Het is ook de lekkerstequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mannen drinken gewoon Coca Cola, geen gore lightachtige varianten
Vind ik dus ook. sowieso, alle light frisdrank..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is ook de lekkerste. Die light troep heeft zo'n gore nasmaak
Nou, mrLie is niet zo van de thee, en ik krijg een hele pot niet opquote:
Moraal van het verhaal is dan ook: wat is er in godsnaam wel mannelijk aan Coca Cola Zeroquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, want glucose-fructose siroop is erg mannelijk
Ja, heb ik wel gezien en nog niet gereageerd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, mrLie is niet zo van de thee, en ik krijg een hele pot niet op
Mijn kruiden staat trouwens braaf in het moestuin topic
Niksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal is dan ook: wat is er in godsnaam wel mannelijk aan Coca Cola Zero![]()
Nou, ik ga het nu voor het eerst doen, dus ik had nog geen idee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel gezien en nog niet gereageerd.
Ziet er strak uit in de kruidentuin.
En hoeveel blaadjes doe jij dan in de thee.
In een restaurant kreeg ik eens een stuk 0f 5 steeltjes mét blaadjes in een groot theeglas.
Sindsdien gooi ik een bosje/ 12 stuks in de theepot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bachata met J.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bachata met A.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salsa met L.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en bachata met Jurkjevind ik wel een leuke foto
Confidence through competence![]()
Kijk mama, Steer lacht !
Is het niet wat vreemd dat de dames in spijkerbroek dit soort sensuele ? dansen
uitvoeren.
Is toch veel leuker met een zwierende rok of jurkje ?![]()
Nou ja, ik hou wel van sterke en herkenbare smaken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik ga het nu voor het eerst doen, dus ik had nog geen idee.
Jij adviseert een stuk of 5?
Kijk eens hoe dat bevalt en dan hoor ik het wel.
Dit weekend nog geen munt voorradig. De laatste blaadjes gingen in de courgette koekjes
( op de vorige pagina) < .![]()
Ik lach alleen met mijn bovenste rij tanden tijdens Salsa.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef AnneX het volgende:
Kijk mama, Steer lacht !
Is het niet wat vreemd dat de dames in spijkerbroek dit soort sensuele ? dansen
uitvoeren.
Is toch veel leuker met een zwierende rok of jurkje ?![]()
En jurkje zei idd dat ze liever een jurkje aan had, maar ze was wat laat voor het afdansen. L. vind zichzelf dik en heeft zelden een rokje aan.
Moddervet die L ja![]()
(moet je haar maar eens zeggen dat rokjes veelal slanker afkleden dan spijkerbroeken![]()
)
(moet ze alleen niet het model van het rokje van J kiezen, dat flatteert niet altijd even prettig)
![]()
Dat wilde ik ook zeggen ja. Ik ben echt dikker, maar een zwierig rokje staat mij ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Moddervet die L ja![]()
(moet je haar maar eens zeggen dat rokjes veelal slanker afkleden dan spijkerbroeken![]()
)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!![]()
Tja, ik snap het ook niet. L. heeft best dunne benen, een normale kont maar gewoon een wat grotere pens.
Duidelijk appelfiguurtje.
Bestaat het watermeloenfiguur ook?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, ik snap het ook niet. L. heeft best dunne benen, een normale kont maar gewoon een wat grotere pens.
Duidelijk appelfiguurtje.![]()
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bestaat het watermeloenfiguur ook?![]()
SMS me ff, kunnen we samen gaan. Wilde net vertrekken maar 'k wacht wel ff.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
denk dat ik straks nog n klein rondje over de kermis ga hobbelen
Ongelooflijke aanrader - met dank aan DE en CF kan niet genoeg geschreven worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:
AnneX, wat klinkt jouw diner heerlijk! dalsoep en die koekjes!![]()
Memo en Steer : leuk toch die twee op avontuur in 'tricht en op de kermis en aan de cosmo's
etc.etc.![]()
dus 5 takjes munt met blaadjes per theeglas ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef LieLie het volgende:
Peren![]()
![]()
Anne, ik vond de thee zo lekker! Niet heel sterk trouwens, maar wel een lekker muntsmaakje.![]()
Leuk hoe dat werkt in de sc! En ja die twee dames kunnen koken he?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ongelooflijke aanrader - met dank aan DE en CF kan niet genoeg geschreven worden.
Snobs have more fun!
KLIK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: