Ik heb m nog nooit eerder gehoord op onz radio....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deze vraag ik vaak aan in draakje
vind hem zo
die combi van stemmen
Nachtdienst is kut als deze jongens draaien..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das kut ja...![]()
Ik mis t nu gelukkig niet meer. Toen jij dat zei was t hier nl ook stil
heb hem een poosje elke nacht aangevraagdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb m nog nooit eerder gehoord op onz radio....
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nachtdienst is kut als deze jongens draaien..
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
ik moet echt wat voorzichtiger doen, ik stoote net pot bier om en viel net niet op mn laptop,
Je dronk toch atlas? dat is blik mang!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
ik moet echt wat voorzichtiger doen, ik stoote net pot bier om en viel net niet op mn laptop,
Mja ik nachtbagger niet zo veel...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb hem een poosje elke nacht aangevraagd
toen maar een poosje niet....
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
quote:
jah ben nu atlas bier aan het drinken idd, gped biertje!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:15 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Je dronk toch atlas? dat is blik mang!
Slaap zequote:
Wat ik drink zit ook in blik. Schenk t all1 in een glas want bier uit blik drinken zuigt!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:15 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Je dronk toch atlas? dat is blik mang!
Ik vind het te wijnerig worden met zoveel alcohol.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah ben nu atlas bier aan het drinken idd, gped biertje!
gped?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah ben nu atlas bier aan het drinken idd, gped biertje!
doe mij maar een blikje cola ipv een fles cola.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat ik drink zit ook in blik. Schenk t all1 in een glas want bier uit blik drinken zuigt!
pcies! jij weet het het!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat ik drink zit ook in blik. Schenk t all1 in een glas want bier uit blik drinken zuigt!
Ik heb t toch niet over cola!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:18 schreef Redskillz het volgende:
[..]
doe mij maar een blikje cola ipv een fles cola.
jah is wel zwaar bier idd, maar moet je tegen kunnenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik vind het te wijnerig worden met zoveel alcohol.
Hej, dit is ONZ. Niet de AAquote:
amenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:21 schreef ValHallen het volgende:
Zo, weer even wat nummers bij elkaar gesprokkeld. Kut VDJ, was m'n playlist kwijt
Glas is wel het beste, voor cola dan he..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef _Fanta het volgende:
glas, blik of fles maakt mij nie uit. zolang ik maar te zuipen heb
Neuh, die is voor zondagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]. En je was er nog zo druk mee gister
Nee hoor ik ken er nog veel meer die dit vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
amenik dacht dat ik alleen was in mijn standpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |