontsluiting, ze komt om 07.00 terug, dan nog een keer kijken en waarschijnlijk gelijk door naar het ziekenhuis.
Yesssss lievie eindelijk :*

Spannend! Veel succes.... Ben zo benieuwd O+

*G*
pi_96497337
suc6 Danic !!! *O* *O* *O*

is het raar dat ik emotioneel word van zulke berichten terwijl ik jullie niet eens ken, had het vd week ook met krijtlijk haha. |:(
  zondag 8 mei 2011 @ 09:11:53 #83
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96497395
Nou hup Tankgirl ook Protagodingesen jij :P
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96497426
Go Danic, er komt weer een verse beeb! En dat op moederdag, wauw!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96497520
Oh Danic, spannend joh, moeder worden op moederdag. Ik ben zo blij voor je dat het spontaan op gang gekomen is zodat de twijfel over wel of niet strippen/inleiden vanzelf weggenomen is. Nog eventjes en je ontmoet je meisje. *O*
pi_96497538
Oh, Danic! Je hebt nu vast al je kindje in je armen *O* En anders :% :%
Op moederdag, hoe speciaal O+

Tankgirl, feli met je mijlpaal. :)
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
pi_96497542
Jeeeeee danic!!! je vriend overhalen om te seksen werpt zijn vruchten af!!
zet 'em op!!! :% :% :%
pi_96497548
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:11 schreef Takkembah het volgende:
Nou hup Tankgirl ook Protagodingesen jij :P
:Y :Y :D
pi_96497564
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:

is het raar dat ik emotioneel word van zulke berichten terwijl ik jullie niet eens ken, had het vd week ook met krijtlijk haha. |:(
Ik werd ook emo en ben niet eens zwanger zover ik weet :')
Wat een mooi moederdagcadeau Danic! :D
  zondag 8 mei 2011 @ 09:29:30 #90
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96497594
Niet gek hoor missjones, ik leef ook altijd mee. Vind het keer op keer ontroerend.
pi_96497598
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:52 schreef LeNeHe het volgende:

Wij hebben een kinderwagen gekocht!! *O* Ben blij! Weer wat afstrepen op de to-do lijst.
En vandaag kwamen we een kennis tegen waarvan we het wiegje mogen lenen! Helemaal fijn want ledikant hebben we al en ik vond een wieg erbij kopen weer zo'n kostbaar gebeuren.
foto??
  zondag 8 mei 2011 @ 09:30:43 #92
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96497609
Wat fijn dat ze toch uit zichzelf komt!!!! Succes Danic!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96497707
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:

Ik heb dat ook hoor :X
pi_96497787
oke gelukkig ligt niet alleen aan mij haha
pi_96497828
Danic :o :% :% Ik ben heel benieuwd :D
  zondag 8 mei 2011 @ 10:02:06 #96
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96497958
oeeee actie in de tent :) leuk!!!! spannend joh Danic! ik wens je een voorspoedige bevalling toe.. en ben alvast heeeeeel nieuwsgierig naar het resultaat! jeempie een dochter op moederdag; dat is wel heel speciaal :)

Poppedein; inclusief beeb 2.0... :*

Tankgirl; 40 weken!!! *O* *O* *O*

*O* en ik ga zo nog even weer slapen; ben moe, heb dikke enkels en voel me enormous nadat ik op de weegschaal heb gestaan net... :{ wat haat ik dat ding toch!! :{
(trouwens wel weer dat acute aankomen in dezelfde termijn als bij mijn 1e zwangerschap).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96497969
Ahhh wat spannend, GO DANIC!! Wat een prachtige dag om geboren te worden!
pi_96498017
Danic! Succes, moeder worden op moederdag is toch wel een mooi kadootje!

Hier vandaag 36 weken, nog maximaal 6 weken dus!
Ik heb echt het gevoel dat ik hele dagen kan slapen, dus vanmorgen ook maar lekker uitgeslapen.

O+ kwam met ontbijt op bed, om de traditie te beginnen zei hij.. O+
  zondag 8 mei 2011 @ 10:07:13 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96498019
quote:

en deze had ik nog niet gelezen innepin;
ik hoop dat jij je snel fitter en beter gaat voelen...
ik herken die allesverlammende moeheid maar al te goed. mag verder eigenlijk niet klagen, maar ben al sinds de jaarwisseling elke dag (echt elke dag) in en in moe....
ik hoop zo dat het voor jou wel beter wordt...

ook ik voel me soms schuldig als ik; als ik eindelijk een dag vrij ben; langer in bed blijf om bij te tanken, of even niet mee ga wandelen of naar de speeltuin... maar merk dat mijn lichaam het anders niet trekt. Voel me dan voornamelijk schuldig naar mijn kleine meisje.
maar probeer niet te vergeten dat we nu ook een 2e kindje in de maak hebben, en ook daar moet je nu al voor zorgen...
:*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 8 mei 2011 @ 10:34:55 #100
100412 mefke79
komt goed!
pi_96498361
Innepin, zo moe als jij ben ik niet eens (geweest) maar het gevoel je andere kindje te kort te doen ken ik maar al te goed. En dat is gewoon zwaar *piep*. Maar die kleintjes van ons zijn erg veerkrachtig, dat komt echt goed. Pas goed op jezelf! :*

BJ, voor jou geldt eigenlijk hetzelfde, je doet wat je kan om het rustiger aan te doen, dat gaat echt goed komen :* En die weegschaal, joh dat is voor een groot deel vocht, echt!

Krijtlijk, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd, bij deze dan alsnog.

Danic, zet em op!

Ik heb de bruiloft van mijn zussie prima overleefd, zelfs slapen in het hotel ging prima. Gisteren wel wat brakjes, maar hee, dat mag. Vandaag weer een heerlijk rustdagje in de tuin, dus komt helemaal goed met mij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96498953
*O* jaaaa danic je wordt vandaag gewoon mama, of je bent dat al zou ook al zomaar kunnen *O*
pi_96499478
Danic zet hem op

Ons kindje komt waarschijnlijk deze week al
Vanmorgen stond er een gyn aan mijn bed om te vertellen dat ze het liever halen als het stabiel is en dat is momenteel zo. Ik krijg zo nog een liggingsecho waarschijnlijk ligt het nog in een stuit en krijg ik dus een keizersnede.

/Einde egopost update
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')