Niet spang mann, geen doekoe, me chiiboy doet mooooeilijk..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jo pimp waars my doekoe bitch
de doekoe van de merchandise, jwtz.. jezeizelluf..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet spang mann, geen doekoe, me chiiboy doet mooooeilijk..
Gewoon aan vast houden ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Heb al wel de collega die sms'te of ik morgen langer wou werken gesms't dat ik dat wel wil en dat die uren niet op het rooster stonden toen ik vorige week keek. In ieder geval een beetje ingedekt.
ieder mens is soms wel lastig, maar als mensen knetter de grond in willen stampen sta ik aan haar kantquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Elke vrouw kan lastig zijn en moeilijk doen.Zelfs Knetter. Al heb ik dat gelukkig nog niet mee gemaakt.
OMFGquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
JALALALALALALALALAAAAAAAAA LALLEILALALEILALA
Oh ik dacht dat ik weer met hand en spanwerk achter het station geld moest verdienen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de doekoe van de merchandise, jwtz.. jezeizelluf..
En hijsen met die biertjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met zijn allen :
armen door elkaar en van links naar rechts![]()
![]()
![]()
![]()
Ervaring zat, maar de volgende keer zijn ze van mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon aan vast houden ook.Werkgevers maken zo makkelijk misbruik van je dat wil je niet weten.
Goffer wat doe je serieus man.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ieders mens is soms wel lastig, maar als menen knetter de grond in willen stampen sta ik aan haar kant
wtf.. jij duruft wel mang.. en ik maar kreunen en werken mangquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik weer met hand en spanwerk achter het station geld moest verdienen...
Maar die merchandise, een tantoe biggie jonko van gehaald. spannnggg
VH draaitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef ToT het volgende:
Laat dit alsjeblieft een random nummer van Draakje zijn!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef ToT het volgende:
Waar de vliegende blauwe NEUK tune ik NU weer op in????
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met zijn allen :
armen door elkaar en van links naar rechts![]()
![]()
![]()
![]()
jah weet ik toch man!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer wat doe je serieus man.Ik zit wat te dollen hiero...
Draak komt pas om 02:00quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef ToT het volgende:
Laat dit alsjeblieft een random nummer van Draakje zijn!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef ToT het volgende:
Waar de vliegende blauwe NEUK tune ik NU weer op in????
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf.. jij duruft wel mang.. en ik maar kreunen en werken mang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |