16? ja vast...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik adoreer the beatles en ik ben 16
wel eens een 12-jarige zware shag rokende neger uit z'n plaat zien gaan met guns 'n roses?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]t ging me om zn reactie vent!
Nog nooit iemand van 17 zo uit zn dak zien gaan van de Beatles thats all.
Chill. Daar ?quote:
Ik geloof je meteen. Maar vroegâh kon ik meteen horen of t t orgineel was of niet. Nu dus niet meer...quote:
De fuk? Gister was er beatles revival in mijn dorp, je had me moeten zien gaanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]t ging me om zn reactie vent!
Nog nooit iemand van 17 zo uit zn dak zien gaan van de Beatles thats all.
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel eens een 12-jarige zware shag rokende neger uit z'n plaat zien gaan met guns 'n roses?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Maar vroegâh kon ik meteen horen of t t orgineel was of niet. Nu dus niet meer...![]()
Mijne was tien jaar geleden.. bij de belastingdienst...quote:
Dus? Dat zegt niet dat je 16 bent.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De fuk? Gister was er beatles revival in mijn dorp, je had me moeten zien gaan
ik denk dat de baby Myreie gaat hetenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:20 schreef Zokunen het volgende:
Maar even fok technisch denken.
Myr en Eggs beginnen weer redelijk gelijk te posten.
Ze doen alsof beiden so so waren.
Dat is dus woeste sex geweest, morgen wonen ze samen en de baby naam houden ze geheim
En als het een jongetje is?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat de baby Myreie gaat heten
joah, als zijnde op 't forum. alleen dat van 12 jaar, zware shag roken en negert ontkent hijquote:
gaan we lastige vragen stellen?quote:
Ouch!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef EggsTC het volgende:
En hoezo ben ik apart myraela, jij zit gvd de hele tijd te msnen op je mobiel als ik een verhaal tegen je ophang.
He, dat doe ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef EggsTC het volgende:
En hoezo ben ik apart myraela, jij zit gvd de hele tijd te msnen op je mobiel als ik een verhaal tegen je ophang.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef EggsTC het volgende:
No she didn'tquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef EggsTC het volgende:
dat is toch heul onfatsoenlijkquote:
Hoe dan ook: gewoon lomp!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMG!
Dat heet een indirecte afwijzing of gewoon überverslaafdheid
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMG!
ehm lieverd..quote:
Dat moet je aan haar vragen... besides, i dont carequote:
Afwijzing van wat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMG!
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef EggsTC het volgende:
hmm, 't is al laat hequote:
goed planquote:
Ik doe meequote:
net gedaanquote:
Neeee joh, zit alleen nogal vaak op twitter en msn terwijl we op een terrasje zittenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het je bij mij niet zien doen hoor
viezerikquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neeee joh, zit alleen nogal vaak op twitter en msn terwijl we op een terrasje zitten
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
en daarnaast, jij bent verslaafd faye, had ik al geconstateerd.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
net gedaanfilter in de fik gestoken ipv de goeie kant
Waar haal je vandaan dat dat mijn intentie was?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet wat heh, als je myra niet kan pakken
GEEEN stadhuispleinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sweet, waar en wanneer?
R'dam stadhuisplein schijnt wel leuk te zijn
lekker wakker knettterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha goed bezigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh, dus je pakt überhaupt gewoon liever fanta dan myraquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat dat mijn intentie was?
Dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, dus je pakt überhaupt gewoon liever fanta dan myra
Terwijl je emesent?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga je poken, zo hard poken dat je de hik krijgt
ik kan je ook een schuldgevoel aanpraten, of zeggen dat je iets moetquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan trouwens ook die foto in mijn fobo iets aanpassen: iets groter en iets minder wazig
Gast.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef EggsTC het volgende:
Begin vooral met dat schuldgevoel, ik heb een wijntje op en voel me superlekker door mijn tent enzo. En anders post ik hier uitgebreid verhalen over jouquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan je ook een schuldgevoel aanpraten, of zeggen dat je iets moet
Ik haat je ook niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gast.Ik liet je lezen dat dat een vriendin was die bang was dat ze uit huis werd gezet, dat negeer ik niet.
Niet haten, jewaits.
je bent toch alweer terugquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer ga ik ff pissen zet ie snel The Offspring aan!
Ik had je wel ongeveer zo verwacht. Je was alleen wat minder verlegen dan ik dacht.quote:
niet haten op de jeugdheid ..ooit worden zelfs wij oudquote:
*Kucht zijn net geinhaleerde rook uit met een rood hoofdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik heel de woonkamer onder gepist...
Waarom is dat haten?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet haten op de jeugdheid ..ooit worden zelfs wij oud
Ik ben 16quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik ben 34 dus dat scheelt maar 11 jaar
ik heb jou altijd een toffe mod gevonden, en ik heb jou nooit wat aangedaan. dus ik verwacht wel een excuses van jou kantquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijkbaar ja!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ook al zo'n god als het om muziek gaat heh
Wat jij kan, kan ik ook hehquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Begin vooral met dat schuldgevoel, ik heb een wijntje op en voel me superlekker door mijn tent enzo. En anders post ik hier uitgebreid verhalen over jou
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
*Kucht zijn net geinhaleerde rook uit met een rood hoofd
Dat zeg ik. Ik heb veel goede muziek met terugwerkende kracht leren kennenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb jou altijd een toffe mod gevonden, en ik heb jou nooit wat aangedaan. dus ik verwacht wel een excuses van jou kant
Ik werd hier al opa genoemd dus dan zal jij wel mee vallen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]SRSLY? Ik dacht dat ik hier de enige ouwe zak was!
dan heeft ze een computer, dan zie je haar nooit meer terugquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:33 schreef EggsTC het volgende:
Moeten we nog ns doen myr, en dan bij jou thuis.
Ik ben 2 jaar ouder dan jij!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik werd hier al opa genoemd dus dan zal jij wel mee vallen.
True, ik hou ook van muziek van voor mn tijdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef mr-green het volgende:
ach leeftijd is vaak irrelevant bij muziek
zat al te kijken of mijn internet er weer uitgevlogen wasquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En toch zou ik je doen als ik de kans had.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
jij werkt ook bij het hofnarretje?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ik heb veel goede muziek met terugwerkende kracht leren kennen
je hebt dingen over mij in het topic gezegt die nergens op sloegen, bied je excuses aan!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want?
Ik vind jouw gedrag vaak genoeg bagger om zo te kunnen reageren.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik haat die "anonieme fokker" in fobo. Anonimiteit is een bitch! Ik wil zien wie er lurkt en dus niet lief is
Waar is mijn muziek heen?
quote:
LOLquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
hihiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik haat die "anonieme fokker" in fobo. Anonimiteit is een bitch! Ik wil zien wie er lurkt en dus niet lief is
Waar is mijn muziek heen?
Jouw schuld dus!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef humorduck28 het volgende:
Dit is de derde keer dat ik inlog, dat er buffers zijn...![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
nee, de vlinderhofquote:
Het is echt irritant jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef humorduck28 het volgende:
Dit is de derde keer dat ik inlog, dat er buffers zijn...![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:33 schreef EggsTC het volgende:
Moeten we nog ns doen myr, en dan bij jou thuis.
Dit is wel een risico. Durf je het aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan heeft ze een computer, dan zie je haar nooit meer terug
Nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je hebt dingen over mij in het topic gezegt die nergens op sloegen, bied je excuses aan!
computer saboteren is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel een risico. Durf je het aan.
Met je cheeseburger.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel een risico. Durf je het aan.
Luie flikker!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doe anoniem foboën ja, omdat ik geen zin heb om overal een lurkpost achter te laten
gast, neem nog een pilletjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:38 schreef _Fanta het volgende:
denk dat Myraela ook wel weet dat ze fout zat, ik vergeef het haar.lijkt me niet nodig om aanklacht bij de hogere heren in te dien toch?
Er klopt iets niet aan jou zin..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:38 schreef _Fanta het volgende:
denk dat Myraela ook wel weet dat ze fout zat, ik vergeef het haar.lijkt me niet nodig om aanklacht bij de hogere heren in te dien toch?
das mie 'n eind veur'nquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:39 schreef mr-green het volgende:
Oja als er een ONZ radio meeting komt natuurlijk in Rotterdam
heb je m'n brommer al gezien dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niets luiheid, niet iedereen hoeft te weten dat ik bij hun foboresearch doe
Maar ik ben wel een kleuter, van binnen danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
Maar je ziet er wel ouder uit![]()
Ik zou zeggen 18/19
Vraagje hem nou serieus of hij met jou wil gaan brommers kiek'n?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je m'n brommer al gezien dan?
dat is 2 en een half uur treinen voor mij.. als er niks tegen zitquote:
Ben je nog zo strak dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een kleuter, van binnen dan
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je m'n brommer al gezien dan?
Waarom moet je nu nog fobo's doorspittenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iedereen kan blijven pitten bij mijquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is 2 en een half uur treinen voor mij.. als er niks tegen zit
Ik lurk en post gewoon niks meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doe anoniem foboën ja, omdat ik geen zin heb om overal een lurkpost achter te laten
Caroolquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
I don't need nobody... your no good to me
Chickaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik lurk en post gewoon niks meer.
Tijdje terug 1x gedaan en dat wijf ging meteen posten wat voor sukkel en kneus ik wel niet was. Vervolgens een topic over mij openen met klacht dat ik in haar fobo zat te posten en allemaal gezeik. Sinds dien post ik niet meer in fobo's!
Eej lieverdquote:
Carooltje...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
liegdebeestquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tijdje terug 1x gedaan en dat wijf ging meteen posten wat voor sukkel en kneus ik wel niet was. Vervolgens een topic over mij openen met klacht dat ik in haar fobo zat te posten en allemaal gezeik. Sinds dien post ik niet meer in fobo's!
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar weet zo'n jongen toch niks vanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraagje hem nou serieus of hij met jou wil gaan brommers kiek'n?
het past preciesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vraag maar aan naatje en zijn speldenknop![]()
wat gaan we doen dan?? ik wil ook blijven slapen hoor (denk ikquote:
en daarna keihard bloemen plukkenquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar is die research op gericht dan? Of t een lekker wijf is of niet?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
foboresearch, lees: fappen op foto's van geile fokkers
post maar bij mij, ik zal lief zijn en je van je trauma afhelpenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hoe gaat het met je huisje?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en daarna keihard bloemen plukken
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en daarna keihard bloemen plukken
welk kadaver was dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een hele goede avond meneer Fantaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:42 schreef _Fanta het volgende:
zolang Myraela die streken achterwege laat is het goed, anders ben ik wel genoodzaakt om een klacht in te dienen
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vraag maar aan naatje en zijn speldenknop![]()
ONZ Radio meeting in Rotterdamquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wat gaan we doen dan?? ik wil ook blijven slapen hoor (denk ik)
Jaaa goed ga morgen over.. dus morgen flink slepen en sjouwenquote:
heb je zo'n groot huis?quote:
heb jij geile pics in je fobo dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je zoektocht eindigt hier: Fotoboek van gewoonfaye
nouja, voor jou dan
oeh ik komquote:
Mja ik post nou in onz dus ik weet niet of ik nu nog wel zo netjes kan blijven als ik in 1e instantie was tegen haar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
post maar bij mij, ik zal lief zijn en je van je trauma afhelpen
hihi, je zei komenquote:
de nachten worden hier steeds beterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja t gaat mij op t moment een beetje te snel hiero. Oud en zo.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa goed ga morgen over.. dus morgen flink slepen en sjouwenhaha dus vannacht laatste nachtje hier
Kijk dat klinkt goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
ach stapelen(en voor de vrouwen heb ik een groot bed
)
die ga je in je bed stapelen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
ach stapelen(en voor de vrouwen heb ik een groot bed
)
NEGER!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:46 schreef Viro het volgende:
![]()
Schijnt dus iets verkeerd te zijn gegaan vorige week. Had vorige week aangegeven dat show van vandaag niet door zou gaan tenzij heloef en ik anders zouden aangeven.
whoopsquote:
quote:
Viroquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:46 schreef Viro het volgende:
![]()
Schijnt dus iets verkeerd te zijn gegaan vorige week. Had vorige week aangegeven dat show van vandaag niet door zou gaan tenzij heloef en ik anders zouden aangeven.
mijn muziek vond je niets aan, dus na 1 uur kan je platquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja toch blijf ik niet zo lang meer online... Morgen werken enzo....
jij hoeft niet in kutvocht te liggen?quote:
quote:
Brooooooerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:46 schreef Viro het volgende:
![]()
wie zegt dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij hoeft niet in kutvocht te liggen?
jij wou het schoon hebbenquote:
ben je een mevrouwtje dan? of ben je een heule grote meneer?quote:
quote:
Nee, ben geen mevrouw, maar ben ook geen meneertje.. ben gewoon een stoere bink...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben je een mevrouwtje dan? of ben je een heule grote meneer?
Als jij metal en death metal gaat draaien zou dat kunnen ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn muziek vond je niets aan, dus na 1 uur kan je plat
key Hey Hunkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, ben geen mevrouw, maar ben ook geen meneertje.. ben gewoon een stoere bink...
ohw sorry ff opnieuw danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, ben geen mevrouw, maar ben ook geen meneertje.. ben gewoon een stoere bink...
ik zou 'm d'r zo instekenquote:
hier, zijn ster is nu een ruitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Broeer, waar was je nou de hele tijd
Slaap zequote:
quote:
Voel me ineens wel een stoere bink ook nog eens..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw sorry ff opnieuw danstoere geile bink van me
zo beter
veul plezier in dromenlandquote:
Slaap lekkerquote:
Ah ok, ligt aan mij dat ik het niet doorhad.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
schoonbroertje, schoon broertje, niet vies...
hoi hoiquote:
ben je toch ook gewoonquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[..]
Voel me ineens wel een stoere bink ook nog eens..Moet ik vaker uitlokken...
![]()
![]()
Mogguhquote:
awquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah ok, ligt aan mij dat ik het niet doorhad.
Beetje in een kut stemming. Iets met bijna moederdag en missen van mijn moeder![]()
Viroooo hele dikke kusssss en knuf voor jouquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Beetje in een kut stemming. Iets met bijna moederdag en missen van mijn moeder![]()
Ja nachtploeg is vrolijk door de muziekjens van vanavondquote:
Lag K.O. in mijn bed. Iets met vrienden, nacht doorhalen en riskenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Broeer, waar was je nou de hele tijd
Ik maak van jouw ster een zwart gatquote:
Niet leukquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:52 schreef Viro het volgende:
[..]
doot henig anquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Lag K.O. in mijn bed. Iets met vrienden, nacht doorhalen en risken
quote:
je bent toch niet weer met zn allen in 1 bed gaan liggen hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Lag K.O. in mijn bed. Iets met vrienden, nacht doorhalen en risken
[..]
Ik maak van jouw ster een zwart gat
ben je al level 14?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:54 schreef Zokunen het volgende:
GvD, ik zoek een schelp, maar ik kan em niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |