oh, dus je pakt überhaupt gewoon liever fanta dan myraquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat dat mijn intentie was?
Dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, dus je pakt überhaupt gewoon liever fanta dan myra
Terwijl je emesent?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga je poken, zo hard poken dat je de hik krijgt
ik kan je ook een schuldgevoel aanpraten, of zeggen dat je iets moetquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan trouwens ook die foto in mijn fobo iets aanpassen: iets groter en iets minder wazig
Gast.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef EggsTC het volgende:
En hoezo ben ik apart myraela, jij zit gvd de hele tijd te msnen op je mobiel als ik een verhaal tegen je ophang.
Begin vooral met dat schuldgevoel, ik heb een wijntje op en voel me superlekker door mijn tent enzo. En anders post ik hier uitgebreid verhalen over jouquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan je ook een schuldgevoel aanpraten, of zeggen dat je iets moet
Ik haat je ook niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gast.Ik liet je lezen dat dat een vriendin was die bang was dat ze uit huis werd gezet, dat negeer ik niet.
Niet haten, jewaits.
je bent toch alweer terugquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer ga ik ff pissen zet ie snel The Offspring aan!
Ik had je wel ongeveer zo verwacht. Je was alleen wat minder verlegen dan ik dacht.quote:
niet haten op de jeugdheid ..ooit worden zelfs wij oudquote:
*Kucht zijn net geinhaleerde rook uit met een rood hoofdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik heel de woonkamer onder gepist...
Waarom is dat haten?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet haten op de jeugdheid ..ooit worden zelfs wij oud
Ik ben 16quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik ben 34 dus dat scheelt maar 11 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |