quote:Op maandag 9 mei 2011 08:40 schreef The_Tankgirl het volgende:
Dan gaan we maar voor de datum-drieling![]()
Ik weet niet of ik mijn lief zover krijg om te prostagodingesen
Het gesprek ging ongeveer zo:quote:Op maandag 9 mei 2011 08:52 schreef bitterend het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer! haha hoef niet lang te duren en heeft voor danic gewerkt! dus hup hup
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef The_Tankgirl het volgende:
Het gesprek ging ongeveer zo:
Hoe moet ik dat nou weer doen??!!![]()
Ik: nou, gewoon...![]()
Hij:
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Het gesprek ging ongeveer zo:
Hoe moet ik dat nou weer doen??!!![]()
Ik: nou, gewoon...![]()
Hij:
jaaaa 31! succes straks!quote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Aventura het volgende:
Sterkte aan de llms. Het lijkt afgekoeld te zijn, dat is ws prettiger!
Straks naar het zkh voor groeiecho en een gesprek met de verloskundige die daar werkt. We zijn vansdaag 31 weken.
Gaat toch wel snel vind ik.
Mijn meisje ook bijna iedere dag, soms twee keer per dag. Soms zachtjes en soms flink hard.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:02 schreef Ienemini het volgende:
fff zweet me een ongeluk... geen koorts die was 37.2
Vanavond laatste les zwangerschapsgym.
hmm die van mij heeft nu de hik... en goed ook...
Tis dat ik al zwanger ben anders had lief me gisteravond zwanger gemaaktquote:
Ja dat ding was echt enormquote:Op maandag 9 mei 2011 10:10 schreef bitterend het volgende:
![]()
Nicole: ik vond de laatste vooral zo indrukwekkend! hoe ze de tumor hebben gesneden en het ukje terug in de barmoeder hebben gestopt! ik en lief zaten met grote ogen te kijken!!
Allereerst van harte met de zwangerschap! Ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan & dat jullie gezellig mee posten hierquote:[b]-
Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen over, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).
Wish us luck ;-)
Heel veel succes bij het vertellen....quote:Op maandag 9 mei 2011 11:22 schreef ProjSkippy het volgende:
Hoi! Hier een nieuw stel. Nog even onder een kloontje tot na de 12 weken ;-)
M'n vriendin (we zullen beide onder dit account gaan posten) is nu officieel 5 weken zwanger en volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. De week erna de eerste echo.
Het was totaal niet gepland en ook niet verwacht, maar wel welkom. Zeker ook omdat we nog niet erg lang bij elkaar zijn. Er zullen nu veel dingen in ons leven gaan veranderen, maar we hebben gelukkig veel steun van vrienden en familie om ons heen.
M'n vriendin was nog wel bezorgd, omdat ze met koninginnedag gedronken had en ook een broodje Filet American had gehad.Volgens de verloskundige kon dit gelukkig niet heel veel kwaad (maar ze mocht het niet meer doen). Ze heeft echter ook net een antibiotica-kuur gehad (2 weken terug, blaasontsteking). Dat waren we aan de telefoon nog vergeten te melden, maar dat komt volgende week.
We zijn er pas sinds afgelopen donderdag achter. M'n vriendin had al paar dagen last van haar borsten, pijnen in haar buik, moe etc. Donderdag hebben we 3 testen gedaan welke alle 3 positief waren. Zaterdag hebben we nog een Clearblue test gedaan en deze kwam uit op 2-3 weken (wat in medische termen 4-5 weken is). We hebben dit weekend veel gepraat over hoe en wat, veel dingen op een rijtje gezet en geregeld. Ook dingen als foliumzuur e.d. ingeslagen.
Gelukkig hebben we vrienden (die ook hier op Fok! zitten) die ook pas bevallen zijn, zij kunnen ons gelukkig veel helpen en wegwijs maken. Toch blijft het wel eng.
Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen over, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).
Wish us luck ;-)
De nick komt trouwens omdat we het Project Skippy noemen, al hebben we al wel namen voor jongen/meisje
Idd pas na de 12de dag, maar het kan dan nog wel in je bloed zitten. Maar sowieso is er niks meer aan te doen en ik verwacht dat dat wel goed komt.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heel veel succes bij het vertellen....
Oh enne, van harte gefeliciteerd![]()
Volgens mij maakt die antibiotica ook niet veel uit nog, er is de eerste weken geloof ik nog geen bloedband.
Ik ben nog meer fan van de avatarquote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef flugeltje het volgende:
Die ondertitel
Je verwacht meteen dat het 42 weken gaat worden?
Alvast van hartequote:Op maandag 9 mei 2011 11:22 schreef ProjSkippy het volgende:
M'n vriendin (we zullen beide onder dit account gaan posten) is nu officieel 5 weken zwanger en volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. De week er na de eerste echo.
Het was totaal niet gepland en ook niet verwacht, zeker ook omdat we nog niet erg lang bij elkaar zijn. Het is wel erg welkom. Er zullen nu veel dingen in ons leven gaan veranderen, maar we hebben gelukkig veel steun van vrienden en familie om ons heen.
M'n vriendin was nog wel bezorgd, omdat ze met Koninginnedag gedronken had en ook een broodje Filet American had gegeten.Volgens de verloskundige kon dit gelukkig niet heel veel kwaad (maar ze mocht het niet meer doen). Ze heeft echter ook net een antibiotica-kuur gehad (2 weken terug, blaasontsteking). Dit waren we de verloskundige nog telefonisch vergeten te melden, maar dat komt volgende week.
We zijn er pas sinds afgelopen vrijdag achter. M'n vriendin had al paar dagen last van haar borsten, pijnen in haar buik, moe etc. Vrijdag hebben we 3 testen gedaan welke alle 3 positief waren. Zaterdag hebben we nog een ClearBlue test gedaan en deze kwam uit op 2-3 weken (wat in medische termen 4-5 weken is). We hebben dit weekend veel gepraat over hoe en wat, veel dingen op een rijtje gezet en geregeld. Ook dingen als foliumzuur e.d. ingeslagen.
Gelukkig hebben we vrienden (die ook hier op Fok! zitten) die ook pas bevallen zijn, zij kunnen ons gelukkig veel helpen en wegwijs maken. Toch blijft het wel eng.
Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen voor, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).
Wish us luck ;-)
De nick komt trouwens omdat we het Project Skippy noemen, al hebben we al wel namen voor jongen/meisje
gefeliciteerd! 4 testen? veel succes en plezier in ieder geval de komende tijd!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:22 schreef ProjSkippy het volgende:
M'n vriendin (we zullen beide onder dit account gaan posten) is nu officieel 5 weken zwanger en volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. De week er na de eerste echo.
Het was totaal niet gepland en ook niet verwacht, zeker ook omdat we nog niet erg lang bij elkaar zijn. Het is wel erg welkom. Er zullen nu veel dingen in ons leven gaan veranderen, maar we hebben gelukkig veel steun van vrienden en familie om ons heen.
M'n vriendin was nog wel bezorgd, omdat ze met Koninginnedag gedronken had en ook een broodje Filet American had gegeten.Volgens de verloskundige kon dit gelukkig niet heel veel kwaad (maar ze mocht het niet meer doen). Ze heeft echter ook net een antibiotica-kuur gehad (2 weken terug, blaasontsteking). Dit waren we de verloskundige nog telefonisch vergeten te melden, maar dat komt volgende week.
We zijn er pas sinds afgelopen vrijdag achter. M'n vriendin had al paar dagen last van haar borsten, pijnen in haar buik, moe etc. Vrijdag hebben we 3 testen gedaan welke alle 3 positief waren. Zaterdag hebben we nog een ClearBlue test gedaan en deze kwam uit op 2-3 weken (wat in medische termen 4-5 weken is). We hebben dit weekend veel gepraat over hoe en wat, veel dingen op een rijtje gezet en geregeld. Ook dingen als foliumzuur e.d. ingeslagen.
Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen voor, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).
Wish us luck ;-)
ja grappig is dat he...dat heeft onze kleine ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:15 schreef Ienemini het volgende:
ja zwanger zijn en dan een kleintje in je buik hebben die de hik heeft is heel bijzonder.
Sommigen in de omgeving vragen hoe het voelt een kleintje in je buik, dat is niet uit te leggen
hoe het voelt, het is bijzonder en voelt bijzonder
Ja we hadden nog van die dipsticks liggen (stuk of 10 ofzo). Daarnaast ging er eentje in eerste instantie niet helemaal goed, dus hebben we er direct nog maar een test tegen aan gegooid.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:03 schreef cleany het volgende:
[..]
gefeliciteerd! 4 testen? veel succes en plezier in ieder geval de komende tijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |