hier is het toch echt al wel een graad of 25 inmiddelsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:42 schreef MissHobje het volgende:
Middagtaartenbakster meld
Mare het zou toch zo enorm warm worden?, valt hier wel beetje tegen dan! en het waait hard.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zal straks ff een foto maken, nu is alles nog nat van het sproeien
best wel.. was net zwart met witte strepen van het zweet, en laat ik nu ook net verkouden zijn er lekker snotterig.. erg fijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Wel warm weer inderdaad om in de tuin te werken
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:47 schreef Sunnythesun het volgende:
de voortuin is af
en het ziet er prachtig uit
nu alleen nog even afwachten of alle plantjes weer gaan aanslaan en de heg weer wat voller gaat worden nu die meer ruimte heeft.
Japanse Esdoorntjes zijn mooi
Hier ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef LieLie het volgende:
Er ontstaan ook al aardbeien aan de aardbeiplantjes!
Ontstaan klinkt echt alsof er een enorme evolutie gaande is daar in jullie tuinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef LieLie het volgende:
Hehequote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ontstaan klinkt echt alsof er een enorme evolutie gaande is daar in jullie tuin
hier ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef LieLie het volgende:
Mijn aardbeien hebben zichzelf geplant vanuit een hangpotquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hier ooken die plant is nog van vorig jaar.. heeft de vorst en alles gewoon overleefd in de pot
heb hem net in een andere pot gezet, eentje met waterreservoir, handige potten zijn dat
Ik zou als aardbei óók niet in een hangpot willen wonen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:35 schreef freecell het volgende:
Mijn aardbeien hebben zichzelf geplant vanuit een hangpotDie in de hangpot zijn dood en nu staan er twee stekjes in mijn tuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Picas van de tuin:Oh, tof! Heel mooi geworden zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |