abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:18:46 #1
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96460981
Lein, meen je nou echt dat die bewoners aan het roepen zijn om hulp? Of aandacht?

Mijn hemel.

Als dat het voorland is voor over een jaar of dertig in onze zorg, overweeg ik toch zeer een aantal Drionische voorzorgsmaatrgelen te treffen. Zo ver wil ik het niet laten komen. -O-
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_96461001
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
:D

Mocht je daarmee klaar zijn, noem ik wat andere thema's om je druk over te maken. Ik noem een Kinderarbeid, een Cacao-boeren-uitbuiting en een Wereldwijde vervuiling der oceanen.
Om maar een kleine voorzet te geven ;)
pi_96461095
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Lein, meen je nou echt dat die bewoners aan het roepen zijn om hulp? Of aandacht?

Mijn hemel.

Als dat het voorland is voor over een jaar of dertig in onze zorg, overweeg ik toch zeer een aantal Drionische voorzorgsmaatrgelen te treffen. Zo ver wil ik het niet laten komen. -O-
Sommige roepen om hulp, sommige roepen om aandacht, sommige schelden, en sommige mensen zeggen de hele dag: zuster help me dan het gaat niet goed. Of: auw zuster. Of zuster, kom dan. Maar dat is vaak een soort mantra dat mensen in hun diep demente brein hebben. Ookal is er niets aan de hand. Een dwangmatige mantra die ze de hele dag herhalen.

Als er méér personeel zou zijn, zou die onrust bijna volledig weg zijn. De mensen hebben echt aandacht nodig. Als je naast iemand gaat zitten, een boek gaat voorlezen, een verhaal vertelt of gaat breien worden ze rustig. TV en radio helpen niet. Maar bij ze zijn en ze afleiden werkt wel. Er is alleen geen geld voor, dus krijgen ze kalmerende medicatie. Want dat is veel goedkoper.

Daarom raad ik iedereen aan om voorzorgsmaatregelen te nemen. Een wilsbeschikking bijvoorbeeld, en heel duidelijk steeds aan al je geliefden blijven herhalen dat je dat nooit maar dan ook nooit voor jezelf wil. Schrijf het overal op, wie weet helpt het.

[ Bericht 10% gewijzigd door Leintjeuh op 07-05-2011 00:27:59 ]
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:29:37 #4
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96461312
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Sommige roepen om hulp, sommige roepen om aandacht, sommige schelden, en sommige mensen zeggen de hele dag: zuster help me dan het gaat niet goed. Of: auw zuster. Of zuster, kom dan. Maar dat is vaak een soort mantra dat mensen in hun diep demente brein hebben. Ookal is er niets aan de hand. Een dwangmatige mantra die ze de hele dag herhalen.

Als er méér personeel zou zijn, zou die onrust bijna volledig weg zijn. De mensen hebben echt aandacht nodig. Als je naast iemand gaat zitten, een boek gaat voorlezen, een verhaal vertelt of gaat breien worden ze rustig. TV en radio helpen niet. Maar bij ze zijn en ze afleiden werkt wel. Er is alleen geen geld voor, dus krijgen ze kalmerende medicatie. Want dat is veel goedkoper.

Daarom raad ik iedereen aan om voorzorgsmaatregelen te nemen. Een wilsbeschikking bijvoorbeeld, en heel duidelijk steeds aan al je geliefden blijven herhalen dat je dat nooit maar dan ook nooit voor jezelf wil. Schrijf het overal op, wie weet helpt het.
Och wat een verdrietige toestand Lein, die jij aantreft. Ik weet het natuurlijk ergens wel, maar toch.

Kun je in een wilsbeschikking laten vastleggen dat je voor/op dat moment een spuitje wilt? Dat is toch alleen mogelijk bij lichamelijk lijden?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_96461702
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Kun je in een wilsbeschikking laten vastleggen dat je voor/op dat moment een spuitje wilt? Dat is toch alleen mogelijk bij lichamelijk lijden?
Nee. Maar je kan wel laten vastleggen dat je geen antibiotica wil als je dement wordt.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:58:36 #6
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96462338
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:42 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nee. Maar je kan wel laten vastleggen dat je geen antibiotica wil als je dement wordt.
Aha. :Y

Ik moet maar eens gaan kijken naar middelen om zorg in te kopen in de toekomst. Als ik top of the bill-ouderen-zorg wil, moet ik nu al iets gaan regelen.
En een wilsbeschikking regelen dus.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 01:30:10 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96463257
Mogge :) vanaf de pont terug naar huis. Was gezellig vanavond :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:54:48 #8
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_96463683
Zo, heerlijk gesalsa'ed. Begin het een beetje onder de knie :') te krijgen.
Confidence through competence
pi_96464392
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, heerlijk gesalsa'ed. Begin het een beetje onder de knie :') te krijgen.
*O* nu pas? ;) Volgens mij onderschat je jezelf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:56:33 #10
55709 Stereotomy
pi_96464708
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O* nu pas? ;) Volgens mij onderschat je jezelf.
Ik vergelijk me met die gasten die het écht écht heel goed kunnen :')

Wrom ben jij nog op?
pi_96464766
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vergelijk me met die gasten die het écht écht heel goed kunnen :')

Wrom ben jij nog op?
Omdat mijn baas me alleen betaalt als ik wakker blijf ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 7 mei 2011 @ 03:06:45 #12
55709 Stereotomy
pi_96464799
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 03:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat mijn baas me alleen betaalt als ik wakker blijf ;)
Oh, weer aan het werk...

Nou, dan ga ik slapen. Het gaat niet zo goed met mijn baas, grote leegloop en nieuwe concurrentie. Hoop dat ik het tot augustus kan uitzingen, zou wel mooi zijn ivm financiën.

Maargoed, leef bij de dag :P >:O :Z oO<
pi_96464808
En alles komt vast goed, Steer ;) Slaap lekker!
pi_96465304

pi_96465419
Goedemorgen!
pi_96465424
Goeiemorgen! c_/
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96465460
Ja, zeker kofie...
De jongste wordt elke dag iets vroeger wakker }:|
pi_96465465
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 07:39 schreef freecell het volgende:
Ja, zeker kofie...
De jongste wordt elke dag iets vroeger wakker }:|
Och! Ik ook! ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96465469
Koffie dus fffffff :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 07:41 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Och! Ik ook! ;)
Jij dwingt daarmee geen anderen om om 6:00 hun bed uit te stappen hoop ik ;)
Misschien zo even een verduisteringsgordijn scoren,kijken wat dat doet. Al is zijn gewone gordijn ook al vrij donker.
pi_96465477
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 07:43 schreef freecell het volgende:
Koffie dus fffffff :P

[..]

Jij dwingt daarmee geen anderen om om 6:00 hun bed uit te stappen hoop ik ;)
Misschien zo even een verduisteringsgordijn scoren,kijken wat dat doet. Al is zijn gewone gordijn ook al vrij donker.
:D Nee, dat dan weer niet.
Ik denk ook over een verduistering, er staat een lantaarnpaal voor m'n raam. Dat zou dan een rolgordijn worden, maar mijn ramen gaan naar binnen open. Hmm.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96465483
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 07:47 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

:D Nee, dat dan weer niet.
Ik denk ook over een verduistering, er staat een lantaarnpaal voor m'n raam. Dat zou dan een rolgordijn worden, maar mijn ramen gaan naar binnen open. Hmm.
Gewoon optrekken en opendoen?
O,maar je wilt ze 's nachts zeker ook open? Das lastiger dan....

Ha, ik volg ebay een beetje soms en er ging net een draagdoek weg voor...
Raad eens? Wat zou de maximale prijs zijn van zo'n ding?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96465488
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 07:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Gewoon optrekken en opendoen?
O,maar je wilt ze 's nachts zeker ook open? Das lastiger dan....

Ha, ik volg ebay een beetje soms en er ging net een draagdoek weg voor...
Raad eens? Wat zou de maximale prijs zijn van zo'n ding?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is 'tie van geweven goud ofzo? :o Voor die prijs mag je hem wel inlijsten! _O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96465492
Nee, en hij is nog ontzettend saai ook:
http://cgi.ebay.de/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWAX:IT

Meekijken, want hij komt maar een paar seconden in beeld :P

Ik zou er iig niet mee durven dragen :')
pi_96465507
Die is echt saai!
Ik zou hem ook niet durven gebruiken, of je moet een onnatuurlijk kind hebben dat nooit spuugt ofzo.
* krakkemieke was een zgn pistoolspuger
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96465541
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 07:54 schreef freecell het volgende:
Nee, en hij is nog ontzettend saai ook:
http://cgi.ebay.de/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWAX:IT

Meekijken, want hij komt maar een paar seconden in beeld :P

Ik zou er iig niet mee durven dragen :')

Is die gemaakt door een kunstenaar of zo :? En kan je ook het startbedrag zien?
pi_96465588
Startbedrag was gewoon 'bieden'

Dat kan met doeken wel. Ze gaan nooit voor 1,- weg oid :)

Nee, het is een gewone didymos, maar wel een limited edition :) En sommige daarvan zijn nogal zeldzaam en duur.
En soms, soms snap ik het wel. Dan gaat er een hele mooie doek met mooie kleuren en met zijde oid voor 300-400. Ik zou het er niet voor betalen,maar ik snap het nog wel. Dit niet meer :D
Ik heb ook een nino, et zo lang, zelfde stof, alleen dan met groen en blauw.En die van mij was 30,- :P
pi_96465603
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 08:17 schreef freecell het volgende:
Startbedrag was gewoon 'bieden'

Dat kan met doeken wel. Ze gaan nooit voor 1,- weg oid :)

Nee, het is een gewone didymos, maar wel een limited edition :) En sommige daarvan zijn nogal zeldzaam en duur.
En soms, soms snap ik het wel. Dan gaat er een hele mooie doek met mooie kleuren en met zijde oid voor 300-400. Ik zou het er niet voor betalen,maar ik snap het nog wel. Dit niet meer :D
Ik heb ook een nino, et zo lang, zelfde stof, alleen dan met groen en blauw.En die van mij was 30,- :P
Wat ik van wow heb geleerd qua geld is dat er mensen zijn met veel te veel geld. En als die per se iets willen hebben, dan maakt het ze niet uit dat het zo'n (in onze ogen) astronomisch bedrag is.
pi_96465619
Hmmm, de gemiddelde nieuwprijs van een doek ligt sowieso ergens tussen de 70 en 100 euro. En echt in waarde verminderen doen ze niet...

De enige reden dat ik inmiddels een stapeltje leuke doeken heb is geluk bij aankopen en goed ruilen :)
pi_96465642
Een hele goede morgen! *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_96465676
Wat'n belachelijke prijzen FC :o Ik zou lappen stof kopen als ik een draagdoek zou willen, en er zelf eentje maken met stof van de markt.

@ Lein, het klinkt zo bekend, ik zie het weer zo voor me, die huiskamers ;(
het ergste is met alle inspanningen toen het eenmaal in de jaren 80 bekend werd het gewoon NIET veranderd is :(

Vroeg op, koffer ingepakt, en ja ik had al gezwaaid maar toch nog ff de pc aangezet :+
pi_96465689
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 08:48 schreef Bluezz het volgende:

Vroeg op, koffer ingepakt, en ja ik had al gezwaaid maar toch nog ff de pc aangezet :+
:W :W :W
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 08:51:15 #32
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96465696
Mogge :W

3u mijn nest in 8u30 eruit :'). Slapen lukte niet meer :+.

B&G Have fun op Texel :)
pi_96465712
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 08:50 schreef PdeHoog het volgende:

:W :W :W
Jij veel plezier met fietsen :W :W :W

En Boor tnx het was dus leuk gister?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 08:56:05 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96465713
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik moet maar eens gaan kijken naar middelen om zorg in te kopen in de toekomst. Als ik top of the bill-ouderen-zorg wil, moet ik nu al iets gaan regelen.
En een wilsbeschikking regelen dus.
Ik heb het n.a.v. de moeder van B. een tijdje geleden allemaal geregeld via de NVVE.
Kan je ook aangeven wanneer jij vindt dat jouw leven volbracht is en wanneer je het wil beindigt hebben en bij welk lichamelijk lijden en welke geestelijke onbekwaamheid je wilt dat er een einde aan gemaakt wordt.
Formulieren zijn in 4-voud zodat je naast je huisarts ook anderen op de hoogte kunt brengen van je wensen.

Zo, en nu op naar Texel.
Tot maandag! :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 08:57:29 #35
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96465726
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 08:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Jij veel plezier met fietsen :W :W :W

En Boor tnx het was dus leuk gister?
Ja was leuk :). Gezellig, mooi huisje gezien in het nieuwe gedeelte van Assendelft. Inclusief de huispoes die gewoon overal bleef liggen _O-.
pi_96465741
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 08:57 schreef borisz het volgende:

Ja was leuk :). Gezellig, mooi huisje gezien in het nieuwe gedeelte van Assendelft. Inclusief de huispoes die gewoon overal bleef liggen _O-.
O+

Assendelft, mijn collegadin woont daar in een skettig boerderietje.

Nou nu dan echt pc uit ;)
pi_96465758
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 08:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat'n belachelijke prijzen FC :o Ik zou lappen stof kopen als ik een draagdoek zou willen, en er zelf eentje maken met stof van de markt.

Veel plezier :)

En nee, dat werkt niet :) De doek moet een beetje horizontale rek hebben, anders zit het niet lekker en gaat het trekken om hetkindje. Daarvoor moet het kruiskeper geweven zijn, een beetje doek is minstens 4,5 meter lang en kruiskeper geweven katoen is minstens 15,- per meter, dus dan ben je duurder uit :D

Draagdoeken worden in één keer in het goede formaat kruiskeper geweven en hebben dus ook geen naden oid :)

Een andere drager zelf maken kan wel, heb ik al 3x gedaan :+ Maar dan ben je nog wel wat aan materiaal kwijt...

Deze heb ik gemaakt: (let niet op Tara zijn Prins Claus houding, hij bukte net voorover om iets te bekijken :D )
SPOILER
pi_96465925
mogge :W
pi_96466023
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:19 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge :W
Sun :W Waarom zit je achter de wolken vandaag? :{
pi_96466062
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Sun :W Waarom zit je achter de wolken vandaag? :{
Ik zit heel niet achter wolken hoor 8-)
pi_96466089
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:31 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik zit heel niet achter wolken hoor 8-)
Jawel :{ Het is zonnig buiten, maar vooral achter de witte wolken -O-
pi_96466102
Hier is het stralend blauw (met nog een heel licht sluiertje er voor, maar die trekt zo wel weg) 8-)
pi_96466403
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier is het stralend blauw (met nog een heel licht sluiertje er voor, maar die trekt zo wel weg) 8-)
:6
pi_96466621
een snel ontbijt - de weekmenu's doorgelezen - b'sch en daarna de tuin in met sol en kranten.

Goed voor B & g. om een paar dagen afstand te nemen.

Steer ! heb je niet gelachen voor de salsa foto's ?

tot later :W
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:14:22 #45
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96466794
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 08:59 schreef Bluezz het volgende:

O+

Assendelft, mijn collegadin woont daar in een skettig boerderietje.

Nou nu dan echt pc uit ;)
Veel plezier op Texel en doe de groeten aan mijn broer als je 'm ziet :W
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:35:43 #46
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96467209
Ik drink karnemelk die volgens 't pak houdbaar was tot 26-4-11. En ze is nog goed.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:45:37 #47
55709 Stereotomy
pi_96467402
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik drink karnemelk die volgens 't pak houdbaar was tot 26-4-11. En ze is nog goed.
RIP Kaasplenk w/
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:53:49 #48
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96467526
Onkruid vergaat niet >:O
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:37:43 #49
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96469915
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:35 schreef kaasplankje het volgende:
weet je zeker dat het oorspronkelijk geen gewone melk was :+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:42:22 #50
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96470027
Middag *O* taartenbakster meld :P

Mare het zou toch zo enorm warm worden?, valt hier wel beetje tegen dan :o! en het waait hard.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:49:40 #51
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96470141
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:42 schreef MissHobje het volgende:
Middag *O* taartenbakster meld :P

Mare het zou toch zo enorm warm worden?, valt hier wel beetje tegen dan :o! en het waait hard.
hier is het toch echt al wel een graad of 25 inmiddels :Y Net grind staan scheppen in de voortuin, maar dat viel niet mee :%
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_96470642
Hier 24 in de schaduw en ronduit fantastisch O+

Heeft iemand een simpel 'kan niet mislukken' recept voor heldere aspergesoep? :P
pi_96471245
Goedemorgen :W

Hoe is het hier met iedereen?
pi_96471368
*O* de voortuin is af *O* en het ziet er prachtig uit O+ nu alleen nog even afwachten of alle plantjes weer gaan aanslaan en de heg weer wat voller gaat worden nu die meer ruimte heeft.
Japanse Esdoorntjes zijn mooi O+
pi_96471445
Japanse Esdoorns zijn inderdaad mooi O+ (heb bij een kweker van die dingen gewerkt :+ )

Wat gaaf dat het af is! *O*
pi_96471532
Ik zal straks ff een foto maken, nu is alles nog nat van het sproeien :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 13:55:26 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96471558
Ik ga zo eens lekker een siesta houden :Z. Veel te kort geslapen afgelopen nacht.
pi_96471606
middag :W
zo eens lekker uitwaaien op de motor. als het visje gezakt is :@
pi_96471625
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zal straks ff een foto maken, nu is alles nog nat van het sproeien :)
Ben benieuwd :D
Wel warm weer inderdaad om in de tuin te werken
pi_96471662
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ben benieuwd :D
Wel warm weer inderdaad om in de tuin te werken
best wel.. was net zwart met witte strepen van het zweet, en laat ik nu ook net verkouden zijn er lekker snotterig.. erg fijn :')
Dikke blaar op mijn hand van het grind harken.. auw.. zit zand in.. :X
pi_96471888
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:47 schreef Sunnythesun het volgende:
*O* de voortuin is af *O* en het ziet er prachtig uit O+ nu alleen nog even afwachten of alle plantjes weer gaan aanslaan en de heg weer wat voller gaat worden nu die meer ruimte heeft.
Japanse Esdoorntjes zijn mooi O+
*O* ben benieuwd!

Ik lag te slapen in de zon :P
Vanavond doen we de bbq maar weer eens aan, allemaal verschillende stokjes gehaald.
pi_96471949
Dat gaan wij ook doen :Y maar ik ga alleen maar vissige dingen halen. Denk aan zalm, garnalen en misschien nog een witvis in folie of zo :)

En aardappels poffen :Y
pi_96472080
Er ontstaan ook al aardbeien aan de aardbeiplantjes!
pi_96472096
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef LieLie het volgende:
Hier ook *O*
Een mijn bessenstruik hangt helemaal vol :o
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:18:09 #65
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96472123
quote:
Ontstaan klinkt echt alsof er een enorme evolutie gaande is daar in jullie tuin :o
pi_96472149
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ontstaan klinkt echt alsof er een enorme evolutie gaande is daar in jullie tuin :o
Hehe :P maar het ziet er gewoon zo uit.
pi_96472283
quote:
hier ook :Y en die plant is nog van vorig jaar.. heeft de vorst en alles gewoon overleefd in de pot :D heb hem net in een andere pot gezet, eentje met waterreservoir, handige potten zijn dat ^O^
pi_96472602
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

hier ook :Y en die plant is nog van vorig jaar.. heeft de vorst en alles gewoon overleefd in de pot :D heb hem net in een andere pot gezet, eentje met waterreservoir, handige potten zijn dat ^O^
Mijn aardbeien hebben zichzelf geplant vanuit een hangpot :D Die in de hangpot zijn dood en nu staan er twee stekjes in mijn tuin _O-
pi_96472740
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:35 schreef freecell het volgende:

Mijn aardbeien hebben zichzelf geplant vanuit een hangpot :D Die in de hangpot zijn dood en nu staan er twee stekjes in mijn tuin _O-
Ik zou als aardbei óók niet in een hangpot willen wonen.

Ik vond dat het wel tijd was om uit bed te gaan en nu ben ik zooooo ontzettend moe! -O- Maar ik wil deze mooie dag niet de hele dag in bed doorbrengen :{
pi_96472756
Oef Isa... Moet je vannacht weer?
pi_96472795
Heb even een groei en bloei update in het bloemen en planten topic geplaatst!

Het Grote Bloemen en Planten in Eigen Tuin Topic IV
pi_96472810
Picas van de tuin:

SPOILER
pi_96472849
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Picas van de tuin:

SPOILER
Oh, tof! Heel mooi geworden zo!
pi_96472870
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:40 schreef freecell het volgende:
Oef Isa... Moet je vannacht weer?
Nee nee, gelukkig niet zeg, want maandag heb ik gewoon weer dagdienst.

Oh Sun, die boompjes! Ja, die zijn erg mooi :Y (en we kunnen buren worden? :7 )
pi_96472882
Leuk zo die esdoorntjes inderdaad O+
pi_96472884
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee nee, gelukkig niet zeg, want maandag heb ik gewoon weer dagdienst.

Oh Sun, die boompjes! Ja, die zijn erg mooi :Y
Oempf :D
Gaat lekker daar :P
pi_96472907
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:44 schreef freecell het volgende:

Oempf :D
Gaat lekker daar :P
Ik vrees dat ik voor het avondeten op de bank in slaap ga vallen :@
pi_96472911
Prachtig Sun! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 14:45:41 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96472916
Leuk Sun ^O^
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:46:12 #80
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96472933
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh Sun, die boompjes! Ja, die zijn erg mooi :Y (en we kunnen buren worden? :7 )
Ja hoor, het huis op de andere hoek staat idd te koop :7
pi_96472992
Zou gezellig zijn Isa :D :Y ;)

En ik hoop dat die boompjes het net zo goed gaan doen als de andere Acertjes hier in de straat.. het staat er vol mee en ze doen het allemaal erg goed :D
pi_96472994
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vrees dat ik voor het avondeten op de bank in slaap ga vallen :@
Of op het balkon
pi_96473011
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Zou gezellig zijn Isa :D :Y

En ik hoop dat die boompjes het net zo goed gaan doen als de andere Acertjes hier in de straat.. het staat er vol mee en ze doen het allemaal erg goed :D
Aser palmatum...bloodgood? :P
pi_96473074
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Aser palmatum...bloodgood? :P
bijna.. Garnet. De Bloodgood hebben we wel zien staan dacht ik, maar die werd ons te hoog meen ik.. Deze heeft een max van 1 meter, die ander 2,5 of zo..
pi_96473129
Terug uit Den Haag. Geen iPad bij Media Markt -O- Wel 95 minuten ijverig heen en weer gefietst. Best lekker eigenlijk :9 En de kat vind mijn poloshirt nu zo lekker dat ik afgelebberd word :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:53:40 #86
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96473169
Mooi tuintje weer Sun en Tav :Y :)

nu lekker zonnetje @Utrecht en wel warm *O* was is binnen het uur droog heb er al 3 weg gewassen en gedroogd :o!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_96473179
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

bijna.. Garnet. De Bloodgood hebben we wel zien staan dacht ik, maar die werd ons te hoog meen ik.. Deze heeft een max van 1 meter, die ander 2,5 of zo..
Ah :)
Ja, bloodgood wordt wel hoog inderdaad :P
pi_96473206
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Ah :)
Ja, bloodgood wordt wel hoog inderdaad :P
:Y wel een prachtige boom O+ Maar voor ons voortuintje is 1m hoog genoeg..
pi_96473298
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Terug uit Den Haag. Geen iPad bij Media Markt -O- Wel 95 minuten ijverig heen en weer gefietst. Best lekker eigenlijk :9 En de kat vind mijn poloshirt nu zo lekker dat ik afgelebberd word :P
De Media Markt...is dat niet die overdreven grote winkel met heel veel verschillende dingen? :o
pi_96473393
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De Media Markt...is dat niet die overdreven grote winkel met heel veel verschillende dingen? :o
De winkel waar mannen heel blij van worden :Y
pi_96473429
Tuin ziet er echt mooi uit Sun!
pi_96473442
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is de Tempel idd *) zoals dat op de IT-afdeling genoemd wordt
pi_96473469
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Bestel m dan gewoon, dan komt ie vanzelf :P
pi_96473481
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:03 schreef LieLie het volgende:

The internetz duh! Maar nee, de man moet weer op jacht O-)
pi_96473491
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dat gaat dus idd gebeuren *) Maar nu nog ff niet :P Zodra het vakantiegeld gestort is of zo :P En dan gelijk bij vodafone een iPhone halen. Ben ik daar ook vanaf :Y)
pi_96473501
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

The internetz duh! Maar nee, de man moet weer op jacht O-)
Nee hoor. Niet op jacht. Ik wil gewoon zo'n ding NU hebben :P
pi_96473508
Mmm, dat was een lekkere smoothie van aardbeien (uit de winkel nog he ;)), mandarijn en yoghurt :9
pi_96473517
Maar ik ga ff snel douchen want ik moet zo de deur weer uit. Eten bij vrienden. Zal wel een BBQ worden :Y) Enneh.... ik ben morgen in de buurt van Zwolle :o We zouden zomaar kunnen meeten 's middags Lie :o :+ Of ik ga ff een andere vriendin plagen *)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:06:59 #99
55709 Stereotomy
pi_96473544
Memo tegengekomen in de H&M
pi_96473551
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik ga ff snel douchen want ik moet zo de deur weer uit. Eten bij vrienden. Zal wel een BBQ worden :Y) Enneh.... ik ben morgen in de buurt van Zwolle :o We zouden zomaar kunnen meeten 's middags Lie :o :+ Of ik ga ff een andere vriendin plagen *)
Ik ben niet thuis, maar kijk gerust even rond in de tuin :P
pi_96473607
Steer tegengekomen in de H&M :o

tuniekdingetje uiteindelijk niet gekocht, goed he? :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:09:39 #102
55709 Stereotomy
pi_96473616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer tegengekomen in de H&M :o

tuniekdingetje uiteindelijk niet gekocht, goed he? :P
Was toch te grijs voor jou :P
pi_96473648
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:05 schreef PdeHoog het volgende:

Nee hoor. Niet op jacht. Ik wil gewoon zo'n ding NU hebben :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:04 schreef PdeHoog het volgende:

Dat gaat dus idd gebeuren *) Maar nu nog ff niet :P Zodra het vakantiegeld gestort is of zo :P En dan gelijk bij vodafone een iPhone halen. Ben ik daar ook vanaf :Y)
Ja, wat is het nu? :P

En dat Maastrich is net een dorp man :P
pi_96473742
ben je al op de kermis geweest steer? :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:15:10 #105
55709 Stereotomy
pi_96473764
Wil naar Suit Supply maar heb geen zin -O-
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:15:36 #106
55709 Stereotomy
pi_96473772
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ben je al op de kermis geweest steer? :P
Ja, viel een beetje tegen. :) Net als de kerstmarkt.
pi_96473785
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
Wil naar Suit Supply maar heb geen zin -O-
Dan doe je het op een andere dag. Ik zou sowieso niet op een zaterdag een pak uitzoeken imho. Veel te druk man, je wilt toch wel uitgebreid geholpen en geadviseerd worden?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:16:59 #108
55709 Stereotomy
pi_96473796
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan doe je het op een andere dag. Ik zou sowieso niet op een zaterdag een pak uitzoeken imho. Veel te druk man, je wilt toch wel uitgebreid geholpen en geadviseerd worden?
quote:
Causes of procrastination
[edit] Psychological

The psychological causes of procrastination vary greatly, but generally surround issues of anxiety, low sense of self-worth, and a self-defeating mentality.[5] Procrastinators are also thought to have a lower-than-normal level of conscientiousness, more based on the "dreams and wishes" of perfection or achievement in contrast to a realistic appreciation of their obligations and potential.[6]
Ik zal er ff heen lopen (dorp, om de hoek :P ) en als het druk is ga ik maandag.
pi_96473847
Zo, jongste wakker, wij gaan eens even buiten spelen 8-)
pi_96473859
moet zo werken tot 22 -O-
pi_96473861
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:19 schreef freecell het volgende:
Zo, jongste wakker, wij gaan eens even buiten spelen 8-)
Goed plan. Ik wil naar bed :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:23:34 #112
55709 Stereotomy
pi_96473959
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
moet zo werken tot 22 -O-
Wat vind je van die aspergeaanbieding?

Duur he? :P
pi_96473983
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:07 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik ben niet thuis, maar kijk gerust even rond in de tuin :P
:D _O- Nou, laat dan maar -O- Dan rij ik wel naar Neede :6
pi_96473994
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:23 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat vind je van die aspergeaanbieding?

Duur he? :P
ja duur en asperges :{ ben er niet zo dol op
pi_96474003
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:10 schreef Isabeau het volgende:

Ja, wat is het nu? :P

Voor het einde van de maand heb ik die iPad besteld *)
pi_96474024
Ik verdenk mijn katten ervan dat ze uit de kast moeten komen :') Eerst lebberden ze mijn shirt af :P En net begonnen ze met zijn tweeen mijn kruis af te lebberen :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:27:18 #117
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96474063
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik verdenk mijn katten ervan dat ze uit de kast moeten komen :') Eerst lebberden ze mijn shirt af :P En net begonnen ze met zijn tweeen mijn kruis af te lebberen :')
P. we hoeven niet alle details van je vrijgezellenbestaan :{w
pi_96474089
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:27 schreef TAV74 het volgende:

:D het wordt wel een beetje dubieus allemaal :Y
pi_96474120
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:27 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ja hallo :{w Mijn katten doen dat. Ik niet :{

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D het wordt wel een beetje dubieus allemaal :Y
-O-

Ik ga wel weer offline hoor -O-
pi_96474247
ok heeft iemand een tip om zsm mn humeur beter te krijgen, voel me zo uit mn hum, dat ik straks echt ga uitschieten tegen collega's/klanten aan de lijn, of dat ik in janken uitbarst om iets onzinnigs, en dat wil ik niet :{
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:36:25 #121
55709 Stereotomy
pi_96474293
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ok heeft iemand een tip om zsm mn humeur beter te krijgen, voel me zo uit mn hum, dat ik straks echt ga uitschieten tegen collega's/klanten aan de lijn, of dat ik in janken uitbarst om iets onzinnigs, en dat wil ik niet :{
cocktails met Stereo
pi_96474321
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

cocktails met Stereo
ik moet dus werken he en moet zo weg en met cocktails op gaan werken lijkt me ook geen plan maar men wat voel ik me blegh en waardoor t komt, mag Joost weten (waar is Joost???)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:37:58 #123
55709 Stereotomy
pi_96474337
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik moet dus werken he en moet zo weg en met cocktails op gaan werken lijkt me ook geen plan maar men wat voel ik me blegh en waardoor t komt, mag Joost weten (waar is Joost???)
Ik weet wel waardoor het komt.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:38:08 #124
55709 Stereotomy
pi_96474340

pakkenpasgeurtje :W
pi_96474357
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik weet wel waardoor het komt.
nou?
pi_96474826
:9 lekker forelletje gescoord bij de visboer (die eindelijk met zijn tijd is mee gegaan en een pinautomaat heeft geïnstalleerd _O_ :+ ). Die gaat straks in een pakketje de bbq op :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 16:02:03 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96474915
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
:9 lekker forelletje gescoord bij de visboer (die eindelijk met zijn tijd is mee gegaan en een pinautomaat heeft geïnstalleerd _O_ :+ ). Die gaat straks in een pakketje de bbq op :)
Ook direct over op het nieuwe pinnen? :P
pi_96475044
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:02 schreef borisz het volgende:

[..]

Ook direct over op het nieuwe pinnen? :P
oh dat weet ik niet, had tevoren geld gepind omdat ik niet wist dat hij nu zo'n ding heeft :+

snap overigens nog niet wat er nu sneller moet zijn aan dat nieuwe pinnen.. kost alleen juist meer handelingen, maar goed :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 16:10:42 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96475122
Chip is veiliger dan de magneetstrip :+.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:11:36 #130
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96475147
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:

Iets hoger wel hoor Sun maar dan loop je al achter een rollator inmiddels, ik heb 2 Garnet in de volkstuin van ruim 2 meter hoog en 3.5 meter breed, ik schat ze op 60 70 jaar oud maar ik kan er ook naast zitten. De stam aan de voet is ong 15-20 cm diameter
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 16:13:55 #131
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96475212
Kaas wie wint het Circus genaamd Giro D'Italia?

zaterdag 7 mei 2011 @ 16:14:26 #132
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96475227
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:13 schreef borisz het volgende:
Kaas wie wint het Circus genaamd Giro D'Italia?

[ afbeelding ]
Nou dat belooft wat idd, de proloog is nu toch? :o
pi_96475248
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:10 schreef borisz het volgende:
Chip is veiliger dan de magneetstrip :+.
Ja I know.. maar ze zeggen dat het allemaal ook sneller zou moeten zijn, maar dat heb ik nog niet echt gemerkt :P

quote:
12s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Iets hoger wel hoor Sun maar dan loop je al achter een rollator inmiddels, ik heb 2 Garnet in de volkstuin van ruim 2 meter hoog en 3.5 meter breed, ik schat ze op 60 70 jaar oud maar ik kan er ook naast zitten. De stam aan de voet is ong 15-20 cm diameter
Oh dat mag.. als ze tegen die tijd zo groot zijn en ik woon er nog zien we wel weer verder :D ;) (maar dan klopt het kaartje dus echt niet, daar staat die max op.. maar goed)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 16:15:59 #134
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96475264
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:14 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nou dat belooft wat idd, de proloog is nu toch? :o
Ja TTT: Venaria Reale - Turijn
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:17:08 #135
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96475309
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:

Oh dat mag.. als ze tegen die tijd zo groot zijn en ik woon er nog zien we wel weer verder :D ;) (maar dan klopt het kaartje dus echt niet, daar staat die max op.. maar goed)
Ja, op die kaartjes staat ook vaak dat ze niet bloeien, en dat is ook niet waar, dat duurt alleen heel lang. Het ziet er wel netjes uit bij jou.
pi_96475425
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:17 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja, op die kaartjes staat ook vaak dat ze niet bloeien, en dat is ook niet waar, dat duurt alleen heel lang. Het ziet er wel netjes uit bij jou.
Ach, ik hoop vooral dat ze het gaan doen en wat voller worden in de loop der tijd :Y
Ja, lekker makkelijk voortuintje zo, en toch niet echt kaal. Echt geen zin er veel werk in te moeten steken, dus dit was een mooie oplossing. Achtertuin is wel weelderig groen ;) (al mis ik wel een stukje gras stiekem, alles is bestraat buiten de borders en vijver..
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:23:00 #137
55709 Stereotomy
pi_96475473
http://www.suitsupply.nl/(...)21=638&filter_19=575

Deze geworden :) *O*

Staat goed, en was één van de twee in mijn (kleine) maat, anders zou er custom made iets gefabriceerd kunnen worden door oempa-loempa's en dat zou 550 EUR+ geweest zijn. Nu kostte het maar 2x deur openbreken :'( :')

In het echie is het erg donker, bijna niet van zwart te onderscheiden. Wilde eigenlijk antraciet of zwart, maar dat zou maatwerk geworden zijn. Maar deze donker blauw is erg mooi moet ik zeggen.

En *O* voor het passen in een 'normale' maat w/ Eindelijk.
pi_96475522
Blauw Steer??
maar mooi net, strak pak, lekker eenvoudig :Y ^O^
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:25:40 #139
55709 Stereotomy
pi_96475542
Navy blue, heel erg donker blauw. :Y Op deze foto is het wat lichter blauw ja.
pi_96475561
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
Navy blue, heel erg donker blauw. :Y Op deze foto is het wat lichter blauw ja.
Ok, nice :D denk dat je dat goed zal staan :Y
pi_96475597
Mooi pak Steer :Y Heb je snel gedaan ;)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:27:53 #142
55709 Stereotomy
pi_96475616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Mooi pak Steer :Y Heb je snel gedaan ;)
'Met uw lengte heeft u slechts deze twee opties' w/ _O-
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:28:57 #143
55709 Stereotomy
pi_96475665
SPOILER
Broek wordt nog wat korter gemaakt, m'n reet wat strakker en de mouwen korter. :P

Ook nog wat ruimte in m'n schouders en dijbenen voor wat groei van spieren daar de komende maanden. :+
pi_96475761
Chique :7
pi_96475776
Staat goed hoor Steer!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 16:42:05 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96476136
Ziet er goed uit Steerke ^O^
pi_96476394
Heel mooi Steer! ^O^
D-H! Er zit linnen in! :o
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:54:01 #148
55709 Stereotomy
pi_96476500
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:50 schreef krakkemieke het volgende:
Heel mooi Steer! ^O^
D-H! Er zit linnen in! :o
Compromisje :P
pi_96476518
Steer, ziet er goed uit!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:54:54 #150
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96476524
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
euhm... wie moet er dan uit de kast komen :+

:o!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_96476556
Ik vind het wel raar weer. Best veel wolken en wind..
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:56:29 #152
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96476559
enne Steer! mooi pak zeg O+ staat je erg goed :Y
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:56:48 #153
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96476564
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:56 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het wel raar weer. Best veel wolken en wind..
wel lekker droge warmte, hier nog niets van klefheid enzo
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:57:36 #154
55709 Stereotomy
pi_96476580
Dankjulliwelvooralleveren w/
pi_96476643
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
Dankjulliwelvooralleveren w/
* krakkemieke foto uitprint en boven bed hangt O-)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:07:20 #156
55709 Stereotomy
pi_96476849
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:54 schreef MissHobje het volgende:

[..]

euhm... wie moet er dan uit de kast komen :+

:o!
Jan Kees de Jager :P
pi_96477002
op werk, humeur nog steeds -10 -O-
pi_96477099
mooi pak steer!

ik heb gister sneakers besteld

35 euro *O*
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:22:13 #159
55709 Stereotomy
pi_96477279
Mooie converses Memo ^O^

Heb de LinkedIn van de verkoper gevonden die me geholpen heeft, hij werkt er al 2 jaar dus hij kraamde (hopelijk) niet alleen maar onzin uit. :')
pi_96477491
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:22 schreef Stereotomy het volgende:

Heb de LinkedIn van de verkoper gevonden die me geholpen heeft, hij werkt er al 2 jaar dus hij kraamde (hopelijk) niet alleen maar onzin uit. :')
Misschien ben ik ouderwets met moderne media, maar ik vind dat toch wel een tikkeltje creepy :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:10:48 #161
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96478653
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILER
Broek wordt nog wat korter gemaakt, m'n reet wat strakker en de mouwen korter. :P

Ook nog wat ruimte in m'n schouders en dijbenen voor wat groei van spieren daar de komende maanden. :+
Nice Steertje ^O^ ik wil ook een confectiepak :'(
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
mooi pak steer!

ik heb gister sneakers besteld
[ afbeelding ]
35 euro *O*
Ha leuk! Die zou Lein ook gekocht hebben denk ik.
pi_96478676
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:10 schreef kaasplankje het volgende:

Ha leuk! Die zou Lein ook gekocht hebben denk ik.
Ik vind dat pak nou echt niks voor Lein.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:13:04 #163
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96478715
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:

Ik was nog niet klaar met editten :(

Ik heb nieuwe sokken van de supermarkt 12 paar voor een tientje, en ze zijn precies goed. :7
pi_96478727
aaargh dan mag u de router van de stroom halen, let erop de router NIET het modem!!!! *tuuttuuttuut* zucht -O-
pi_96478744
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo, bbq voorbereidingen zijn klaar. Aardappels liggen al te poffen, salade is klaar, sausje is klaar, kruidenboter gemengd, zalm is gemarineerd, garnalen gespiesd en de forel gevuld en in folie gewikkeld :9 Alleen nog ff wat brood snijden en dan gaan we lekker naar buiten verkassen.. heerlijk lang er over doen O+
pi_96478746
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.suitsupply.nl/(...)21=638&filter_19=575

Deze geworden :) *O*

Staat goed, en was één van de twee in mijn (kleine) maat, anders zou er custom made iets gefabriceerd kunnen worden door oempa-loempa's en dat zou 550 EUR+ geweest zijn. Nu kostte het maar 2x deur openbreken :'( :')

In het echie is het erg donker, bijna niet van zwart te onderscheiden. Wilde eigenlijk antraciet of zwart, maar dat zou maatwerk geworden zijn. Maar deze donker blauw is erg mooi moet ik zeggen.

En *O* voor het passen in een 'normale' maat w/ Eindelijk.
Goede keuze Steer :Y
Welk overhemd?

uitgeteld op het balkon. Best zwaar met dit weer motorrijden. Maar Tulpenrally was erg leuk om te zien *O* oldtimers O+
pi_96478763
Hier vanavond geen BBQ (want die is er nog niet) maar wel een tonijnsteak :9
pi_96478780
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef kaasplankje het volgende:

k was nog niet klaar met editten :(

Ik heb nieuwe sokken van de supermarkt 12 paar voor een tientje, en ze zijn precies goed. :7
;)

Toch niet van die: na 1x dragen incl gaten, sokken?
(die heb ik een keer gehad)

lol MeMo :D Eerst vragen of ze het verschil weten?
pi_96478796
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILER

Hoeveel procent linnen?
pi_96478804
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

;)

lol MeMo :D Eerst vragen of ze het verschil weten?
ik riep nog NIET het motorola kastje, echt, het maakt niks uit :')
pi_96478820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:

Zo, bbq voorbereidingen zijn klaar. Aardappels liggen al te poffen, salade is klaar, sausje is klaar, kruidenboter gemengd, zalm is gemarineerd, garnalen gespiesd en de forel gevuld en in folie gewikkeld :9 Alleen nog ff wat brood snijden en dan gaan we lekker naar buiten verkassen.. heerlijk lang er over doen O+
Oh, yum! Vis op de bbq *O* Lekker hoor :Y

En het is me gelukt *O* *O* Ik wilde een keer strak budgetteren en dacht dat ik ging falen, maar het is me deze week precies gelukt *) Vanavond hier fajita's :9
pi_96478834
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:

ik riep nog NIET het motorola kastje, echt, het maakt niks uit :')
Ook als je de verhalen van internethelpdeskmedewekers online leest dan denk ik wel eens: wat een frustrerende bezigheid met zoveel domme mensen _O-
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:17:28 #173
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96478839
Ik maak een pepersteak met worteltjes en krieltjes vandaag.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 18:18:08 #174
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96478855
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik was nog niet klaar met editten :(

Ik koop mijn sokken altijd op de markt. :+. Zijn prima :Y. Al heb je geen 12 paar voor een tientje. Paar euro meer :+.
pi_96478887
ik krijg honger :(
pi_96478900
Kom maar eten MeMo :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:19:48 #177
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96478910
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook als je de verhalen van internethelpdeskmedewekers online leest dan denk ik wel eens: wat een frustrerende bezigheid met zoveel domme mensen _O-
Dat laatste denk ik als klant ook vaak van de helpdesk medewerkers :P Maar ik heb vaak het gevoel dat die zo afgestompt zijn door het aantal idioten dat ze aan de telefoon krijgen dat ze iemand die meer dan 5 hersencellen heeft ook maar als een debiel behandelen :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:19:49 #178
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96478911
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:16 schreef Isabeau het volgende:

Oh, yum! Vis op de bbq *O* Lekker hoor :Y

En het is me gelukt *O* *O* Ik wilde een keer strak budgetteren en dacht dat ik ging falen, maar het is me deze week precies gelukt *) Vanavond hier fajita's :9
*O* goed gedaan dan.

Enne wat betreft de sokjes zijn 't toch een beetje semi-disposables; voor 't wielrennen moet ik hagelwitte sokjes aan, dus na een paar keer flink vies worden gaan ze toch weg.
pi_96478962
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:19 schreef TAV74 het volgende:

Dat laatste denk ik als klant ook vaak van de helpdesk medewerkers :P Maar ik heb vaak het gevoel dat die zo afgestompt zijn door het aantal idioten dat ze aan de telefoon krijgen dat ze iemand die meer dan 5 hersencellen heeft ook maar als een debiel behandelen :P
Ja, dat is ook goed mogelijk :D
pi_96478997
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:19 schreef TAV74 het volgende:

[..]

:Y
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:28:16 #181
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96479100
Wat een zalig weer vandaag O+

Orangina :9
pi_96479130
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:19 schreef Den_Haag het volgende:
Kom maar eten MeMo :)
moet tot 22 uur werken :{ en had om 16uur geen honger, dus bakje yoghurt op maar nu dus wel en tot 22 niet de kans te eten (behalve een liga ofzo) -O-
pi_96479248
-O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 18:48:53 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96479682
Rosé gaat iets te hard vanmiddag :+.
pi_96479731
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:48 schreef borisz het volgende:
Rosé gaat iets te hard vanmiddag :+.
wijf :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 18:51:50 #186
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96479782
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:50 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Het is droge rosé :P. Geen gore zoete :P.

Ik ben wel een rosé fan ja :Y
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:52:00 #187
55709 Stereotomy
pi_96479789
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Hoeveel procent linnen?
Ik heb de foto's eens bekeken die ik in het pashokje had gemaakt ( :9~ :+ ) van de labels, en er staat 100% wol op. :?

Misschien heeft de website het fout :?
pi_96479858
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb de foto's eens bekeken die ik in het pashokje had gemaakt ( :9~ :+ ) van de labels, en er staat 100% wol op. :?

Misschien heeft de website het fout :?
Is goed mogelijk *O*

Pils op het balkon :9
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:56:07 #189
55709 Stereotomy
pi_96479909
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:50 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Rosébier *O* :9
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:59:53 #190
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96480057
:r rosébier
pi_96480082
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Rosébier *O* :9
Dat dronk mrLie gister ook, de serveerster twijfelde wel :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:04:01 #192
55709 Stereotomy
pi_96480204
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dat dronk mrLie gister ook, de serveerster twijfelde wel :P
Laatst wilde de serveerster mij ook al het bier geven en Memo de cola light (met schijfje citroen). :')

Dit was vóórdat ik zag op de kaart dat ze Coca Cola Zero (8> serveerden. :+
pi_96480270
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Laatst wilde de serveerster mij ook al het bier geven en Memo de cola light (met schijfje citroen). :')

Dit was vóórdat ik zag op de kaart dat ze Coca Cola Zero (8> serveerden. :+
vooroordelen ftw *O*

ik zou wel een strawberry cosmo lusten nu :9~ of een funkin pink lady :9
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 19:19:24 #194
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96480665
Lang leve de marketing :+.
pi_96480905
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:19 schreef borisz het volgende:
Lang leve de marketing :+.
:?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 19:30:13 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96480964
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

:?
Vooroordelen en marketing gaan goed samen :Y.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:31:08 #197
55709 Stereotomy
pi_96480993
Coca Cola Zero = mannetje
Coca Cola Light = vrouwtje
pi_96481378
Coca Cola gewoon = MeMo *O*
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:44:24 #199
55709 Stereotomy
pi_96481428
Heb zin om te dansen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 19:47:16 #200
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96481521
quote:
8s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Heb zin om te dansen
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:48:42 #201
55709 Stereotomy
pi_96481563
Ruslana :9
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:57:08 #202
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96481881
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Coca Cola gewoon = MeMo *O*
Zero is aan mij niet besteed, ik heb het nog niet eens geproefd :{w :{w
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:46:31 #203
55709 Stereotomy
pi_96483730
Aspartaam :9

Acesulfaam-K :9
pi_96483822
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Aspartaam :9

Acesulfaam-K :9
Auw ;(
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:52:49 #205
55709 Stereotomy
pi_96483952
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:49 schreef LieLie het volgende:

[..]

Auw ;(
:|W
pi_96484065
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:|W
:|W jezelf :D
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:58:08 #207
55709 Stereotomy
pi_96484149
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:55 schreef LieLie het volgende:

[..]

:|W jezelf :D
:9 :9 :9
pi_96484262
Ik ga muntthee maken met munt uit de tuin :Y
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:01:34 #209
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96484286
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Coca Cola Zero = mannetje
Coca Cola Light = vrouwtje
Mannen drinken gewoon Coca Cola, geen gore lightachtige varianten :Y
pi_96484354
Omdat ik van CF en ook wel anderen van alles las over linzen, heb ik al een paar weken een pak rode linzen in de kast staan.
Toen op zoek naar wat daarvan te maken is.
Dat werd dalsoep volgens dit recept http://www.mamashealth.com/recipe/dahl.asp engels
en later zag ik het vrijwel gelijkluidend in het nederlands
http://www.smulweb.nl/125(...)n=&afbeeldingen=true

Daarbij courgette/feta koekjes volgens een recept van DE.
SPOILER
Dank jullie wel _O_ : mn. AnneX heeft gesmuld van alle smaakjes en ik ook.

Even uitbuiken aan het eind van zonnige lange dag met ook nog enige tuinwerken.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:03:29 #211
55709 Stereotomy
pi_96484355
Ja, want glucose-fructose siroop is erg mannelijk :9
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 21:04:09 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96484375
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:01 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Mannen drinken gewoon Coca Cola, geen gore lightachtige varianten :Y
Het is ook de lekkerste :Y. Die light troep heeft zo'n gore nasmaak :r
pi_96484378
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:00 schreef LieLie het volgende:
Ik ga muntthee maken met munt uit de tuin :Y
Lekker.
Zet je een hele pot ?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:05:35 #214
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96484441
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef borisz het volgende:

[..]

Het is ook de lekkerste :Y. Die light troep heeft zo'n gore nasmaak :r
Vind ik dus ook. sowieso, alle light frisdrank..
pi_96484469
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

Lekker.
Zet je een hele pot ?
Nou, mrLie is niet zo van de thee, en ik krijg een hele pot niet op ;)

Mijn kruiden staat trouwens braaf in het moestuin topic ;)
pi_96484471
Strak in het pak die Steer. w/

ohoh Linkd'in 8)7
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:06:50 #217
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_96484497
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, want glucose-fructose siroop is erg mannelijk :9
Moraal van het verhaal is dan ook: wat is er in godsnaam wel mannelijk aan Coca Cola Zero :?

Kijk, dat rosé bier smerig en vrouwelijk is ligt er natuurlijk dik bovenop :+
pi_96484550
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou, mrLie is niet zo van de thee, en ik krijg een hele pot niet op ;)

Mijn kruiden staat trouwens braaf in het moestuin topic ;)
Ja, heb ik wel gezien en nog niet gereageerd.
Ziet er strak uit in de kruidentuin.
En hoeveel blaadjes doe jij dan in de thee.
In een restaurant kreeg ik eens een stuk 0f 5 steeltjes mét blaadjes in een groot theeglas.
Sindsdien gooi ik een bosje/ 12 stuks in de theepot.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:09:01 #219
55709 Stereotomy
pi_96484587
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Moraal van het verhaal is dan ook: wat is er in godsnaam wel mannelijk aan Coca Cola Zero :?

Niks :P

Maar 't is minder zoet dan Coca Cola Light :9
pi_96484591
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, heb ik wel gezien en nog niet gereageerd.
Ziet er strak uit in de kruidentuin.
En hoeveel blaadjes doe jij dan in de thee.
In een restaurant kreeg ik eens een stuk 0f 5 steeltjes mét blaadjes in een groot theeglas.
Sindsdien gooi ik een bosje/ 12 stuks in de theepot.
Nou, ik ga het nu voor het eerst doen, dus ik had nog geen idee.
Jij adviseert een stuk of 5?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:09:41 #221
55709 Stereotomy
pi_96484619
Afdansfoto's:

SPOILER
Bachata met J.

SPOILER
Bachata met A.

SPOILER
Salsa met L. :')

SPOILER
... en bachata met Jurkje w/ vind ik wel een leuke foto :@
pi_96484911
Kijk mama, Steer lacht !

Is het niet wat vreemd dat de dames in spijkerbroek dit soort sensuele ? dansen
uitvoeren.
Is toch veel leuker met een zwierende rok of jurkje ?
pi_96484997
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:09 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou, ik ga het nu voor het eerst doen, dus ik had nog geen idee.
Jij adviseert een stuk of 5?
Nou ja, ik hou wel van sterke en herkenbare smaken.
Kijk eens hoe dat bevalt en dan hoor ik het wel.
Dit weekend nog geen munt voorradig. De laatste blaadjes gingen in de courgette koekjes
( op de vorige pagina) < .
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:22:46 #224
55709 Stereotomy
pi_96485171
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef AnneX het volgende:
Kijk mama, Steer lacht !

Is het niet wat vreemd dat de dames in spijkerbroek dit soort sensuele ? dansen
uitvoeren.
Is toch veel leuker met een zwierende rok of jurkje ?
Ik lach alleen met mijn bovenste rij tanden tijdens Salsa. :|W

En jurkje zei idd dat ze liever een jurkje aan had, maar ze was wat laat voor het afdansen. L. vind zichzelf dik en heeft zelden een rokje aan. :')
pi_96485474
Moddervet die L ja :Y

(moet je haar maar eens zeggen dat rokjes veelal slanker afkleden dan spijkerbroeken O-) ;) )

(moet ze alleen niet het model van het rokje van J kiezen, dat flatteert niet altijd even prettig :P )
pi_96485519
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Moddervet die L ja :Y

(moet je haar maar eens zeggen dat rokjes veelal slanker afkleden dan spijkerbroeken O-) ;) )
Dat wilde ik ook zeggen ja. Ik ben echt dikker, maar een zwierig rokje staat mij ook.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:31:56 #227
55709 Stereotomy
pi_96485600
Tja, ik snap het ook niet. L. heeft best dunne benen, een normale kont maar gewoon een wat grotere pens. :P

Duidelijk appelfiguurtje. O-)
pi_96485692
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, ik snap het ook niet. L. heeft best dunne benen, een normale kont maar gewoon een wat grotere pens. :P

Duidelijk appelfiguurtje. O-)
Bestaat het watermeloenfiguur ook? O-)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:34:44 #229
55709 Stereotomy
pi_96485715
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:34 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Bestaat het watermeloenfiguur ook? O-)
:Y :9~
pi_96485763
Juist voor mijn buik vind ik rokjes fijn :Y
Maar ben zelf verder wel een overduidelijke peer hoor! :P
pi_96485764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:Y :9~
Die heb ik. Alsof ik een watermeloen ingeslikt heb. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96486192
nog n kwartiertje :O
pi_96486232
denk dat ik straks nog n klein rondje over de kermis ga hobbelen :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:50:30 #234
55709 Stereotomy
pi_96486339
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
denk dat ik straks nog n klein rondje over de kermis ga hobbelen :P
SMS me ff, kunnen we samen gaan. Wilde net vertrekken maar 'k wacht wel ff. :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:50:42 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96486348
AnneX, wat klinkt jouw diner heerlijk! dalsoep en die koekjes! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_96486435
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:
AnneX, wat klinkt jouw diner heerlijk! dalsoep en die koekjes! O+
Ongelooflijke aanrader - met dank aan DE en CF kan niet genoeg geschreven worden.
pi_96486477
Peren *O* ;)

Anne, ik vond de thee zo lekker! Niet heel sterk trouwens, maar wel een lekker muntsmaakje.
pi_96486482
Memo en Steer : leuk toch die twee op avontuur in 'tricht en op de kermis en aan de cosmo's
etc.etc.
pi_96486510
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef LieLie het volgende:
Peren *O* ;)

Anne, ik vond de thee zo lekker! Niet heel sterk trouwens, maar wel een lekker muntsmaakje.
dus 5 takjes munt met blaadjes per theeglas ?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:55:46 #240
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96486519
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ongelooflijke aanrader - met dank aan DE en CF kan niet genoeg geschreven worden.
Leuk hoe dat werkt in de sc! En ja die twee dames kunnen koken he? O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:55:46 #241
55709 Stereotomy
pi_96486520
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef LieLie het volgende:
Peren *O* ;)

Ik ben ook fan van muntthee. En Cola light. En alle andere verwijfde drankjes :|W

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef AnneX het volgende:
Memo en Steer : leuk toch die twee op avontuur in 'tricht en op de kermis en aan de cosmo's
etc.etc.
Kan me ook geen Maastricht meer zonder memo voorstellen O+
pi_96486536
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

dus 5 takjes munt met blaadjes per theeglas ?
Nee, blaadjes, Mag wel iets meer dus, denk ik. Maar hij was zo ook al lekker :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:56:58 #243
55709 Stereotomy
pi_96486559
Bij cafe's krijg je toch een behoorlijk bos takken in je thee :Y :9

Vind munt geplonsd in water ook lekker.
pi_96486590
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Leuk hoe dat werkt in de sc! En ja die twee dames kunnen koken he? O+
Eigenlijk zijn het onze koninklijke "veurprüvers" .
Wij hoeven alleen maar het recept te volgen. Zij zoeken het wel uit.
En ondertussen leren wij ervan en worden wat avontuurlijker.
pi_96486761
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

SMS me ff, kunnen we samen gaan. Wilde net vertrekken maar 'k wacht wel ff. :)
is goed, sms je met 15 min, zit nu nog ff in call
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:05:22 #246
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96486864
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Bij cafe's krijg je toch een behoorlijk bos takken in je thee :Y :9

Vind munt geplonsd in water ook lekker.
Absoluut, maar niet te zoet dan vind ik het vies.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:05:25 #247
55709 Stereotomy
pi_96486866
0900-memo
pi_96486930
Ik ga morgenvroeg mijn kledingkast + overal rondslingerende kleding opruimen. Wish me luck :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:07:59 #249
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96486955
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn het onze koninklijke "veurprüvers" .
Wij hoeven alleen maar het recept te volgen. Zij zoeken het wel uit.
En ondertussen leren wij ervan en worden wat avontuurlijker.
De koninginnen van de sc, heb ik ze wel eens genoemd. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_96486979
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De koninginnen van de sc, heb ik ze wel eens genoemd. :)
En zijn wij dan prinsesjes? *O* :+
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:09:20 #251
55709 Stereotomy
pi_96486993
het plebs
pi_96487019
quote:
18s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
het plebs
Klapvee. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96487198
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:08 schreef LieLie het volgende:

[..]

En zijn wij dan prinsesjes? *O* :+
Alleen ruimen zij geen kledingkasten op en in.
Moeten wij zelluf doen. -O-
pi_96487263
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:15 schreef AnneX het volgende:

[..]

Alleen ruimen zij geen kledingkasten op en in.
Moeten wij zelluf doen. -O-
Helaasch :+

Het wordt echt een hels karwei, en het gaat nooit allemaal passen |:(
pi_96487293
Hé Jude, ben je weer / zijn jullie weer aan het klussen geslagen ?
Wat wordt het ?
pi_96487408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:17 schreef LieLie het volgende:

[..]

Helaasch :+

Het wordt echt een hels karwei, en het gaat nooit allemaal passen |:(
Oh, ik gooide gewoon 4 vuilniszakken vól.
met moeite en dankzij geestelijke steun van de hh.
té klein- té groot- verwassen-verlegen- ouwerwets.
Alleen van mijn zelfgebreide práchtige truien - van de vorige brei manie in de laatste eeuw -
die kregen ook een grauw en snauw .
Toen zei ik dat zij daarover moest ophouden en dan maar weggooien als ik er niet meer ben.
pi_96487444
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh, ik gooide gewoon 4 vuilniszakken vól.
met moeite en dankzij geestelijke steun van de hh.
té klein- té groot- verwassen-verlegen- ouwerwets.
Alleen van mijn zelfgebreide práchtige truien - van de vorige brei manie in de laatste eeuw -
die kregen ook een grauw en snauw .
Toen zei ik dat zij daarover moest ophouden en dan maar weggooien als ik er niet meer ben.

Maar ik heb juist net een enorme zak kleren opgehaald bij m'n ouders die ik nu weer pas, die ga ik niet weggooien :P
pi_96487713
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:22 schreef LieLie het volgende:

[..]

Maar ik heb juist net een enorme zak kleren opgehaald bij m'n ouders die ik nu weer pas, die ga ik niet weggooien :P
Kritisch kijken ! evt. samen met een vriendin of Sun.
Vergelijk het maar met je laatste zonnige rokje... qua stijl - kleur - trendy etc.
pi_96487996
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

Kritisch kijken ! evt. samen met een vriendin of Sun.
Vergelijk het maar met je laatste zonnige rokje... qua stijl - kleur - trendy etc.
Ja maar, ja maar, ja maar, het kan niet allemaal zo leuk zijn :P

Ik zal m'n best doen ;)
pi_96488095
Huize AnneX : ik zit boven achter de comp en de radio te luisteren.
Beneden zit mn X vol ver- én bewondering te kijken naar de Toppers !
pi_96488480
Goedenavond! Lekker gegeten bij vrienden. Was ook nog eens gezellig :D
pi_96488649
Lein al gesignaleerd hier? Zo niet, Kaas...kun je me ff jullie adres pm-en? :@
pi_96488798
Lein is pas om 23:00 vrij en moet dan nog naar huis :)

Wij hebben een erg leuke komedie gekeken en ik zit nu aan mijn mini-appeltaartje net uit de oven O+

Steer & zijn meisjes _O_
pi_96488862
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef Isabeau het volgende:
Lein is pas om 23:00 vrij en moet dan nog naar huis :)
Potverdikkie }:| Ik wil dat adres weten }:| :P
pi_96489258
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:

Potverdikkie }:| Ik wil dat adres weten }:| :P
In Boskoop, bij die grote brug rechtsaf langs de Gouwe en dan ergens rechts en dan daar is het :Y
(maw: ik heb ook geen adres :D )
pi_96489291
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In Boskoop, bij die grote brug rechtsaf langs de Gouwe en dan ergens rechts en dan daar is het :Y
Ja. Bedankt. Daar heb k wat aan! :P Ik heb Kaas en Lein al ge-pm-ed en Lein ge-sms-ed. Ik hoop zo reactie te krijgen ;) Morgen gezellig op pad met Lein :Y)
pi_96489440
Bah :{ Ik geloof dat die derde espresso niet zo goed gevallen is :{ Voel me toch iets minder tof nu :{ Ik ben er geloof nu ook achter dat een echte espresso bijzonder goed op mijn ingewanden werkt :{ Nespresso en spul uit een bedrijfsmachine heb ik geen last van, maar zodra er versgemaalde bonen in het spel zijn........
pi_96490381
dat was even leuk :P spookhuis geweest en met de grijpmachines gespeeld :@ :D
pi_96490732
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
dat was even leuk :P spookhuis geweest en met de grijpmachines gespeeld :@ :D
Nou, weet je gelijk wat je moet doen om je zeikhumeur de volgende keer te verbeteren :P
pi_96490792
Ik ga naar bed btw :W
pi_96490855
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, weet je gelijk wat je moet doen om je zeikhumeur de volgende keer te verbeteren :P
humeur was gedurende de avond al verbeterd gelukkig :)
welterusten :W
pi_96490964
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

humeur was gedurende de avond al verbeterd gelukkig :)
Waarom was je dan in zo'n zeikhumeur?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:57:01 #273
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96491105
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:18 schreef AnneX het volgende:
Hé Jude, ben je weer / zijn jullie weer aan het klussen geslagen ?
Wat wordt het ?
Tegen wie heb je het AnneX?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_96491197
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Waarom was je dan in zo'n zeikhumeur?
weet t niet precies :{ maar voelde me echt naar :o maar is nu over :)
  zondag 8 mei 2011 @ 00:04:54 #275
55709 Stereotomy
pi_96491409
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het AnneX?
Juderinnetje
pi_96491411
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

weet t niet precies :{ maar voelde me echt naar :o maar is nu over :)
Als ik je een tip mag geven: probeer volgende keer de oorzaak te achterhalen en jezelf daar ff uit te halen. Beter voor jou :Y
  zondag 8 mei 2011 @ 00:05:36 #277
55709 Stereotomy
pi_96491438
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als ik je een tip mag geven: probeer volgende keer de oorzaak te achterhalen en jezelf daar ff uit te halen. Beter voor jou :Y
Vrouwen willen alleen een luisterend oor, geen concreet advies. ~O>
  zondag 8 mei 2011 @ 00:06:01 #278
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_96491460
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

afaik was er niet echt een oorzaak, stond gewoon zo op -O-
  zondag 8 mei 2011 @ 00:08:10 #279
55709 Stereotomy
pi_96491556

:9
  zondag 8 mei 2011 @ 00:08:34 #280
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96491570
quote:
6s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Juderinnetje
Aha.
Hoezo dacht je dat ik aan het klussen was AnneX?

Het klopt wel. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_96491594
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

In dat geval is het des te belangrijker dat je jezelf er asap overheen zet :Y Maar ik ken het probleem hoor. Soms heb je nou eenmaal zo'n bui ;)

Ik wil mijn vakantiegeld :9 Ik ga echt een mega-order bij Apple plaatsen :9~
  zondag 8 mei 2011 @ 00:09:34 #282
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96491604
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Dat kan toch ook, zo nu en dan?

Als het maar weer overwaait. :*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_96491627
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef Isabeau het volgende:

Ja, dus wel. Een avondje op gewerkt en gelijk een gat. >verder bijlezen<
pi_96491653
Nu echt slapen :W
  zondag 8 mei 2011 @ 00:12:25 #285
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_96491735
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

:9
MrJummy *O*
pi_96491929
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:09 schreef Isabeau het volgende:
En dan nog het goede huisje zien te vinden ;) Gelukkig ligt ons huisje verstopt, anders zou heel fok morgen op de stoep staan ;)

P., je kan hier morgen ochtend een donders goeie bak cappuccino krijgen :)

[ Bericht 19% gewijzigd door Leintjeuh op 08-05-2011 00:24:56 ]
pi_96492237
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:

P., je kan hier morgen ochtend een donders goeie bak cappuccino krijgen :)
Ik stel morgen de TomTom wel in enneh...koffie lijkt me, gezien mijn ervaringen vandaag na de koffie, absoluut geen goed plan als we nog veel onderweg zijn :P Tenzij je graag wil dat we bij elk tankstation stoppen voor een toiletbezoek :Y)

Er staat nu wel een goeie compilatie CD te branden :Y) Ik hoop dat je er een beetje tegen kan. Overigens een minimale hoeveelheid metal hoor :P
pi_96492307
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stel morgen de TomTom wel in enneh...koffie lijkt me, gezien mijn ervaringen vandaag na de koffie, absoluut geen goed plan als we nog veel onderweg zijn :P Tenzij je graag wil dat we bij elk tankstation stoppen voor een toiletbezoek :Y)
Ja als ik mn mobiele telefoon nou bij me had gehad, had ik een giga-volwassenenluier kunnen meenemen voor je :') Maar je kan ook thee, sap, karnemelk of orangina krijgen heur :+
  zondag 8 mei 2011 @ 00:26:14 #289
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_96492313
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat kan toch ook, zo nu en dan?

Als het maar weer overwaait. :*
en dat deed t gelukkig ook. :)

Straks maar lekker slapen ook. :)
pi_96492334
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja als ik mn mobiele telefoon nou bij me had gehad, had ik een giga-volwassenenluier kunnen meenemen voor je :') Maar je kan ook thee, sap, karnemelk of orangina krijgen heur :+
Whehehehe....komt allemaal goed :Y En alle apparatuur heb ik bij me morgen dus ik kan met een beetje geluk zelfs van veraf toffe foto's maken :9
pi_96492393
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehe....komt allemaal goed :Y En alle apparatuur heb ik bij me morgen dus ik kan met een beetje geluk zelfs van veraf toffe foto's maken :9
Jij bent hier om? Half 10 toch?
pi_96492439
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Jij bent hier om? Half 10 toch?
Ik doe mijn best ja :Y 9 uur de deur uit maar moet eerst nog even tanken en de auto een tikkie opruimen. Ik waarschuw overigens: de airco doet het niet }:|
pi_96492549
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik doe mijn best ja :Y 9 uur de deur uit maar moet eerst nog even tanken en de auto een tikkie opruimen. Ik waarschuw overigens: de airco doet het niet }:|
Ruim je auto maar niet op. Ik voel me meer thuis in een vieze gore auto dan in een schone opgeruimde. Wat dat betreft ben ik net Oscar . En we gaan naar een paard. Paarden zijn vies, stinken en poepen nog veel meer dan jij als je 3 bakken espresso op hebt. Bespaar je de moeite.
Airco ben ik ook niet gewend hoor ;) Ik heb Arko in m'n auto. Maar ik ga maar eens lekker slapen, tot morgen :W

[ Bericht 5% gewijzigd door Leintjeuh op 08-05-2011 00:38:15 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 00:57:29 #294
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_96493506
:Z welterusten. Allemaal
pi_96496993
Goeiemorgen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96497099
Een bijzonder goeie morgen allemaal *)
pi_96497100
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:32 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ruim je auto maar niet op. Ik voel me meer thuis in een vieze gore auto dan in een schone opgeruimde. Wat dat betreft ben ik net Oscar . En we gaan naar een paard. Paarden zijn vies, stinken en poepen nog veel meer dan jij als je 3 bakken espresso op hebt. Bespaar je de moeite.
Airco ben ik ook niet gewend hoor ;) Ik heb Arko in m'n auto. Maar ik ga maar eens lekker slapen, tot morgen :W
:D _O- _O_ O+
pi_96497106
Goeiemorgen!
Maar warme paarden ruiken lekker!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96497112
Goedemorgen *gaap*
pi_96497113
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 08:15 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Maar warme paarden ruiken lekker!
:D Ik zou het niet weten :P Zo vaak kom ik niet in de buurt van paarden *)
pi_96497114
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 08:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemorgen *gaap*
Leintje :D We gaan toch niet teveel gapen onderweg he :o :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')