ik heb jou altijd een toffe mod gevonden, en ik heb jou nooit wat aangedaan. dus ik verwacht wel een excuses van jou kantquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik ben 34 dus dat scheelt maar 11 jaar
Blijkbaar ja!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ook al zo'n god als het om muziek gaat heh
Wat jij kan, kan ik ook hehquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Begin vooral met dat schuldgevoel, ik heb een wijntje op en voel me superlekker door mijn tent enzo. En anders post ik hier uitgebreid verhalen over jou
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
*Kucht zijn net geinhaleerde rook uit met een rood hoofd
Dat zeg ik. Ik heb veel goede muziek met terugwerkende kracht leren kennenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik ben 34 dus dat scheelt maar 11 jaar
Want?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb jou altijd een toffe mod gevonden, en ik heb jou nooit wat aangedaan. dus ik verwacht wel een excuses van jou kant
Ik werd hier al opa genoemd dus dan zal jij wel mee vallen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]SRSLY? Ik dacht dat ik hier de enige ouwe zak was!
dan heeft ze een computer, dan zie je haar nooit meer terugquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:33 schreef EggsTC het volgende:
Moeten we nog ns doen myr, en dan bij jou thuis.
Ik ben 2 jaar ouder dan jij!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik werd hier al opa genoemd dus dan zal jij wel mee vallen.
True, ik hou ook van muziek van voor mn tijdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef mr-green het volgende:
ach leeftijd is vaak irrelevant bij muziek
zat al te kijken of mijn internet er weer uitgevlogen wasquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En toch zou ik je doen als ik de kans had.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
jij werkt ook bij het hofnarretje?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ik heb veel goede muziek met terugwerkende kracht leren kennen
je hebt dingen over mij in het topic gezegt die nergens op sloegen, bied je excuses aan!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want?
Ik vind jouw gedrag vaak genoeg bagger om zo te kunnen reageren.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik haat die "anonieme fokker" in fobo. Anonimiteit is een bitch! Ik wil zien wie er lurkt en dus niet lief is
Waar is mijn muziek heen?
quote:
LOLquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
hihiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik haat die "anonieme fokker" in fobo. Anonimiteit is een bitch! Ik wil zien wie er lurkt en dus niet lief is
Waar is mijn muziek heen?
Jouw schuld dus!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef humorduck28 het volgende:
Dit is de derde keer dat ik inlog, dat er buffers zijn...![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
nee, de vlinderhofquote:
Het is echt irritant jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef humorduck28 het volgende:
Dit is de derde keer dat ik inlog, dat er buffers zijn...![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:33 schreef EggsTC het volgende:
Moeten we nog ns doen myr, en dan bij jou thuis.
Dit is wel een risico. Durf je het aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan heeft ze een computer, dan zie je haar nooit meer terug
Nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je hebt dingen over mij in het topic gezegt die nergens op sloegen, bied je excuses aan!
computer saboteren is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel een risico. Durf je het aan.
Met je cheeseburger.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel een risico. Durf je het aan.
Luie flikker!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doe anoniem foboën ja, omdat ik geen zin heb om overal een lurkpost achter te laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |