Nee dat was heloef, ik ben geen negerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah is kut man, moest jij vanavond niet mat vero draaien?
ahjah vero en heloef zouden draaien, maar waren er niet niet toen heeft heeft andere het overgenomen, ben ff de naam kwijt..quote:
ToTquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ahjah vero en heloef zouden draaien, maar waren er niet niet toen heeft heeft andere het overgenomen, ben ff de naam kwijt..
bazen tune man!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik nog steeds.Maar om dan de tune te gaan draaien.
Welkom op radio onzinquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik nog steeds.Maar om dan de tune te gaan draaien.
Je bent ook echt een zatte kut he dat je dat nu al weer kwijt bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ahjah vero en heloef zouden draaien, maar waren er niet niet toen heeft heeft andere het overgenomen, ben ff de naam kwijt..
heuj, lief doen tegen _Fantaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent ook echt een zatte kut he dat je dat nu al weer kwijt bent.
Ik ben niet zo van de tunes.quote:
is toch leuk, sentiment enzo.. keihard meebleren met de tunesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de tunes.Gasten waar ik mee om ging zetten gerust een dvd op vol met die zooi op een feestje. Ehm sorry.
![]()
Vorige week nog een hele show met film en serie muziek gedaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de tunes.Gasten waar ik mee om ging zetten gerust een dvd op vol met die zooi op een feestje. Ehm sorry.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |