Kut, heb ik niet...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
VH, zou draai je ook marillion met kayleigh?
of zou je dat willen draaien
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent toch zo'n fan van ekdom ofniet?
Jij hebt hem nog steeds niet gehoord hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
knetters gekreun, dat moet ik nog steeds horen.. Of UB40
Ik ga door vannachtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt hem nog steeds niet gehoord he![]()
en om 2 uur ga jij denk ik wel slapen
Metalica met Nothing else matters. Maar dan de jaren 90 versie. Die is beter dan de 2e keer dat ze m uitbrachten.quote:
zou zomaar kunnen. ik luister 't wel eens maar ik weet alleen dat vanaf 1600 uur de coen en sander show begint.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dit was Stenders die mij het filmpje wees
Komt eraan!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Metalica met Nothing else matters. Maar dan de jaren 90 versie. Die is beter dan de 2e keer dat ze m uitbrachten.![]()
ah, okquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen. ik luister 't wel eens maar ik weet alleen dat vanaf 1600 uur de coen en sander show begint.
quote:
harder, sneller, ja, ja, JAquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
crap dan wordt hij vannacht nog aangevraagd dus
jij was bij eggs toch ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst dat ik uitkijk naar naatjes show.
klinkt alsof je ervan baaltquote:
Bij t centraal station toch?quote:
Stadhuisplein.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij t centraal station toch?
Volgens mij wil ik dan niet weten wat er daar allemaal gebeurd is.
Niet! Gewoon maar wat er uit knallen. Doe je in t topic ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
hoe moet ik me nu voorbereiden op de showmet al deze kneiters...
Al mijn reacties zijn goed overdacht hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet! Gewoon maar wat er uit knallen. Doe je in t topic ook.
Nicequote:
Nu wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heuj mijn ui was nog heul niet verandert
Fijn deze weer te zien!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heuj mijn ui was nog heul niet verandert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |