Ik heb m nog nooit eerder gehoord op onz radio....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deze vraag ik vaak aan in draakje
vind hem zo
die combi van stemmen
Nachtdienst is kut als deze jongens draaien..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das kut ja...![]()
Ik mis t nu gelukkig niet meer. Toen jij dat zei was t hier nl ook stil
heb hem een poosje elke nacht aangevraagdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb m nog nooit eerder gehoord op onz radio....
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nachtdienst is kut als deze jongens draaien..
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
ik moet echt wat voorzichtiger doen, ik stoote net pot bier om en viel net niet op mn laptop,
Je dronk toch atlas? dat is blik mang!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
ik moet echt wat voorzichtiger doen, ik stoote net pot bier om en viel net niet op mn laptop,
Mja ik nachtbagger niet zo veel...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb hem een poosje elke nacht aangevraagd
toen maar een poosje niet....
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
quote:
jah ben nu atlas bier aan het drinken idd, gped biertje!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:15 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Je dronk toch atlas? dat is blik mang!
Slaap zequote:
Wat ik drink zit ook in blik. Schenk t all1 in een glas want bier uit blik drinken zuigt!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:15 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Je dronk toch atlas? dat is blik mang!
Ik vind het te wijnerig worden met zoveel alcohol.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah ben nu atlas bier aan het drinken idd, gped biertje!
gped?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah ben nu atlas bier aan het drinken idd, gped biertje!
doe mij maar een blikje cola ipv een fles cola.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat ik drink zit ook in blik. Schenk t all1 in een glas want bier uit blik drinken zuigt!
pcies! jij weet het het!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat ik drink zit ook in blik. Schenk t all1 in een glas want bier uit blik drinken zuigt!
Ik heb t toch niet over cola!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:18 schreef Redskillz het volgende:
[..]
doe mij maar een blikje cola ipv een fles cola.
jah is wel zwaar bier idd, maar moet je tegen kunnenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik vind het te wijnerig worden met zoveel alcohol.
Hej, dit is ONZ. Niet de AAquote:
amenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:21 schreef ValHallen het volgende:
Zo, weer even wat nummers bij elkaar gesprokkeld. Kut VDJ, was m'n playlist kwijt
Glas is wel het beste, voor cola dan he..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef _Fanta het volgende:
glas, blik of fles maakt mij nie uit. zolang ik maar te zuipen heb
Neuh, die is voor zondagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]. En je was er nog zo druk mee gister
Nee hoor ik ken er nog veel meer die dit vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
amenik dacht dat ik alleen was in mijn standpunt
uit dn tap is ook lekkerste in een glas!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Glas is wel het beste, voor cola dan he..
Trustenquote:
Slaap ze / Werk zequote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij is aan t werk en buschauffeur dus dat lijkt me niet best.
na mij, 2 uurquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoelaat moet draakje erin vannacht?
Das idd een flinke fail ja...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:30 schreef Zokunen het volgende:
Kutzooi, de accu van mn mobiel was leeg vanmiddag, dus lag ie aan de lader op mn slaapkamer, hebben ze blijkbaar van de week het rooster aangepast en het niet doorgegeven, krijg ik nu ik mn wekker in wil stellen een voicemail dat ik ingepland stond voor vanavond. En ik wil juist uren maken.
Bel dan even als je het rooster aanpast, domme faalhazen.
Morgen maar ff flink gematigd boos doen dus.
Domkoppen.
Ik kijk echt niet elke dag op het rooster.
jah is kut man, moest jij vanavond niet mat vero draaien?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:30 schreef Zokunen het volgende:
Kutzooi, de accu van mn mobiel was leeg vanmiddag, dus lag ie aan de lader op mn slaapkamer, hebben ze blijkbaar van de week het rooster aangepast en het niet doorgegeven, krijg ik nu ik mn wekker in wil stellen een voicemail dat ik ingepland stond voor vanavond. En ik wil juist uren maken.
Bel dan even als je het rooster aanpast, domme faalhazen.
Morgen maar ff flink gematigd boos doen dus.
Domkoppen.
Ik kijk echt niet elke dag op het rooster.
Nee dat was heloef, ik ben geen negerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah is kut man, moest jij vanavond niet mat vero draaien?
ahjah vero en heloef zouden draaien, maar waren er niet niet toen heeft heeft andere het overgenomen, ben ff de naam kwijt..quote:
ToTquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ahjah vero en heloef zouden draaien, maar waren er niet niet toen heeft heeft andere het overgenomen, ben ff de naam kwijt..
bazen tune man!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik nog steeds.Maar om dan de tune te gaan draaien.
Welkom op radio onzinquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik nog steeds.Maar om dan de tune te gaan draaien.
Je bent ook echt een zatte kut he dat je dat nu al weer kwijt bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ahjah vero en heloef zouden draaien, maar waren er niet niet toen heeft heeft andere het overgenomen, ben ff de naam kwijt..
heuj, lief doen tegen _Fantaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent ook echt een zatte kut he dat je dat nu al weer kwijt bent.
Ik ben niet zo van de tunes.quote:
is toch leuk, sentiment enzo.. keihard meebleren met de tunesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de tunes.Gasten waar ik mee om ging zetten gerust een dvd op vol met die zooi op een feestje. Ehm sorry.
![]()
Vorige week nog een hele show met film en serie muziek gedaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de tunes.Gasten waar ik mee om ging zetten gerust een dvd op vol met die zooi op een feestje. Ehm sorry.
![]()
whehehe.. ok.. maar je zin kwam nogal boos overquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij kwam vanavond zelf met "zatte kut"
Mja moeten ze wel tunes doen die leuk zijn enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is toch leuk, sentiment enzo.. keihard meebleren met de tunes
OMFG blij dat ik die gemist heb.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vorige week nog een hele show met film en serie muziek gedaan
waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja moeten ze wel tunes doen die leuk zijn enzo.Maar dat zal wel een generatie kloofje zijn.
Dat was niet zo bedoeld maar volgens mij snapt ie dat wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehehe.. ok.. maar je zin kwam nogal boos over
Ja wrijf t er nog maar even in...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja.. want jij bent al oud.. terwijl ik nog een jonge blom ben
oh sorry.. wist niet dat het een gevoelig onderwerp wasquote:
tuurlijk snap ik jou man, ik ben geen geen moeilijke gastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was niet zo bedoeld maar volgens mij snapt ie dat wel.
Jo biatch.. wazzzzuuuuuuuuuuupquote:
Wel als je er na komt met iets over een jonge blom enzo ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh sorry.. wist niet dat het een gevoelig onderwerp was
Tis me bitch knettter, we chillen em harrdddquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jo biatch.. wazzzzuuuuuuuuuuup
Altijd weer die vrouwen he die t lastig maken..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tuurlijk snap ik jou man, ik ben geen geen moeilijke gast
jo pimp waars my doekoe bitchquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tis me bitch knettter, we chillen em harrddd
Ja. VI is altijd een prioriteitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Is het slim dat ik om 00:00 VI nog aan wil zetten, terwijl ik morgen waarschijnlijk van 6:30-17:00 werk
Ja. Zij bellen jou ook niet als je moet werken dus kan jij je nog een keer omdraaien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Is het slim dat ik om 00:00 VI nog aan wil zetten, terwijl ik morgen waarschijnlijk van 6:30-17:00 werk
ligt eraan welke vrouwen.. knetter is liefquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Altijd weer die vrouwen he die t lastig maken..
.
Elke vrouw kan lastig zijn en moeilijk doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ligt eraan welke vrouwen.. knetter is lief
Niet spang mann, geen doekoe, me chiiboy doet mooooeilijk..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jo pimp waars my doekoe bitch
de doekoe van de merchandise, jwtz.. jezeizelluf..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet spang mann, geen doekoe, me chiiboy doet mooooeilijk..
Gewoon aan vast houden ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Heb al wel de collega die sms'te of ik morgen langer wou werken gesms't dat ik dat wel wil en dat die uren niet op het rooster stonden toen ik vorige week keek. In ieder geval een beetje ingedekt.
ieder mens is soms wel lastig, maar als mensen knetter de grond in willen stampen sta ik aan haar kantquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Elke vrouw kan lastig zijn en moeilijk doen.Zelfs Knetter. Al heb ik dat gelukkig nog niet mee gemaakt.
OMFGquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
JALALALALALALALALAAAAAAAAA LALLEILALALEILALA
Oh ik dacht dat ik weer met hand en spanwerk achter het station geld moest verdienen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de doekoe van de merchandise, jwtz.. jezeizelluf..
En hijsen met die biertjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met zijn allen :
armen door elkaar en van links naar rechts![]()
![]()
![]()
![]()
Ervaring zat, maar de volgende keer zijn ze van mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon aan vast houden ook.Werkgevers maken zo makkelijk misbruik van je dat wil je niet weten.
Goffer wat doe je serieus man.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ieders mens is soms wel lastig, maar als menen knetter de grond in willen stampen sta ik aan haar kant
wtf.. jij duruft wel mang.. en ik maar kreunen en werken mangquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik weer met hand en spanwerk achter het station geld moest verdienen...
Maar die merchandise, een tantoe biggie jonko van gehaald. spannnggg
VH draaitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef ToT het volgende:
Laat dit alsjeblieft een random nummer van Draakje zijn!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef ToT het volgende:
Waar de vliegende blauwe NEUK tune ik NU weer op in????
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met zijn allen :
armen door elkaar en van links naar rechts![]()
![]()
![]()
![]()
jah weet ik toch man!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer wat doe je serieus man.Ik zit wat te dollen hiero...
Draak komt pas om 02:00quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef ToT het volgende:
Laat dit alsjeblieft een random nummer van Draakje zijn!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf.. jij duruft wel mang.. en ik maar kreunen en werken mang
Juist ! Gewoon je baas over hem\haar bureau heen buigen en eens goed leren hoe t is om met jou te fucken!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ervaring zat, maar de volgende keer zijn ze van mij
goeien pimp jeweetzelluf.. maar die doekoe moet ik sien mang.. no free jobs jwtz.quote:
Of eronder kruipenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Juist ! Gewoon je baas over hem\haar bureau heen buigen en eens goed leren hoe t is om met jou te fucken!
bukken zul jequote:
mang, chillen weetje.. anders ga ik in die staking jeweettoggquote:
Ik ben je luuuffferboiii, chimeeid dat je bent zo sexiii oeh aahhquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goeien pimp jeweetzelluf.. maar die doekoe moet ik sien mang.. no free jobs jwtz.
pas op boy.. onschuldig en sweet my ass pas opquote:
mijn baas is homoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das in jou geval misschien wel makkelijker ja!
Come get somequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pas op boy.. onschuldig en sweet my ass pas op
waarsdie klaant dang mang?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben je luuuffferboiii, chimeeid dat je bent zo sexiii oeh aahh![]()
![]()
en nu werken
Owjah, die!quote:
Nice dealquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mn chick spanken met een zweep, dat is dan 450 euro
Held aap!quote:
quote:
Whaaaaaaaat zeggen jij daaar! waarom ik altijd maar 200 krijgen mangquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
zo puberaaaalquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
ik lig nog steeds in een lachstuip om dat filmpje
dat was zeker geweldigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe lang bleef jij ook al weer draaien?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Het volgende nummer is voor Faye en Knetter
Tot 1quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe lang bleef jij ook al weer draaien?
3fm?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben er op gekomen door volwassen radio heur
3fmquote:
heet eigenlijk ultimate sex track geloof ik, maar geen ideequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Joaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Staat die in draakje?
jij bent toch zo'n fan van ekdom ofniet?quote:
RATM it isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je afsluiten met RATM? of RATM in de Trentemoller remix?
Kut, heb ik niet...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
VH, zou draai je ook marillion met kayleigh?
of zou je dat willen draaien
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent toch zo'n fan van ekdom ofniet?
Jij hebt hem nog steeds niet gehoord hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
knetters gekreun, dat moet ik nog steeds horen.. Of UB40
Ik ga door vannachtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt hem nog steeds niet gehoord he![]()
en om 2 uur ga jij denk ik wel slapen
Metalica met Nothing else matters. Maar dan de jaren 90 versie. Die is beter dan de 2e keer dat ze m uitbrachten.quote:
zou zomaar kunnen. ik luister 't wel eens maar ik weet alleen dat vanaf 1600 uur de coen en sander show begint.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dit was Stenders die mij het filmpje wees
Komt eraan!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Metalica met Nothing else matters. Maar dan de jaren 90 versie. Die is beter dan de 2e keer dat ze m uitbrachten.![]()
ah, okquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen. ik luister 't wel eens maar ik weet alleen dat vanaf 1600 uur de coen en sander show begint.
quote:
harder, sneller, ja, ja, JAquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
crap dan wordt hij vannacht nog aangevraagd dus
jij was bij eggs toch ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst dat ik uitkijk naar naatjes show.
klinkt alsof je ervan baaltquote:
Bij t centraal station toch?quote:
Stadhuisplein.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij t centraal station toch?
Volgens mij wil ik dan niet weten wat er daar allemaal gebeurd is.
Niet! Gewoon maar wat er uit knallen. Doe je in t topic ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
hoe moet ik me nu voorbereiden op de showmet al deze kneiters...
Al mijn reacties zijn goed overdacht hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet! Gewoon maar wat er uit knallen. Doe je in t topic ook.
Nicequote:
Nu wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heuj mijn ui was nog heul niet verandert
Fijn deze weer te zien!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iets van UB40, die face down ass up, of hoe die ook mag heten... en heb je iets van QOTSA?quote:
JAJAJA, QOTSAquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets van UB40, die face down ass up, of hoe die ook mag heten... en heb je iets van QOTSA?
eindelijks weer een herkenbare UIquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eindelijks weer een herkenbare UI
QOTSA komt eraanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets van UB40, die face down ass up, of hoe die ook mag heten... en heb je iets van QOTSA?
Tsja. Wat wil je weten? Eggs is tof. Soms wat apart.quote:
Zeker wel een sterke zinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
Open mind for a differend view!
Beste zin.
Is Eggs nu zwanger?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja. Wat wil je weten? Eggs is tof. Soms wat apart.Maar wel tof. Ik ben stil, te stil volgens hem.
Maar het was wel gezellig.
Nou eh meer dan dit wil ik niet weten hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja. Wat wil je weten? Eggs is tof. Soms wat apart.Maar wel tof. Ik ben stil, te stil volgens hem.
Schaam je!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind dit echt een kutnummerEcht, hij zeikt zo. Lucie Silvas deed em leuker
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Dan heb jij geen verstand van muziek.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Hij is zeer zeker goed ja!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is één van de beste nummers ooit gemaakt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:13 schreef ValHallen het volgende:
Het volgende nummer is voor de nachtbrakers united
Namens Knetter, geniet ervan!
quote:
twisterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum twistwie twist mee?
zeg, ik moet constant aan american pie denken bij jouw gebruikersnaamquote:
Je valt op het goede moment binnenquote:
* Stiffler1988 twist meequote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Weet jij zeker dat je 17 bent?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! BEATLES!
* gewoonfaye twistquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel de naaktversiequote:
Ikke!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niet iedereen is zo'n ouwe bokquote:
Toppiequote:
no prob.. strippen mag altijdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Toppieik twist ff niet mee omdat ik net binnen ben, en m'n jas uit moest doen...
quote:
Myr is oke.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was het origineel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
THX ValHallen!![]()
Ik baal alleen wel dat ik niet meer kan horen welke versie t was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |