Helaaschquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Alleen ruimen zij geen kledingkasten op en in.
Moeten wij zelluf doen.
Oh, ik gooide gewoon 4 vuilniszakken vól.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Helaasch![]()
Het wordt echt een hels karwei, en het gaat nooit allemaal passen
Maar ik heb juist net een enorme zak kleren opgehaald bij m'n ouders die ik nu weer pas, die ga ik niet weggooienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ik gooide gewoon 4 vuilniszakken vól.
met moeite en dankzij geestelijke steun van de hh.
té klein- té groot- verwassen-verlegen- ouwerwets.
Alleen van mijn zelfgebreide práchtige truien - van de vorige brei manie in de laatste eeuw -
die kregen ook een grauw en snauw .
Toen zei ik dat zij daarover moest ophouden en dan maar weggooien als ik er niet meer ben.
Kritisch kijken ! evt. samen met een vriendin of Sun.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik heb juist net een enorme zak kleren opgehaald bij m'n ouders die ik nu weer pas, die ga ik niet weggooien
Ja maar, ja maar, ja maar, het kan niet allemaal zo leuk zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kritisch kijken ! evt. samen met een vriendin of Sun.
Vergelijk het maar met je laatste zonnige rokje... qua stijl - kleur - trendy etc.
Potverdikkiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef Isabeau het volgende:
Lein is pas om 23:00 vrij en moet dan nog naar huis
In Boskoop, bij die grote brug rechtsaf langs de Gouwe en dan ergens rechts en dan daar is hetquote:
Ja. Bedankt. Daar heb k wat aan!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Boskoop, bij die grote brug rechtsaf langs de Gouwe en dan ergens rechts en dan daar is het
(maw: ik heb ook geen adres)
Nou, weet je gelijk wat je moet doen om je zeikhumeur de volgende keer te verbeterenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
dat was even leukspookhuis geweest en met de grijpmachines gespeeld
![]()
humeur was gedurende de avond al verbeterd gelukkigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, weet je gelijk wat je moet doen om je zeikhumeur de volgende keer te verbeteren
Waarom was je dan in zo'n zeikhumeur?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
humeur was gedurende de avond al verbeterd gelukkig
Tegen wie heb je het AnneX?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:18 schreef AnneX het volgende:
Hé Jude, ben je weer / zijn jullie weer aan het klussen geslagen ?
Wat wordt het ?
Als ik je een tip mag geven: probeer volgende keer de oorzaak te achterhalen en jezelf daar ff uit te halen. Beter voor jouquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet t niet preciesmaar voelde me echt naar
maar is nu over
Vrouwen willen alleen een luisterend oor, geen concreet advies.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: probeer volgende keer de oorzaak te achterhalen en jezelf daar ff uit te halen. Beter voor jou
afaik was er niet echt een oorzaak, stond gewoon zo opquote:Op zondag 8 mei 2011 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: probeer volgende keer de oorzaak te achterhalen en jezelf daar ff uit te halen. Beter voor jou
In dat geval is het des te belangrijker dat je jezelf er asap overheen zetquote:Op zondag 8 mei 2011 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
afaik was er niet echt een oorzaak, stond gewoon zo op
Dat kan toch ook, zo nu en dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
afaik was er niet echt een oorzaak, stond gewoon zo op
Ja, dus wel. Een avondje op gewerkt en gelijk een gat. >verder bijlezen<quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Toch niet van die: na 1x dragen incl gaten, sokken?
(die heb ik een keer gehad)
En dan nog het goede huisje zien te vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:09 schreef Isabeau het volgende:
In Boskoop, bij die grote brug rechtsaf langs de Gouwe en dan ergens rechts en dan daar is het
(maw: ik heb ook geen adres)
Ik stel morgen de TomTom wel in enneh...koffie lijkt me, gezien mijn ervaringen vandaag na de koffie, absoluut geen goed plan als we nog veel onderweg zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
P., je kan hier morgen ochtend een donders goeie bak cappuccino krijgen
Ja als ik mn mobiele telefoon nou bij me had gehad, had ik een giga-volwassenenluier kunnen meenemen voor jequote:Op zondag 8 mei 2011 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stel morgen de TomTom wel in enneh...koffie lijkt me, gezien mijn ervaringen vandaag na de koffie, absoluut geen goed plan als we nog veel onderweg zijnTenzij je graag wil dat we bij elk tankstation stoppen voor een toiletbezoek
en dat deed t gelukkig ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat kan toch ook, zo nu en dan?
Als het maar weer overwaait.
Whehehehe....komt allemaal goedquote:Op zondag 8 mei 2011 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja als ik mn mobiele telefoon nou bij me had gehad, had ik een giga-volwassenenluier kunnen meenemen voor jeMaar je kan ook thee, sap, karnemelk of orangina krijgen heur
Jij bent hier om? Half 10 toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehe....komt allemaal goedEn alle apparatuur heb ik bij me morgen dus ik kan met een beetje geluk zelfs van veraf toffe foto's maken
![]()
Ik doe mijn best jaquote:
Ruim je auto maar niet op. Ik voel me meer thuis in een vieze gore auto dan in een schone opgeruimde. Wat dat betreft ben ik net Oscar . En we gaan naar een paard. Paarden zijn vies, stinken en poepen nog veel meer dan jij als je 3 bakken espresso op hebt. Bespaar je de moeite.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik doe mijn best ja9 uur de deur uit maar moet eerst nog even tanken en de auto een tikkie opruimen. Ik waarschuw overigens: de airco doet het niet
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ruim je auto maar niet op. Ik voel me meer thuis in een vieze gore auto dan in een schone opgeruimde. Wat dat betreft ben ik net Oscar . En we gaan naar een paard. Paarden zijn vies, stinken en poepen nog veel meer dan jij als je 3 bakken espresso op hebt. Bespaar je de moeite.
Airco ben ik ook niet gewend hoorIk heb Arko in m'n auto. Maar ik ga maar eens lekker slapen, tot morgen
quote:Op zondag 8 mei 2011 08:15 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Maar warme paarden ruiken lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |