gast, neem nog een pilletjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:38 schreef _Fanta het volgende:
denk dat Myraela ook wel weet dat ze fout zat, ik vergeef het haar.lijkt me niet nodig om aanklacht bij de hogere heren in te dien toch?
Er klopt iets niet aan jou zin..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:38 schreef _Fanta het volgende:
denk dat Myraela ook wel weet dat ze fout zat, ik vergeef het haar.lijkt me niet nodig om aanklacht bij de hogere heren in te dien toch?
das mie 'n eind veur'nquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:39 schreef mr-green het volgende:
Oja als er een ONZ radio meeting komt natuurlijk in Rotterdam
heb je m'n brommer al gezien dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niets luiheid, niet iedereen hoeft te weten dat ik bij hun foboresearch doe
Maar ik ben wel een kleuter, van binnen danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
Maar je ziet er wel ouder uit![]()
Ik zou zeggen 18/19
Vraagje hem nou serieus of hij met jou wil gaan brommers kiek'n?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je m'n brommer al gezien dan?
dat is 2 en een half uur treinen voor mij.. als er niks tegen zitquote:
Ben je nog zo strak dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een kleuter, van binnen dan
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je m'n brommer al gezien dan?
Waarom moet je nu nog fobo's doorspittenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niets luiheid, niet iedereen hoeft te weten dat ik bij hun foboresearch doe
Iedereen kan blijven pitten bij mijquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is 2 en een half uur treinen voor mij.. als er niks tegen zit
Ik lurk en post gewoon niks meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doe anoniem foboėn ja, omdat ik geen zin heb om overal een lurkpost achter te laten
Caroolquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
I don't need nobody... your no good to me
Chickaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
I don't need nobody... your no good to me
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik lurk en post gewoon niks meer.
Tijdje terug 1x gedaan en dat wijf ging meteen posten wat voor sukkel en kneus ik wel niet was. Vervolgens een topic over mij openen met klacht dat ik in haar fobo zat te posten en allemaal gezeik. Sinds dien post ik niet meer in fobo's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |