prachtig documentair!quote:
Hier schoot ik volquote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Keshet het volgende:
Danic van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meisje!Wát een moederdagkado!
![]()
![]()
Genietze!
FR van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meisje!![]()
![]()
Ik wens jullie heel veel succes en sterkte de komende tijd! Vergeet ook vooral niet te genieten van de momenten waarop dat kan.
![]()
Wat ontzettend rot dat je niet naar je meisje kunt. Hopelijk knap jij snel op en kunnen jullie elkaar veel zien. Waarom mag je niet naar haar toe? Ben je niet met infuuspaal en al te verplaatsen?
Wellicht heb je nog wat aan deze website: www.couveuseouders.nl
Ik wil je in ieder geval een hele dikke knuffel geven!![]()
Enne, ik ken héél toevallig een couveusekindje met dezelfde naam als jouw dochter heeft en ik kan uit ervaring zeggen dat meisjes met die naam ontzettend sterk zijn.![]()
Nou dát! Die wou ik er ook net ingooien, je had je stoere meiske geen betere naam kunnen geven F_R en als ze half zo'n beetje van jouw pit en doorzettingsvermogen heeft meegekregen dan gaat t helemaal goed komen met haar!! De komende tijd zal zwaar zijn, maar jullie hebben hoe dan ook elkaar! Ik hoop dat je morgen van t magnesium afmag en zo dicht mogelijk bij haar kunt zijn! Gefeliciteer mama!!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Keshet het volgende:
Enne, ik ken héél toevallig een couveusekindje met dezelfde naam als jouw dochter heeft en ik kan uit ervaring zeggen dat meisjes met die naam ontzettend sterk zijn.![]()
dat duurt nog even. foto's zijn er wel maar card reader geen ideequote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Kersjes het volgende:
Gaat goed F_R! Niet zwanger dus beetje offtopicIk ben er weer, zit nu te wachten op een foto van je kleine meid
![]()
Ik weet het ook niet precies. Ik mag ook niet op de kraamafdeling liggen dus goed is het nietquote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Mula het volgende:
F_R, waarom zorgt de magnesium ervoor dat je niet naar je dochter mag? Is het gevaarlijk voor jou om verplaatst te worden?
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid. Ik heb het geprobeerd te googlen, maar kan het niet vinden!
Ik wacht op mijn vriend die is bij onze dochter en dan ga ik proberen te slapen maar ik ben nu natuurlijk heel hyperquote:Op zondag 8 mei 2011 22:05 schreef mefke79 het volgende:
f_r wat een geluk van de camera. Probeer een beetje te slapen strakjes, hoe sneller je opknapt, des te beter het is.
nu weet je wat best werkt om een bevalling om te wekkenquote:Op maandag 9 mei 2011 07:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik meld mij weer, geen bijzonderheden
Ik wil woensdag NIET halen (dan is de volgende afspraak bij VK).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |