abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96514213
Danic en FR, gefeliciteerd!

Danic ik ben zó blij voor je dat de bevalling toch spontaan op gang is gekomen. Ik hoop dat je met een goed gevoel op de bevalling terug kunt kijken en dat je fijn van je dochter geniet.

FR, de zwangerschap zit er nu eindelijk op voor je. Ik hoop dat de je kleine het goed maakt en dat jullie gauw wat onbezorgde tijd tegemoet gaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96514287
Ik had de commotie niet meegekregen, Vlindur. :o Wat fijn dat je spruit het goed maakt.

En Poppedein, je wilt het niet horen maar je bent een schat! Oh, en ik héél benieuwd naar je jongetje. Wanneer komt 'ie nou. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 8 mei 2011 @ 19:27:39 #178
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96514324
Kijk, dat zijn nog eens leuke moederdagcadeaus. (Al had er eentje een beetje veel haast om geboren te worden.) Gefeliciteerd met jullie kleintjes. *O*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96514330
Twee verse babies O+ .. Ik ben heel benieuwd naar de details! Fijn dat t kleintje van f_r het ook goed doet, hopelijk gaat t snel nog beter!

trui, idd supergaaf! Ik stond zelf half te jammeren nadat ze 'Opa en oma Pluis' hadden uitgepakt, maar zij zijn lekker nuchter. Maar wel nog heel wat keren een 'oh wat leuk toch' gehoord!
pi_96514522
Zo, kijk even niet hier en ik schrik helemaal van hoe snel t inene is gegaan met f_r!
Gefeliciteerd meis met de geboorte van je kindje, ik hoop dat je snel weer opknapt en dat je heerlijk kunt gaan genieten! :*

En ook Danic gefeliciteerd! *O*

Jee, 2 meiden gewoon moeder geworden op O+ moederdag O+
Tralalalaaa
pi_96514673
danic en f_r, van harte meiden! wat een mooie dag om moeder te worden, dat verzin je haast niet! geniet ervan en ook ik ben erg benieuwd naar jullie kindjes!
  zondag 8 mei 2011 @ 19:47:16 #182
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96515317
F_R ook verse mama op mamadag <3 *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 8 mei 2011 @ 19:48:01 #183
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96515354
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef krijtlijk het volgende:
Danic en ferrari_rood gefeliciteerd!!! Ik hoop dat alles goed gaat! *O*

Ik kom later nog even updaten met een fotootje enzo, heb nog even geen puf.
:Y laat die kleine maar eens zien inderdaad <3 *O*
Alexa en Seth zijn lief
pi_96515438
Danic & f_r *O*. Tof dames. Gefeliciteerd :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_96515786
Danic; proficiat met jullie kleine meisje! Wat een mooi moederdagcadeau!

F_r; wat ontzettend heftig dat je kindje vandaag gehaald moest worden. Ik hoop dat alles goed gaat en dat jij je snel weer beter voelt en kunt gaan genieten van je kindje. Na een helse zwangerschap heb je dat ook wel verdiend! In ieder geval van harte gefeliciteerd met dit mooie moederdagcadeau!
  zondag 8 mei 2011 @ 20:01:46 #186
100412 mefke79
komt goed!
pi_96516083
Danic en F_R gefeliciteerd!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96516245
Danic en F_R gefeliciteerd

en ik heb t ook gemeld in het update topic,
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zondag 8 mei 2011 @ 20:10:10 #188
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96516560
Danic & Ferrari, allebei van harte gefeliciteerd met jullie datumtweeling. Ik hoop dat alles met jullie en de nieuwgebakken kindjes goed is. :* *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 8 mei 2011 @ 20:12:33 #189
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96516702
Danic, proficiat met je meisje, wat een prachtige dag om mama te worden!!! O+

FR, wat heftig allemaal! Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat met jou en je kindje! O+ Voel je zeker niet schuldig, je hebt je aller allerbest gedaan en alles gegeven! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96516921
Op zondag En op Moederdag, gefeliciteerd lieve kersverse mamaas :*
  zondag 8 mei 2011 @ 20:19:45 #191
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96517101
Danic en F_R, gefeliciteerd!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Een mooiere 1e moederdag kun je je toch niet wensem he!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96517769
Danic en FR gefeliciteerd met jullie kindjes! *O*
Ik ben zo benieuwd naar de specs :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 8 mei 2011 @ 20:30:51 #193
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96517933
Danic en F-R van harte gefeliciteerd! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96518009
Danic en F_R: van harte gefeliciteerd meiden! Nu lekker gaan genieten. Wat een mooie moederdagcadeaus!

F_R: wat onwijs heftig zo ineens een ks; ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en dat je onbezorgd en heerlijk kan gaan genieten. Wat heb je het rot gehad, ik hoop dat je snel alle narigheid kunt vergeten. :*

Over de kinderwagen; we hebben een Stokke Xplory gekocht in het groen (donkergroen).
Ook hebben we via Marktplaats een commode op de kop getikt! Morgenavond kunnen we hem oppikken.

Heb vanmorgen van manlief een ontbijtje op bed gekregen voor de Moederdag O+ zo lief.
En vannacht heb ik nog glas staan vegen; raam stond een stukje open en door de wind zwiepte het rolgordijn alles uit de vensterbank }:| schrok me wezenloos. Lekker snugger van mij ook om alles erin te laten staan. Heb daarna meteen heel slecht geslapen. :O
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_96518305
Danic en FR gefeliciteerd!

FR, ik hoop voor je dat alles goed gaat met jou en de kleine, je hebt een topprestatie geleverd!
pi_96519632
Danic en Ferrari-Rood, van harte gefeliciteerd

Dat jullie maar lekker mogen genieten van jullie kersverse kroost :Y

FR wel heftig zo ineens dat nieuws krijgen maar wel fijn dat alles helemaal goed is!! hoop dat je je zelf nu ook een stuk beter gaat voelen :*
pi_96520072
Dames: er komt nu "in the womb" op national geo!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:04:16 #198
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96520432
Oh thanks for the tip!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_96520447
Danic gefeliciteerd met jullie dochter

Ze is er om 15:28 is ze ter wereld gekomen
klein maar meteen vol pit ze doet het goed
Ik mag er alleen zelf vanwege de medicatie niet bij en dat vind ik heel erg. Ik lig vanwege de zwangerschapsvergiftiging weer aan de magnesium. Ik heb haar 5min vast mogen houden. Vriend is er nu weer naar toe en misschien komen ze zo even met haar bij mij. Als alles goed met haar blijf gaan

Naam in de spoiler ik ga hem niet online gebruiken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:06:39 #200
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_96520577
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Danic gefeliciteerd met jullie dochter

Ze is er om 15:28 is ze ter wereld gekomen
klein maar meteen vol pit ze doet het goed
Ik mag er alleen zelf vanwege de medicatie niet bij en dat vind ik heel erg. Ik lig vanwege de zwangerschapsvergiftiging weer aan de magnesium. Ik heb haar 5min vast mogen houden. Vriend is er nu weer naar toe en misschien komen ze zo even met haar bij mij. Als alles goed met haar blijf gaan

Naam in de spoiler ik ga hem niet online gebruiken
F_r daar ben je alweer O+
Hoeveel weegt je meisje?
Van harte :*
Hoe voel je jezelf nu?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')