wel lekker droge warmte, hier nog niets van klefheid enzoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:56 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het wel raar weer. Best veel wolken en wind..
Jan Kees de Jagerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
euhm... wie moet er dan uit de kast komen![]()
!
Misschien ben ik ouderwets met moderne media, maar ik vind dat toch wel een tikkeltje creepyquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Heb de LinkedIn van de verkoper gevonden die me geholpen heeft, hij werkt er al 2 jaar dus hij kraamde (hopelijk) niet alleen maar onzin uit.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
Nice SteertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek wordt nog wat korter gemaakt, m'n reet wat strakker en de mouwen korter.
Ook nog wat ruimte in m'n schouders en dijbenen voor wat groei van spieren daar de komende maanden.![]()
ik wil ook een confectiepak
Ha leuk! Die zou Lein ook gekocht hebben denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
mooi pak steer!
ik heb gister sneakers besteld
[ afbeelding ]
35 euro
Ik vind dat pak nou echt niks voor Lein.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ha leuk! Die zou Lein ook gekocht hebben denk ik.
Ik was nog niet klaar met edittenquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat pak nou echt niks voor Lein.
Goede keuze Steerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.suitsupply.nl/(...)21=638&filter_19=575
Deze geworden![]()
Staat goed, en was één van de twee in mijn (kleine) maat, anders zou er custom made iets gefabriceerd kunnen worden door oempa-loempa's en dat zou 550 EUR+ geweest zijn. Nu kostte het maar 2x deur openbreken![]()
In het echie is het erg donker, bijna niet van zwart te onderscheiden. Wilde eigenlijk antraciet of zwart, maar dat zou maatwerk geworden zijn. Maar deze donker blauw is erg mooi moet ik zeggen.
Envoor het passen in een 'normale' maat
Eindelijk.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
k was nog niet klaar met editten![]()
Ik heb nieuwe sokken van de supermarkt 12 paar voor een tientje, en ze zijn precies goed.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hoeveel procent linnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek wordt nog wat korter gemaakt, m'n reet wat strakker en de mouwen korter.
Ook nog wat ruimte in m'n schouders en dijbenen voor wat groei van spieren daar de komende maanden.![]()
ik riep nog NIET het motorola kastje, echt, het maakt niks uitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch niet van die: na 1x dragen incl gaten, sokken?
(die heb ik een keer gehad)
lol MeMoEerst vragen of ze het verschil weten?
Oh, yum! Vis op de bbqquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Zo, bbq voorbereidingen zijn klaar. Aardappels liggen al te poffen, salade is klaar, sausje is klaar, kruidenboter gemengd, zalm is gemarineerd, garnalen gespiesd en de forel gevuld en in folie gewikkeldAlleen nog ff wat brood snijden en dan gaan we lekker naar buiten verkassen.. heerlijk lang er over doen
Ook als je de verhalen van internethelpdeskmedewekers online leest dan denk ik wel eens: wat een frustrerende bezigheid met zoveel domme mensenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik riep nog NIET het motorola kastje, echt, het maakt niks uit
Ik koop mijn sokken altijd op de markt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar met editten![]()
Ik heb nieuwe sokken van de supermarkt 12 paar voor een tientje, en ze zijn precies goed.
Dat laatste denk ik als klant ook vaak van de helpdesk medewerkersquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook als je de verhalen van internethelpdeskmedewekers online leest dan denk ik wel eens: wat een frustrerende bezigheid met zoveel domme mensen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:16 schreef Isabeau het volgende:
Oh, yum! Vis op de bbqLekker hoor
En het is me gelukt![]()
Ik wilde een keer strak budgetteren en dacht dat ik ging falen, maar het is me deze week precies gelukt
Vanavond hier fajita's
Ja, dat is ook goed mogelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:19 schreef TAV74 het volgende:
Dat laatste denk ik als klant ook vaak van de helpdesk medewerkersMaar ik heb vaak het gevoel dat die zo afgestompt zijn door het aantal idioten dat ze aan de telefoon krijgen dat ze iemand die meer dan 5 hersencellen heeft ook maar als een debiel behandelen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik als klant ook vaak van de helpdesk medewerkersMaar ik heb vaak het gevoel dat die zo afgestompt zijn door het aantal idioten dat ze aan de telefoon krijgen dat ze iemand die meer dan 5 hersencellen heeft ook maar als een debiel behandelen
moet tot 22 uur werkenquote:
Het is droge roséquote:
Ik heb de foto's eens bekeken die ik in het pashokje had gemaakt (quote:
Is goed mogelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb de foto's eens bekeken die ik in het pashokje had gemaakt (![]()
) van de labels, en er staat 100% wol op.
Misschien heeft de website het fout
Laatst wilde de serveerster mij ook al het bier geven en Memo de cola light (met schijfje citroen).quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat dronk mrLie gister ook, de serveerster twijfelde wel
vooroordelen ftwquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laatst wilde de serveerster mij ook al het bier geven en Memo de cola light (met schijfje citroen).
Dit was vóórdat ik zag op de kaart dat ze Coca Cola Zeroserveerden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |