whehehe.. ok.. maar je zin kwam nogal boos overquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij kwam vanavond zelf met "zatte kut"
Mja moeten ze wel tunes doen die leuk zijn enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is toch leuk, sentiment enzo.. keihard meebleren met de tunes
OMFG blij dat ik die gemist heb.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vorige week nog een hele show met film en serie muziek gedaan
waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja moeten ze wel tunes doen die leuk zijn enzo.Maar dat zal wel een generatie kloofje zijn.
Dat was niet zo bedoeld maar volgens mij snapt ie dat wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehehe.. ok.. maar je zin kwam nogal boos over
Ja wrijf t er nog maar even in...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja.. want jij bent al oud.. terwijl ik nog een jonge blom ben
oh sorry.. wist niet dat het een gevoelig onderwerp wasquote:
tuurlijk snap ik jou man, ik ben geen geen moeilijke gastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was niet zo bedoeld maar volgens mij snapt ie dat wel.
Jo biatch.. wazzzzuuuuuuuuuuupquote:
Wel als je er na komt met iets over een jonge blom enzo ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh sorry.. wist niet dat het een gevoelig onderwerp was
Tis me bitch knettter, we chillen em harrdddquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jo biatch.. wazzzzuuuuuuuuuuup
Altijd weer die vrouwen he die t lastig maken..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tuurlijk snap ik jou man, ik ben geen geen moeilijke gast
jo pimp waars my doekoe bitchquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tis me bitch knettter, we chillen em harrddd
Ja. VI is altijd een prioriteitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Is het slim dat ik om 00:00 VI nog aan wil zetten, terwijl ik morgen waarschijnlijk van 6:30-17:00 werk
Ja. Zij bellen jou ook niet als je moet werken dus kan jij je nog een keer omdraaien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Is het slim dat ik om 00:00 VI nog aan wil zetten, terwijl ik morgen waarschijnlijk van 6:30-17:00 werk
ligt eraan welke vrouwen.. knetter is liefquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Altijd weer die vrouwen he die t lastig maken..
.
Elke vrouw kan lastig zijn en moeilijk doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ligt eraan welke vrouwen.. knetter is lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |