abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 08:40:32 #251
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96535374
Dan gaan we maar voor de datum-drieling :+
Ik weet niet of ik mijn lief zover krijg om te prostagodingesen :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96535385
F_R! Van harte met de geboorte van jullie dochter! O+
Je moet weten dat je inderdaad een topprestatie geleverd hebt, zo'n heftige zwangerschap! Ik hoop dat jij je heel snel beter gaat voelen en samen lekker van jullie nieuwe gezin kunnen genieten! *;
pi_96535411
Mooie naam, F-R!!
Wat erg dat je niet bij je kindje mag, ik hoop dat dat maar snel wel mogelijk zal zijn! :*
Tralalalaaa
pi_96535429
Danic *O* Van harte met de geboorte van je dochter! *; Ook al zo'n mooi moederdag cadeau! O+
pi_96535560
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:40 schreef The_Tankgirl het volgende:
Dan gaan we maar voor de datum-drieling :+
Ik weet niet of ik mijn lief zover krijg om te prostagodingesen :P
:D hoezo dat nou weer! haha hoef niet lang te duren en heeft voor danic gewerkt! dus hup hup *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:02:57 #256
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96535709
Ferrari! Van harte met je dochter! En een super naam ook! O+

Danic ook van harte! Kom je gauw vertellen hoe ze heet? O+

Hier alles goed, mijn buik is spontaan gegroeid de afgelopen dagen en ik voel me nog steeds goed. Ik heb het ziekenhuis zojuist afgebeld maar ik ga het de volgende keer dat ik op controle moet wel even melden :Y

Iedereen een fijne dag vandaag! w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 9 mei 2011 @ 09:12:29 #257
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96535841
F_R hopelijk mag je snel bij je kleine dame!!! Je hebt echt aan topsport gedaan de afgelopen 34 weken, superwoman!!! :*

en *meldt*, niks bijzonders. Ga ws gewoon over de datum weer.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 9 mei 2011 @ 09:21:10 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96535996
Sterkte aan de llms. Het lijkt afgekoeld te zijn, dat is ws prettiger!
Straks naar het zkh voor groeiecho en een gesprek met de verloskundige die daar werkt. We zijn vansdaag 31 weken.
Gaat toch wel snel vind ik.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:24:14 #259
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96536071
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:52 schreef bitterend het volgende:

[..]

:D hoezo dat nou weer! haha hoef niet lang te duren en heeft voor danic gewerkt! dus hup hup *O*
Het gesprek ging ongeveer zo:

Hoe moet ik dat nou weer doen??!! :o
Ik: nou, gewoon... :@
Hij: :@
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 9 mei 2011 @ 09:24:17 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96536073
Wauw, 2 nieuwe moeders op moederdag!
Gefeliciteerd meiden!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:24:48 #261
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96536084
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef The_Tankgirl het volgende:

:D hoe het moet? Dat weet-ie volgens mij wel, althans 9 maanden gelee nog wel ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 09:26:07 #262
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96536108
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

_O-

Ik moest echt hardop lachen!

Hier wordt er voor vrijdag niet gedingest, heb ik gezegd, ik heb nu gezien wat het effect kan zijn :o ;)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96536365
Ik ben immuun voor prostaglandingesen... Én voor pannekoeken ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 9 mei 2011 @ 09:39:02 #264
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96536367
danic en ferrari-rood, allebei heel veel geluk gewenst met jullie ongetwijfeld prachtige moederdagkadootjes! :* :* *O*
in de haak.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:44:50 #265
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96536502
Danic ze is er! *O* gefeliciteerd meid O+ *O* *O* je meiske, zonder kunstgrepen en wat niet meer, gewoon vanzelf. Wat een kadootje <3 en nog op moederdag ook! *O* gefeliciteerd, geniet en kom lekker bij.

FR oef, wat heftig, wat snel ineens! Jij uiteraard ook van harte met de geboorte van jullie dochter. *O* Ze heeft een prachtige naam O+ Hopelijk mag je snel bij haar. :*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96536543
goedemorgend

en proficiat voor de kersverse mama's..;

en proficiat voor de nieuwe zwangere

Hier beetje last van mijn tanden.... hopelijk wordt het geen ontsteking, nu goed spoelen elke keer

en morgen onze 20w echo... we(ik) zijn aan het aftellen :)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_96536699
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Aventura het volgende:
Sterkte aan de llms. Het lijkt afgekoeld te zijn, dat is ws prettiger!
Straks naar het zkh voor groeiecho en een gesprek met de verloskundige die daar werkt. We zijn vansdaag 31 weken.
Gaat toch wel snel vind ik.
jaaaa 31! succes straks! :*

hahahahahahaa tankgirl!! is hij vergeten hoe het moet _O- _O-
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96536707
tja ben benieuwd wie de volgende is....
  maandag 9 mei 2011 @ 09:57:34 #269
100412 mefke79
komt goed!
pi_96536799
ik ben niet de volgende..vind ik. Al mag het wel vanaf zaterdag, maar ik ga maar weer uit van 41 weken en nog wat dagen.

En afgekoeld? Dan zit je in een ander deel van Nederland dan ik. Hier is het gewoon warm/benauwd. Vandaag maar eens flink opruimen, tis nodig. Morgen vk, kijken of ik dan een andere vk te spreken krijg zodat ik mijn bezwaren tegen het overtijdprotocol nog even kan bespreken...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 9 mei 2011 @ 09:58:12 #270
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96536814
Ik ben ook heel benieuwd, leuk hoor zoveel ukjes in een maand.
pi_96536913
fff zweet me een ongeluk... geen koorts die was 37.2
Vanavond laatste les zwangerschapsgym.

hmm die van mij heeft nu de hik... en goed ook...
  maandag 9 mei 2011 @ 10:04:13 #272
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96536946
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:02 schreef Ienemini het volgende:
fff zweet me een ongeluk... geen koorts die was 37.2
Vanavond laatste les zwangerschapsgym.

hmm die van mij heeft nu de hik... en goed ook...
Mijn meisje ook bijna iedere dag, soms twee keer per dag. Soms zachtjes en soms flink hard.
Dan zie ik mijn buik op en neer gaan en kan ik psies voelen dat ze is ingedaald en hoe diep haar hoofd zit, bizar is dat... :D
pi_96536983
Danic en FR van harte gefeliciteerd met jullie meiden!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_96537014
hihi leuk... die van mij had juist ook de hik :)
na 2 daagjes maar lichtjes te voelen is dat weer een opluchting
Kyan
pi_96537020
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef bitterend het volgende:

[..]

prachtig documentair! O+
Tis dat ik al zwanger ben anders had lief me gisteravond zwanger gemaakt :o Al dat kleine O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96537115
:D
Nicole: ik vond de laatste vooral zo indrukwekkend! hoe ze de tumor hebben gesneden en het ukje terug in de barmoeder hebben gestopt! ik en lief zaten met grote ogen te kijken!! :o
pi_96537228
ja zwanger zijn en dan een kleintje in je buik hebben die de hik heeft is heel bijzonder.
Sommigen in de omgeving vragen hoe het voelt een kleintje in je buik, dat is niet uit te leggen
hoe het voelt, het is bijzonder en voelt bijzonder
pi_96537298
De hik is inderdaad grappig. Hier varieert het van 2 keer per dag tot rustig 5 of 6 keer per dag. Mijn buik gaat dan ook flink op en neer.

Vanmiddag mag ik weer op controle, ik vraag me af of uk al ingedaald is, ik merk wel bij opstaan en beginnen met lopen dat ik sommige dagen het gevoel heb dat mijn schaambeen doormidden breekt zeg maar, maar dat valt de laatste dagen ook weer mee... Ik hoop wel dat uk indaalt, omdat de baby groot werd geschat heeft de verloskundige al gezegd dat als de baby niet indaalt, het best wel eens een keizersnede kan worden, en ik heb het geloof ik niet zo op operaties.. :@

Morgen de groeiecho, en dan zal alles wel duidelijk worden..

Van mij mag de baby nog even blijven zitten, ik moet nog wat dingen doen om mijn opleiding voor dit jaar af te ronden, en dat is handiger om nu even te doen, dan na de geboorte..
pi_96537366
oo spannend die groeiecho mrogen laiveneertiekje...
Hoop voor je dat ie nog ff blijft zitten en nog geen haast heeft...

Hier minimaal 1 keer per dag de hik, meestal vaker.
Ik zelf heb tegenwoordig ook vaker de hik....
pi_96537419
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:10 schreef bitterend het volgende:
:D
Nicole: ik vond de laatste vooral zo indrukwekkend! hoe ze de tumor hebben gesneden en het ukje terug in de barmoeder hebben gestopt! ik en lief zaten met grote ogen te kijken!! :o
Ja dat ding was echt enorm :o Vergeleken met dat kleine beentje wat eruit stak. Maar wat een mooi meisje he O+ Lief wilde bijna na deze toch nog een keer voor een meisje proberen :X
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96537867
FR gefeliciteerd met je mini meisje! Hopelijk mag je snel naar haar toe

Danic gefeliciteerd met je dochter!
pi_96538034
Danic en F_R (voorpieper ;-)) gefeliciteerd!
34 weken al, wow!

op Moederdag moeder worden is erg leuk in ieder geval.

Inmiddels ben ik ook in de Top 10 :-)
  maandag 9 mei 2011 @ 11:22:35 #283
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_96539126
Hoi! Hier een nieuw stel. Nog even onder een kloontje tot na de 12 weken ;-)

M'n vriendin (we zullen beide onder dit account gaan posten) is nu officieel 5 weken zwanger en volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. De week er na de eerste echo.

Het was totaal niet gepland en ook niet verwacht, zeker ook omdat we nog niet erg lang bij elkaar zijn. Het is wel erg welkom. Er zullen nu veel dingen in ons leven gaan veranderen, maar we hebben gelukkig veel steun van vrienden en familie om ons heen.

M'n vriendin was nog wel bezorgd, omdat ze met Koninginnedag gedronken had en ook een broodje Filet American had gegeten.Volgens de verloskundige kon dit gelukkig niet heel veel kwaad (maar ze mocht het niet meer doen ;) ). Ze heeft echter ook net een antibiotica-kuur gehad (2 weken terug, blaasontsteking). Dit waren we de verloskundige nog telefonisch vergeten te melden, maar dat komt volgende week.

We zijn er pas sinds afgelopen vrijdag achter. M'n vriendin had al paar dagen last van haar borsten, pijnen in haar buik, moe etc. Vrijdag hebben we 3 testen gedaan welke alle 3 positief waren. Zaterdag hebben we nog een ClearBlue test gedaan en deze kwam uit op 2-3 weken (wat in medische termen 4-5 weken is). We hebben dit weekend veel gepraat over hoe en wat, veel dingen op een rijtje gezet en geregeld. Ook dingen als foliumzuur e.d. ingeslagen.

Gelukkig hebben we vrienden (die ook hier op Fok! zitten) die ook pas bevallen zijn, zij kunnen ons gelukkig veel helpen en wegwijs maken. Toch blijft het wel eng.

Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen voor, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).

Wish us luck ;-)

De nick komt trouwens omdat we het Project Skippy noemen, al hebben we al wel namen voor jongen/meisje ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 09-05-2011 11:46:59 ]
pi_96539194
quote:
99s.gif [b]-

Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen over, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).

Wish us luck ;-)
Allereerst van harte met de zwangerschap! Ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan & dat jullie gezellig mee posten hier :)

Wat betreft het snel zwanger zijn binnen een relatie, ik weet er alles van. Veel plezier/succes met het vertellen! Geloof me, uiteindelijk zal iedereen erg blij zijn!
*O*
  maandag 9 mei 2011 @ 11:25:02 #285
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96539201
Oh! Filet American! :9~ :9~

Gefeliciteerd! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 9 mei 2011 @ 11:36:25 #286
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96539570
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:22 schreef ProjSkippy het volgende:

M'n vriendin (we zullen beide onder dit account gaan posten) is nu officieel 5 weken zwanger en volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. De week erna de eerste echo.

Het was totaal niet gepland en ook niet verwacht, maar wel welkom. Zeker ook omdat we nog niet erg lang bij elkaar zijn. Er zullen nu veel dingen in ons leven gaan veranderen, maar we hebben gelukkig veel steun van vrienden en familie om ons heen.

M'n vriendin was nog wel bezorgd, omdat ze met koninginnedag gedronken had en ook een broodje Filet American had gehad.Volgens de verloskundige kon dit gelukkig niet heel veel kwaad (maar ze mocht het niet meer doen ;) ). Ze heeft echter ook net een antibiotica-kuur gehad (2 weken terug, blaasontsteking). Dat waren we aan de telefoon nog vergeten te melden, maar dat komt volgende week.

We zijn er pas sinds afgelopen donderdag achter. M'n vriendin had al paar dagen last van haar borsten, pijnen in haar buik, moe etc. Donderdag hebben we 3 testen gedaan welke alle 3 positief waren. Zaterdag hebben we nog een Clearblue test gedaan en deze kwam uit op 2-3 weken (wat in medische termen 4-5 weken is). We hebben dit weekend veel gepraat over hoe en wat, veel dingen op een rijtje gezet en geregeld. Ook dingen als foliumzuur e.d. ingeslagen.

Gelukkig hebben we vrienden (die ook hier op Fok! zitten) die ook pas bevallen zijn, zij kunnen ons gelukkig veel helpen en wegwijs maken. Toch blijft het wel eng.

Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen over, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).

Wish us luck ;-)

De nick komt trouwens omdat we het Project Skippy noemen, al hebben we al wel namen voor jongen/meisje ;)
Heel veel succes bij het vertellen....

Oh enne, van harte gefeliciteerd *O* *O*

Volgens mij maakt die antibiotica ook niet veel uit nog, er is de eerste weken geloof ik nog geen bloedband.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_96539707
Hoi ProjSkippy, van harte met de zwangerschap *O* Veel plezier bij het aan de aanstaande opa en oma vertellen!
  maandag 9 mei 2011 @ 11:42:18 #288
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_96539756
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:36 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Heel veel succes bij het vertellen....

Oh enne, van harte gefeliciteerd *O* *O*

Volgens mij maakt die antibiotica ook niet veel uit nog, er is de eerste weken geloof ik nog geen bloedband.
Idd pas na de 12de dag, maar het kan dan nog wel in je bloed zitten. Maar sowieso is er niks meer aan te doen en ik verwacht dat dat wel goed komt.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:43:24 #289
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96539797
Die ondertitel :D

Je verwacht meteen dat het 42 weken gaat worden? :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 9 mei 2011 @ 11:46:31 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96539898
Gefeliciteerd! *O*

Damn! Nieuwsgierig! :o Hoe lang moeten we nog wachten voor je uit de kast springt? O-)
  maandag 9 mei 2011 @ 11:47:54 #291
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_96539941
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef flugeltje het volgende:
Die ondertitel :D

Je verwacht meteen dat het 42 weken gaat worden? :+
Ik ben nog meer fan van de avatar ;).
  maandag 9 mei 2011 @ 11:47:58 #292
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96539945
quote:

M'n vriendin (we zullen beide onder dit account gaan posten) is nu officieel 5 weken zwanger en volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. De week er na de eerste echo.

Het was totaal niet gepland en ook niet verwacht, zeker ook omdat we nog niet erg lang bij elkaar zijn. Het is wel erg welkom. Er zullen nu veel dingen in ons leven gaan veranderen, maar we hebben gelukkig veel steun van vrienden en familie om ons heen.

M'n vriendin was nog wel bezorgd, omdat ze met Koninginnedag gedronken had en ook een broodje Filet American had gegeten.Volgens de verloskundige kon dit gelukkig niet heel veel kwaad (maar ze mocht het niet meer doen ;) ). Ze heeft echter ook net een antibiotica-kuur gehad (2 weken terug, blaasontsteking). Dit waren we de verloskundige nog telefonisch vergeten te melden, maar dat komt volgende week.

We zijn er pas sinds afgelopen vrijdag achter. M'n vriendin had al paar dagen last van haar borsten, pijnen in haar buik, moe etc. Vrijdag hebben we 3 testen gedaan welke alle 3 positief waren. Zaterdag hebben we nog een ClearBlue test gedaan en deze kwam uit op 2-3 weken (wat in medische termen 4-5 weken is). We hebben dit weekend veel gepraat over hoe en wat, veel dingen op een rijtje gezet en geregeld. Ook dingen als foliumzuur e.d. ingeslagen.

Mijn ouders weten het al en vanmiddag gaan we het de ouders van m'n vriendin vertellen. We zijn hier allebei wel gespannen voor, maar verwachten wel dat ze het leuk vinden (maar ook snel).

Wish us luck ;-)

Alvast van harte :)
pi_96539994
proficiat projskippy

Ons eerste wondertje is ook van toen we maandje samen waren en kijk we zijn nu al bijna 9 jaar gelukkig samen en getrouwd
Kyan
  maandag 9 mei 2011 @ 11:49:43 #294
100412 mefke79
komt goed!
pi_96540007
Project Skippy, welkom! En geweldige werktitel :D
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 9 mei 2011 @ 11:53:16 #295
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96540139
Gefeliciteerd ProjSkippy!
Ik had ook antibiotica tijdens de zwangerschap voor blaasontsteking. Ik wist toen niet dat ik al 8-9 weken zwanger was en achteraf bleek het geen probleem te zijn aangezien het amoxicilline betrof (en dat is niet schadelijk voor de vrucht). Dus check effe het potje, scheelt kopzorgen ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_96540550
quote:

Wish us luck ;-)

gefeliciteerd! 4 testen? veel succes en plezier in ieder geval de komende tijd!
pi_96540590
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:15 schreef Ienemini het volgende:
ja zwanger zijn en dan een kleintje in je buik hebben die de hik heeft is heel bijzonder.
Sommigen in de omgeving vragen hoe het voelt een kleintje in je buik, dat is niet uit te leggen
hoe het voelt, het is bijzonder en voelt bijzonder
ja grappig is dat he...dat heeft onze kleine ook.
  maandag 9 mei 2011 @ 12:05:45 #298
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_96540635
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:03 schreef cleany het volgende:

[..]

gefeliciteerd! 4 testen? veel succes en plezier in ieder geval de komende tijd!
Ja we hadden nog van die dipsticks liggen (stuk of 10 ofzo). Daarnaast ging er eentje in eerste instantie niet helemaal goed, dus hebben we er direct nog maar een test tegen aan gegooid.

[ Bericht 11% gewijzigd door ProjSkippy op 09-05-2011 12:18:27 ]
pi_96540674
ProjSkippy van harte welkom hier!
pi_96540750
Gefeliciteerd papa en mama van Skippy!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')