Om maar een kleine voorzet te gevenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Mocht je daarmee klaar zijn, noem ik wat andere thema's om je druk over te maken. Ik noem een Kinderarbeid, een Cacao-boeren-uitbuiting en een Wereldwijde vervuiling der oceanen.
Sommige roepen om hulp, sommige roepen om aandacht, sommige schelden, en sommige mensen zeggen de hele dag: zuster help me dan het gaat niet goed. Of: auw zuster. Of zuster, kom dan. Maar dat is vaak een soort mantra dat mensen in hun diep demente brein hebben. Ookal is er niets aan de hand. Een dwangmatige mantra die ze de hele dag herhalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Lein, meen je nou echt dat die bewoners aan het roepen zijn om hulp? Of aandacht?
Mijn hemel.
Als dat het voorland is voor over een jaar of dertig in onze zorg, overweeg ik toch zeer een aantal Drionische voorzorgsmaatrgelen te treffen. Zo ver wil ik het niet laten komen.![]()
Och wat een verdrietige toestand Lein, die jij aantreft. Ik weet het natuurlijk ergens wel, maar toch.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sommige roepen om hulp, sommige roepen om aandacht, sommige schelden, en sommige mensen zeggen de hele dag: zuster help me dan het gaat niet goed. Of: auw zuster. Of zuster, kom dan. Maar dat is vaak een soort mantra dat mensen in hun diep demente brein hebben. Ookal is er niets aan de hand. Een dwangmatige mantra die ze de hele dag herhalen.
Als er méér personeel zou zijn, zou die onrust bijna volledig weg zijn. De mensen hebben echt aandacht nodig. Als je naast iemand gaat zitten, een boek gaat voorlezen, een verhaal vertelt of gaat breien worden ze rustig. TV en radio helpen niet. Maar bij ze zijn en ze afleiden werkt wel. Er is alleen geen geld voor, dus krijgen ze kalmerende medicatie. Want dat is veel goedkoper.
Daarom raad ik iedereen aan om voorzorgsmaatregelen te nemen. Een wilsbeschikking bijvoorbeeld, en heel duidelijk steeds aan al je geliefden blijven herhalen dat je dat nooit maar dan ook nooit voor jezelf wil. Schrijf het overal op, wie weet helpt het.
Nee. Maar je kan wel laten vastleggen dat je geen antibiotica wil als je dement wordt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Kun je in een wilsbeschikking laten vastleggen dat je voor/op dat moment een spuitje wilt? Dat is toch alleen mogelijk bij lichamelijk lijden?
Aha.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Maar je kan wel laten vastleggen dat je geen antibiotica wil als je dement wordt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, heerlijk gesalsa'ed. Begin het een beetje onder de kniete krijgen.
Ik vergelijk me met die gasten die het écht écht heel goed kunnenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]nu pas?
Volgens mij onderschat je jezelf.
Omdat mijn baas me alleen betaalt als ik wakker blijfquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vergelijk me met die gasten die het écht écht heel goed kunnen
Wrom ben jij nog op?
Oh, weer aan het werk...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat mijn baas me alleen betaalt als ik wakker blijf
Och! Ik ook!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:39 schreef freecell het volgende:
Ja, zeker kofie...
De jongste wordt elke dag iets vroeger wakker
Jij dwingt daarmee geen anderen om om 6:00 hun bed uit te stappen hoop ikquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:43 schreef freecell het volgende:
Koffie dus fffffff
[..]
Jij dwingt daarmee geen anderen om om 6:00 hun bed uit te stappen hoop ik
Misschien zo even een verduisteringsgordijn scoren,kijken wat dat doet. Al is zijn gewone gordijn ook al vrij donker.
Gewoon optrekken en opendoen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.
Ik denk ook over een verduistering, er staat een lantaarnpaal voor m'n raam. Dat zou dan een rolgordijn worden, maar mijn ramen gaan naar binnen open. Hmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon optrekken en opendoen?
O,maar je wilt ze 's nachts zeker ook open? Das lastiger dan....
Ha, ik volg ebay een beetje soms en er ging net een draagdoek weg voor...
Raad eens? Wat zou de maximale prijs zijn van zo'n ding?Is 'tie van geweven goud ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die prijs mag je hem wel inlijsten!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Is die gemaakt door een kunstenaar of zoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:54 schreef freecell het volgende:
Nee, en hij is nog ontzettend saai ook:
http://cgi.ebay.de/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWAX:IT
Meekijken, want hij komt maar een paar seconden in beeld
Ik zou er iig niet mee durven dragen
Wat ik van wow heb geleerd qua geld is dat er mensen zijn met veel te veel geld. En als die per se iets willen hebben, dan maakt het ze niet uit dat het zo'n (in onze ogen) astronomisch bedrag is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:17 schreef freecell het volgende:
Startbedrag was gewoon 'bieden'
Dat kan met doeken wel. Ze gaan nooit voor 1,- weg oid
Nee, het is een gewone didymos, maar wel een limited editionEn sommige daarvan zijn nogal zeldzaam en duur.
En soms, soms snap ik het wel. Dan gaat er een hele mooie doek met mooie kleuren en met zijde oid voor 300-400. Ik zou het er niet voor betalen,maar ik snap het nog wel. Dit niet meer
Ik heb ook een nino, et zo lang, zelfde stof, alleen dan met groen en blauw.En die van mij was 30,-
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:48 schreef Bluezz het volgende:
Vroeg op, koffer ingepakt, en ja ik had al gezwaaid maar toch nog ff de pc aangezet
Ik heb het n.a.v. de moeder van B. een tijdje geleden allemaal geregeld via de NVVE.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet maar eens gaan kijken naar middelen om zorg in te kopen in de toekomst. Als ik top of the bill-ouderen-zorg wil, moet ik nu al iets gaan regelen.
En een wilsbeschikking regelen dus.
Ja was leukquote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij veel plezier met fietsen![]()
![]()
En Boor tnx het was dus leuk gister?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:57 schreef borisz het volgende:
Ja was leuk. Gezellig, mooi huisje gezien in het nieuwe gedeelte van Assendelft. Inclusief de huispoes die gewoon overal bleef liggen
.
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat'n belachelijke prijzen FCIk zou lappen stof kopen als ik een draagdoek zou willen, en er zelf eentje maken met stof van de markt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sunquote:
Ik zit heel niet achter wolken hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SunWaarom zit je achter de wolken vandaag?
Jawelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zit heel niet achter wolken hoor
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier is het stralend blauw (met nog een heel licht sluiertje er voor, maar die trekt zo wel weg)
Veel plezier op Texel en doe de groeten aan mijn broer als je 'm zietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:59 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Assendelft, mijn collegadin woont daar in een skettig boerderietje.
Nou nu dan echt pc uit
RIP Kaasplenkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik drink karnemelk die volgens 't pak houdbaar was tot 26-4-11. En ze is nog goed.
weet je zeker dat het oorspronkelijk geen gewone melk wasquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik drink karnemelk die volgens 't pak houdbaar was tot 26-4-11. En ze is nog goed.
hier is het toch echt al wel een graad of 25 inmiddelsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:42 schreef MissHobje het volgende:
Middagtaartenbakster meld
Mare het zou toch zo enorm warm worden?, valt hier wel beetje tegen dan! en het waait hard.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zal straks ff een foto maken, nu is alles nog nat van het sproeien
best wel.. was net zwart met witte strepen van het zweet, en laat ik nu ook net verkouden zijn er lekker snotterig.. erg fijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Wel warm weer inderdaad om in de tuin te werken
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:47 schreef Sunnythesun het volgende:
de voortuin is af
en het ziet er prachtig uit
nu alleen nog even afwachten of alle plantjes weer gaan aanslaan en de heg weer wat voller gaat worden nu die meer ruimte heeft.
Japanse Esdoorntjes zijn mooi
Hier ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef LieLie het volgende:
Er ontstaan ook al aardbeien aan de aardbeiplantjes!
Ontstaan klinkt echt alsof er een enorme evolutie gaande is daar in jullie tuinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef LieLie het volgende:
Hehequote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ontstaan klinkt echt alsof er een enorme evolutie gaande is daar in jullie tuin
hier ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef LieLie het volgende:
Mijn aardbeien hebben zichzelf geplant vanuit een hangpotquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hier ooken die plant is nog van vorig jaar.. heeft de vorst en alles gewoon overleefd in de pot
heb hem net in een andere pot gezet, eentje met waterreservoir, handige potten zijn dat
Ik zou als aardbei óók niet in een hangpot willen wonen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:35 schreef freecell het volgende:
Mijn aardbeien hebben zichzelf geplant vanuit een hangpotDie in de hangpot zijn dood en nu staan er twee stekjes in mijn tuin
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Picas van de tuin:Oh, tof! Heel mooi geworden zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nee, gelukkig niet zeg, want maandag heb ik gewoon weer dagdienst.quote:
Oempfquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, gelukkig niet zeg, want maandag heb ik gewoon weer dagdienst.
Oh Sun, die boompjes! Ja, die zijn erg mooi
Ik vrees dat ik voor het avondeten op de bank in slaap ga vallenquote:
Ja hoor, het huis op de andere hoek staat idd te koopquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh Sun, die boompjes! Ja, die zijn erg mooi(en we kunnen buren worden?
)
Of op het balkonquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik voor het avondeten op de bank in slaap ga vallen
Aser palmatum...bloodgood?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Zou gezellig zijn Isa![]()
![]()
En ik hoop dat die boompjes het net zo goed gaan doen als de andere Acertjes hier in de straat.. het staat er vol mee en ze doen het allemaal erg goed
bijna.. Garnet. De Bloodgood hebben we wel zien staan dacht ik, maar die werd ons te hoog meen ik.. Deze heeft een max van 1 meter, die ander 2,5 of zo..quote:
Ahquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
bijna.. Garnet. De Bloodgood hebben we wel zien staan dacht ik, maar die werd ons te hoog meen ik.. Deze heeft een max van 1 meter, die ander 2,5 of zo..
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah
Ja, bloodgood wordt wel hoog inderdaad
De Media Markt...is dat niet die overdreven grote winkel met heel veel verschillende dingen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Terug uit Den Haag. Geen iPad bij Media MarktWel 95 minuten ijverig heen en weer gefietst. Best lekker eigenlijk
En de kat vind mijn poloshirt nu zo lekker dat ik afgelebberd word
De winkel waar mannen heel blij van wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Media Markt...is dat niet die overdreven grote winkel met heel veel verschillende dingen?
Dat is de Tempel iddquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Media Markt...is dat niet die overdreven grote winkel met heel veel verschillende dingen?
Bestel m dan gewoon, dan komt ie vanzelfquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Terug uit Den Haag. Geen iPad bij Media MarktWel 95 minuten ijverig heen en weer gefietst. Best lekker eigenlijk
En de kat vind mijn poloshirt nu zo lekker dat ik afgelebberd word
The internetz duh! Maar nee, de man moet weer op jachtquote:
Dat gaat dus idd gebeurenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bestel m dan gewoon, dan komt ie vanzelf
Nee hoor. Niet op jacht. Ik wil gewoon zo'n ding NU hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
The internetz duh! Maar nee, de man moet weer op jacht
Ik ben niet thuis, maar kijk gerust even rond in de tuinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik ga ff snel douchen want ik moet zo de deur weer uit. Eten bij vrienden. Zal wel een BBQ wordenEnneh.... ik ben morgen in de buurt van Zwolle
We zouden zomaar kunnen meeten 's middags Lie
![]()
Of ik ga ff een andere vriendin plagen
Was toch te grijs voor jouquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer tegengekomen in de H&M
tuniekdingetje uiteindelijk niet gekocht, goed he?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
Nee hoor. Niet op jacht. Ik wil gewoon zo'n ding NU hebben
Ja, wat is het nu?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
Dat gaat dus idd gebeurenMaar nu nog ff niet
Zodra het vakantiegeld gestort is of zo
En dan gelijk bij vodafone een iPhone halen. Ben ik daar ook vanaf
Ja, viel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ben je al op de kermis geweest steer?
Dan doe je het op een andere dag. Ik zou sowieso niet op een zaterdag een pak uitzoeken imho. Veel te druk man, je wilt toch wel uitgebreid geholpen en geadviseerd worden?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan doe je het op een andere dag. Ik zou sowieso niet op een zaterdag een pak uitzoeken imho. Veel te druk man, je wilt toch wel uitgebreid geholpen en geadviseerd worden?
Ik zal er ff heen lopen (dorp, om de hoekquote:Causes of procrastination
[edit] Psychological
The psychological causes of procrastination vary greatly, but generally surround issues of anxiety, low sense of self-worth, and a self-defeating mentality.[5] Procrastinators are also thought to have a lower-than-normal level of conscientiousness, more based on the "dreams and wishes" of perfection or achievement in contrast to a realistic appreciation of their obligations and potential.[6]
Goed plan. Ik wil naar bedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:19 schreef freecell het volgende:
Zo, jongste wakker, wij gaan eens even buiten spelen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis, maar kijk gerust even rond in de tuin
ja duur en aspergesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat vind je van die aspergeaanbieding?
Duur he?
Voor het einde van de maand heb ik die iPad besteldquote:
P. we hoeven niet alle details van je vrijgezellenbestaanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik verdenk mijn katten ervan dat ze uit de kast moeten komenEerst lebberden ze mijn shirt af
En net begonnen ze met zijn tweeen mijn kruis af te lebberen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:27 schreef TAV74 het volgende:
P. we hoeven niet alle details van je vrijgezellenbestaan
Ja halloquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
P. we hoeven niet alle details van je vrijgezellenbestaan
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]het wordt wel een beetje dubieus allemaal
cocktails met Stereoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ok heeft iemand een tip om zsm mn humeur beter te krijgen, voel me zo uit mn hum, dat ik straks echt ga uitschieten tegen collega's/klanten aan de lijn, of dat ik in janken uitbarst om iets onzinnigs, en dat wil ik niet
ik moet dus werken he en moet zo weg en met cocktails op gaan werken lijkt me ook geen plan maar men wat voel ik me blegh en waardoor t komt, mag Joost weten (waar is Joost???)quote:
Ik weet wel waardoor het komt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet dus werken he en moet zo weg en met cocktails op gaan werken lijkt me ook geen plan maar men wat voel ik me blegh en waardoor t komt, mag Joost weten (waar is Joost???)
Ook direct over op het nieuwe pinnen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
lekker forelletje gescoord bij de visboer (die eindelijk met zijn tijd is mee gegaan en een pinautomaat heeft geïnstalleerd
![]()
). Die gaat straks in een pakketje de bbq op
oh dat weet ik niet, had tevoren geld gepind omdat ik niet wist dat hij nu zo'n ding heeftquote:
Iets hoger wel hoor Sun maar dan loop je al achter een rollator inmiddels, ik heb 2 Garnet in de volkstuin van ruim 2 meter hoog en 3.5 meter breed, ik schat ze op 60 70 jaar oud maar ik kan er ook naast zitten. De stam aan de voet is ong 15-20 cm diameterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
bijna.. Garnet. De Bloodgood hebben we wel zien staan dacht ik, maar die werd ons te hoog meen ik.. Deze heeft een max van 1 meter, die ander 2,5 of zo..
Nou dat belooft wat idd, de proloog is nu toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:13 schreef borisz het volgende:
Kaas wie wint het Circus genaamd Giro D'Italia?
[ afbeelding ]
Ja I know.. maar ze zeggen dat het allemaal ook sneller zou moeten zijn, maar dat heb ik nog niet echt gemerktquote:
Oh dat mag.. als ze tegen die tijd zo groot zijn en ik woon er nog zien we wel weer verderquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Iets hoger wel hoor Sun maar dan loop je al achter een rollator inmiddels, ik heb 2 Garnet in de volkstuin van ruim 2 meter hoog en 3.5 meter breed, ik schat ze op 60 70 jaar oud maar ik kan er ook naast zitten. De stam aan de voet is ong 15-20 cm diameter
Ja TTT: Venaria Reale - Turijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou dat belooft wat idd, de proloog is nu toch?
Ja, op die kaartjes staat ook vaak dat ze niet bloeien, en dat is ook niet waar, dat duurt alleen heel lang. Het ziet er wel netjes uit bij jou.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat mag.. als ze tegen die tijd zo groot zijn en ik woon er nog zien we wel weer verder![]()
(maar dan klopt het kaartje dus echt niet, daar staat die max op.. maar goed)
Ach, ik hoop vooral dat ze het gaan doen en wat voller worden in de loop der tijdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, op die kaartjes staat ook vaak dat ze niet bloeien, en dat is ook niet waar, dat duurt alleen heel lang. Het ziet er wel netjes uit bij jou.
Ok, nicequote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
Navy blue, heel erg donker blauw.Op deze foto is het wat lichter blauw ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek wordt nog wat korter gemaakt, m'n reet wat strakker en de mouwen korter.
Ook nog wat ruimte in m'n schouders en dijbenen voor wat groei van spieren daar de komende maanden.
Confidence through competence
Compromisjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:50 schreef krakkemieke het volgende:
Heel mooi Steer!![]()
D-H! Er zit linnen in!
euhm... wie moet er dan uit de kast komenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik verdenk mijn katten ervan dat ze uit de kast moeten komenEerst lebberden ze mijn shirt af
En net begonnen ze met zijn tweeen mijn kruis af te lebberen
wel lekker droge warmte, hier nog niets van klefheid enzoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:56 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het wel raar weer. Best veel wolken en wind..
Jan Kees de Jagerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
euhm... wie moet er dan uit de kast komen![]()
!
Misschien ben ik ouderwets met moderne media, maar ik vind dat toch wel een tikkeltje creepyquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Heb de LinkedIn van de verkoper gevonden die me geholpen heeft, hij werkt er al 2 jaar dus hij kraamde (hopelijk) niet alleen maar onzin uit.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
Nice SteertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek wordt nog wat korter gemaakt, m'n reet wat strakker en de mouwen korter.
Ook nog wat ruimte in m'n schouders en dijbenen voor wat groei van spieren daar de komende maanden.![]()
ik wil ook een confectiepak
Ha leuk! Die zou Lein ook gekocht hebben denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
mooi pak steer!
ik heb gister sneakers besteld
[ afbeelding ]
35 euro
Ik vind dat pak nou echt niks voor Lein.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ha leuk! Die zou Lein ook gekocht hebben denk ik.
Ik was nog niet klaar met edittenquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat pak nou echt niks voor Lein.
Goede keuze Steerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.suitsupply.nl/(...)21=638&filter_19=575
Deze geworden![]()
Staat goed, en was één van de twee in mijn (kleine) maat, anders zou er custom made iets gefabriceerd kunnen worden door oempa-loempa's en dat zou 550 EUR+ geweest zijn. Nu kostte het maar 2x deur openbreken![]()
In het echie is het erg donker, bijna niet van zwart te onderscheiden. Wilde eigenlijk antraciet of zwart, maar dat zou maatwerk geworden zijn. Maar deze donker blauw is erg mooi moet ik zeggen.
Envoor het passen in een 'normale' maat
Eindelijk.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
k was nog niet klaar met editten![]()
Ik heb nieuwe sokken van de supermarkt 12 paar voor een tientje, en ze zijn precies goed.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hoeveel procent linnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek wordt nog wat korter gemaakt, m'n reet wat strakker en de mouwen korter.
Ook nog wat ruimte in m'n schouders en dijbenen voor wat groei van spieren daar de komende maanden.![]()
ik riep nog NIET het motorola kastje, echt, het maakt niks uitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch niet van die: na 1x dragen incl gaten, sokken?
(die heb ik een keer gehad)
lol MeMoEerst vragen of ze het verschil weten?
Oh, yum! Vis op de bbqquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Zo, bbq voorbereidingen zijn klaar. Aardappels liggen al te poffen, salade is klaar, sausje is klaar, kruidenboter gemengd, zalm is gemarineerd, garnalen gespiesd en de forel gevuld en in folie gewikkeldAlleen nog ff wat brood snijden en dan gaan we lekker naar buiten verkassen.. heerlijk lang er over doen
Ook als je de verhalen van internethelpdeskmedewekers online leest dan denk ik wel eens: wat een frustrerende bezigheid met zoveel domme mensenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik riep nog NIET het motorola kastje, echt, het maakt niks uit
Ik koop mijn sokken altijd op de markt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar met editten![]()
Ik heb nieuwe sokken van de supermarkt 12 paar voor een tientje, en ze zijn precies goed.
Dat laatste denk ik als klant ook vaak van de helpdesk medewerkersquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook als je de verhalen van internethelpdeskmedewekers online leest dan denk ik wel eens: wat een frustrerende bezigheid met zoveel domme mensen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:16 schreef Isabeau het volgende:
Oh, yum! Vis op de bbqLekker hoor
En het is me gelukt![]()
Ik wilde een keer strak budgetteren en dacht dat ik ging falen, maar het is me deze week precies gelukt
Vanavond hier fajita's
Ja, dat is ook goed mogelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:19 schreef TAV74 het volgende:
Dat laatste denk ik als klant ook vaak van de helpdesk medewerkersMaar ik heb vaak het gevoel dat die zo afgestompt zijn door het aantal idioten dat ze aan de telefoon krijgen dat ze iemand die meer dan 5 hersencellen heeft ook maar als een debiel behandelen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik als klant ook vaak van de helpdesk medewerkersMaar ik heb vaak het gevoel dat die zo afgestompt zijn door het aantal idioten dat ze aan de telefoon krijgen dat ze iemand die meer dan 5 hersencellen heeft ook maar als een debiel behandelen
moet tot 22 uur werkenquote:
Het is droge roséquote:
Ik heb de foto's eens bekeken die ik in het pashokje had gemaakt (quote:
Is goed mogelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb de foto's eens bekeken die ik in het pashokje had gemaakt (![]()
) van de labels, en er staat 100% wol op.
Misschien heeft de website het fout
Laatst wilde de serveerster mij ook al het bier geven en Memo de cola light (met schijfje citroen).quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat dronk mrLie gister ook, de serveerster twijfelde wel
vooroordelen ftwquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laatst wilde de serveerster mij ook al het bier geven en Memo de cola light (met schijfje citroen).
Dit was vóórdat ik zag op de kaart dat ze Coca Cola Zeroserveerden.
Mannen drinken gewoon Coca Cola, geen gore lightachtige variantenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Coca Cola Zero = mannetje
Coca Cola Light = vrouwtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dank jullie wel: mn. AnneX heeft gesmuld van alle smaakjes en ik ook.
Even uitbuiken aan het eind van zonnige lange dag met ook nog enige tuinwerken.
Het is ook de lekkerstequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mannen drinken gewoon Coca Cola, geen gore lightachtige varianten
Vind ik dus ook. sowieso, alle light frisdrank..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is ook de lekkerste. Die light troep heeft zo'n gore nasmaak
Nou, mrLie is niet zo van de thee, en ik krijg een hele pot niet opquote:
Moraal van het verhaal is dan ook: wat is er in godsnaam wel mannelijk aan Coca Cola Zeroquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, want glucose-fructose siroop is erg mannelijk
Ja, heb ik wel gezien en nog niet gereageerd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, mrLie is niet zo van de thee, en ik krijg een hele pot niet op
Mijn kruiden staat trouwens braaf in het moestuin topic
Niksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal is dan ook: wat is er in godsnaam wel mannelijk aan Coca Cola Zero![]()
Nou, ik ga het nu voor het eerst doen, dus ik had nog geen idee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel gezien en nog niet gereageerd.
Ziet er strak uit in de kruidentuin.
En hoeveel blaadjes doe jij dan in de thee.
In een restaurant kreeg ik eens een stuk 0f 5 steeltjes mét blaadjes in een groot theeglas.
Sindsdien gooi ik een bosje/ 12 stuks in de theepot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bachata met J.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bachata met A.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salsa met L.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en bachata met Jurkjevind ik wel een leuke foto
Confidence through competence![]()
Kijk mama, Steer lacht !
Is het niet wat vreemd dat de dames in spijkerbroek dit soort sensuele ? dansen
uitvoeren.
Is toch veel leuker met een zwierende rok of jurkje ?![]()
Nou ja, ik hou wel van sterke en herkenbare smaken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik ga het nu voor het eerst doen, dus ik had nog geen idee.
Jij adviseert een stuk of 5?
Kijk eens hoe dat bevalt en dan hoor ik het wel.
Dit weekend nog geen munt voorradig. De laatste blaadjes gingen in de courgette koekjes
( op de vorige pagina) < .![]()
Ik lach alleen met mijn bovenste rij tanden tijdens Salsa.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef AnneX het volgende:
Kijk mama, Steer lacht !
Is het niet wat vreemd dat de dames in spijkerbroek dit soort sensuele ? dansen
uitvoeren.
Is toch veel leuker met een zwierende rok of jurkje ?![]()
En jurkje zei idd dat ze liever een jurkje aan had, maar ze was wat laat voor het afdansen. L. vind zichzelf dik en heeft zelden een rokje aan.
Moddervet die L ja![]()
(moet je haar maar eens zeggen dat rokjes veelal slanker afkleden dan spijkerbroeken![]()
)
(moet ze alleen niet het model van het rokje van J kiezen, dat flatteert niet altijd even prettig)
![]()
Dat wilde ik ook zeggen ja. Ik ben echt dikker, maar een zwierig rokje staat mij ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Moddervet die L ja![]()
(moet je haar maar eens zeggen dat rokjes veelal slanker afkleden dan spijkerbroeken![]()
)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!![]()
Tja, ik snap het ook niet. L. heeft best dunne benen, een normale kont maar gewoon een wat grotere pens.
Duidelijk appelfiguurtje.
Bestaat het watermeloenfiguur ook?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, ik snap het ook niet. L. heeft best dunne benen, een normale kont maar gewoon een wat grotere pens.
Duidelijk appelfiguurtje.![]()
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bestaat het watermeloenfiguur ook?![]()
SMS me ff, kunnen we samen gaan. Wilde net vertrekken maar 'k wacht wel ff.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
denk dat ik straks nog n klein rondje over de kermis ga hobbelen
Ongelooflijke aanrader - met dank aan DE en CF kan niet genoeg geschreven worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:
AnneX, wat klinkt jouw diner heerlijk! dalsoep en die koekjes!![]()
Memo en Steer : leuk toch die twee op avontuur in 'tricht en op de kermis en aan de cosmo's
etc.etc.![]()
dus 5 takjes munt met blaadjes per theeglas ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef LieLie het volgende:
Peren![]()
![]()
Anne, ik vond de thee zo lekker! Niet heel sterk trouwens, maar wel een lekker muntsmaakje.![]()
Leuk hoe dat werkt in de sc! En ja die twee dames kunnen koken he?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ongelooflijke aanrader - met dank aan DE en CF kan niet genoeg geschreven worden.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Ik ben ook fan van muntthee. En Cola light. En alle andere verwijfde drankjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef LieLie het volgende:
Peren![]()
![]()
Anne, ik vond de thee zo lekker! Niet heel sterk trouwens, maar wel een lekker muntsmaakje.
Kan me ook geen Maastricht meer zonder memo voorstellenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef AnneX het volgende:
Memo en Steer : leuk toch die twee op avontuur in 'tricht en op de kermis en aan de cosmo's
etc.etc.
Nee, blaadjes, Mag wel iets meer dus, denk ik. Maar hij was zo ook al lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
dus 5 takjes munt met blaadjes per theeglas ?![]()
![]()
Bij cafe's krijg je toch een behoorlijk bos takken in je thee![]()
Vind munt geplonsd in water ook lekker.Confidence through competence![]()
Eigenlijk zijn het onze koninklijke "veurprüvers" .quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk hoe dat werkt in de sc! En ja die twee dames kunnen koken he?
Wij hoeven alleen maar het recept te volgen. Zij zoeken het wel uit.
En ondertussen leren wij ervan en worden wat avontuurlijker.![]()
is goed, sms je met 15 min, zit nu nog ff in callquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SMS me ff, kunnen we samen gaan. Wilde net vertrekken maar 'k wacht wel ff.![]()
Absoluut, maar niet te zoet dan vind ik het vies.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Bij cafe's krijg je toch een behoorlijk bos takken in je thee![]()
Vind munt geplonsd in water ook lekker.[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
De koninginnen van de sc, heb ik ze wel eens genoemd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het onze koninklijke "veurprüvers" .
Wij hoeven alleen maar het recept te volgen. Zij zoeken het wel uit.
En ondertussen leren wij ervan en worden wat avontuurlijker.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
En zijn wij dan prinsesjes?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De koninginnen van de sc, heb ik ze wel eens genoemd.![]()
![]()
![]()
Helaaschquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Alleen ruimen zij geen kledingkasten op en in.
Moeten wij zelluf doen.![]()
Het wordt echt een hels karwei, en het gaat nooit allemaal passen![]()
![]()
Oh, ik gooide gewoon 4 vuilniszakken vól.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Helaasch![]()
Het wordt echt een hels karwei, en het gaat nooit allemaal passen
met moeite en dankzij geestelijke steun van de hh.
té klein- té groot- verwassen-verlegen- ouwerwets.
Alleen van mijn zelfgebreide práchtige truien - van de vorige brei manie in de laatste eeuw -
die kregen ook een grauw en snauw .
Toen zei ik dat zij daarover moest ophouden en dan maar weggooien als ik er niet meer ben.![]()
Maar ik heb juist net een enorme zak kleren opgehaald bij m'n ouders die ik nu weer pas, die ga ik niet weggooienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ik gooide gewoon 4 vuilniszakken vól.
met moeite en dankzij geestelijke steun van de hh.
té klein- té groot- verwassen-verlegen- ouwerwets.
Alleen van mijn zelfgebreide práchtige truien - van de vorige brei manie in de laatste eeuw -
die kregen ook een grauw en snauw .
Toen zei ik dat zij daarover moest ophouden en dan maar weggooien als ik er niet meer ben.![]()
![]()
Kritisch kijken ! evt. samen met een vriendin of Sun.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik heb juist net een enorme zak kleren opgehaald bij m'n ouders die ik nu weer pas, die ga ik niet weggooien
Vergelijk het maar met je laatste zonnige rokje... qua stijl - kleur - trendy etc.![]()
Ja maar, ja maar, ja maar, het kan niet allemaal zo leuk zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kritisch kijken ! evt. samen met een vriendin of Sun.
Vergelijk het maar met je laatste zonnige rokje... qua stijl - kleur - trendy etc.
Ik zal m'n best doen![]()
![]()
Huize AnneX : ik zit boven achter de comp en de radio te luisteren.
Beneden zit mn X vol ver- én bewondering te kijken naar de Toppers !![]()
Goedenavond! Lekker gegeten bij vrienden. Was ook nog eens gezellig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Lein al gesignaleerd hier? Zo niet, Kaas...kun je me ff jullie adres pm-en?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Lein is pas om 23:00 vrij en moet dan nog naar huis
Wij hebben een erg leuke komedie gekeken en ik zit nu aan mijn mini-appeltaartje net uit de oven
Steer & zijn meisjes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Potverdikkiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef Isabeau het volgende:
Lein is pas om 23:00 vrij en moet dan nog naar huisIk wil dat adres weten
![]()
In Boskoop, bij die grote brug rechtsaf langs de Gouwe en dan ergens rechts en dan daar is hetquote:
(maw: ik heb ook geen adres)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ja. Bedankt. Daar heb k wat aan!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Boskoop, bij die grote brug rechtsaf langs de Gouwe en dan ergens rechts en dan daar is het
Ik heb Kaas en Lein al ge-pm-ed en Lein ge-sms-ed. Ik hoop zo reactie te krijgen
Morgen gezellig op pad met Lein
BahIk geloof dat die derde espresso niet zo goed gevallen is
Voel me toch iets minder tof nu
Ik ben er geloof nu ook achter dat een echte espresso bijzonder goed op mijn ingewanden werkt
Nespresso en spul uit een bedrijfsmachine heb ik geen last van, maar zodra er versgemaalde bonen in het spel zijn........
Nou, weet je gelijk wat je moet doen om je zeikhumeur de volgende keer te verbeterenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
dat was even leukspookhuis geweest en met de grijpmachines gespeeld
![]()
Ik ga naar bed btw
humeur was gedurende de avond al verbeterd gelukkigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, weet je gelijk wat je moet doen om je zeikhumeur de volgende keer te verbeteren
welterusten![]()
![]()
Waarom was je dan in zo'n zeikhumeur?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
humeur was gedurende de avond al verbeterd gelukkig"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Tegen wie heb je het AnneX?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:18 schreef AnneX het volgende:
Hé Jude, ben je weer / zijn jullie weer aan het klussen geslagen ?
Wat wordt het ?Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Als ik je een tip mag geven: probeer volgende keer de oorzaak te achterhalen en jezelf daar ff uit te halen. Beter voor jouquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet t niet preciesmaar voelde me echt naar
maar is nu over
Vrouwen willen alleen een luisterend oor, geen concreet advies.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: probeer volgende keer de oorzaak te achterhalen en jezelf daar ff uit te halen. Beter voor jou
afaik was er niet echt een oorzaak, stond gewoon zo opquote:Op zondag 8 mei 2011 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: probeer volgende keer de oorzaak te achterhalen en jezelf daar ff uit te halen. Beter voor jou![]()
![]()
In dat geval is het des te belangrijker dat je jezelf er asap overheen zetquote:Op zondag 8 mei 2011 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
afaik was er niet echt een oorzaak, stond gewoon zo opMaar ik ken het probleem hoor. Soms heb je nou eenmaal zo'n bui
Ik wil mijn vakantiegeldIk ga echt een mega-order bij Apple plaatsen
Dat kan toch ook, zo nu en dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
afaik was er niet echt een oorzaak, stond gewoon zo op
Als het maar weer overwaait.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Ja, dus wel. Een avondje op gewerkt en gelijk een gat. >verder bijlezen<quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Toch niet van die: na 1x dragen incl gaten, sokken?
(die heb ik een keer gehad)![]()
Nu echt slapen
En dan nog het goede huisje zien te vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:09 schreef Isabeau het volgende:
In Boskoop, bij die grote brug rechtsaf langs de Gouwe en dan ergens rechts en dan daar is het
Gelukkig ligt ons huisje verstopt, anders zou heel fok morgen op de stoep staan
P., je kan hier morgen ochtend een donders goeie bak cappuccino krijgen
[ Bericht 19% gewijzigd door Leintjeuh op 08-05-2011 00:24:56 ]![]()
Ik stel morgen de TomTom wel in enneh...koffie lijkt me, gezien mijn ervaringen vandaag na de koffie, absoluut geen goed plan als we nog veel onderweg zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
P., je kan hier morgen ochtend een donders goeie bak cappuccino krijgenTenzij je graag wil dat we bij elk tankstation stoppen voor een toiletbezoek
Er staat nu wel een goeie compilatie CD te brandenIk hoop dat je er een beetje tegen kan. Overigens een minimale hoeveelheid metal hoor
Ja als ik mn mobiele telefoon nou bij me had gehad, had ik een giga-volwassenenluier kunnen meenemen voor jequote:Op zondag 8 mei 2011 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stel morgen de TomTom wel in enneh...koffie lijkt me, gezien mijn ervaringen vandaag na de koffie, absoluut geen goed plan als we nog veel onderweg zijnTenzij je graag wil dat we bij elk tankstation stoppen voor een toiletbezoek
Maar je kan ook thee, sap, karnemelk of orangina krijgen heur
![]()
![]()
en dat deed t gelukkig ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat kan toch ook, zo nu en dan?
Als het maar weer overwaait.![]()
Straks maar lekker slapen ook.![]()
![]()
Whehehehe....komt allemaal goedquote:Op zondag 8 mei 2011 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja als ik mn mobiele telefoon nou bij me had gehad, had ik een giga-volwassenenluier kunnen meenemen voor jeMaar je kan ook thee, sap, karnemelk of orangina krijgen heur
En alle apparatuur heb ik bij me morgen dus ik kan met een beetje geluk zelfs van veraf toffe foto's maken
Jij bent hier om? Half 10 toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehe....komt allemaal goedEn alle apparatuur heb ik bij me morgen dus ik kan met een beetje geluk zelfs van veraf toffe foto's maken
![]()
![]()
Ik doe mijn best jaquote:9 uur de deur uit maar moet eerst nog even tanken en de auto een tikkie opruimen. Ik waarschuw overigens: de airco doet het niet
Ruim je auto maar niet op. Ik voel me meer thuis in een vieze gore auto dan in een schone opgeruimde. Wat dat betreft ben ik net Oscar . En we gaan naar een paard. Paarden zijn vies, stinken en poepen nog veel meer dan jij als je 3 bakken espresso op hebt. Bespaar je de moeite.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik doe mijn best ja9 uur de deur uit maar moet eerst nog even tanken en de auto een tikkie opruimen. Ik waarschuw overigens: de airco doet het niet
Airco ben ik ook niet gewend hoorIk heb Arko in m'n auto. Maar ik ga maar eens lekker slapen, tot morgen
[ Bericht 5% gewijzigd door Leintjeuh op 08-05-2011 00:38:15 ]![]()
Een bijzonder goeie morgen allemaal
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ruim je auto maar niet op. Ik voel me meer thuis in een vieze gore auto dan in een schone opgeruimde. Wat dat betreft ben ik net Oscar . En we gaan naar een paard. Paarden zijn vies, stinken en poepen nog veel meer dan jij als je 3 bakken espresso op hebt. Bespaar je de moeite.
Airco ben ik ook niet gewend hoorIk heb Arko in m'n auto. Maar ik ga maar eens lekker slapen, tot morgen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 08:15 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Maar warme paarden ruiken lekker!Ik zou het niet weten
Zo vaak kom ik niet in de buurt van paarden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Forum Opties Forumhop: Hop naar: