Was toch te grijs voor jouquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer tegengekomen in de H&M
tuniekdingetje uiteindelijk niet gekocht, goed he?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
Nee hoor. Niet op jacht. Ik wil gewoon zo'n ding NU hebben
Ja, wat is het nu?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
Dat gaat dus idd gebeurenMaar nu nog ff niet
Zodra het vakantiegeld gestort is of zo
En dan gelijk bij vodafone een iPhone halen. Ben ik daar ook vanaf
Ja, viel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ben je al op de kermis geweest steer?
Dan doe je het op een andere dag. Ik zou sowieso niet op een zaterdag een pak uitzoeken imho. Veel te druk man, je wilt toch wel uitgebreid geholpen en geadviseerd worden?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan doe je het op een andere dag. Ik zou sowieso niet op een zaterdag een pak uitzoeken imho. Veel te druk man, je wilt toch wel uitgebreid geholpen en geadviseerd worden?
Ik zal er ff heen lopen (dorp, om de hoekquote:Causes of procrastination
[edit] Psychological
The psychological causes of procrastination vary greatly, but generally surround issues of anxiety, low sense of self-worth, and a self-defeating mentality.[5] Procrastinators are also thought to have a lower-than-normal level of conscientiousness, more based on the "dreams and wishes" of perfection or achievement in contrast to a realistic appreciation of their obligations and potential.[6]
Goed plan. Ik wil naar bedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:19 schreef freecell het volgende:
Zo, jongste wakker, wij gaan eens even buiten spelen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis, maar kijk gerust even rond in de tuin
ja duur en aspergesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat vind je van die aspergeaanbieding?
Duur he?
Voor het einde van de maand heb ik die iPad besteldquote:
P. we hoeven niet alle details van je vrijgezellenbestaanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik verdenk mijn katten ervan dat ze uit de kast moeten komenEerst lebberden ze mijn shirt af
En net begonnen ze met zijn tweeen mijn kruis af te lebberen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:27 schreef TAV74 het volgende:
P. we hoeven niet alle details van je vrijgezellenbestaan
Ja halloquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
P. we hoeven niet alle details van je vrijgezellenbestaan
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]het wordt wel een beetje dubieus allemaal
cocktails met Stereoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ok heeft iemand een tip om zsm mn humeur beter te krijgen, voel me zo uit mn hum, dat ik straks echt ga uitschieten tegen collega's/klanten aan de lijn, of dat ik in janken uitbarst om iets onzinnigs, en dat wil ik niet
ik moet dus werken he en moet zo weg en met cocktails op gaan werken lijkt me ook geen plan maar men wat voel ik me blegh en waardoor t komt, mag Joost weten (waar is Joost???)quote:
Ik weet wel waardoor het komt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet dus werken he en moet zo weg en met cocktails op gaan werken lijkt me ook geen plan maar men wat voel ik me blegh en waardoor t komt, mag Joost weten (waar is Joost???)
Ook direct over op het nieuwe pinnen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
lekker forelletje gescoord bij de visboer (die eindelijk met zijn tijd is mee gegaan en een pinautomaat heeft geïnstalleerd
![]()
). Die gaat straks in een pakketje de bbq op
oh dat weet ik niet, had tevoren geld gepind omdat ik niet wist dat hij nu zo'n ding heeftquote:
Iets hoger wel hoor Sun maar dan loop je al achter een rollator inmiddels, ik heb 2 Garnet in de volkstuin van ruim 2 meter hoog en 3.5 meter breed, ik schat ze op 60 70 jaar oud maar ik kan er ook naast zitten. De stam aan de voet is ong 15-20 cm diameterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
bijna.. Garnet. De Bloodgood hebben we wel zien staan dacht ik, maar die werd ons te hoog meen ik.. Deze heeft een max van 1 meter, die ander 2,5 of zo..
Nou dat belooft wat idd, de proloog is nu toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:13 schreef borisz het volgende:
Kaas wie wint het Circus genaamd Giro D'Italia?
[ afbeelding ]
Ja I know.. maar ze zeggen dat het allemaal ook sneller zou moeten zijn, maar dat heb ik nog niet echt gemerktquote:
Oh dat mag.. als ze tegen die tijd zo groot zijn en ik woon er nog zien we wel weer verderquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Iets hoger wel hoor Sun maar dan loop je al achter een rollator inmiddels, ik heb 2 Garnet in de volkstuin van ruim 2 meter hoog en 3.5 meter breed, ik schat ze op 60 70 jaar oud maar ik kan er ook naast zitten. De stam aan de voet is ong 15-20 cm diameter
Ja TTT: Venaria Reale - Turijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou dat belooft wat idd, de proloog is nu toch?
Ja, op die kaartjes staat ook vaak dat ze niet bloeien, en dat is ook niet waar, dat duurt alleen heel lang. Het ziet er wel netjes uit bij jou.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat mag.. als ze tegen die tijd zo groot zijn en ik woon er nog zien we wel weer verder![]()
(maar dan klopt het kaartje dus echt niet, daar staat die max op.. maar goed)
Ach, ik hoop vooral dat ze het gaan doen en wat voller worden in de loop der tijdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, op die kaartjes staat ook vaak dat ze niet bloeien, en dat is ook niet waar, dat duurt alleen heel lang. Het ziet er wel netjes uit bij jou.
Ok, nicequote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
Navy blue, heel erg donker blauw.Op deze foto is het wat lichter blauw ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek wordt nog wat korter gemaakt, m'n reet wat strakker en de mouwen korter.
Ook nog wat ruimte in m'n schouders en dijbenen voor wat groei van spieren daar de komende maanden.
Confidence through competence
Compromisjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:50 schreef krakkemieke het volgende:
Heel mooi Steer!![]()
D-H! Er zit linnen in!
euhm... wie moet er dan uit de kast komenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik verdenk mijn katten ervan dat ze uit de kast moeten komenEerst lebberden ze mijn shirt af
En net begonnen ze met zijn tweeen mijn kruis af te lebberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |