Helaaschquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Alleen ruimen zij geen kledingkasten op en in.
Moeten wij zelluf doen.
Oh, ik gooide gewoon 4 vuilniszakken vól.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Helaasch![]()
Het wordt echt een hels karwei, en het gaat nooit allemaal passen
Maar ik heb juist net een enorme zak kleren opgehaald bij m'n ouders die ik nu weer pas, die ga ik niet weggooienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ik gooide gewoon 4 vuilniszakken vól.
met moeite en dankzij geestelijke steun van de hh.
té klein- té groot- verwassen-verlegen- ouwerwets.
Alleen van mijn zelfgebreide práchtige truien - van de vorige brei manie in de laatste eeuw -
die kregen ook een grauw en snauw .
Toen zei ik dat zij daarover moest ophouden en dan maar weggooien als ik er niet meer ben.
Kritisch kijken ! evt. samen met een vriendin of Sun.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik heb juist net een enorme zak kleren opgehaald bij m'n ouders die ik nu weer pas, die ga ik niet weggooien
Ja maar, ja maar, ja maar, het kan niet allemaal zo leuk zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kritisch kijken ! evt. samen met een vriendin of Sun.
Vergelijk het maar met je laatste zonnige rokje... qua stijl - kleur - trendy etc.
Potverdikkiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef Isabeau het volgende:
Lein is pas om 23:00 vrij en moet dan nog naar huis
In Boskoop, bij die grote brug rechtsaf langs de Gouwe en dan ergens rechts en dan daar is hetquote:
Ja. Bedankt. Daar heb k wat aan!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Boskoop, bij die grote brug rechtsaf langs de Gouwe en dan ergens rechts en dan daar is het
(maw: ik heb ook geen adres)
Nou, weet je gelijk wat je moet doen om je zeikhumeur de volgende keer te verbeterenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
dat was even leukspookhuis geweest en met de grijpmachines gespeeld
![]()
humeur was gedurende de avond al verbeterd gelukkigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, weet je gelijk wat je moet doen om je zeikhumeur de volgende keer te verbeteren
Waarom was je dan in zo'n zeikhumeur?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
humeur was gedurende de avond al verbeterd gelukkig
Tegen wie heb je het AnneX?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:18 schreef AnneX het volgende:
Hé Jude, ben je weer / zijn jullie weer aan het klussen geslagen ?
Wat wordt het ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |