Yesssss lievie eindelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 04:24 schreef danic het volgende:
Nou verloskundige is net geweest. 4cm ontsluiting, ze komt om 07.00 terug, dan nog een keer kijken en waarschijnlijk gelijk door naar het ziekenhuis.
quote:
Ik werd ook emo en ben niet eens zwanger zover ik weetquote:Op zondag 8 mei 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:
suc6 Danic !!!![]()
![]()
![]()
is het raar dat ik emotioneel word van zulke berichten terwijl ik jullie niet eens ken, had het vd week ook met krijtlijk haha.
foto??quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:52 schreef LeNeHe het volgende:
Wij hebben een kinderwagen gekocht!!Ben blij! Weer wat afstrepen op de to-do lijst.
En vandaag kwamen we een kennis tegen waarvan we het wiegje mogen lenen! Helemaal fijn want ledikant hebben we al en ik vond een wieg erbij kopen weer zo'n kostbaar gebeuren.
Ik heb dat ook hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:
suc6 Danic !!!![]()
![]()
![]()
is het raar dat ik emotioneel word van zulke berichten terwijl ik jullie niet eens ken, had het vd week ook met krijtlijk haha.
en deze had ik nog niet gelezen innepin;quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:37 schreef innepin het volgende:
Go Danic
Ik heb vanmiddag aan mezelf en aan m'n man toegegeven dat ik het helemaal niet leuk vind. Dat ik de moeheid als zó verlammend ervaar dat ik mezelf geen leuk mens meer vind, dat ik me een slechte moeder voor m'n meisje voel. Ik ben het zo ontzettend zat dat ik er een flinke huilbui aan heb vastgeplakt toen ik aan mezelf (en aan manlief dus) eindelijk toegaf hoe erg ik er doorheen zit. Ik klamp me vast aan het idee dat ik nu 12 weken ben en dat het dus hopelijk gauw minder erg wordt.
ik heb al even gegoogled naar 'prenatale depressie' maar dat lijkt het in elk geval niet te zijn. Ik wil het kindje heel graag (hoewel ik me in mijn huidige staat nauwelijks voor kan stellen dat ik voor 2 kinderen kan zorgen, aangezien 1 al nauwelijks lukt), ik heb gewoon een enorme hekel aan mezelf zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |