ONZ Radio meeting in Rotterdamquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wat gaan we doen dan?? ik wil ook blijven slapen hoor (denk ik)
Jaaa goed ga morgen over.. dus morgen flink slepen en sjouwenquote:
heb je zo'n groot huis?quote:
heb jij geile pics in je fobo dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je zoektocht eindigt hier: Fotoboek van gewoonfaye
nouja, voor jou dan
oeh ik komquote:
Mja ik post nou in onz dus ik weet niet of ik nu nog wel zo netjes kan blijven als ik in 1e instantie was tegen haar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
post maar bij mij, ik zal lief zijn en je van je trauma afhelpen
hihi, je zei komenquote:
de nachten worden hier steeds beterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja t gaat mij op t moment een beetje te snel hiero. Oud en zo.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa goed ga morgen over.. dus morgen flink slepen en sjouwenhaha dus vannacht laatste nachtje hier
Kijk dat klinkt goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
ach stapelen(en voor de vrouwen heb ik een groot bed
)
die ga je in je bed stapelen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
ach stapelen(en voor de vrouwen heb ik een groot bed
)
NEGER!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:46 schreef Viro het volgende:
![]()
Schijnt dus iets verkeerd te zijn gegaan vorige week. Had vorige week aangegeven dat show van vandaag niet door zou gaan tenzij heloef en ik anders zouden aangeven.
whoopsquote:
quote:
Viroquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:46 schreef Viro het volgende:
![]()
Schijnt dus iets verkeerd te zijn gegaan vorige week. Had vorige week aangegeven dat show van vandaag niet door zou gaan tenzij heloef en ik anders zouden aangeven.
mijn muziek vond je niets aan, dus na 1 uur kan je platquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja toch blijf ik niet zo lang meer online... Morgen werken enzo....
jij hoeft niet in kutvocht te liggen?quote:
quote:
Brooooooerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:46 schreef Viro het volgende:
![]()
wie zegt dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij hoeft niet in kutvocht te liggen?
jij wou het schoon hebbenquote:
ben je een mevrouwtje dan? of ben je een heule grote meneer?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |