Dat wilde ik ook zeggen ja. Ik ben echt dikker, maar een zwierig rokje staat mij ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Moddervet die L ja![]()
(moet je haar maar eens zeggen dat rokjes veelal slanker afkleden dan spijkerbroeken![]()
)
Bestaat het watermeloenfiguur ook?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, ik snap het ook niet. L. heeft best dunne benen, een normale kont maar gewoon een wat grotere pens.
Duidelijk appelfiguurtje.![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bestaat het watermeloenfiguur ook?
SMS me ff, kunnen we samen gaan. Wilde net vertrekken maar 'k wacht wel ff.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
denk dat ik straks nog n klein rondje over de kermis ga hobbelen
Ongelooflijke aanrader - met dank aan DE en CF kan niet genoeg geschreven worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:
AnneX, wat klinkt jouw diner heerlijk! dalsoep en die koekjes!
dus 5 takjes munt met blaadjes per theeglas ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef LieLie het volgende:
Peren![]()
![]()
Anne, ik vond de thee zo lekker! Niet heel sterk trouwens, maar wel een lekker muntsmaakje.
Leuk hoe dat werkt in de sc! En ja die twee dames kunnen koken he?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ongelooflijke aanrader - met dank aan DE en CF kan niet genoeg geschreven worden.
Ik ben ook fan van muntthee. En Cola light. En alle andere verwijfde drankjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef LieLie het volgende:
Peren![]()
![]()
Anne, ik vond de thee zo lekker! Niet heel sterk trouwens, maar wel een lekker muntsmaakje.
Kan me ook geen Maastricht meer zonder memo voorstellenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef AnneX het volgende:
Memo en Steer : leuk toch die twee op avontuur in 'tricht en op de kermis en aan de cosmo's
etc.etc.
Nee, blaadjes, Mag wel iets meer dus, denk ik. Maar hij was zo ook al lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
dus 5 takjes munt met blaadjes per theeglas ?
Eigenlijk zijn het onze koninklijke "veurprüvers" .quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk hoe dat werkt in de sc! En ja die twee dames kunnen koken he?
is goed, sms je met 15 min, zit nu nog ff in callquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SMS me ff, kunnen we samen gaan. Wilde net vertrekken maar 'k wacht wel ff.
Absoluut, maar niet te zoet dan vind ik het vies.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Bij cafe's krijg je toch een behoorlijk bos takken in je thee![]()
Vind munt geplonsd in water ook lekker.
De koninginnen van de sc, heb ik ze wel eens genoemd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het onze koninklijke "veurprüvers" .
Wij hoeven alleen maar het recept te volgen. Zij zoeken het wel uit.
En ondertussen leren wij ervan en worden wat avontuurlijker.
En zijn wij dan prinsesjes?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De koninginnen van de sc, heb ik ze wel eens genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |