whehehe.. ok.. maar je zin kwam nogal boos overquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij kwam vanavond zelf met "zatte kut"
Mja moeten ze wel tunes doen die leuk zijn enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is toch leuk, sentiment enzo.. keihard meebleren met de tunes
OMFG blij dat ik die gemist heb.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vorige week nog een hele show met film en serie muziek gedaan
waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja moeten ze wel tunes doen die leuk zijn enzo.Maar dat zal wel een generatie kloofje zijn.
Dat was niet zo bedoeld maar volgens mij snapt ie dat wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehehe.. ok.. maar je zin kwam nogal boos over
Ja wrijf t er nog maar even in...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja.. want jij bent al oud.. terwijl ik nog een jonge blom ben
oh sorry.. wist niet dat het een gevoelig onderwerp wasquote:
tuurlijk snap ik jou man, ik ben geen geen moeilijke gastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was niet zo bedoeld maar volgens mij snapt ie dat wel.
Jo biatch.. wazzzzuuuuuuuuuuupquote:
Wel als je er na komt met iets over een jonge blom enzo ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh sorry.. wist niet dat het een gevoelig onderwerp was
Tis me bitch knettter, we chillen em harrdddquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jo biatch.. wazzzzuuuuuuuuuuup
Altijd weer die vrouwen he die t lastig maken..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tuurlijk snap ik jou man, ik ben geen geen moeilijke gast
jo pimp waars my doekoe bitchquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tis me bitch knettter, we chillen em harrddd
Ja. VI is altijd een prioriteitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Is het slim dat ik om 00:00 VI nog aan wil zetten, terwijl ik morgen waarschijnlijk van 6:30-17:00 werk
Ja. Zij bellen jou ook niet als je moet werken dus kan jij je nog een keer omdraaien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Is het slim dat ik om 00:00 VI nog aan wil zetten, terwijl ik morgen waarschijnlijk van 6:30-17:00 werk
ligt eraan welke vrouwen.. knetter is liefquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Altijd weer die vrouwen he die t lastig maken..
.
Elke vrouw kan lastig zijn en moeilijk doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ligt eraan welke vrouwen.. knetter is lief
Niet spang mann, geen doekoe, me chiiboy doet mooooeilijk..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jo pimp waars my doekoe bitch
de doekoe van de merchandise, jwtz.. jezeizelluf..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet spang mann, geen doekoe, me chiiboy doet mooooeilijk..
Gewoon aan vast houden ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Heb al wel de collega die sms'te of ik morgen langer wou werken gesms't dat ik dat wel wil en dat die uren niet op het rooster stonden toen ik vorige week keek. In ieder geval een beetje ingedekt.
ieder mens is soms wel lastig, maar als mensen knetter de grond in willen stampen sta ik aan haar kantquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Elke vrouw kan lastig zijn en moeilijk doen.Zelfs Knetter. Al heb ik dat gelukkig nog niet mee gemaakt.
OMFGquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
JALALALALALALALALAAAAAAAAA LALLEILALALEILALA
Oh ik dacht dat ik weer met hand en spanwerk achter het station geld moest verdienen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de doekoe van de merchandise, jwtz.. jezeizelluf..
En hijsen met die biertjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met zijn allen :
armen door elkaar en van links naar rechts![]()
![]()
![]()
![]()
Ervaring zat, maar de volgende keer zijn ze van mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon aan vast houden ook.Werkgevers maken zo makkelijk misbruik van je dat wil je niet weten.
Goffer wat doe je serieus man.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ieders mens is soms wel lastig, maar als menen knetter de grond in willen stampen sta ik aan haar kant
wtf.. jij duruft wel mang.. en ik maar kreunen en werken mangquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik weer met hand en spanwerk achter het station geld moest verdienen...
Maar die merchandise, een tantoe biggie jonko van gehaald. spannnggg
VH draaitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef ToT het volgende:
Laat dit alsjeblieft een random nummer van Draakje zijn!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef ToT het volgende:
Waar de vliegende blauwe NEUK tune ik NU weer op in????
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met zijn allen :
armen door elkaar en van links naar rechts![]()
![]()
![]()
![]()
jah weet ik toch man!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer wat doe je serieus man.Ik zit wat te dollen hiero...
Draak komt pas om 02:00quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef ToT het volgende:
Laat dit alsjeblieft een random nummer van Draakje zijn!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef ToT het volgende:
Waar de vliegende blauwe NEUK tune ik NU weer op in????
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf.. jij duruft wel mang.. en ik maar kreunen en werken mang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |