abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96497102
Ja Danic! Wat fijn voor je dat het toch vanzelf op gang is gekomen! Ik hoop dat je je mooie meiske snel kunt bewonderen!
Lotte!
Noah!
pi_96497109
Een verse beeb in aantocht! Danic zet hem op, je krijgt het mooiste cadeau voor moederdag!
pi_96497197
Danic, je meisje komt er gewoon aan. Ze heeft zelf besloten dat vandaag een hele mooie dag is om geboren te worden. Het ultieme moederdag kado! O+
Zet 'm op!!!
*poef* nu is het weg
pi_96497215
Danic *O* wat een prachtig moederdag cadeau!!
Zet m op en veel succes!! *O*
Tralalalaaa
pi_96497288
Woehoeee Danic! Succes en ik hoop dat je snel je beeb in handen hebt! Wat een mooi moederdagkadootje! *O*

Nou andere LLM's, gaat het domininoeffect nu beginnen? :%
pi_96497328
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 04:24 schreef danic het volgende:
Nou verloskundige is net geweest. 4cm ontsluiting, ze komt om 07.00 terug, dan nog een keer kijken en waarschijnlijk gelijk door naar het ziekenhuis.
Yesssss lievie eindelijk :*

Spannend! Veel succes.... Ben zo benieuwd O+

*G*
pi_96497337
suc6 Danic !!! *O* *O* *O*

is het raar dat ik emotioneel word van zulke berichten terwijl ik jullie niet eens ken, had het vd week ook met krijtlijk haha. |:(
  zondag 8 mei 2011 @ 09:11:53 #83
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96497395
Nou hup Tankgirl ook Protagodingesen jij :P
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96497426
Go Danic, er komt weer een verse beeb! En dat op moederdag, wauw!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96497520
Oh Danic, spannend joh, moeder worden op moederdag. Ik ben zo blij voor je dat het spontaan op gang gekomen is zodat de twijfel over wel of niet strippen/inleiden vanzelf weggenomen is. Nog eventjes en je ontmoet je meisje. *O*
pi_96497538
Oh, Danic! Je hebt nu vast al je kindje in je armen *O* En anders :% :%
Op moederdag, hoe speciaal O+

Tankgirl, feli met je mijlpaal. :)
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
pi_96497542
Jeeeeee danic!!! je vriend overhalen om te seksen werpt zijn vruchten af!!
zet 'em op!!! :% :% :%
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96497548
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:11 schreef Takkembah het volgende:
Nou hup Tankgirl ook Protagodingesen jij :P
:Y :Y :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96497564
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:

is het raar dat ik emotioneel word van zulke berichten terwijl ik jullie niet eens ken, had het vd week ook met krijtlijk haha. |:(
Ik werd ook emo en ben niet eens zwanger zover ik weet :')
Wat een mooi moederdagcadeau Danic! :D
  zondag 8 mei 2011 @ 09:29:30 #90
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96497594
Niet gek hoor missjones, ik leef ook altijd mee. Vind het keer op keer ontroerend.
pi_96497598
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:52 schreef LeNeHe het volgende:

Wij hebben een kinderwagen gekocht!! *O* Ben blij! Weer wat afstrepen op de to-do lijst.
En vandaag kwamen we een kennis tegen waarvan we het wiegje mogen lenen! Helemaal fijn want ledikant hebben we al en ik vond een wieg erbij kopen weer zo'n kostbaar gebeuren.
foto??
  zondag 8 mei 2011 @ 09:30:43 #92
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96497609
Wat fijn dat ze toch uit zichzelf komt!!!! Succes Danic!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96497707
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:

Ik heb dat ook hoor :X
pi_96497787
oke gelukkig ligt niet alleen aan mij haha
pi_96497828
Danic :o :% :% Ik ben heel benieuwd :D
  zondag 8 mei 2011 @ 10:02:06 #96
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96497958
oeeee actie in de tent :) leuk!!!! spannend joh Danic! ik wens je een voorspoedige bevalling toe.. en ben alvast heeeeeel nieuwsgierig naar het resultaat! jeempie een dochter op moederdag; dat is wel heel speciaal :)

Poppedein; inclusief beeb 2.0... :*

Tankgirl; 40 weken!!! *O* *O* *O*

*O* en ik ga zo nog even weer slapen; ben moe, heb dikke enkels en voel me enormous nadat ik op de weegschaal heb gestaan net... :{ wat haat ik dat ding toch!! :{
(trouwens wel weer dat acute aankomen in dezelfde termijn als bij mijn 1e zwangerschap).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96497969
Ahhh wat spannend, GO DANIC!! Wat een prachtige dag om geboren te worden!
pi_96498017
Danic! Succes, moeder worden op moederdag is toch wel een mooi kadootje!

Hier vandaag 36 weken, nog maximaal 6 weken dus!
Ik heb echt het gevoel dat ik hele dagen kan slapen, dus vanmorgen ook maar lekker uitgeslapen.

O+ kwam met ontbijt op bed, om de traditie te beginnen zei hij.. O+
  zondag 8 mei 2011 @ 10:07:13 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96498019
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:37 schreef innepin het volgende:
Go Danic :P

Ik heb vanmiddag aan mezelf en aan m'n man toegegeven dat ik het helemaal niet leuk vind. Dat ik de moeheid als zó verlammend ervaar dat ik mezelf geen leuk mens meer vind, dat ik me een slechte moeder voor m'n meisje voel. Ik ben het zo ontzettend zat dat ik er een flinke huilbui aan heb vastgeplakt toen ik aan mezelf (en aan manlief dus) eindelijk toegaf hoe erg ik er doorheen zit. Ik klamp me vast aan het idee dat ik nu 12 weken ben en dat het dus hopelijk gauw minder erg wordt.
ik heb al even gegoogled naar 'prenatale depressie' maar dat lijkt het in elk geval niet te zijn. Ik wil het kindje heel graag (hoewel ik me in mijn huidige staat nauwelijks voor kan stellen dat ik voor 2 kinderen kan zorgen, aangezien 1 al nauwelijks lukt), ik heb gewoon een enorme hekel aan mezelf zo.
en deze had ik nog niet gelezen innepin;
ik hoop dat jij je snel fitter en beter gaat voelen...
ik herken die allesverlammende moeheid maar al te goed. mag verder eigenlijk niet klagen, maar ben al sinds de jaarwisseling elke dag (echt elke dag) in en in moe....
ik hoop zo dat het voor jou wel beter wordt...

ook ik voel me soms schuldig als ik; als ik eindelijk een dag vrij ben; langer in bed blijf om bij te tanken, of even niet mee ga wandelen of naar de speeltuin... maar merk dat mijn lichaam het anders niet trekt. Voel me dan voornamelijk schuldig naar mijn kleine meisje.
maar probeer niet te vergeten dat we nu ook een 2e kindje in de maak hebben, en ook daar moet je nu al voor zorgen...
:*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 8 mei 2011 @ 10:34:55 #100
100412 mefke79
komt goed!
pi_96498361
Innepin, zo moe als jij ben ik niet eens (geweest) maar het gevoel je andere kindje te kort te doen ken ik maar al te goed. En dat is gewoon zwaar *piep*. Maar die kleintjes van ons zijn erg veerkrachtig, dat komt echt goed. Pas goed op jezelf! :*

BJ, voor jou geldt eigenlijk hetzelfde, je doet wat je kan om het rustiger aan te doen, dat gaat echt goed komen :* En die weegschaal, joh dat is voor een groot deel vocht, echt!

Krijtlijk, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd, bij deze dan alsnog.

Danic, zet em op!

Ik heb de bruiloft van mijn zussie prima overleefd, zelfs slapen in het hotel ging prima. Gisteren wel wat brakjes, maar hee, dat mag. Vandaag weer een heerlijk rustdagje in de tuin, dus komt helemaal goed met mij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')