abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96486986
Succes Danic!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96487029
Dank je. Het mag ook wel hè, dit is al het 8e topic dat ik bovenaan sta. Tijd voor wat actie in de tent. :+
pi_96487044
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:10 schreef danic het volgende:
Dank je. Het mag ook wel hè, dit is al het 8e topic dat ik bovenaan sta. Tijd voor wat actie in de tent. :+
je houdt het lang vol!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96487090
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:04 schreef innepin het volgende:
Oh KD dat is het echt precies! Hoe erg ik het ook vind om m'n eigen kind af en toe niet leuk te vinden. Maar dat geeft me weer wat hoop in elk geval, dankje :*

Lenehe, leuk, welke wagen heb je gekocht? plaatje? :P
Ik wil stiekempjes de special edition van Bugaboo/Missoni die in juli uitkomt. :@ Never gonna happen want geen geld voor, en bovendien hebben we al gewoon een kinderwagen, maar toch. Kleurtjes <3
mja en je kapot schamen dat je er zo over denkt'. Ik twijfelde echt of ik wel goed snik was..je kan toch niet zo lullig denken over een tweede kindje enzo. ik heb af en toe nog wel een vlaag van O fucking hell ;( maar dat is meestal als elin weer een dagje onuitstaanbaar is. ik heb zelf momenteel een kort lontje en merk gewoon dat ik snel snauwerig ben. gelukkig al minder vaak dan voorheen.

ik probeer Elin nu voornamelijk positieve aandacht te geven en als ik van plan ben om weer de kutmoeder uit te hangen :P (neeeeeeeeee niet doen nee dit hou op dat) dan druk ik r idd in andermans/paps/buufs handen en vertrek ik even naar boven ofzo. het is nu in ieder geval al tig keer minder dan een maandje terug.
pi_96488142
Danic, ik hoop zo dat het doorzet!!

Innepin ook hier herkenbaar hoor! Ben jaren bezig geweest zwanger te raken en nu een paar jaar later ineens zomaar zwanger en ik vond dr geen zak aan.Echt niet.
Ik vond mezelf niet leuk, mn leven niet meer leuk, ik vond niemand leuk.

Hou je taai hoor!!

LeNeHe ben ook benieuwd welke wagen!

Ik heb van 1.00 vanmiddag tot 22.00 gepoetst. Alles moest schoon. Ben echt kapot en heb net onder de koude douche gestaan en ga nu slapen :O :z

Morgen moederdag! Geniet ervan allemaal, en hopelijk wat beebjes hier!!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:10:01 #56
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96489289
Danic WHOAAAAA hopelijk zet het vannacht lekker door :Y

Innepin, ook hier is het heel herkenbaar wat je schrijft. Ik heb het deze zwangerschap hele periodes gehad. Ook nu, op het einde, voel ik me zo vaak schuldig tegenover Alexa. Ik kan gewoon geen (in mijn ogen) leuke dingen met haar doen, kan haar niet altijd optillen, etc, etc,. Of dan ben ik fysiek moe, en trek ik haar buien niet zo geduldig als anders en dan denk ik :'(. Maar goed, ik snap best dat het MIJN gevoel is en voor Alexa het objectief gezien allemaal meevalt, maar het is wel een gevoel waar je mee loopt. *zucht* :* voor jou!!!!

Iedereen een fijne moedah dag morgen!!! :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Takkembah op 07-05-2011 23:23:12 ]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:22:37 #57
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96489772
Ik heb een vrij 'makkelijke' zwangerschap tot nu toe. Maar de combi van dit samen met een dreumes of peuter zou ik ook behoorlijk pittig vinden, de eerste 4/5 maanden zou ik het wel trekken, maar daarna heb je gewoon genoeg aan jezelf en kan je minder goed uit de voeten. Ook in je hoofd is tijdens de zwangerschap minder 'ruimte' dan normaal...

@Danic, ik hoop dat het 'rommelen' zal doorzetten aangezien je zo graag wil dat ze gewoon uit zichzelf komt, ik gun je van harte een mooi moederdagcadeautje. ;)

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, nog maar een paar daagjes en dan heb ik meldplicht.
Ik heb niet het idee dat ze al snel zal komen, heb volgens mij nog niet genoeg 'rust in lijf en hoofd' wil nog veel doen en kunnen en mijn gevoel zegt dat ze nog wel even blijft zitten.
Ik hoop alleen wel van harte dat ze tussen 39 en 41 weken om een hoekje komt kijken. :)
pi_96494541
Nou dames, ik denk dat iedereen nu wel ligt te slapen en dit morgenochtend past leest, maar even een updateje.
Ik heb mijn vriend uit zijn werk terug laten komen, die was er een kwartiertje terug. Hij heeft gelijk alles ter voorbereiding in de auto gezet.
De krampen zijn dus echt weeën geworden. Ze komen nog wat onregelmatig, maar gemiddeld zeker binnen de 10 minuten en duren dan een kleine minuut.
Ik zit nu lekker op een yoga bal te typen en ik loop tussendoor rondjes en ruim wat op, maar bij een wee hang ik gelijk over de leuning van een eetkamerstoel.
Het zet dus nu goed door.

Ik weet niet hoelang ik blijf updaten, maar zolang we thuis zijn staat de laptop aan en hou ik jullie op de hoogte. Laatste berichtje zal dan wel de gang naar het ziekenhuis zijn.
Op naar ons moederdagkadootje O+
  zondag 8 mei 2011 @ 01:36:46 #59
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96494690
Danic, je kent me helemaal niet :9 ik lees/lurk hier al een tijdje mee.
En ben de enige die nu nog op is geloof ik, dus zeg ik "joepie" *O* *O* *O* *O* voor jou.
Is het gelukkig zelf op gang gekomen en gebleven. ;)
Wat een mooi moederdagkadootje gaat dat worden zeg *O* *O* *O*
Ik wens je alvast een voorspoedige bevalling toe, voor jou en je vriend :*
Rayen 2½ jaar!
  zondag 8 mei 2011 @ 02:55:08 #60
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_96495956
Hier ook een lurker.

Wat fijn dat 't toch zelf op gang is gekomen, yay prostaglandine. *O*

Heel veel succes en geloof in je eigen kracht! :% :%
pi_96496596
Nou verloskundige is net geweest. 4cm ontsluiting, ze komt om 07.00 terug, dan nog een keer kijken en waarschijnlijk gelijk door naar het ziekenhuis.
pi_96496600
En nog een lurker: heel veel succes danic! *O* :%
pi_96496862
:% :% :%
  zondag 8 mei 2011 @ 05:36:17 #64
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96496924
Even wakker om te plassen en even te checken....

Jippie Danic, je gaat gewoon mama worden vandaag, wat fijn!!!!

Zet hem op!
pi_96496958
Succes Danic!!
pi_96496960
Succes danic,die 4cm heb je al aardig snel gedaan.
pi_96496963
jaaa Danic! Ik werd chagrijnig wakker met een baby in mn buik, maar dat is nu weer helemaal weg want jouw meiske komt eraan *O* Zet m op mama! Ze is er bijna! Voor altijd je allermooiste moederdagcadeautje! O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Poppedein op 08-05-2011 06:52:37 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96496980
en ook even jompelen voor Tankgirls allerechtste mijlpaal

*O* 40 wkn vandaag! *O*, ik ben benieuwd of je m gehaald hebt ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 8 mei 2011 @ 06:58:22 #69
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96496981
Go Danic, Go :P
Protagodingesen werkt dus nog het beste :P
Poppedein: Thanks, en ik heb hem gehaald! gelukkig en helaas :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 8 mei 2011 @ 07:40:44 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_96497020
zet hem op danic!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96497033
O+ moeder worden op moederdag O+
zettemop Danic!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96497038
Oooo Danic, zet m op!! Ik word er helemaal emo van, gewoon het mooiste moederdag cadeau ever ga je krijgen. Jullie meissie! En ook nog gewoon spontaan. Succes!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 8 mei 2011 @ 07:54:42 #73
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96497043
ooooh Danic, wat een cadeautje O+ je meisje heeft er gewoon op gewoon, zo'n mooie dag O+
en een zondagskind, en een moederdagcadeau, wat wil je nog meer O+

Heel veel succes lieve meis, zet hem op :*

Poppedeins :*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 8 mei 2011 @ 07:58:43 #74
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96497049
Hahaha alle lurkers die wakker worden ;)

quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 07:52 schreef Vicky het volgende:
O+ moeder worden op moederdag O+
zettemop Danic!!
Nou zeg dat wel zeg *O* hoe kan je het zo uitkienen :+
Goooo Danic _O_ *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_96497073
Ook hier word ik even lekker bruut uit m'n slaap gehaald door de wekker van manlief...
Danic zet hem op meid! Vandaag ga je je meisje ontmoeten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')