quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Maar vroegâh kon ik meteen horen of t t orgineel was of niet. Nu dus niet meer...![]()
Mijne was tien jaar geleden.. bij de belastingdienst...quote:
Dus? Dat zegt niet dat je 16 bent.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De fuk? Gister was er beatles revival in mijn dorp, je had me moeten zien gaan
ik denk dat de baby Myreie gaat hetenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:20 schreef Zokunen het volgende:
Maar even fok technisch denken.
Myr en Eggs beginnen weer redelijk gelijk te posten.
Ze doen alsof beiden so so waren.
Dat is dus woeste sex geweest, morgen wonen ze samen en de baby naam houden ze geheim
En als het een jongetje is?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat de baby Myreie gaat heten
joah, als zijnde op 't forum. alleen dat van 12 jaar, zware shag roken en negert ontkent hijquote:
gaan we lastige vragen stellen?quote:
Ouch!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef EggsTC het volgende:
En hoezo ben ik apart myraela, jij zit gvd de hele tijd te msnen op je mobiel als ik een verhaal tegen je ophang.
He, dat doe ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef EggsTC het volgende:
En hoezo ben ik apart myraela, jij zit gvd de hele tijd te msnen op je mobiel als ik een verhaal tegen je ophang.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef EggsTC het volgende:
No she didn'tquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef EggsTC het volgende:
dat is toch heul onfatsoenlijkquote:
Hoe dan ook: gewoon lomp!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMG!
Dat heet een indirecte afwijzing of gewoon überverslaafdheid
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMG!
ehm lieverd..quote:
Dat moet je aan haar vragen... besides, i dont carequote:
Afwijzing van wat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |