quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:01 schreef texelonia het volgende:
De Boba is onderweg naar huuphuup! Iets later dan gepland, het postkantoor was steeds al zowat dicht als ik klaar was met werken. Maar M heeft het gisteren weg gebracht. Alleen vandaag wordt er natuurlijk niks bezorgd
Pvoesss, bedankt voor het lenen! Was de eerste SCC die ik probeerde en hij bevalt op zich prima. Soms wat irritatie in m'n oksels, maar kwam denk ik ook door warm weer en blote armen. De voetbeugeltjes vond Hannah helemaal niksNou ja prima. Vond alleen het lijfje al niet supergroot meer.
Nog paar fotootjes, winkelen vorig weekend. In de XenosHannah was in slaap gevallen en ze heeft wel meer dan een uur geslapen! Dat is echt uitzonderlijk lang voor haar doen.
Toen ze sliep heb ik stiekem toch d'r voeten in die beugeltjes gedaan, leek me fijner voor haar, maar zodra ze wakker was moesten ze er weer uit
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef huuphuup het volgende:
ooooh die laatste foto is mooi Texen wat wordt je meisje groot!
De Boba is hier aangekomen gister, we hebben hem gelijk eventjes geprobeerd, maar verder dan proberen zijn we nog niet gekomen wegens ziek kind en zieke mama
maar wat draagt dat fijn!
Ik moet wel nog een beetje wennen, ik merk dat ik een beetje naar voren ga hangen om het gewicht op mn rug te compenseren. En Amelie zit er nog niet zo netjes in als bijvoorbeeld Hannah hierboven. Misschien morgen nog een keertje oefenen
Elin aaien in de box
Ik moet trouwens wel nog een beetje wennen aan de tetpletterhet wordt er niet charmanter op
ja! Tuli!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef wickie het volgende:
Huup, bedoel je misschien die Tuli, ik bedoel die ene die Twinkly laatst had, die leek mij ook erg fijn en mooooi.
Ik denk voor Amelie te dragen dat je de Boba het fijnst zal vinden.
oh okay, nouja ik denk dat Elin er ook pas vanaf 1 jaar in zou gaan waarschijnlijk. Ach we zien welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef oeke het volgende:
Nadeel van de Boba is alleen dat ze er pas laat in kunnen. Bij 10 maanden/een jaar.
Maar verder is hij echt heel fijn!
Ik doe nog graag mee, ja! Boba is de eerste SSC die ik heb geprobeerd, en net als Huup wil ik er meerdere proberen voor ik een keuze maak. Binnenkort krijg ik via D&V een Manduca te logeren. Dan heb ik al een aardig idee denk ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:51 schreef wickie het volgende:
Even het oude lijstje opgeduikeld:
Huuphuup
WupWup
Kaatjejannie
Texelonia
Sugarsnap
McLaura
Wil iedereen nog? Volgorde ok? Joehoe Keshet!! ook meedoen? Een week of anderhalve week?
Ja, maar dat knopen hequote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
Ik wil ook wel meedoen met de Beco!
Huup, ik herken heel erg wat je zegt over naar voren hangen, ik doe dat ook behoorlijk. Ik heb Lente nu een paar keer in een mei tai op m'n rug gehad, maar vind dat stukken zwaarder dan d'r in een doek op m'n buik hebben.
Zal ook wel met gewenning en training van je spieren te maken hebben. En het gewicht is met een doek nog steeds veel makkelijker te verdelen.
Ik denk trouwens niet dat jij de baby-insert nodig zal hebben voor Elin, die kan er zo in hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wicks! Ik vind het goed, volgorde is prima, als je mij nou in een weekend laat beginnen dan kom ik hem wel ophalen bij je, even Mette's nieuwe kamertje bewonderen gelijk
hehe Elin kon ook zo in de Bobaquote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat jij de baby-insert nodig zal hebben voor Elin, die kan er zo in hoor.
Maar dan gaat ie op reis![]()
Kan je aankomend weekend?
Ssserpente ik zet je erbij op de lijst
Vanaf wanneer zou je dat wel doen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hehe Elin kon ook zo in de Boba![]()
![]()
(dit was wel een beetje onhandig voorop trouwens, ik wil haar [nog] niet op mn rug)
hmm lastig te zeggen. In die boba zou ik het zelf denk ik vanaf een maand of zes/zeven doen? Maar liever nog later, maar dat is persoonlijk hoor; eigenlijk vind ik voorop dragen gewoon veel gezelliger, vandaar. Ik heb Amelie ook tot haar eerste verjaardag ongeveer voorop gedragen (daarna ging niet meer ivm zwangerschap).quote:
ah op die manier. Ja nouja ik vind Amelie nu wat te groot voor voorop. Nog steeds wel gezellig maar dan moet ik de hele tijd om haar heen proberen te kijken enzoquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Vanyel het volgende:
Nou ikzelf sowieso niet, ik heb echt teveel last van dragen, maar vraag me überhaupt af wanneer een goed moment is voor de rug.
Owhh <3!! dat koppie!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hehe Elin kon ook zo in de Boba![]()
![]()
(dit was wel een beetje onhandig voorop trouwens, ik wil haar [nog] niet op mn rug)
[ afbeelding ]
Aankomend weekend ben ik erg druk, B. viert zijn verjaardag op zowel zaterdag als zondagmaar vrijdagavond kan ik wel, of zit je dan lastig met Mette's bedtijd? Nouja pm anders maar wat het handigst is.
Ik ben bij X begonnen met een jaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Vanyel het volgende:
Nou ikzelf sowieso niet, ik heb echt teveel last van dragen, maar vraag me überhaupt af wanneer een goed moment is voor de rug.
Ik pm jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:50 schreef huuphuup het volgende:
Pvoesss! Wanneer moet de boba terug? en wat is je adres? of moet ie nog naar iemand anders na mij?
Oja sorry, gatenkaas zeef die ik benquote:
Ik hoor wel eens dat de Beco vooral geschikt is voor smalle mama's (en papa's...) maar dat heb ik van horen zeggen, want ik heb geen Becoquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:07 schreef twentemeisje het volgende:
*Aanstaande draagmama meldt zich!*
Meiden, na Saar gisteren weer even lekker in een tricot-doek te hebben gedragen (ze raakte er zowat van in een coma, zo lekker vond ze het) wil ik toch wat meer gaan dragen. Kunnen jullie mij een advies geven?
Specs:
- Saar is nu 10,5 week en weegt 5,4 kilo
- We wandelen graag en het lijkt me leuk om haar dan te dragen
- Ik ben geen slanke den, moet ik dan nog rekening houden met bepaalde punten?
Mrien raadde me al eens een Bondolino aan of een lange doek. Een 'kant-en-klaar' exemplaar lijkt mij makkelijker dan een doek knopen.
Is de Beco Butterfly misschien ook iets voor mij? Die extra baby-inzet vind ik wel een fijn idee.
Thanks alvast!
Ik gebruik de Manduca voor Jelle en voor Lotte. Al heeft die wel als nadeel dat je hem af moet stellen, dus bij Lotte zit hij nu gewoon een stuk strakkerquote:Op maandag 30 mei 2011 08:08 schreef Jeetjejom het volgende:
Dames, ik zou ook wel eens een ssc willen proberen. Het liefst een die ik voor zowel espen als jorja zou kunnen gebruiken. Bestaan die? Jorja is 83 cm en 10,5 kg.
Ben benieuwd naar de fotoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef huuphuup het volgende:
oh ja das waar ook, hij moet ook weer verder op reis![]()
![]()
ja s goed, mag ik het adres van KJ dan?
en zal ik een schriftje kopen en erbij doen?![]()
Ik ga Amélie niet proberen in de beco, hij ziet er niet zo Amélie-proof uit![]()
zo heel dik/zwaar is ze ook weer niet maar gewoon kweetnie. Elin hangt er momenteel lekker in bij B., zal zo ff foto maken
![]()
Nadeeltje van de beco vind ik dat het lijf geval om je bovenlichaam gaat en daarna kind en daarna het lijfje deel2. Dat is met voeden even tussendoor niet zo handig voor mij want dan moet dat hele ding los en af.
Maar ik had begrepen dat de nieuwere generatie beco's niet zo'n binnen-lijfje hebben?
Die heb ik nu in huis, ik vond hem in het echt wat tegenvallen, op het plaatje vond ik het mooier... En daarbij wil mijn mannetje er niet mee lopen.. Qua dragen vind ik hem trouwens superrr!!! Echt heerlijk en ik ben ook niet slank TMquote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben niet echt smal te noemen dus de Beco is geleuf ik niet wat voor mij. Ik neig nu naar een Hop-Tye Kapstaad, volgens mij geschikt voor mijn lijf en een lekker neutraal kleurtje, als ik een echte draagfan word dan komen er vast nog wel gekleurde doekkies (ik vind de Miami zo mooi!).
Ik vind de Bondolino Goa ook <3 .
Is er toevallig een Hop-Tye in omloop in het reiscircuit?
Dat zijn de bestequote:
Ik dacht zoiets als anderhalve week per persoon. Dus zou jij hem dan tussen woensdag en vrijdag weer door kunnen sturen naar Texelonia (zou jij je adres aan Kaatjejannie willen pmen?)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb de beco net opgehaald bij het postkantoor. Ik ben nu even bij mijn schoonouders. Ik heb het net even geprobeerd, en ik pas hem. Dat is al fijn. Ik ga hem later vandaag of morgen eens goed afstellen.
Wanneer moet hij weer verder?
niet in deze kleur!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Vanyel het volgende:
Huup, jij hebt al!
Wickie, beetje uitstellen, veel mensen ronselen en je kunt achter aansluiten
Nee je moet. Ik moet er alleen om grinniken.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oi dan niet hoor! dan la je em lekker stug
je lacht me uitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 06:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee je moet. Ik moet er alleen om grinniken.
quote:
Jij bedoelt de Beco toch?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:42 schreef WupWup het volgende:
Hebben er ook mensen interesse in een Indio natur met 40% linnen maat 6? Ik kom er maar niet aan toe om 'm in te dragen, dus als jullie dat voor ons willen doen...![]()
Swatch: http://www.didymos.de/bilder/muster-gr/205.jpg
Voor de statistieken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:04 schreef As1981 het volgende:
Vanyel is die makkelijk te knopen en werkt dat knopen op dezelfde manier als een rekbare doek? En hiermee zou ik dus wel kunnen rug dragen? Ach wat, ik wil het wel proberen als het mag.
Zo snel ben ik niet hoor!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:05 schreef Twinkly het volgende:
Wup en Vanyel, ik wil ook wel meedoen
En komende 1,5 week kan ik heel veel dragen!
mag ik dan na jou, ook ivm kattenallergie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef Asyniur het volgende:
Wup, ik wil wel meedoen!
mag ik hem wel wassen ivm kattenallergie?
Vanyel, fijn dat je het erbij zet. Dan moet hij bij mij eerst door de wasmachine. Anders red ik het nog niet tothet einde van de knoop
Iemand?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:00 schreef Vanyel het volgende:
Verder voorkeuren qua plaatsing?
Wie doet mij ff een stoomcursusje reisdoeketiquette (wassen? waar past ie in qua verzenden? hoe lang duurt een logeerpartij)?
Volgens mij mag dat niet volgens Ellevill, dus liever niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:53 schreef Asyniur het volgende:
Mag jouw doek in de droger of liever niet?
Mijn doek kwam in een eeeenig stoffen envelopjequote:Qua verzenden: heb je de originele doos nog? Dan kan ie daarin. Anders even een passende doos bij de supermarkt (ofzo) scoren.
Twee weken is prima hoor. Als iemand graag langer of anders wil moet ie maar ff roepen. En als huup hondallergisch is krijgt zij hem gewoon als eerste en mag ze voor jou wassenquote:Logeerpartij duurt meestal een week of 2 (toch dames?), maar goed jij wil hem graag zacht hebben dus misschien wil je hem langer onderweg hebben
Huup, ben jij ook allergisch voor honden? Want die heb ik wel eentje. Dan weet je dat alvast
Heel verschil wel denk ik met een 6. Ik vind de lange lijst geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:24 schreef Jeetjejom het volgende:
Jezus wat een interesse in de zara hier!
Maar aangezien de lijst van vanyel ondertussen behoorlijk lang is geworden, ik heb hier ook een zara liggen die ik van orea heb overgenomen en die ik amper gebruik omdat ik nog niet helemaal wegkom met korte doeken. Het is een maat 4 (toch orea?) en als mensen er interesse in hebben laat het maar weten!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:42 schreef huuphuup het volgende:
yo!
ik ben agrarisch voor dingen met vacht![]()
mag ik eerst? *insert puppy-eyes*
de ruck volgens onze consulentequote:maat 4, wat kun je daarmee?
zegt mn moesje altijdquote:
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef huuphuup het volgende:
ruck okay. Alleen dat? cross-carry met een schuifknoop kan dat ook met een 4?
Ik heb een caffequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanyel, ik dacht dat jij dezelfde had als ik maar jij hebt een caffe? Ik heb een choco. Ik ga het eens opzoeken wat het verschil is![]()
Anders wil ik wel helemaal achteraan als hij al zacht isIk heb ook katten btw
Ja ik wil best vergelijken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe het zit met de kwaliteit van mijn Zara. Pvoesss lees je mee? hoe zit het daarmee? weet je dat nog?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb een caffeAnder kleurtje dacht ik, maar blijkbaar nu ook iets met kwaliteit. Gemenerds!
Wil je ook als er geen verschil is? Huup gaat vergelijken.
Is dit cryptisch voor mag ik vooraan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanyel, ik wil Huup graag helpen met het indragen, hier wordt minimaal 1x per dag geddragen, maar meestal vaker.
Ik ben voor! Dan kan ik Huup & de muppets meeten!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef Vanyel het volgende:
Als ik m nu naar Keshet doe, zij m wast, dan naar huup, dan sugarsnap en asy en dan iemand die de hond er weer uit wast?
pompompom... zal ik maar weer de sloerie uithangen dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef Keshet het volgende:
Ik heb nog een Didymos Indio Flieder Natur liggen van 4,70 meter lang die op zoek is naar kindjes en mama's die 'm graag eens willen proberen.
Hele mooie doek maar nog wel vrij stug!
[ afbeelding ]
Disclaimer: Dit ben ik niet! Foto van ze interwebs geplukt!
jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik ben voor! Dan kan ik Huup & de muppets meeten!
Ja, toen ik 'm net op die foto zag snapte ik ook niet helemaal waarom die al een jaar in de kast ligt! Ik denk omdat ik 'm gekocht heb tijdens een hittegolf gekocht en geprobeerd heb. Ik dacht dat ik doodging.quote:
Dan doe ik het wel Huup.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
pompompom... zal ik maar weer de sloerie uithangen dan?
hij s moooooi
Wil huup hem dan ook? Die twijfelde nog toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:57 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik red een fwcc net aan met de 4, maar moet eerlijk bekennen dat ik ook nog in maatje 34 pas. Het probleem zit hier voornamelijk in de zeer 'spitse' punten zeg maar....
Asy, meet is prima, neem je hem mee en was je hem meteen want ik heb ook katten en stuur je hem daarna door naar huup, hoeft zij alleen maar de hondenharen eruit te wassen
Zie PM.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef Vanyel het volgende:
As wil graag een bepaalde periode, weet niet of zij ook huisdierig is maar zo ja, moet Asy weer wassen.
Ik probeer hem vrijdag op de post te doen. Is dit wat?
Vanyel 24-jun
Keshet 8-jul => wassen
huuphuup 22-jul
Sugarsnap 5-aug
As1981 19-aug => wassen
Asyniur 2-sep
mrien 16-sep
Twinkly 30-sep
Wickie 14-okt
Blond dus hier, maar het is prima hoorquote:Datum is doorstuurdatum maar dat spreekt vast voor zich.
Prima wat mij betreft!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik probeer hem vrijdag op de post te doen.
Vanyel 24-jun
Keshet 8-jul
huuphuup 22-jul
Sugarsnap 5-aug
As1981 19-aug
mrien 2-sep
Twinkly 16-sep
Asyniur 30-sep
Wickie 14-okt
Datum is doorstuurdatum maar dat spreekt vast voor zich.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef WupWup het volgende:
Ik had bedacht dat huup 'm dan kan wassen en strijken, dan heeft zij geen last van asy's hond.
je zet me aan t werkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef WupWup het volgende:
Ik ga een indio natur met 40% linnen op reis sturen. Het is een maat 6. Wie wil aansluiten? Er zijn nog geen data bekend en er kan vooralsnog in de volgorde geruild worden.
Het rijtje tot nu toe:
huup
asyniur
twinkly
jore
sugarsnap
Ik had bedacht dat huup 'm dan kan wassen en strijken, dan heeft zij geen last van asy's hond.
Voorwaarden:
- Verzenden met TNT of DHL pakketpost. De trace code per pm naar mij en degene naar wie je verstuurt.
- Doek bij ontvangst nakijken op vlekken, losse draden, scheuren of andere bijzondere dingen. Als ik binnen 24 uur na ontvangst niks heb gehoord, ga ik ervan uit dat je niks van dat al hebt gezien.
- Wassen alleen na overleg (muv huup dus, zie boven)
- Mocht er iets gebeuren met de doek terwijl jij hem in bezit hebt, waardoor hij werkelijk onbruikbaar raakt, dan vraag ik een vergoeding.
Vergeet ik iets?
Oh wil je dat met mij ook proberen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja, stuur je t mee?
zo niet kun je mn rug op. In een dubbele hammock, dat dan weer wel.
Op de rug van Huup? Of kan dit dan weer niet met een Hopp en zeg ik nu weer iets heel erg fout als leek zijnde? Zo ja, excuus.quote:Hoewel mijn nieuwe hopp rechtstreeks uit de droger (die mag dat) onder mijn kont is beland
Ja he, helemaal geen eigen belangquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:26 schreef Vanyel het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal altruïstisch!
ik wil ook wel s een 4 proberen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef Jeetjejom het volgende:
Voor de 4 dus iig:
Asy
Sugarsnap
En wie nog wil, laat het maar weten, het heeft geen haast iig, want ik kan de komende 2 weken niet meeten met Asy. (daar trouwens dan wel een datum voor prikken binnenkort)
Er is een lijst, staat ergens... Hij is nu bij Texelonia, jij bent ernaquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:16 schreef McLaura het volgende:
Hoe zit het met de Beco van Wickie?
Ik bedoel, als er nog geen reislijst is, mag die er dan komen? Ik heb er zin in!
Doe ik! En wie komt er na mij?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:12 schreef wickie het volgende:
[..]
Er is een lijst, staat ergens... Hij is nu bij Texelonia, jij bent erna
We hadden anderhalve week per persoon bedacht.
quote:
lijkt me enig!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:47 schreef WupWup het volgende:
Weljaaaa geef mij de schuld Twinkly
*, pas op wat je zegt want ik hou je er nog eens aan!
quote:
Liefheidswaan...quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:07 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
niet eens! zou overigens ook heel knap zijn en een groot mysterie opleveren
en ook geen plannen in die richting.
nee joh, dan had ik het wel eerder gezegd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat was iets met allerlei wensen van allerlei mensen.. Vind je t heel erg?
Hij komt zo wel lekker een stuk zachter aan!
Ja maar jamaar, ik moet al wachten tot sept en dadelijk is ie dan nog niet zacht!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef Keshet het volgende:
Update: Doek ligt nog mooi te zijn in zijn doos. Veeeeel te warm voor stof om een mensch heen!
mishandel em tot hangmat anders!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef Keshet het volgende:
Update: Doek ligt nog mooi te zijn in zijn doos. Veeeeel te warm voor stof om een mensch heen!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef Vanyel het volgende:
Inmiddels is het afgekoeld. Aan het werk!
Fijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef McLaura het volgende:
Beco is hier gearriveerd vandaag, bedankt Texelonia!
Losmaken gaat prima, maar weer kleiner maken gaat voor geen meter. Oftewel passend maken lukt me niet. Ik gooi dan ook gelijk de draagdoek in de ring en hoor graag van Ssserpente of het goed is dat hij eerder naar haar komt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:45 schreef mignonne het volgende:
Dat aantrekken van die banden ging hier primaniet heel soepeltjes maar wel prima verder
Ik heb de Beco, Manduca en Boba geprobeerd en vond de Boba juist het allermakkelijkst met verstellenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:43 schreef oeke het volgende:
Ik weet niet hoe dat bij de Beco zit, maar bij de Boba gaat dat ook zwaar.
Moet zeggen dat ik hem niet heel veel gebruikt hebquote:
Nu ik weet hoe het moet is het ook geen probleem meer. Maar ik trok altijd aan dat bandje van me af, terwijl het beter is naar beneden langs je zij te trekken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:50 schreef texelonia het volgende:
Ik heb de Beco, Manduca en Boba geprobeerd en vond de Boba juist het allermakkelijkst met verstellen
Ik krijg het niet voorelkaar met Thijs op mijn rug, en ook niet als ik Thijs eerst probeer 'in te pakken' en hem dan omdoe. Ik ben gewoon niet zo van dat geklooi (en dat ligt ongetwijfeld aan mij en niet aan Beco <3)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:42 schreef wickie het volgende:
McLaura, wat Oeke zegt over aanspannen, maar als het niet lukt dan is het jammer maar zo zei het(ik vind fijn, dat ik mensen een kans kan geven het te proberen). Je kan anders nog even kijken naar filmpjes op de Beco site zelf, daar hebben ze ook instructiefilmpjes staan volgens mij.
En het is inderdaad een gefriemel, zeker met een ouder kindje is de harnas niet echt prettig, vind ik persoonlijk (dat is ook waarom ik een Gemini heb gekocht, die heeft geen harnas).
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef wickie het volgende:
Ik zou graag op 14okt. blijven, mooie draagperiode met mn minimuppie
Je hebt een flinke lijst, ik denk wel dat jij een zachte, ingedragen doek terug gaat krijgen![]()
Zijn er nog mensen die willen aansluiten? Hij gaat pas vanaf 2e helft van juli op reis, voorkeuren voor data kunnen nog aangegeven worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef WupWup het volgende:
Ik ga een indio natur met 40% linnen op reis sturen. Het is een maat 6. Wie wil aansluiten? Er zijn nog geen data bekend en er kan vooralsnog in de volgorde geruild worden.
Het rijtje tot nu toe:
huup
asyniur
twinkly
jore
sugarsnap
Voorwaarden:
- Verzenden met TNT of DHL pakketpost. De trace code per pm naar mij en degene naar wie je verstuurt.
- Doek bij ontvangst nakijken op vlekken, losse draden, scheuren of andere bijzondere dingen. Als ik binnen 24 uur na ontvangst niks heb gehoord, ga ik ervan uit dat je niks van dat al hebt gezien.
- Wassen alleen na overleg (muv huup dus, zie boven)
- Mocht er iets gebeuren met de doek terwijl jij hem in bezit hebt, waardoor hij werkelijk onbruikbaar raakt, dan vraag ik een vergoeding.
Vergeet ik iets?
Voor mij is dat perfect!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:52 schreef WupWup het volgende:
huup 20 juli - 2 aug (ivm allergie katten + honden als eerste)
asyniur 3 aug - 16 aug (ivm kattenallergie tweede)
jore 17 aug - 30 aug (zo vroeg mogelijk)
twinkly 31 aug - 13 sep
sugarsnap 14 sep - 27 sep
wickie 28 sep - 11 okt (na half september)
Als ik het goed heb gezien, is er nu geen overlap met Vanyels reisdoek, behalve bij wickie. Als er nog iemand wil meedoen, dan kan wickie weer doorschuiven.
wat een bevalling dat puzzelen met schema's zeg
Ik vind het goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:11 schreef wickie het volgende:
Vanyel, kan je mij en Laiverniertiekje (als je dat goed vindt) omdraaien? Dan overlappen de indio en jou zara elkaar niet en kan ik van beide doeken volledig genieten
Ja ik! Zie PMquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:59 schreef Orea het volgende:
Is er animo om Karmin Fische 6 met linnen te proberen?
Joehoe, ik ook! Doen we een meet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:59 schreef Orea het volgende:
Is er animo om Karmin Fische 6 met linnen te proberen?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:19 schreef Ssserpente het volgende:
Er is hier een beco gearriveerd!![]()
McLaura wees me erop dat ik me daarvoor had opgegeven. Ik kan het me werkelijk niet meer herinneren.Van wie is ie, hoe lang mag ik 'm houden en waar moet ie strakjes naartoe?
Als ik in sept opeens een doek heb, zal ik ook wel even zoiets hebben van:huh?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef Ssserpente het volgende:
Soms ben ik echt zo dement als een deur.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:19 schreef Ssserpente het volgende:
Er is hier een beco gearriveerd!![]()
McLaura wees me erop dat ik me daarvoor had opgegeven. Ik kan het me werkelijk niet meer herinneren.Van wie is ie, hoe lang mag ik 'm houden en waar moet ie strakjes naartoe?
Hmmm zouden roy en ik nog aan kunnen sluiten, liefste voor eind september. Als het niet kan volgende keer weer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:16 schreef wickie het volgende:
Vanyel, ik ben happy met mn laatste plaats![]()
Ik zou het Becolijstje nog even updaten:
Huuphuup - al geweest
Kaatjejannie - al geweest
Texelonia - momenteel doorsturen op 29 juni
McLaura - doorsturen op 9 juli
Ssserpente - doorsturen op 20 juli
Takkembah - doorsturen op 30 juli
Jeetjejom - terugsturen op 10 augustus
Jeetjejom, hoe oud is Espen tegen die tijd? En hoe zwaar is hij nu? Ik denk dat je Espen er al wel mee kan dragen dan hoor. Zeker als je een baby-insert erbij zou hebben (die zit er nu niet bij, maar Octo heeft aangeboden destijds die van haar wel te willen uitlenen).
Ik krijg als het goed is komende week vanyel's doek al dus misschien is het handiger om mij en Asy toch maar om te ruilen? Dan gooi ik hem hier thuis wel in de wasmachine na aankomstquote:Op maandag 11 juli 2011 11:59 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik 4 mensen had die de Zara maat 4 wilden proberen.....
Maar tot nu toe heb ik
Asyniur, Huup en Sugarsnap.
IVM de allergieën lijkt me de volgorde Huup, Asy en Sugar het handigste.
Ik wil hem proberen eind deze week op te sturen, of heeft Huup nu heel veel doeken thuis en komt het echt niet gelegen?
En dan 3 weken ieder houden en doorsturen naar de volgende?
Dus als nog iemand erbij wil komen, pm even (of via FB of Twitter, want daar ben ik meer te vinden dan hier)!
In principe zou de volgorde dan zijn:
Huup 16 juli - 5 augustus
Asy 6- 27 augustus
Sugar 30 augstus - 20 september
De voorwaarden zijn natuurlijk schaamteloos gejat;
Voorwaarden voor de Zara coffe
- Verzenden met TNT of DHL pakketpost. De trace code per pm naar mij en degene naar wie je verstuurt. Behalve als je m als excuus voor meets gebruikt
- Wassen niet te heet (30 zou genoeg moeten zijn), geen eng wasmiddel, geen wasverzachter (azijn!!)
Laten jullie even weten of het nog akkoord is allemaal.
En Huup, ik heb katten, dus je moet hem even wassen (mij maakt het eigenlijk niet uit met wat en hoe, zolang hij niet met bleek gewassen wordt ben ik al snel tevreden hoor)
op maandagen worden er geen tnt-pakketjes bezorgd dus ik ga uit van morgen jaquote:Op maandag 11 juli 2011 13:44 schreef Vanyel het volgende:
Vandaag of morgen als het goed is zelfs.
Toch?
Dan schuif ik alles een week op, want Asy komt toch volgende week bij mij langs, dus dat is dan budgettechnisch iets handigerquote:Op maandag 11 juli 2011 13:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik krijg als het goed is komende week vanyel's doek al dus misschien is het handiger om mij en Asy toch maar om te ruilen? Dan gooi ik hem hier thuis wel in de wasmachine na aankomstdat overleef ik wel hoor
Bar tuurlijk kan dat! Jeetjejom, kan jij hem dan doorsturen naar Bar?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Hmmm zouden roy en ik nog aan kunnen sluiten, liefste voor eind september. Als het niet kan volgende keer weer.
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:53 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Dan schuif ik alles een week op, want Asy komt toch volgende week bij mij langs, dus dat is dan budgettechnisch iets handiger
Houd die datum maar gewoon aan, dan heb je hem gewoon ietsjes langerquote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
Volgens het lijstje moet ik 'm de 20e doorsturen, maar ik heb geen idee hoeveel dagen ik 'm nu eerder van Laura heb gekregen.
ik ben dit topic helemaal vergeten.....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:49 schreef wickie het volgende:
Huuphuup
Kaatjejannie
Texelonia
McLaura
Ssserpente
(moet alleen nog even de data erbij zetten)
Draculettetje wil je graag meedoen met de Beco?
Je kan tzt je adres doorgeven aan Bar, je krijgt van mij weer mijn adres om hem terug te sturen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef draculettetje het volgende:
ow fijn! hoe gaat dat met adres enzo?
hoop dat ik het rugdragen door krijg, lukt me niet echt
DOH!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:52 schreef WupWup het volgende:
mignonne, niet om het één of ander, maar mijn reisdoek heb je vanaf de 20e
Ik was denk ik nummer 4quote:Op maandag 11 juli 2011 11:59 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik 4 mensen had die de Zara maat 4 wilden proberen.....
Maar tot nu toe heb ik
Asyniur, Huup en Sugarsnap.
IVM de allergieën lijkt me de volgorde Huup, Asy en Sugar het handigste.
Ik wil hem proberen eind deze week op te sturen, of heeft Huup nu heel veel doeken thuis en komt het echt niet gelegen?
En dan 3 weken ieder houden en doorsturen naar de volgende?
Dus als nog iemand erbij wil komen, pm even (of via FB of Twitter, want daar ben ik meer te vinden dan hier)!
In principe zou de volgorde dan zijn:
Huup 16 juli - 5 augustus
Asy 6- 27 augustus
Sugar 30 augstus - 20 september
De voorwaarden zijn natuurlijk schaamteloos gejat;
Voorwaarden voor de Zara coffe
- Verzenden met TNT of DHL pakketpost. De trace code per pm naar mij en degene naar wie je verstuurt. Behalve als je m als excuus voor meets gebruikt
- Wassen niet te heet (30 zou genoeg moeten zijn), geen eng wasmiddel, geen wasverzachter (azijn!!)
Laten jullie even weten of het nog akkoord is allemaal.
En Huup, ik heb katten, dus je moet hem even wassen (mij maakt het eigenlijk niet uit met wat en hoe, zolang hij niet met bleek gewassen wordt ben ik al snel tevreden hoor)
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef Vanyel het volgende:
Dat wetende stuur jij net je indio die kant op?
neequote:
z0mg! thee!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:49 schreef WupWup het volgende:
En ik heb ook lekkere koffie! En thee!
Je bent welkom hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |