Iets van UB40, die face down ass up, of hoe die ook mag heten... en heb je iets van QOTSA?quote:
JAJAJA, QOTSAquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets van UB40, die face down ass up, of hoe die ook mag heten... en heb je iets van QOTSA?
eindelijks weer een herkenbare UIquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heuj mijn ui was nog heul niet verandert
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eindelijks weer een herkenbare UI
QOTSA komt eraanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets van UB40, die face down ass up, of hoe die ook mag heten... en heb je iets van QOTSA?
Tsja. Wat wil je weten? Eggs is tof. Soms wat apart.quote:
Zeker wel een sterke zinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
Open mind for a differend view!
Beste zin.
Is Eggs nu zwanger?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja. Wat wil je weten? Eggs is tof. Soms wat apart.Maar wel tof. Ik ben stil, te stil volgens hem.
Maar het was wel gezellig.
Nou eh meer dan dit wil ik niet weten hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja. Wat wil je weten? Eggs is tof. Soms wat apart.Maar wel tof. Ik ben stil, te stil volgens hem.
Maar het was wel gezellig.
Schaam je!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind dit echt een kutnummerEcht, hij zeikt zo. Lucie Silvas deed em leuker
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Dan heb jij geen verstand van muziek.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Hij is zeer zeker goed ja!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is één van de beste nummers ooit gemaakt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:13 schreef ValHallen het volgende:
Het volgende nummer is voor de nachtbrakers united
Namens Knetter, geniet ervan!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |