hier is het toch echt al wel een graad of 25 inmiddelsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:42 schreef MissHobje het volgende:
Middagtaartenbakster meld
Mare het zou toch zo enorm warm worden?, valt hier wel beetje tegen dan! en het waait hard.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zal straks ff een foto maken, nu is alles nog nat van het sproeien
best wel.. was net zwart met witte strepen van het zweet, en laat ik nu ook net verkouden zijn er lekker snotterig.. erg fijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Wel warm weer inderdaad om in de tuin te werken
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:47 schreef Sunnythesun het volgende:
de voortuin is af
en het ziet er prachtig uit
nu alleen nog even afwachten of alle plantjes weer gaan aanslaan en de heg weer wat voller gaat worden nu die meer ruimte heeft.
Japanse Esdoorntjes zijn mooi
Hier ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef LieLie het volgende:
Er ontstaan ook al aardbeien aan de aardbeiplantjes!
Ontstaan klinkt echt alsof er een enorme evolutie gaande is daar in jullie tuinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef LieLie het volgende:
Hehequote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ontstaan klinkt echt alsof er een enorme evolutie gaande is daar in jullie tuin
hier ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef LieLie het volgende:
Mijn aardbeien hebben zichzelf geplant vanuit een hangpotquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hier ooken die plant is nog van vorig jaar.. heeft de vorst en alles gewoon overleefd in de pot
heb hem net in een andere pot gezet, eentje met waterreservoir, handige potten zijn dat
Ik zou als aardbei óók niet in een hangpot willen wonen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:35 schreef freecell het volgende:
Mijn aardbeien hebben zichzelf geplant vanuit een hangpotDie in de hangpot zijn dood en nu staan er twee stekjes in mijn tuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Picas van de tuin:Oh, tof! Heel mooi geworden zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nee, gelukkig niet zeg, want maandag heb ik gewoon weer dagdienst.quote:
Oempfquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, gelukkig niet zeg, want maandag heb ik gewoon weer dagdienst.
Oh Sun, die boompjes! Ja, die zijn erg mooi
Ik vrees dat ik voor het avondeten op de bank in slaap ga vallenquote:
Ja hoor, het huis op de andere hoek staat idd te koopquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh Sun, die boompjes! Ja, die zijn erg mooi(en we kunnen buren worden?
)
Of op het balkonquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik voor het avondeten op de bank in slaap ga vallen
Aser palmatum...bloodgood?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Zou gezellig zijn Isa![]()
![]()
En ik hoop dat die boompjes het net zo goed gaan doen als de andere Acertjes hier in de straat.. het staat er vol mee en ze doen het allemaal erg goed
bijna.. Garnet. De Bloodgood hebben we wel zien staan dacht ik, maar die werd ons te hoog meen ik.. Deze heeft een max van 1 meter, die ander 2,5 of zo..quote:
Ahquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
bijna.. Garnet. De Bloodgood hebben we wel zien staan dacht ik, maar die werd ons te hoog meen ik.. Deze heeft een max van 1 meter, die ander 2,5 of zo..
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah
Ja, bloodgood wordt wel hoog inderdaad
De Media Markt...is dat niet die overdreven grote winkel met heel veel verschillende dingen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Terug uit Den Haag. Geen iPad bij Media MarktWel 95 minuten ijverig heen en weer gefietst. Best lekker eigenlijk
En de kat vind mijn poloshirt nu zo lekker dat ik afgelebberd word
De winkel waar mannen heel blij van wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Media Markt...is dat niet die overdreven grote winkel met heel veel verschillende dingen?
Dat is de Tempel iddquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Media Markt...is dat niet die overdreven grote winkel met heel veel verschillende dingen?
Bestel m dan gewoon, dan komt ie vanzelfquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Terug uit Den Haag. Geen iPad bij Media MarktWel 95 minuten ijverig heen en weer gefietst. Best lekker eigenlijk
En de kat vind mijn poloshirt nu zo lekker dat ik afgelebberd word
The internetz duh! Maar nee, de man moet weer op jachtquote:
Dat gaat dus idd gebeurenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bestel m dan gewoon, dan komt ie vanzelf
Nee hoor. Niet op jacht. Ik wil gewoon zo'n ding NU hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
The internetz duh! Maar nee, de man moet weer op jacht
Ik ben niet thuis, maar kijk gerust even rond in de tuinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik ga ff snel douchen want ik moet zo de deur weer uit. Eten bij vrienden. Zal wel een BBQ wordenEnneh.... ik ben morgen in de buurt van Zwolle
We zouden zomaar kunnen meeten 's middags Lie
![]()
Of ik ga ff een andere vriendin plagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |