abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96458728
Vervolg van
[OUD] Draagdoeken op reis!
[OUD] Draagdoeken op reis - deel 2
[OUD] Draagdoeken op reis - deel 3
Draagdoeken op reis - deel 4
Draagdoeken op reis - deel 5
Draagdoeken op reis - deel 6
Draagdoeken op reis - deel 7
Draagdoeken op reis - deel 8
Draagdoeken op reis - deel 9

De Boba van Pvoesss is op reis, op het moment laatste stop hier bij mij :s)

de laatste posts met foto's:

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 11:01 schreef texelonia het volgende:
De Boba is onderweg naar huuphuup! Iets later dan gepland, het postkantoor was steeds al zowat dicht als ik klaar was met werken. Maar M heeft het gisteren weg gebracht. Alleen vandaag wordt er natuurlijk niks bezorgd |:(

Pvoesss, bedankt voor het lenen! Was de eerste SCC die ik probeerde en hij bevalt op zich prima. Soms wat irritatie in m'n oksels, maar kwam denk ik ook door warm weer en blote armen. De voetbeugeltjes vond Hannah helemaal niks :D Nou ja prima. Vond alleen het lijfje al niet supergroot meer.

Nog paar fotootjes, winkelen vorig weekend. In de Xenos :D Hannah was in slaap gevallen en ze heeft wel meer dan een uur geslapen! Dat is echt uitzonderlijk lang voor haar doen.

Toen ze sliep heb ik stiekem toch d'r voeten in die beugeltjes gedaan, leek me fijner voor haar, maar zodra ze wakker was moesten ze er weer uit :D
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef huuphuup het volgende:
ooooh die laatste foto is mooi Tex O+ en wat wordt je meisje groot! :o

De Boba is hier aangekomen gister, we hebben hem gelijk eventjes geprobeerd, maar verder dan proberen zijn we nog niet gekomen wegens ziek kind en zieke mama :')

maar wat draagt dat fijn!
Ik moet wel nog een beetje wennen, ik merk dat ik een beetje naar voren ga hangen om het gewicht op mn rug te compenseren. En Amelie zit er nog niet zo netjes in als bijvoorbeeld Hannah hierboven. Misschien morgen nog een keertje oefenen :)

Elin aaien in de box :D

Ik moet trouwens wel nog een beetje wennen aan de tetpletter :') het wordt er niet charmanter op :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96459110
Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest en we hadden de Boba meegenomen. Amelie heeft er bij B. bijna het hele sprookjesbos ingezeten, en de rij van de droomvlucht :D ze vond het wel prima en B. vond het superfijn dragen! Hij is helemaal om, er moet een Boba komen :D *O*
Ik wil alleen wel eerst nog wat andere ssc's proberen (zowel ik als hij) om te zien of de boba echt het best voor ons is, of toch een andere ssc beter.

Goed, foto's!

hier is het geknipte goed te zien trouwens ;) en het steile heeft weer de overhand bovenop :D

water kopen :P

Pvoesss super bedankt dat ik mocht aansluiten nog, het is voor ons nu al een succes :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96459287
Huup, wat een heerlijke draagfoto's met draagpapa *O*
Wat zit Amelie er mooi in zeg!

Oja, mijn doekjes zijn terug van de reis O+
Wat leuk om alle belevenissen te lezen, en wat zijn ze weer zachter geworden. Ik denk dat dochter 2.0 dat erg zal waarderen :D

Ik heb een gesp voor de Beco alleen nog geen babyinsert. Maar als er nog animo is mag hij op reis. Met mijn zwangere buik kan ik de Butterfly toch niet gebruiken door het harnasje, ik pak alleen nog de Gemini.

Dus, Beco Butterfly op reis zonder babyinsert (of iemend moet een babyinsert te leen hebben voor degene die wil uit te proberen). Ik ga morgen even het oude lijstje opduikelen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96459440
ohhw, leuk, ik wil de beco wel uitproberen!

Wat ziet dat er heerlijk uit huup!!
*poef* nu is het weg
pi_96459756
oh ja dan wil ik de Beco ook wel proberen! Om te kijken wat dan het prettigst is :Y
Nu nog een manduca en dan zijn we wel zo'n beetje compleet :+
hoewel ik vond die ene ook wel mooi, tobi's ofzo geloof ik? bij chouchou's verkopen ze ze iig. O+

Iemand advies wat nou het fijnst is voor 2 mensen van 1.68m? Welke zal dan sowieso al minder zijn?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96459920
Even het oude lijstje opgeduikeld:

Huuphuup
WupWup
Kaatjejannie
Texelonia
Sugarsnap
McLaura
Ssserpente

Wil iedereen nog? Volgorde ok? Joehoe Keshet!! ook meedoen? Een week of anderhalve week?

[ Bericht 3% gewijzigd door wickie op 08-05-2011 21:28:17 ]
pi_96459995
Huup, bedoel je misschien die Tuli, ik bedoel die ene die Twinkly laatst had, die leek mij ook erg fijn en mooooi.

Ik denk voor Amelie te dragen dat je de Boba het fijnst zal vinden.
pi_96460729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef wickie het volgende:
Huup, bedoel je misschien die Tuli, ik bedoel die ene die Twinkly laatst had, die leek mij ook erg fijn en mooooi.

Ik denk voor Amelie te dragen dat je de Boba het fijnst zal vinden.
ja! Tuli!

ah okay, nou dan zijn we met de goeie begonnen :+ voor Elin hebben we voorlopig de doek nog, het gaat om Amelie en Elin als ze ouder is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96460898
Nadeel van de Boba is alleen dat ze er pas laat in kunnen. Bij 10 maanden/een jaar.
Maar verder is hij echt heel fijn!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_96461812
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef oeke het volgende:
Nadeel van de Boba is alleen dat ze er pas laat in kunnen. Bij 10 maanden/een jaar.
Maar verder is hij echt heel fijn!
oh okay, nouja ik denk dat Elin er ook pas vanaf 1 jaar in zou gaan waarschijnlijk. Ach we zien wel :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96465300
Ik vond persoonlijk het rugpand van de boba niet echt veel groter dan de manduca of mijn mei tai. Vond Lotte daar (nu bijna 3) beter in zitten dan in de Boba.

Leuk een nieuwe reis! Ik pas, ben erg tevreden met manduca/bondolino!doekjes
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:08:45 #12
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_96466676
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:51 schreef wickie het volgende:
Even het oude lijstje opgeduikeld:

Huuphuup
WupWup
Kaatjejannie
Texelonia
Sugarsnap
McLaura

Wil iedereen nog? Volgorde ok? Joehoe Keshet!! ook meedoen? Een week of anderhalve week?
Ik doe nog graag mee, ja! Boba is de eerste SSC die ik heb geprobeerd, en net als Huup wil ik er meerdere proberen voor ik een keuze maak. Binnenkort krijg ik via D&V een Manduca te logeren. Dan heb ik al een aardig idee denk ik :) Ik vind de breedte van de Boba ook iets tegenvallen met een peutertje. Dus ik overweeg nu ook de Wompat. Die heeft ook een Toddler en Pre-school maat en is echt een stuk breder. En vind ze super mooi ook. Beetje prijzig ook alleen ;)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_96467082
Wat een super foto's :D
pi_96467435
Ik heb de baby-insert voor de Beco butterfly die ik wel wil uitlenen. Volgende week ben ik op de Utrechtse parkmeet, dan wil ik hem wel meenemen voor de liefhebber.
pi_96474364
Ja ik doe graag mee! En ik ben ook helemaal blij met de volgorde, want we hebben nog steeds geen ssc gekocht, maar wil er wel graag één hebben voor de zomer. Dus dan kunnen we de beco ook meenemen in de keuze :)
pi_96519447
Ik wil ook wel meedoen met de Beco!

Huup, ik herken heel erg wat je zegt over naar voren hangen, ik doe dat ook behoorlijk. Ik heb Lente nu een paar keer in een mei tai op m'n rug gehad, maar vind dat stukken zwaarder dan d'r in een doek op m'n buik hebben.

Zal ook wel met gewenning en training van je spieren te maken hebben. En het gewicht is met een doek nog steeds veel makkelijker te verdelen.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:01:42 #17
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96520243
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
Ik wil ook wel meedoen met de Beco!

Huup, ik herken heel erg wat je zegt over naar voren hangen, ik doe dat ook behoorlijk. Ik heb Lente nu een paar keer in een mei tai op m'n rug gehad, maar vind dat stukken zwaarder dan d'r in een doek op m'n buik hebben.

Zal ook wel met gewenning en training van je spieren te maken hebben. En het gewicht is met een doek nog steeds veel makkelijker te verdelen.
Ja, maar dat knopen he :P ik voel me toch comfortabeler qua rugdragen met een ssc geloof ik.
Maar wat eigenlijk belangrijker is, B. zal een doek niet gebruiken, maar een ssc wel dus dan is de beslissing makkelijk :D

Draag je Lente nog vaak met de doek op je rug?

Wicks! Ik vind het goed, volgorde is prima, als je mij nou in een weekend laat beginnen dan kom ik hem wel ophalen bij je, even Mette's nieuwe kamertje bewonderen gelijk ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96520658
Ik heb Lente nog nooit in een doek op m'n rug gedragen, niet eens geprobeerd, ik word al chagrijnig bij de gedachte aan dat geknoop vanachter. :')

Ik draag 'r nog steeds regelmatig in de Jade Fog op m'n buik. O+

In de Mei Tai heb ik 'r dus wel een paar keer op m'n rug gehad, maar dat vind ik veel zwaarder dan in de doek op m'n buik.

Snappie ut nog? :P
  zondag 8 mei 2011 @ 21:20:26 #19
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96521543
Hahaha ik snap het helemaal :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96522103
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]
Wicks! Ik vind het goed, volgorde is prima, als je mij nou in een weekend laat beginnen dan kom ik hem wel ophalen bij je, even Mette's nieuwe kamertje bewonderen gelijk ;)
Ik denk trouwens niet dat jij de baby-insert nodig zal hebben voor Elin, die kan er zo in hoor.
Maar dan gaat ie op reis *O*
Kan je aankomend weekend c_/ ?

Ssserpente ik zet je erbij op de lijst
  zondag 8 mei 2011 @ 21:52:45 #21
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96523960
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef wickie het volgende:

[..]

Ik denk trouwens niet dat jij de baby-insert nodig zal hebben voor Elin, die kan er zo in hoor.
Maar dan gaat ie op reis *O*
Kan je aankomend weekend c_/ ?

Ssserpente ik zet je erbij op de lijst
hehe Elin kon ook zo in de Boba :D :')
(dit was wel een beetje onhandig voorop trouwens, ik wil haar [nog] niet op mn rug)

Aankomend weekend ben ik erg druk, B. viert zijn verjaardag op zowel zaterdag als zondag :X maar vrijdagavond kan ik wel, of zit je dan lastig met Mette's bedtijd? Nouja pm anders maar wat het handigst is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96524514
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

(dit was wel een beetje onhandig voorop trouwens, ik wil haar [nog] niet op mn rug)
Vanaf wanneer zou je dat wel doen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 8 mei 2011 @ 22:09:13 #23
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96525095
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Vanaf wanneer zou je dat wel doen?
hmm lastig te zeggen. In die boba zou ik het zelf denk ik vanaf een maand of zes/zeven doen? Maar liever nog later, maar dat is persoonlijk hoor; eigenlijk vind ik voorop dragen gewoon veel gezelliger, vandaar. Ik heb Amelie ook tot haar eerste verjaardag ongeveer voorop gedragen (daarna ging niet meer ivm zwangerschap).

In de Boba zelf staat iets over 7 kilo trouwens geloof ik, ik weet niet of dat ook voor andere ssc's geldt. Maar dan zouden ze op de rug kunnen vanaf 7 kg.

Overweeg je een ssc te proberen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96525422
Ik heb altijd begrepen dat je kunt rugdragen zodra je jezelf er zeker genoeg voor voelt. Ik ben vanaf 5 maanden gaan oefenen en vanaf 6 maanden echt buitenshuis gaan rugdragen. In het begin alleen als we met z'n 2 waren, omdat Emma altijd een speen in de doek wilde. Die kon ze toen nog niet zelf pakken en op je rug is dat lastig erin proppen ;)
pi_96525556
Nou ikzelf sowieso niet, ik heb echt teveel last van dragen, maar vraag me überhaupt af wanneer een goed moment is voor de rug.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 8 mei 2011 @ 22:21:34 #26
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96525974
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Vanyel het volgende:
Nou ikzelf sowieso niet, ik heb echt teveel last van dragen, maar vraag me überhaupt af wanneer een goed moment is voor de rug.
ah op die manier. Ja nouja ik vind Amelie nu wat te groot voor voorop. Nog steeds wel gezellig maar dan moet ik de hele tijd om haar heen proberen te kijken enzo :P Op de rug is practischer, bovendien wil ze zelf ook graag vooruit kijken dus voor haar is t ook fijner op de rug nu.

In mijn persoonlijke geval, vanaf anderhalf jaar dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 mei 2011 @ 18:54:30 #27
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_96558458
In principe als je goed kunt knopen en het hoofdje genoeg steun geeft en signalen (van honger bv) goed in de gaten houdt, kan een pasgeboren baby al meteen op de rug. Niet alle dragers, zoals de Boba, is daarvoor geschikt.

Ik ben zelf met een maand of 4 begonnen met rugdragen. Het merendeel zat ze nog op de buik, want idd gezelliger. Maar af en toe is het best handig, zeker als je nog een ander kind hebt dat ook knuffels en aandacht wilt :) Een volgend kind zie ik mezelf nog wel eerder op de rug slingeren. Inmiddels is Hannah al dik 2 jaar en draag ik haar alleen nog maar op mijn buik. En héél soms nog op de buik. Maar vind dat echt te zwaar geworden.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_96563362
Echt? Zo goed kan ik niet knopen hoor. Ik durf haar nu iig nog niet op een rug te slingeren, laat staan op mijn eigen.
pi_96564184
Ik kan me voorstellen dat rugdragen nu al heel handig zou zijn! Dan zou ik mijn handen vrij hebben om Ivan bijvoorbeeld in en uit de kinderwagen te tillen of om hem te knuffelen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96564418
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Aankomend weekend ben ik erg druk, B. viert zijn verjaardag op zowel zaterdag als zondag :X maar vrijdagavond kan ik wel, of zit je dan lastig met Mette's bedtijd? Nouja pm anders maar wat het handigst is.
Owhh <3!! dat koppie!

Wij gaan de Tuli kopen als de wandelwagen verkocht is *O*, ik twijfel alleen nog over de print.
Een Wompat peuterversie lijkt me ook geweldig dragen trouwens, helaas is er nog geen op reis gestuurd.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_96564833
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben bij X begonnen met een jaar.
En bij V met een week :) al draag ik liever op mijn buik :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 08:35:36 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96584463
Ik vind dragen op de rug fijner voor mezelf. Ik vind dragen op de buik gezelliger.
Harry heb ik op mijn rug geslingerd vanaf 4 maanden (ongeveer). Ik heb toen een workshop gehad bij Webkim voor de Rucksack. Anders had ik het ook nooit gedaan.
Mijn favo-rugknoop is momenteel echt wel torso dragen. Dat hou ik echt lang en goed vol. Charmant is anders ;)
Bondolino vind ik ook prettig dragen. Harry hefet echter net zo'n 'tussenmaat' nu vind ik. Hij gooit zijn armen over het achterpand zoals de grotere kinderen ook doen (zie Amélie bijv), maar hij is er eigenlijk nog net iets te klein voor. Dus dan hangt hij wat meer aan de banden te trekken en dat merk ik dan.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 08:42:51 #33
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96584574
Wickie, ik sla even over denk ik. Ik ga morgen de Bondolino proberen van de moeder van een kindje wat bij Emma op 't KDV zit. Blijk ik gewoon een draagmama zo ongeveer in m'n straat te hebben wonen. We lopen elkaar al zo ongeveer een jaar mis. D. had haar laatst gespot toen hij haar met een rinsling zag lopen. Hij had geroepen dat wij er ook 1 hadden en toen raakten ze aan de praat. Zo grappig. :D

Maar, als ik de Bondolino heb geprobeerd en hij bevalt, dan wil ik er ook vrij snel 1 kopen. Als ik moet wachten tot de Beco hier komt voor ik kan kiezen dan duurt 't me te lang. :@ :D

Ik wil ook rugdragen maar durf het nog niet zo goed. Eerst maar eens instructievideo's kijken. :D
A grand adventure has begun.
pi_96752964
Pvoesss! Wanneer moet de boba terug? en wat is je adres? of moet ie nog naar iemand anders na mij?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97013514
wickie ik haak toch af voor de beco. Hebben net een boba besteld namelijk *O*
pi_97013890
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:50 schreef huuphuup het volgende:
Pvoesss! Wanneer moet de boba terug? en wat is je adres? of moet ie nog naar iemand anders na mij?
Ik pm je :D
Ik was even helemaal de boba vergeten :o
  donderdag 19 mei 2011 @ 07:30:51 #37
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_97019780
Wickie, ik hoef de beco ook niet meer te proberen. We hebben net een bondolino gekocht
pi_97021236
Mag ik ook meedoen met een reisdoek?
pi_97247753
Wat is de actuele reislijst?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_97264883
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:57 schreef McLaura het volgende:
Wat is de actuele reislijst?
Oja sorry, gatenkaas zeef die ik ben :')
Ik ga de lijst even updaten. Huup heeft hem afgelopen weekend opgehaald, dus de Beco is officieel op reis inmiddels. Zullen we anderhalve week per persoon doen?

Ik ga de lijst aanpassen enzo vanavond of morgen
pi_97265013
Huuphuup
Kaatjejannie
Texelonia
McLaura
Ssserpente

(moet alleen nog even de data erbij zetten)

Draculettetje wil je graag meedoen met de Beco?
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:07:37 #42
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_97288418
*Aanstaande draagmama meldt zich!*

Meiden, na Saar gisteren weer even lekker in een tricot-doek te hebben gedragen (ze raakte er zowat van in een coma, zo lekker vond ze het) wil ik toch wat meer gaan dragen. Kunnen jullie mij een advies geven?

Specs:
- Saar is nu 10,5 week en weegt 5,4 kilo
- We wandelen graag en het lijkt me leuk om haar dan te dragen
- Ik ben geen slanke den, moet ik dan nog rekening houden met bepaalde punten?

Mrien raadde me al eens een Bondolino aan of een lange doek. Een 'kant-en-klaar' exemplaar lijkt mij makkelijker dan een doek knopen.

Is de Beco Butterfly misschien ook iets voor mij? Die extra baby-inzet vind ik wel een fijn idee.

Thanks alvast! :*
  maandag 30 mei 2011 @ 08:08:04 #43
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_97485524
Dames, ik zou ook wel eens een ssc willen proberen. Het liefst een die ik voor zowel espen als jorja zou kunnen gebruiken. Bestaan die? Jorja is 83 cm en 10,5 kg.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_97485588
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:07 schreef twentemeisje het volgende:
*Aanstaande draagmama meldt zich!*

Meiden, na Saar gisteren weer even lekker in een tricot-doek te hebben gedragen (ze raakte er zowat van in een coma, zo lekker vond ze het) wil ik toch wat meer gaan dragen. Kunnen jullie mij een advies geven?

Specs:
- Saar is nu 10,5 week en weegt 5,4 kilo
- We wandelen graag en het lijkt me leuk om haar dan te dragen
- Ik ben geen slanke den, moet ik dan nog rekening houden met bepaalde punten?

Mrien raadde me al eens een Bondolino aan of een lange doek. Een 'kant-en-klaar' exemplaar lijkt mij makkelijker dan een doek knopen.

Is de Beco Butterfly misschien ook iets voor mij? Die extra baby-inzet vind ik wel een fijn idee.

Thanks alvast! :*
Ik hoor wel eens dat de Beco vooral geschikt is voor smalle mama's (en papa's...) maar dat heb ik van horen zeggen, want ik heb geen Beco ;) en vanaf wanneer een Beco precies is weet ik ook niet. Bij de Manduca kun je een baby vanaf vrij in het begin dragen zeggen ze (ook met baby inzet) maar ik vond dat echt niet fijn zitten.. Pas met een maand of 7 zat Leia daar echt lekker in (en die is niet klein :+)

Bondolino vind ik ze wel vanaf het allereerste begin lekker in zitten, en die kan mee tot een kilo of 15 :)
pi_97516830
Oooo ik vergeet de data erbij te zetten :') Ga ik morgenavond als Mette dan wel meewerkt echt echt doen.

Huup, stuur jij hem dit weekend door naar Kaatjejannie? Dan gaan we daarna over op anderhalve week per persoon?

Twentemeisje, het enigste wat ik kan zeggen is dat het voor iedereen persoonlijk is. Ik ben een smal persoon (maat 38, 1.65 meter lang) met een smal kind, voor ons werkt de Beco goed.
Ik denk dat Mette nu rond de 9,5 kilo hangt en 76 cm lang is. Dit gaat nog steeds heel erg goed.
Ik begon haar te dragen in de Beco toen ze 3 maanden was, ze was toen tussen de 4 en 5 kilo denk ik. Ik ben al vrij snel zonder baby insert gaan dragen. Ver voordat ze 7 kilo woog.
Dus ook voor Jeetjejom, gewoon uitproberen :Y
Jullie erbij zetten op de lijst?
pi_97517232
oh ja das waar ook, hij moet ook weer verder op reis :') :D

ja s goed, mag ik het adres van KJ dan?
en zal ik een schriftje kopen en erbij doen? ;)

Ik ga Amélie niet proberen in de beco, hij ziet er niet zo Amélie-proof uit :@ :D zo heel dik/zwaar is ze ook weer niet maar gewoon kweetnie. Elin hangt er momenteel lekker in bij B., zal zo ff foto maken O+

Nadeeltje van de beco vind ik dat het lijf geval om je bovenlichaam gaat en daarna kind en daarna het lijfje deel2. Dat is met voeden even tussendoor niet zo handig voor mij want dan moet dat hele ding los en af.
Maar ik had begrepen dat de nieuwere generatie beco's niet zo'n binnen-lijfje hebben?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97517386
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 08:08 schreef Jeetjejom het volgende:
Dames, ik zou ook wel eens een ssc willen proberen. Het liefst een die ik voor zowel espen als jorja zou kunnen gebruiken. Bestaan die? Jorja is 83 cm en 10,5 kg.
Ik gebruik de Manduca voor Jelle en voor Lotte. Al heeft die wel als nadeel dat je hem af moet stellen, dus bij Lotte zit hij nu gewoon een stuk strakker ;) Maar die wil er toch elke keer maar kort in. Jelle past al goed in de manduca zonder de babyzit, maar Espen zou je er nog met in moeten doen
pi_97518770
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef huuphuup het volgende:
oh ja das waar ook, hij moet ook weer verder op reis :') :D

ja s goed, mag ik het adres van KJ dan?
en zal ik een schriftje kopen en erbij doen? ;)

Ik ga Amélie niet proberen in de beco, hij ziet er niet zo Amélie-proof uit :@ :D zo heel dik/zwaar is ze ook weer niet maar gewoon kweetnie. Elin hangt er momenteel lekker in bij B., zal zo ff foto maken O+

Nadeeltje van de beco vind ik dat het lijf geval om je bovenlichaam gaat en daarna kind en daarna het lijfje deel2. Dat is met voeden even tussendoor niet zo handig voor mij want dan moet dat hele ding los en af.
Maar ik had begrepen dat de nieuwere generatie beco's niet zo'n binnen-lijfje hebben?
Ben benieuwd naar de foto :)

Oja schriftje :@

Dat nadeeltje is waarom ik ook de Gemini heb gekocht, deze heeft geen harnasje. Veel handiger in gebruik. Deze Beco die nu op reis is, wordt straks die van R. dan hoeven we ook niet steeds opnieuw af te stellen (we zijn lui :') )
  maandag 30 mei 2011 @ 22:41:02 #49
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_97518913
Ik ben niet echt smal te noemen dus de Beco is geleuf ik niet wat voor mij. Ik neig nu naar een Hop-Tye Kapstaad, volgens mij geschikt voor mijn lijf en een lekker neutraal kleurtje, als ik een echte draagfan word dan komen er vast nog wel gekleurde doekkies (ik vind de Miami zo mooi!).

Ik vind de Bondolino Goa ook <3 .

Is er toevallig een Hop-Tye in omloop in het reiscircuit?
pi_97519194
Amaranta heeft er een te koop geloof ik. Misschien als je het lief aan haar vraagt wil ze hem wel op reis sturen of aan je uitlenen ;)

Haha ja Wickie, ik ken het hoor, ik vind dat dus ook irritant nu, en met de boba toen ook, dat je dan weer opnieuw moet stellen enzo. ff foto uploaden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97519490
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben niet echt smal te noemen dus de Beco is geleuf ik niet wat voor mij. Ik neig nu naar een Hop-Tye Kapstaad, volgens mij geschikt voor mijn lijf en een lekker neutraal kleurtje, als ik een echte draagfan word dan komen er vast nog wel gekleurde doekkies (ik vind de Miami zo mooi!).

Ik vind de Bondolino Goa ook <3 .

Is er toevallig een Hop-Tye in omloop in het reiscircuit?
Die heb ik nu in huis, ik vond hem in het echt wat tegenvallen, op het plaatje vond ik het mooier... En daarbij wil mijn mannetje er niet mee lopen.. Qua dragen vind ik hem trouwens superrr!!! Echt heerlijk en ik ben ook niet slank TM :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 30 mei 2011 @ 22:56:12 #52
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_97519938
Thanks Huup, ik ga eens ff checken bij Amaranta. En MP ik zag je fotootje op FB, zag er uber-relaxed uit voor je meisje. En mijn lief zou er ook niet snel mee gaan lopen, deze is wel heel expliciet girly :D.
pi_97565494
whop, er was nog een beco foto tegoed.
B. wil niet op het web dus ik heb hoofdloze gare foto's :') ik probeer morgen wel even wat leuke met de zelfontspanner te maken ofzo :P

onze koala <3

in uiterst charmante comateuze toestand :+

Beco wordt al een week of anderhalf iedere avond een paar uur intensief gebruikt, ze vindt het heerlijk O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97565848
Oooooo kiek dan O+ O+ O+ O+ O+
pi_97570181
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:31 schreef huuphuup het volgende:
in uiterst charmante comateuze toestand :+
Dat zijn de beste ^O^
pi_97839867
Ik heb de beco net opgehaald bij het postkantoor. Ik ben nu even bij mijn schoonouders. Ik heb het net even geprobeerd, en ik pas hem. Dat is al fijn. Ik ga hem later vandaag of morgen eens goed afstellen.
Wanneer moet hij weer verder?
*poef* nu is het weg
pi_98090721
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb de beco net opgehaald bij het postkantoor. Ik ben nu even bij mijn schoonouders. Ik heb het net even geprobeerd, en ik pas hem. Dat is al fijn. Ik ga hem later vandaag of morgen eens goed afstellen.
Wanneer moet hij weer verder?
Ik dacht zoiets als anderhalve week per persoon. Dus zou jij hem dan tussen woensdag en vrijdag weer door kunnen sturen naar Texelonia (zou jij je adres aan Kaatjejannie willen pmen?)
pi_98091056
Dan zal ik hem vrijdag verzenden. We gaan namelijk donderdag nog naar het strand.
Hij is echt fijn. Ik vind het makkelijker rugdragen dan de bondolino. Ik ben aan het rondkijken voor een eigen....
*poef* nu is het weg
pi_98091279
shit! ik zou nog een stukje schrijven! ik was vorige keer een heel eind op weg en toen liet mijn laptop het leven ;(

Wij hebben genoten van het verblijf van beco! :D intensief gebruikt, voornamelijk door B. Ik vond de beco minder fijn in gebruik omdat ik dan bij een voeding dat hele ding uit moest doen omdat dat harnasje echt om je heen zit (als een harnas DOH :') ) maar het blijft erg fijn, zo'n hop-click-weg systeem. Elin vond het wel prima, zolang ze tegen je aan mag slapen is het goed. :D
Ik denk wel dat de Beco uiteindelijk niet voor ons geschikt is omdat we hem toch voor de dreumes/peuter periode wilden gaan gebruiken. Ik vond het lijfje zo smalletjes, zeker in vergelijking met boba, en ik geloof niet dat wij smalle dametjes maken :+ tel daarbij op dat B. en ik uiteraard hyperslank en smal zijn ( :') ) en dan denk ik dat wij voor de peuterperiode beter een andere drager kunnen aanschaffen.

Desalniettemin vond ik de beco prachtig, het printje O+ en de schouderbanden en heupband zaten erg fijn.

Ik heb helaas niet meer foto's dan die ene met mijn telefoon die hierboven stond. Ik heb een foutje gemaakt met het verwijderen/kopieren van foto's van de geheugenkaart :X niet alleen beco-foto's zijn weg maar zo'n 900 foto's totaal ;(
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98300892
De doek is weer op reis, hij is onderweg naar tex!
*poef* nu is het weg
pi_98436580
Hi :W
Ik overweeg op aanraden van een niet nader te noemen fokker mijn mooie maar nog niet echt ingedragen bruine Zara mt 6 op reis te sturen. Zouden daar evt gegadigden voor zijn?
pi_98436767
meld!
:+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98436862
Vanyel, meld heel erg maar mn nieuwe draagslachtoffer is er pas in september....
  maandag 20 juni 2011 @ 22:26:31 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98437010
Vanyel, ik ben wel nieuwsgierig dus: meld!
pi_98437676
Huup, jij hebt al! :o

Wickie, beetje uitstellen, veel mensen ronselen en je kunt achter aansluiten :)
pi_98437942
Ronsel ronsel. Kom op iedereen!!!! Graag veel aanmeldingen, kan ik mooi achteraan 8-)
Ik heb zelf een Jade, maar zou echt graag een keer een Zara proberen.

Ik vul even het Becolijstje aan (ooit ga ik de puf vinden de data er netjes bij te zetten :') ):

Huuphuup
Kaatjejannie
Texelonia
McLaura
Ssserpente
Takkembah
pi_98438303
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Vanyel het volgende:
Huup, jij hebt al! :o

Wickie, beetje uitstellen, veel mensen ronselen en je kunt achter aansluiten :)
niet in deze kleur! :') :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98438476
Ja dat draagt natuurlijk heel anders 8)7
pi_98439842
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat draagt natuurlijk heel anders 8)7
oi dan niet hoor! dan la je em lekker stug :6
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98441451
Ik ben wel benieuwd Vanyel :)
pi_98443050
Nee huup jij gaat echt wél meedoen! Die lijst moet gevuld worden!
pi_98448767
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oi dan niet hoor! dan la je em lekker stug :6
Nee je moet. Ik moet er alleen om grinniken.
pi_98450003
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 06:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nee je moet. Ik moet er alleen om grinniken.
je lacht me uit ;(
*kras*

oh wicks t is zo fijn weer strakjes <3 Elin zat in de kraamweek al in mn eigen zara O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:56:27 #74
265732 Keshet
pi_98450115
Ik wil ook wel Wickie! <3
pi_98450456
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:50 schreef huuphuup het volgende:

[..]

je lacht me uit ;(
*kras*
:D
Wel in je enkels he, dan valt het niet zo op!
pi_98450479
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:56 schreef Keshet het volgende:
Ik wil ook wel Wickie! <3
Jij bedoelt de Beco toch?
pi_98457472
Hebben er ook mensen interesse in een Indio natur met 40% linnen maat 6? Ik kom er maar niet aan toe om 'm in te dragen, dus als jullie dat voor ons willen doen... oO<

Swatch: http://www.didymos.de/bilder/muster-gr/205.jpg
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:44:26 #78
265732 Keshet
pi_98457535
Nee, de Zara Vanyel. :@ Ik was nog een beetje slaperig geloof ik toen ik reageerde. :@
pi_98457921
En dat is 4.
Ik doe nooit aan reisdoeken, hoe lang wil iedereen m zo'n beetje hebben? Met bijv. 2 weken komen we er nog niet met 4 deelnemers, of ik moet m gewoon pas over een paar weken opsturen ;)

of iemand moet wat langer zn best doen, maar daar moet je maar zin in hebben..
pi_98459610
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:42 schreef WupWup het volgende:
Hebben er ook mensen interesse in een Indio natur met 40% linnen maat 6? Ik kom er maar niet aan toe om 'm in te dragen, dus als jullie dat voor ons willen doen... oO<

Swatch: http://www.didymos.de/bilder/muster-gr/205.jpg
c_/
u riep?
ik wil best n bietje helpen met indragen hoor. En volgens mij heb ik nog nooit een (semi)linnen doek geprobeerd :o is dat een beetje luchtig?

Vanyel, anders gooi je t ff in t babytopic ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98459790
Het moet een zomerdoek zijn ja. Niet geschikt voor beginnende dragers trouwens. Tenminste, dat zeggen 'ze' ;)
pi_98463940
Wup en Vanyel, ik wil ook wel meedoen *O*
En komende 1,5 week kan ik heel veel dragen!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_98465293
Wupwup, die wil ik ook wel proberen!
pi_98470125
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:04 schreef As1981 het volgende:
Vanyel is die makkelijk te knopen en werkt dat knopen op dezelfde manier als een rekbare doek? En hiermee zou ik dus wel kunnen rug dragen? Ach wat, ik wil het wel proberen als het mag.
Voor de statistieken.
pi_98470143
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:05 schreef Twinkly het volgende:
Wup en Vanyel, ik wil ook wel meedoen *O*
En komende 1,5 week kan ik heel veel dragen!
Zo snel ben ik niet hoor!
pi_98471753
Trio!

Maar dus, opeens is het een hele lijst. Ik tel
huuphuup
Asyniur
mrien
Keshet
Twinkly
As1981
Wickie

Wickie vast achteraan gezet want die wil nog lang niet. Verder voorkeuren qua plaatsing?
Wie doet mij ff een stoomcursusje reisdoeketiquette (wassen? waar past ie in qua verzenden? hoe lang duurt een logeerpartij)?

Ik heb trouwens een kat die niet in de doek gaat, maar wel lekker ruit, dus hevig allergisch volk kan beter niet meedoen of pas na wassen. Ik ben namelijk niet extreem voorzichtig met de doek en als ie over de grond sleept, sleept ie makkelijk wat kattenhaar mee.
pi_98474982
Bedankt Vanyel. Als het makkelijker gaat als hij is ingedragen en als het kan, wil ik hem wel graag in de week van 15 augustus. Dan ben ik een week vrij. dan wordt mijn kleine man gewoon alweer een jaar
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:22:19 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98475023
Wup, ik wil wel meedoen!
mag ik hem wel wassen ivm kattenallergie?

Vanyel, fijn dat je het erbij zet. Dan moet hij bij mij eerst door de wasmachine. Anders red ik het nog niet tothet einde van de knoop ;)
pi_98475637
Als je het slim aanpakt laat je m wassen door de laatste voor jou. Dan kun je hem tenminste uitpakken ;)
pi_98475751
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef Asyniur het volgende:
Wup, ik wil wel meedoen!
mag ik hem wel wassen ivm kattenallergie?

Vanyel, fijn dat je het erbij zet. Dan moet hij bij mij eerst door de wasmachine. Anders red ik het nog niet tothet einde van de knoop ;)
mag ik dan na jou, ook ivm kattenallergie? :D hendig :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:39:46 #91
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98475804
Vanyel en Wupwup, ik doe weer graag mee met de reisdoeken Het maakt mij niet uit waar in de rij ik kom te staan
pi_98476017
Ik wil zelf weer draagdoeken testen als B2 er is, maar ik heb hier een heerlijk stugge Timbuktu die op reis mag.

Het is een maat 5 of 6.

Iemand interesse? O-)

[ Bericht 28% gewijzigd door Vlinder op 21-06-2011 23:11:55 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98476234
Een slimme reageerder zet zn naam vast in het lijstje ;)

Asyniur
huuphuup
mrien
Keshet
Twinkly
Sugarsnap
As1981
Wickie

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:00 schreef Vanyel het volgende:
Verder voorkeuren qua plaatsing?
Wie doet mij ff een stoomcursusje reisdoeketiquette (wassen? waar past ie in qua verzenden? hoe lang duurt een logeerpartij)?
Iemand?

Mij lijkt trouwens wel handig om m gewoon hier te wassen, dan naar Asy en zo verder. Dan is alleen de vraag of ik m katschoon genoeg krijg, maar desnoods was je m opnieuw.
En... dan strijk ik niet!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:53:21 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98476549
Wassen is wat de eigenaar van de doek wil.
Ik was hem liever zelf. Als de vorige houder van de doek ook een kat heeft, dan blijven er toch restjes in de doek achter als je hem inpakt. Hoe voorzichtig je ook doet. Dus als je hem als eerste naar mij stuurt, hoef je hem van mij niet eerst te wassen. Dat is gewoon zonde. Ik gooi hem hier dan vanuit de doos wel in de wasmachine met mijn neus dicht ;)
Mag jouw doek in de droger of liever niet?

Qua verzenden: heb je de originele doos nog? Dan kan ie daarin. Anders even een passende doos bij de supermarkt (ofzo) scoren.

Logeerpartij duurt meestal een week of 2 (toch dames?), maar goed jij wil hem graag zacht hebben dus misschien wil je hem langer onderweg hebben ;)

Huup, ben jij ook allergisch voor honden? Want die heb ik wel eentje. Dan weet je dat alvast ;)
pi_98478069
Ik heb overigens ook 2 katten, vast voor diegene de achter mij komt ;)

Zo'n witte doek durf ik niet aan wupwup ;) en ik heb al een worstelobject hier thuis met Azur ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:24:22 #96
238474 Jeetjejom
pi_98478164
Jezus wat een interesse in de zara hier!
Maar aangezien de lijst van vanyel ondertussen behoorlijk lang is geworden, ik heb hier ook een zara liggen die ik van orea heb overgenomen en die ik amper gebruik omdat ik nog niet helemaal wegkom met korte doeken. Het is een maat 4 (toch orea?) en als mensen er interesse in hebben laat het maar weten!
Jouw warmte is genoeg
pi_98478563
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:53 schreef Asyniur het volgende:
Mag jouw doek in de droger of liever niet?
Volgens mij mag dat niet volgens Ellevill, dus liever niet.
quote:
Qua verzenden: heb je de originele doos nog? Dan kan ie daarin. Anders even een passende doos bij de supermarkt (ofzo) scoren.
Mijn doek kwam in een eeeenig stoffen envelopje :Y Maar hopp deed een doos, dus hoera.

quote:
Logeerpartij duurt meestal een week of 2 (toch dames?), maar goed jij wil hem graag zacht hebben dus misschien wil je hem langer onderweg hebben ;)

Huup, ben jij ook allergisch voor honden? Want die heb ik wel eentje. Dan weet je dat alvast ;)
Twee weken is prima hoor. Als iemand graag langer of anders wil moet ie maar ff roepen. En als huup hondallergisch is krijgt zij hem gewoon als eerste en mag ze voor jou wassen ;)
pi_98478632
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:24 schreef Jeetjejom het volgende:
Jezus wat een interesse in de zara hier!
Maar aangezien de lijst van vanyel ondertussen behoorlijk lang is geworden, ik heb hier ook een zara liggen die ik van orea heb overgenomen en die ik amper gebruik omdat ik nog niet helemaal wegkom met korte doeken. Het is een maat 4 (toch orea?) en als mensen er interesse in hebben laat het maar weten!
Heel verschil wel denk ik met een 6. Ik vind de lange lijst geen probleem hoor.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:41:46 #99
238474 Jeetjejom
pi_98479147
Ja is zeker een verschil, daarom gebruik ik hem bijna niet. Ben nog niet precies genoeg met knopen. Maar als de ervaren draagsters naast jouw lange zara een korte willen proberen. Denk wel dat die van mij al redelijk ingedragen is, maar blijft stug aanvoelen.
Dus ervaren draagsters, die van vanyel eerst indragen :)
Jouw warmte is genoeg
pi_98479169
Vanyel, ik dacht dat jij dezelfde had als ik maar jij hebt een caffe? Ik heb een choco. Ik ga het eens opzoeken wat het verschil is :+

Anders wil ik wel helemaal achteraan als hij al zacht is :P Ik heb ook katten btw
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:42:14 #101
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98479185
yo!
ik ben agrarisch voor dingen met vacht :Y)
mag ik eerst? *insert puppy-eyes*

maat 4, wat kun je daarmee?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98479259
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:42 schreef huuphuup het volgende:
yo!
ik ben agrarisch voor dingen met vacht :Y)
mag ik eerst? *insert puppy-eyes*
:D:D
quote:
maat 4, wat kun je daarmee?
de ruck volgens onze consulente
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:45:28 #103
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98479439
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D:D

[..]

de ruck volgens onze consulente
zegt mn moesje altijd :s)

ruck okay. Alleen dat? cross-carry met een schuifknoop kan dat ook met een 4?

Twinks welke maat was die paarse nino van jou?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98479507
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef huuphuup het volgende:
ruck okay. Alleen dat? cross-carry met een schuifknoop kan dat ook met een 4?
Ik weet niet eens wat dat is :D
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:51:13 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98479796
Torsodragen gaat heel goed met een maat 4! :Y
Jeetjejom, ik wil best jouw doek indragen hoor. Doen we binnenkort een meet en dan leen ik hem zolang mee ;)

Huup mag wel eerst hoor! Ik heb geen voorkeur voor bepaalde weken.
pi_98479888
Ik heb net een fwcc gedaan met een 4, maar dan wel vooraf afknopen ipv nog naar achteren.
Verder inderdaad een rucksack, cross cary volgens mij ook wel.
Ik vind een mt 4 wel echt ideaal voor de ruck, zeker met koken!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:54:36 #107
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98480028
haha nee echt torsodragen is echt niet aan mij besteed. :D maar een ruck wil ik wel ns proberen en cross-carry vond ik superfijn voor het snel-snel. Maar ik denk dat Elin daar nog wat te klein voor is qua stabiliteit; misschien lukt het wel met Amelie.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98480102
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanyel, ik dacht dat jij dezelfde had als ik maar jij hebt een caffe? Ik heb een choco. Ik ga het eens opzoeken wat het verschil is :+

Anders wil ik wel helemaal achteraan als hij al zacht is :P Ik heb ook katten btw
Ik heb een caffe :Y Ander kleurtje dacht ik, maar blijkbaar nu ook iets met kwaliteit. Gemenerds!

Wil je ook als er geen verschil is? Huup gaat vergelijken.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:57:30 #109
238474 Jeetjejom
pi_98480226
Ik red een fwcc net aan met de 4, maar moet eerlijk bekennen dat ik ook nog in maatje 34 pas. Het probleem zit hier voornamelijk in de zeer 'spitse' punten zeg maar....
Asy, meet is prima, neem je hem mee en was je hem meteen want ik heb ook katten en stuur je hem daarna door naar huup, hoeft zij alleen maar de hondenharen eruit te wassen :)
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:57:53 #110
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98480243
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik heb een caffe :Y Ander kleurtje dacht ik, maar blijkbaar nu ook iets met kwaliteit. Gemenerds!

Wil je ook als er geen verschil is? Huup gaat vergelijken.
Ja ik wil best vergelijken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe het zit met de kwaliteit van mijn Zara. Pvoesss lees je mee? hoe zit het daarmee? weet je dat nog?

Ik ga em in elk geval flink gebruiken en mishandelen voor je :Y) wordt ie hard zacht van!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:00:01 #111
265732 Keshet
pi_98480383
Een 4 gaat mij niet passen denk ik. Jammer!

Ahem. :@ Ik zou wel graag een beetje vooraan in 't lijstje willen als dat kan. :@ Ik ben nergens agrarisch voor en heb ook geen huisdieren!
Volgens Tico kan ik heul goed doeken mishandelen trouwens! O-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:01:11 #112
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98480469
Jeetje, ik wil ook wel een maat 4 proberen, eens kijken wat ik daarmee kan met mijn maat 44/46.

Vanyel, ik wil Huup graag helpen met het indragen, hier wordt minimaal 1x per dag geddragen, maar meestal vaker.

Hier geen huisdieren, al kan een verdwaalde hondenhaar voorkomen door de hond van mijn ouders
pi_98480513
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanyel, ik wil Huup graag helpen met het indragen, hier wordt minimaal 1x per dag geddragen, maar meestal vaker.
Is dit cryptisch voor mag ik vooraan?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:03:02 #114
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98480611
redelijk cryptisch ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:04:25 #115
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98480697
ik heb verder geen voorkeur hoor, maar het is voor mij het fijnst om de honden, katten en konijnen voor te zijn. Als dat niet gaat boeit het ook niet heel erg, dan was ik hem wel :) kiek moar!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98480727
Maar popje, hij komt al van katten...
pi_98480825
Als ik m nu naar Keshet doe, zij m wast, dan naar huup, dan sugarsnap en asy en dan iemand die de hond er weer uit wast?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:06:26 #118
265732 Keshet
pi_98480830
Ik heb nog een Didymos Indio Flieder Natur liggen van 4,70 meter lang die op zoek is naar kindjes en mama's die 'm graag eens willen proberen.
Hele mooie doek maar nog wel vrij stug!

Disclaimer: Dit ben ik niet! Foto van ze interwebs geplukt!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:06:27 #119
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98480833
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Maar popje, hij komt al van katten...
ja daarom maakt het stiekem ook geen kont uit :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:07:00 #120
265732 Keshet
pi_98480865
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef Vanyel het volgende:
Als ik m nu naar Keshet doe, zij m wast, dan naar huup, dan sugarsnap en asy en dan iemand die de hond er weer uit wast?
Ik ben voor! Dan kan ik Huup & de muppets meeten! O+
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:07:13 #121
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98480889
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef Keshet het volgende:
Ik heb nog een Didymos Indio Flieder Natur liggen van 4,70 meter lang die op zoek is naar kindjes en mama's die 'm graag eens willen proberen.
Hele mooie doek maar nog wel vrij stug!

[ afbeelding ]
Disclaimer: Dit ben ik niet! Foto van ze interwebs geplukt!
pompompom... zal ik maar weer de sloerie uithangen dan?

hij s moooooi :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98480907
Potver, da's een mooie doek, Keshet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:07:59 #123
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98480953
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef Keshet het volgende:

[..]

Ik ben voor! Dan kan ik Huup & de muppets meeten! O+
jaaaaaaaaaaaa O+ O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:08:27 #124
265732 Keshet
pi_98480977
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
Potver, da's een mooie doek, Keshet.
Ja, toen ik 'm net op die foto zag snapte ik ook niet helemaal waarom die al een jaar in de kast ligt! Ik denk omdat ik 'm gekocht heb tijdens een hittegolf gekocht en geprobeerd heb. Ik dacht dat ik doodging. :')
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:11:01 #125
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98481166
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

pompompom... zal ik maar weer de sloerie uithangen dan?

hij s moooooi :9
Dan doe ik het wel Huup. :6 Ja, Keshet, ik zou graag deze indio willen proberen

en dat is dan doek 4 waar ik me voor inschrijf vandaag. Het maakt me werkelijk waar geen hol uit waar in het rijtje ik kom staan, maar ik zou graag elke doek evenveel aandacht willen geven, dus liever geen 2 doeken tegelijk
pi_98481287
Wow, die lijkt veel op viola zeg!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:13:54 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98481378
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:57 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik red een fwcc net aan met de 4, maar moet eerlijk bekennen dat ik ook nog in maatje 34 pas. Het probleem zit hier voornamelijk in de zeer 'spitse' punten zeg maar....
Asy, meet is prima, neem je hem mee en was je hem meteen want ik heb ook katten en stuur je hem daarna door naar huup, hoeft zij alleen maar de hondenharen eruit te wassen :)
Wil huup hem dan ook? Die twijfelde nog toch?

Keshet, die is ook gaaf zeg! Hmm, twijfel twijfel...
Ach wat the hell, ik sluit gewoon daar ook bij aan.

Ik verander in een huup :o
pi_98481680
adfgsdfgserg

[ Bericht 49% gewijzigd door Vanyel op 21-06-2011 21:29:40 ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:19:02 #129
238474 Jeetjejom
pi_98481708
Voor de 4 dus iig:
Asy
Sugarsnap

En wie nog wil, laat het maar weten, het heeft geen haast iig, want ik kan de komende 2 weken niet meeten met Asy. (daar trouwens dan wel een datum voor prikken binnenkort)
Jouw warmte is genoeg
pi_98481856
Ik heb ook twee katten, dus je zult hem dan wel moeten wassen Asy (je wilde hem toch zelf wassen, ik wil het ook wel doen hoor). En de datum komt goed uit, ik ga 1 september op vakantie, dus zal hem iets eerder doorsturen.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:21:42 #131
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98481900
prima vanyel! o/

jeetjejom, wup en keshet ik sluit aan hoor! Ik heb een naam hoog te houden :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98481981
Keshet, wil jij een schone doek ontvangen?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:28:15 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98482349
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef Vanyel het volgende:
As wil graag een bepaalde periode, weet niet of zij ook huisdierig is maar zo ja, moet Asy weer wassen.

Ik probeer hem vrijdag op de post te doen. Is dit wat?

Vanyel 24-jun
Keshet 8-jul => wassen
huuphuup 22-jul
Sugarsnap 5-aug
As1981 19-aug => wassen
Asyniur 2-sep
mrien 16-sep
Twinkly 30-sep
Wickie 14-okt
Zie PM.

As1981, ik was hem wel zelf. Geen enkel probleem...
pi_98482558
dsfgadsg

[ Bericht 95% gewijzigd door Vanyel op 22-06-2011 18:14:09 ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:33:11 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98482788
quote:
Datum is doorstuurdatum maar dat spreekt vast voor zich.
Blond dus hier, maar het is prima hoor :@
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:52:17 #137
265732 Keshet
pi_98483968
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik probeer hem vrijdag op de post te doen.

Vanyel 24-jun
Keshet 8-jul
huuphuup 22-jul
Sugarsnap 5-aug
As1981 19-aug
mrien 2-sep
Twinkly 16-sep
Asyniur 30-sep
Wickie 14-okt

Datum is doorstuurdatum maar dat spreekt vast voor zich.
Prima wat mij betreft!

EDIT: Hij hoeft niet schoon wat mij betreft! Huup, zal ik 'm wassen voor 'ie naar jou komt?

EDIT86: Vanyel, ik weet niet waar je woont maar misschien is een mini-meet een optie? Dat ik 'm ophaal?

Ik maak morgen ff een lijstje voor mijn doek!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:54:57 #138
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98484139
uitstekend!
pi_98484159
Ik ga een indio natur met 40% linnen op reis sturen. Het is een maat 6. Wie wil aansluiten? Er zijn nog geen data bekend en er kan vooralsnog in de volgorde geruild worden.

Het rijtje tot nu toe:

huup
asyniur
twinkly
jore
sugarsnap

Ik had bedacht dat huup 'm dan kan wassen en strijken, dan heeft zij geen last van asy's hond.

Voorwaarden:
- Verzenden met TNT of DHL pakketpost. De trace code per pm naar mij en degene naar wie je verstuurt.
- Doek bij ontvangst nakijken op vlekken, losse draden, scheuren of andere bijzondere dingen. Als ik binnen 24 uur na ontvangst niks heb gehoord, ga ik ervan uit dat je niks van dat al hebt gezien.
- Wassen alleen na overleg (muv huup dus, zie boven)
- Mocht er iets gebeuren met de doek terwijl jij hem in bezit hebt, waardoor hij werkelijk onbruikbaar raakt, dan vraag ik een vergoeding.

Vergeet ik iets?
pi_98484454
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef WupWup het volgende:
Ik had bedacht dat huup 'm dan kan wassen en strijken, dan heeft zij geen last van asy's hond.
^O^ :D
pi_98484589
Ja hallo, ik wil 'm wel zacht terug natuurlijk :D
Het stond er dus ook heel bewust bij :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:02:33 #142
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98484685
quote:
Ik ga een indio natur met 40% linnen op reis sturen. Het is een maat 6. Wie wil aansluiten? Er zijn nog geen data bekend en er kan vooralsnog in de volgorde geruild worden.

Het rijtje tot nu toe:

huup
asyniur
twinkly
jore
sugarsnap

Voorwaarden:
- Verzenden met TNT of DHL pakketpost. De trace code per pm naar mij en degene naar wie je verstuurt.
- Doek bij ontvangst nakijken op vlekken, losse draden, scheuren of andere bijzondere dingen. Als ik binnen 24 uur na ontvangst niks heb gehoord, ga ik ervan uit dat je niks van dat al hebt gezien.
- Mocht er iets gebeuren met de doek terwijl jij hem in bezit hebt, waardoor hij werkelijk onbruikbaar raakt, dan vraag ik een vergoeding.

Vergeet ik iets?
je zet me aan t werk ;( potverdepotver.

nee s goed. wel ff strijkinstructies geven ;) welke stand, wel of geen stoom, hoe lang en hoe vaak en weet ik wat nog meer... en geef ook ff aan hoe je em gewassen wil hebben. Drogen aan de lijn denk ik?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98484932
Oh Keshet, mag ik Flieder ook proberen?
pi_98485105
Ik strijk echt alleen maar doekies en heb echt geen flauw benul van standen en stomen en wat je nog meer wilt weten :') Dus ehm, volg het labeltje en gebruik geen wasverzachter met het wassen. Drogen aan de lijn idd.
pi_98485266
Ja kijk, toffe voorwaarden vertelde niemand mij.
Schaamteloze copypaste (met wat edits) van Wups voorwaarden gewoon omdat dat vast heel handig en verstandig is.

Voorwaarden voor de Zara coffe
- Verzenden met TNT of DHL pakketpost. De trace code per pm naar mij en degene naar wie je verstuurt. Behalve als je m als excuus voor meets gebruikt ;)
- Wassen niet te heet (30 zou genoeg moeten zijn), geen eng wasmiddel, geen wasverzachter (azijn!!)

Ik zie dat huup vraagt hoe vaak ze moet strijken. Graag alle deelnemers dagelijks strijken, ok? ;) O~)
Doek mag op de katoenstand gestreken (volgens mij 3 puntjes), met stoom is makkelijker, met strijkwater nog makkelijker en heb je meteen een zachter effect maar ik zou het er niet voor kopen als ik jou was.
pi_98485386
Strijkwater ja? Huup! Strijkwater!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:14:04 #147
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98485472
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:12 schreef WupWup het volgende:
Strijkwater ja? Huup! Strijkwater!
ja, stuur je t mee?
zo niet kun je mn rug op. In een dubbele hammock, dat dan weer wel. :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98485497
strijken? Wat is dat? Echt is strijk zelden iets. Heb ook geen strijkijzer, wel een soort van pers. Leuk klusje, van bijna niks strijken, naar het strijken van zo'n mega lap. Ik denk dat het een grotere uitdaging wordt dan het knopen. Ach, kijk moeders anders wel even lief aan tijdens een oppasdag ;)
pi_98485502
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja, stuur je t mee?
zo niet kun je mn rug op. In een dubbele hammock, dat dan weer wel. :Y)
Oh wil je dat met mij ook proberen?

As, ik strijk ook niks, maar wel mn draagdoek.

Hoewel mijn nieuwe hopp rechtstreeks uit de droger (die mag dat) onder mijn kont is beland :)
pi_98485717
Tegen de tijd dat hij hier is zal ik de instructies er nog eens op naslaan.

quote:
Hoewel mijn nieuwe hopp rechtstreeks uit de droger (die mag dat) onder mijn kont is beland :)
Op de rug van Huup? Of kan dit dan weer niet met een Hopp en zeg ik nu weer iets heel erg fout als leek zijnde? Zo ja, excuus.
pi_98485943
Op mijn bureaustoel :)
pi_98486240
Huup, Nino is een 4!

Ik wil de doekjes van Keshet en Jeetjejom ook wel zacht maken :D
Is Wup's schuld, zij heeft mijn doekjesverslaving weer opgewekt met haar mooie Zara O+ en zachte Indio.

Strijken? :X
pi_98486300
Wat zijn jullie toch allemaal altruïstisch!
pi_98486355
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:26 schreef Vanyel het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal altruïstisch!
Ja he, helemaal geen eigen belang O-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:41:37 #155
265732 Keshet
pi_98487256
Voor mijn doek is dit tot nu toe de lijst geloof ik?

HuupHuup
Sugarsnap
Asyniur
Jore
Twinkly

Ik vergeet vast mensen ( :@ )dus als je jezelf in het rijtje mist zie ik graag een aangevuld lijstje verschijnen!
pi_98487657
Is Flieder helemaal katoen Keshet?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:53:18 #157
265732 Keshet
pi_98487912
Volgens de beschrijving wel:
Made of 100% organic cotton. Jacquard weave.

Ik moet de doos er even bijzoeken om er 100% zeker van te zijn!
pi_98488281
Ik ben wel benieuwd naar het verschil tussen Flieder en Viola, maar ben bang dat ze wel heel erg op elkaar lijken :D Ik denk d'r ff over :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:10:56 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98497476
Ik heb geen wasmiddel zonder wasverzachter. Die zit er al in.
Mag ik nou niet wassen Vanyel?
ik was mijn doeken gewoon zoals ik mijn gewone was ook was; het is maar een stuk stof hoor :D
pi_98497839
Ik ook, maar was mijn gewone was ook zonder wasverzachter omdat dat spul meer risico op overgevoeligheid geeft en Dottir en ik hebben nogal een teer huidje ;)

Als je een goeie scheut azijn in het wasverzachterbakje gooit, trekt die de rotzooi er wel weer uit.
pi_98499609
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef Jeetjejom het volgende:
Voor de 4 dus iig:
Asy
Sugarsnap

En wie nog wil, laat het maar weten, het heeft geen haast iig, want ik kan de komende 2 weken niet meeten met Asy. (daar trouwens dan wel een datum voor prikken binnenkort)
ik wil ook wel s een 4 proberen!
even kijken of ik ook kan rugdragen en een andere doek proberen. Mijn eigen doek moet ik te netjes mee knopen :') en dat kan ik niet :D
(heb een ellaroo LaRae)
pi_98499699
Hoe zit het met de Beco van Wickie?

Ik bedoel, als er nog geen reislijst is, mag die er dan komen? Ik heb er zin in!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_98501254
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:16 schreef McLaura het volgende:
Hoe zit het met de Beco van Wickie?

Ik bedoel, als er nog geen reislijst is, mag die er dan komen? Ik heb er zin in!
Er is een lijst, staat ergens... Hij is nu bij Texelonia, jij bent erna *O*
We hadden anderhalve week per persoon bedacht.

Tex, zou jij dan hem rond 29 juni richting McLaura kunnen sturen? McLaura zou jij je adres aan Texelonia kunnen doorgeven?
:)

Oja, met alle doeken die op reis gaan misschien weer slim om alle lijstjes ook weer in de OP te zetten?
pi_98501450
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:12 schreef wickie het volgende:

[..]

Er is een lijst, staat ergens... Hij is nu bij Texelonia, jij bent erna *O*
We hadden anderhalve week per persoon bedacht.

Doe ik! En wie komt er na mij?
pi_98501977
Het lijkt me ook leuk om doeken te proberen. Maar ik twijfel want ik heb nog nooit een doek geknoopt :+ Dus misschien is het dan helemaal niet handig om dat zo maar te doen, want dan wil ik het liefste ook gelijk maar rugdragen :7 Twijfel twijfel.
pi_98502082
Ssserpente komt na jou McLaura, en daarna heeft Takjembah zich nog aangesloten. Ik zal vanavond een lijst met de laatste data maken.

Solagratia, je kan je ook nog bij de Beco aansluiten, dat is geen doek maar een SSC. Kan je ook mee rugdragen.
En ook met een doel meedoen hoor! Is leuk!
pi_98502265
Ik kom de beco bij McLaura wel ff testen :+
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:13:43 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98503271
Vanyel, prima. Dan gooi ik er wel een scheut azijn bij ;)
pi_98504422
Weljaaaa geef mij de schuld Twinkly :D

Huup, pas op wat je zegt want ik hou je er nog eens aan!
pi_98504465
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:37 schreef wickie het volgende:
Ssserpente komt na jou McLaura
^O^

Dan gaat hij het hele land door (van Friesland naar Zeeland) :D
pi_98504720
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:47 schreef WupWup het volgende:
Weljaaaa geef mij de schuld Twinkly :D

*, pas op wat je zegt want ik hou je er nog eens aan!
lijkt me enig! :D

wil je me ff aanpassen in t lijstje? En Vanyel enzo ook pretty plx?
pi_98504872
ben je zwanger ofzo :o
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:01:09 #173
238474 Jeetjejom
pi_98504934
De beco hè, daar kan ik espen nog niet mee dragen toch, maar jorja wel hè?
Want als wickie hem niet nodig heeft wil ik hem na Takkembah wel eens testen O-)

Sonnetje, ik probeer het in mijn hersens op te slaan! En zodra Asy en ik iets hebben kunnen plannen maak ik het schema bekend hier :)
Of hij moet ivm allergiën eerst naar huup gaan, die date komt er toch wel hè Asy?
Wat jullie het beste uitkomt :)

(vinden jullie het erg als ik er een schriftje bij doe waar foto's en ervaringen in kunnen worden gedeeld?)
Jouw warmte is genoeg
pi_98505159
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:59 schreef WupWup het volgende:
ben je zwanger ofzo :o
_O-
niet eens! zou overigens ook heel knap zijn en een groot mysterie opleveren :')

en ook geen plannen in die richting.
pi_98517357
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:07 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O-
niet eens! zou overigens ook heel knap zijn en een groot mysterie opleveren :')

en ook geen plannen in die richting.
Liefheidswaan... :X ;)
pi_98517489
Nieuw en verbeterd lijstje voor de Zara Coffe mt 6

Vanyel 24-jun
Keshet 8-jul
champignonne 22-jul
Sugarsnap 5-aug
As1981 19-aug
mrien 2-sep
Twinkly 16-sep
Asyniur 30-sep
Wickie 14-okt
Datum is doorstuurdatum

Voorwaarden
- Verzenden met TNT of DHL pakketpost. De trace code per pm naar mij en degene naar wie je verstuurt. Behalve als je m als excuus voor meets gebruikt ;)
- Wassen niet te heet (30 zou genoeg moeten zijn), geen eng wasmiddel, bij voorkeur geen wasverzachter en wel een fikse scheut azijn in t wasverzachterbakje (zacht zonder resten :))
- Doek mag op de katoenstand gestreken (volgens mij 3 puntjes), met stoom is makkelijker, met strijkwater nog makkelijker en heb je meteen een zachter effect maar ik zou het er niet voor kopen als ik jou was.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:24:34 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98517927
Jeetjejom, ook zonder Zara wil ik wel met je daten hoor ;)
pi_98531404
Vanyel, ik ben happy met mn laatste plaats *O*

Ik zou het Becolijstje nog even updaten:
Huuphuup - al geweest
Kaatjejannie - al geweest
Texelonia - momenteel doorsturen op 29 juni
McLaura - doorsturen op 9 juli
Ssserpente - doorsturen op 20 juli
Takkembah - doorsturen op 30 juli
Jeetjejom - terugsturen op 10 augustus

Jeetjejom, hoe oud is Espen tegen die tijd? En hoe zwaar is hij nu? Ik denk dat je Espen er al wel mee kan dragen dan hoor. Zeker als je een baby-insert erbij zou hebben (die zit er nu niet bij, maar Octo heeft aangeboden destijds die van haar wel te willen uitlenen).
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:23:37 #179
238474 Jeetjejom
pi_98536201
Espen is dan 4 maanden. Hij weegt nu net geen 5kg denk ik....
Jouw warmte is genoeg
pi_98601267
Zara is onderweg!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:15:07 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98602198
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:52 schreef Vanyel het volgende:
Zara is onderweg!
En ik moet wachten tot sept -O-
pi_98604183
Ja dat was iets met allerlei wensen van allerlei mensen.. Vind je t heel erg?
Hij komt zo wel lekker een stuk zachter aan!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:24:27 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98605493
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat was iets met allerlei wensen van allerlei mensen.. Vind je t heel erg?
Hij komt zo wel lekker een stuk zachter aan!
nee joh, dan had ik het wel eerder gezegd.
Vandaar ook de ;) als pi
pi_98611724
Ohja, die dingen mis ik altijd.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:28:12 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98612076
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:20 schreef Vanyel het volgende:
Ohja, die dingen mis ik altijd.
ik kijk er altijd pas naar als ik denk: huh?
  zondag 26 juni 2011 @ 22:02:15 #186
265732 Keshet
pi_98695599
Zara is gisteren veilig bij me gearriveerd! *O*

Ik vind 't een mooie doek maar heb 'm nog niet gebruikt; het is een beetje te warm om te dragen nu vind ik!
Hopelijk koelt het snel af. :D
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:32:09 #187
265732 Keshet
pi_98778011
Update: Doek ligt nog mooi te zijn in zijn doos. Veeeeel te warm voor stof om een mensch heen!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:15:40 #188
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98780480
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef Keshet het volgende:
Update: Doek ligt nog mooi te zijn in zijn doos. Veeeeel te warm voor stof om een mensch heen!
Ja maar jamaar, ik moet al wachten tot sept en dadelijk is ie dan nog niet zacht! :o
pi_98780639
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef Keshet het volgende:
mishandel em tot hangmat anders! ^O^
pi_98806547
Inmiddels is het afgekoeld. Aan het werk! ;)
pi_98807368
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef Vanyel het volgende:
Inmiddels is het afgekoeld. Aan het werk! ;)
:D! psies. chopchop!

en foto's! plx? pretty plx? van Emma in de doek O+
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:42:05 #192
265732 Keshet
pi_98811846
Ik vond het zelfs te warm om te vingerhaken met de doek! _O-

Hebben jullie even geluk dat ik vandaag, met dit miezerweer, vrij ben! ;) We gaan zo lekker op stap met z'n tweetjes en Emma gaat natuurlijk in de doek!
U hoort later weer van mij! *O*

Over. :+
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:24:12 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98880473
Beco is hier gearriveerd vandaag, bedankt Texelonia!
pi_98880843
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef McLaura het volgende:
Beco is hier gearriveerd vandaag, bedankt Texelonia!
Fijn :) Veel plezier!!

Tex, wat vond je van de Beco?

Keshet??? Foto's???
pi_98880886
Oh, en jij bedankt voor het beschikbaar stellen van Beco natuurlijk, Wickie!
pi_98910900
Ik kan er helemaal niks mee. Banden krijg ik niet versteld (wel los, maar aantrekken van de banden om de 'zitting' gaat niet).

En er mist een hoesje om de bovenste bandjes. Zit aan de ene kant wel en aan de andere kant niet.

[ Bericht 11% gewijzigd door McLaura op 01-07-2011 15:22:48 ]
pi_98915223
Dat aantrekken van die banden ging hier prima :? niet heel soepeltjes maar wel prima verder
pi_98919387
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:45 schreef mignonne het volgende:
Dat aantrekken van die banden ging hier prima :? niet heel soepeltjes maar wel prima verder
Losmaken gaat prima, maar weer kleiner maken gaat voor geen meter. Oftewel passend maken lukt me niet. Ik gooi dan ook gelijk de draagdoek in de ring en hoor graag van Ssserpente of het goed is dat hij eerder naar haar komt.

en gatver, wat haat ik comic sansdag
pi_98919489
Ik weet niet hoe dat bij de Beco zit, maar bij de Boba gaat dat ook zwaar.
Het helpt om het einde van de band naar achter te trekken, onder je arm door zeg maar. Ipv naar voren te trekken. Dan gaat het aantrekken een stuk makkelijker.
Hm, moeilijk uit te leggen.
Zonde om snel op te geven, even proberen zonder kind erin?

En idem wb deze cs-dag. :N
pi_98920502
Keshet, zou ik ook mee kunnen doen met jouw doek?

En Vanyel, ook met die van jou?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:50:19 #202
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_98922353
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:43 schreef oeke het volgende:
Ik weet niet hoe dat bij de Beco zit, maar bij de Boba gaat dat ook zwaar.
Ik heb de Beco, Manduca en Boba geprobeerd en vond de Boba juist het allermakkelijkst met verstellen ;)
©Dumbo
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:55:32 #203
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_98922598
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:59 schreef wickie het volgende:

Tex, wat vond je van de Beco?
Moet zeggen dat ik hem niet heel veel gebruikt heb :@ vanwege drukte, chaos en warmte enzow. En heb helaas ook geen foto's gemaakt.
Ik vond dat harnasje niet zo heel handig. Maar afgezien daarvan droeg hij fijn en zat het prima! Bedankt voor het lenen!

Ik heb aan verschillende SSC-reizen meegedaan en inmiddels een Wompat besteld, omdat die in meerdere maten verkrijgbaar is en dus waarschijnlijk wat langer mee gaat. Maar vond het erg fijn wat verschillende dingen te kunnen uitproberen.
©Dumbo
pi_98922781
Ik kan niet spreken voor de beco, maar bij de boba trek je de bandjes het beste precies in de richting waar hij vandaan komt. Anders krijg je ze inderdaad niet of nauwelijks aangetrokken.
pi_98927310
McLaura, wat Oeke zegt over aanspannen, maar als het niet lukt dan is het jammer maar zo zei het :* (ik vind fijn, dat ik mensen een kans kan geven het te proberen). Je kan anders nog even kijken naar filmpjes op de Beco site zelf, daar hebben ze ook instructiefilmpjes staan volgens mij.
En het is inderdaad een gefriemel, zeker met een ouder kindje is de harnas niet echt prettig, vind ik persoonlijk (dat is ook waarom ik een Gemini heb gekocht, die heeft geen harnas).

[ Bericht 8% gewijzigd door wickie op 01-07-2011 21:57:40 ]
pi_98928024
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:50 schreef texelonia het volgende:
Ik heb de Beco, Manduca en Boba geprobeerd en vond de Boba juist het allermakkelijkst met verstellen ;)
Nu ik weet hoe het moet is het ook geen probleem meer. Maar ik trok altijd aan dat bandje van me af, terwijl het beter is naar beneden langs je zij te trekken.
Wat WupWup dus duidelijker kan zeggen. :D
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:02:55 #207
265732 Keshet
pi_98928330
Laivedinges, natuurlijk mag dat! *O* Hoe meer zielen hoe meer draagcomfort! :D

Ik heb nog geen foto's; ik ga D. morgen even aan het werk zetten! Ik vind 'm wel fijn dragen! O+
*plant afspraak met kapper, beautysalon, etc.*
pi_98930689
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:42 schreef wickie het volgende:
McLaura, wat Oeke zegt over aanspannen, maar als het niet lukt dan is het jammer maar zo zei het :* (ik vind fijn, dat ik mensen een kans kan geven het te proberen). Je kan anders nog even kijken naar filmpjes op de Beco site zelf, daar hebben ze ook instructiefilmpjes staan volgens mij.
En het is inderdaad een gefriemel, zeker met een ouder kindje is de harnas niet echt prettig, vind ik persoonlijk (dat is ook waarom ik een Gemini heb gekocht, die heeft geen harnas).
Ik krijg het niet voorelkaar met Thijs op mijn rug, en ook niet als ik Thijs eerst probeer 'in te pakken' en hem dan omdoe. Ik ben gewoon niet zo van dat geklooi (en dat ligt ongetwijfeld aan mij en niet aan Beco <3)

Ik hoor graag of Sssserpente klaar is om te ontvangen, dan gaat ie weer op reis!
pi_98930977

Vanyel 24-jun
Keshet 8-jul
champignonne 22-jul
Sugarsnap 5-aug
As1981 19-aug
mrien 2-sep
Twinkly 16-sep
Asyniur 30-sep
Wickie 14-okt
Oliebeestje ;) 28-okt
Datum is doorstuurdatum

Of wil Wickie graag nog even extra uitstel voor ze haar verse baby erin moet hijsen?
pi_98931692
Ik zou graag op 14okt. blijven, mooie draagperiode met mn minimuppie O+

Je hebt een flinke lijst, ik denk wel dat jij een zachte, ingedragen doek terug gaat krijgen :Y
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:12:34 #211
265732 Keshet
pi_98931973
8 juli, check! :D
Champignonnetje, PM jij je adres nog even voor die tijd?
pi_98932644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef wickie het volgende:
Ik zou graag op 14okt. blijven, mooie draagperiode met mn minimuppie O+

Je hebt een flinke lijst, ik denk wel dat jij een zachte, ingedragen doek terug gaat krijgen :Y
Ik hoop het O+
De nieuwe zijn heus heerlijk zacht en fijn, maar ik mis wel de lekker spitse uiteinden van de Zara. Die knoopt veel kleiner (als je de doek opmaakt). Ben benieuwd of de leners dat ook gaan vinden.
pi_98933783
Ik heb een Jade en ik ben dol op de aflopende punten. Ik ben vooral benieuwd naar het draagverschil tussen de Jade en de Zara. En ik vind de kleur geweldig mooi. Oftewel, ik kan niet wachten!
pi_98940692
Dan is oktober best ver weg ;)
pi_98940810
Dat vind ik ook hoor Vanyel :Y die punten zijn enorm fijn
  zaterdag 2 juli 2011 @ 09:15:58 #216
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98941237
wat voor iets is de beco dan? :@ Tot hoeveel kg kun je daar dan mee dragen?
want met bovenstaande namen, heb ik zoiets zou dit dan iets voor Roy kunnen zijn.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_98943232
quote:

Het rijtje tot nu toe:

huup
asyniur
twinkly
jore
sugarsnap

Voorwaarden:

Vergeet ik iets?
Zijn er nog mensen die willen aansluiten? Hij gaat pas vanaf 2e helft van juli op reis, voorkeuren voor data kunnen nog aangegeven worden.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:14:06 #218
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98944051
Ik twijfeeeeeeeel, tot wanneer kan ik aanhaken?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98944357
Totdat de laatste hem weer terug naar mij stuurt ;) Alleen je kunt nu nog een voorkeur voor data opgeven en als je achteraan moet sluiten natuurlijk niet meer.
pi_98946380
Wupwup, ik sluit graag aan als ik ergens na half september in de lijst kan (als er dus genoeg gegadigden zijn). Ben 8 september uitgerekend namelijk en verwacht wel weer overtijd te lopen.

Dus als het gaat met de data dan sluit ik me graag aan :)

Ben wel benieuwd naar een indio.
pi_98946478
Ha leuk! Ik wil dan wel een beetje vroeg in de reis, als het mag.
pi_98947021
huup 20 juli - 2 aug (ivm allergie katten + honden als eerste)
asyniur 3 aug - 16 aug (ivm kattenallergie tweede)
jore 17 aug - 30 aug (zo vroeg mogelijk)
twinkly 31 aug - 13 sep
sugarsnap 14 sep - 27 sep
wickie 28 sep - 11 okt (na half september)

Als ik het goed heb gezien, is er nu geen overlap met Vanyels reisdoek, behalve bij wickie. Als er nog iemand wil meedoen, dan kan wickie weer doorschuiven.
wat een bevalling dat puzzelen met schema's zeg
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:52:20 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98950711
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:52 schreef WupWup het volgende:
huup 20 juli - 2 aug (ivm allergie katten + honden als eerste)
asyniur 3 aug - 16 aug (ivm kattenallergie tweede)
jore 17 aug - 30 aug (zo vroeg mogelijk)
twinkly 31 aug - 13 sep
sugarsnap 14 sep - 27 sep
wickie 28 sep - 11 okt (na half september)

Als ik het goed heb gezien, is er nu geen overlap met Vanyels reisdoek, behalve bij wickie. Als er nog iemand wil meedoen, dan kan wickie weer doorschuiven.
wat een bevalling dat puzzelen met schema's zeg
Voor mij is dat perfect!
pi_98963451
Vanyel, kan je mij en Laiverniertiekje (als je dat goed vindt) omdraaien? Dan overlappen de indio en jou zara elkaar niet en kan ik van beide doeken volledig genieten :s)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 23:18:41 #225
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98966061
Voor mij is het ook goed, Wup
pi_98973525
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:11 schreef wickie het volgende:
Vanyel, kan je mij en Laiverniertiekje (als je dat goed vindt) omdraaien? Dan overlappen de indio en jou zara elkaar niet en kan ik van beide doeken volledig genieten :s)
Ik vind het goed
pi_99043796
Oh ja ik ook, moet t lijstje alleen nog ff aangepast.
pi_99043950
*O*
pi_99079339
Is er animo om Karmin Fische 6 met linnen te proberen?

Ik denk dat ik hem uit de verkoop ga halen voorlopig, maar hij is nog nagenoeg nieuw en kan wel wat aandacht gebruiken om zachter en soepeler te worden!

Het is een dikkere doek (door de 50% linnen). Beginnende dragers mogen zich ook aanmelden, maar het kan wat lastiger zijn om te knopen dan....

Deze foto geeft de kleur wel het meest kleur-echt weer.. Hij lijkt rozig van een afstandje, maar is wel degelijk rood..

[ Bericht 8% gewijzigd door Orea op 05-07-2011 20:18:25 ]
pi_99079866

Vanyel 24-jun
Keshet 8-jul
champignonne 22-jul
Sugarsnap 5-aug
As1981 19-aug
mrien 2-sep
Twinkly 16-sep
Asyniur 30-sep
Oliebeestje ;)14-okt
Wickie 28-okt
Datum is doorstuurdatum
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:03:36 #231
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99082575
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:59 schreef Orea het volgende:

Ja ik! Zie PM
pi_99082739
Ik ga eerst maar eens kijken of ik iets met de doek van Vanyel kan Orea. Misschien als dat lukt dat ik wel verschillende doeken wil proberen om te kijken wat het beste bij mij past.
Gelukkig heeft Pvoesss aangeboden dat ze me wilt helpen als ik de doek binnen heb.
pi_99092110
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:59 schreef Orea het volgende:
Joehoe, ik ook! Doen we een meet? O-)
pi_99101285
Ja! :D (kunnen er een deels-Artis meetje van maken?)

Maar 2 nu! Nog meer gegadigden?

Asy, ik ga mijn best doen! Even kijken hoeveel mensen er nog bijkomen, dan plan ik zo gunstig mogelijk in!
pi_99152314
Er is hier een beco gearriveerd! *O*

McLaura wees me erop dat ik me daarvoor had opgegeven. Ik kan het me werkelijk niet meer herinneren. 8)7 Van wie is ie, hoe lang mag ik 'm houden en waar moet ie strakjes naartoe? :@
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:26:26 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99152636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:19 schreef Ssserpente het volgende:

McLaura wees me erop dat ik me daarvoor had opgegeven. Ik kan het me werkelijk niet meer herinneren. 8)7 Van wie is ie, hoe lang mag ik 'm houden en waar moet ie strakjes naartoe? :@
pi_99152695
Soms ben ik echt zo dement als een deur. ):O
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:29:34 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99152792
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef Ssserpente het volgende:
Soms ben ik echt zo dement als een deur. ):O
Als ik in sept opeens een doek heb, zal ik ook wel even zoiets hebben van:huh?
Mag jij mij dan uitlachen goed? O+
btw ik heb er tests voor, als jij dan met Lente komt, dan test ik jou O+
pi_99152849
Op alzheimer? :D

Haha, da's goed, hoor!
pi_99154727
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:19 schreef Ssserpente het volgende:

Hij is van mij. Ik zit nu op werk, zal vanavond even opspeuren waar je hem hierna heen mag sturen.
Het staat wel ergens, hier of in het vorige deel.

Veel plezier ermee!
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:52:13 #241
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99159137
Hey demente deur :+

de beco moet naar mij en je inbox is full :D
Alexa en Seth zijn lief
pi_99167087

Oh ja, goed dat je het zegt, Takka. Was het vergeten. :+ Ga ff wat weggooien.

Het dichtmaken heeft Nils en mij bijna onze relatie gekost, maar na een kwartiertje zat ie. Zonder handleiding. :+ We hebben een stukje gewandeld (nee, niet op deze schoenen) en ik had best wel last van de clipjes op m'n schouders. Meer mensen?

[ Bericht 37% gewijzigd door Ssserpente op 07-07-2011 20:30:48 ]
  maandag 11 juli 2011 @ 01:17:22 #243
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99306564
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:16 schreef wickie het volgende:
Vanyel, ik ben happy met mn laatste plaats *O*

Ik zou het Becolijstje nog even updaten:
Huuphuup - al geweest
Texelonia - momenteel doorsturen op 29 juni
McLaura - doorsturen op 9 juli
Jeetjejom - terugsturen op 10 augustus

Jeetjejom, hoe oud is Espen tegen die tijd? En hoe zwaar is hij nu? Ik denk dat je Espen er al wel mee kan dragen dan hoor. Zeker als je een baby-insert erbij zou hebben (die zit er nu niet bij, maar Octo heeft aangeboden destijds die van haar wel te willen uitlenen).
Hmmm zouden roy en ik nog aan kunnen sluiten, liefste voor eind september. Als het niet kan volgende keer weer.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 11 juli 2011 @ 11:59:28 #244
238474 Jeetjejom
pi_99314590
Ik dacht toch echt dat ik 4 mensen had die de Zara maat 4 wilden proberen.....

Maar tot nu toe heb ik
Asyniur, Huup en Sugarsnap.

IVM de allergieën lijkt me de volgorde Huup, Asy en Sugar het handigste.

Ik wil hem proberen eind deze week op te sturen, of heeft Huup nu heel veel doeken thuis en komt het echt niet gelegen?

En dan 3 weken ieder houden en doorsturen naar de volgende?

Dus als nog iemand erbij wil komen, pm even (of via FB of Twitter, want daar ben ik meer te vinden dan hier)!

In principe zou de volgorde dan zijn:
Huup 16 juli - 5 augustus
Asy 6- 27 augustus
Sugar 30 augstus - 20 september

De voorwaarden zijn natuurlijk schaamteloos gejat;
- Wassen niet te heet (30 zou genoeg moeten zijn), geen eng wasmiddel, geen wasverzachter (azijn!!)

Laten jullie even weten of het nog akkoord is allemaal.
En Huup, ik heb katten, dus je moet hem even wassen (mij maakt het eigenlijk niet uit met wat en hoe, zolang hij niet met bleek gewassen wordt ben ik al snel tevreden hoor)
Jouw warmte is genoeg
  maandag 11 juli 2011 @ 13:19:51 #245
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99317214
Ik ga ermee akkoord, heb er nu al zin in o¤m zoveel doekkies te proberen
pi_99317716
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:59 schreef Jeetjejom het volgende:

Maar tot nu toe heb ik

Ik wil hem proberen eind deze week op te sturen, of heeft Huup nu heel veel doeken thuis en komt het echt niet gelegen?

Dus als nog iemand erbij wil komen, pm even (of via FB of Twitter, want daar ben ik meer te vinden dan hier)!

Asy 6- 27 augustus

En Huup, ik heb katten, dus je moet hem even wassen (mij maakt het eigenlijk niet uit met wat en hoe, zolang hij niet met bleek gewassen wordt ben ik al snel tevreden hoor)
Ik krijg als het goed is komende week vanyel's doek al dus misschien is het handiger om mij en Asy toch maar om te ruilen? Dan gooi ik hem hier thuis wel in de wasmachine na aankomst :) dat overleef ik wel hoor ;)
pi_99318032
Vandaag of morgen als het goed is zelfs.
Toch?
pi_99318263
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:44 schreef Vanyel het volgende:
Vandaag of morgen als het goed is zelfs.
Toch?
op maandagen worden er geen tnt-pakketjes bezorgd dus ik ga uit van morgen ja :)
  maandag 11 juli 2011 @ 13:53:41 #249
238474 Jeetjejom
pi_99318367
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik krijg als het goed is komende week vanyel's doek al dus misschien is het handiger om mij en Asy toch maar om te ruilen? Dan gooi ik hem hier thuis wel in de wasmachine na aankomst :) dat overleef ik wel hoor ;)
Dan schuif ik alles een week op, want Asy komt toch volgende week bij mij langs, dus dat is dan budgettechnisch iets handiger :D
Jouw warmte is genoeg
pi_99335036
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 01:17 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Hmmm zouden roy en ik nog aan kunnen sluiten, liefste voor eind september. Als het niet kan volgende keer weer.
Bar tuurlijk kan dat! Jeetjejom, kan jij hem dan doorsturen naar Bar?
Ik heb even geen idee wat de data nu zijn omdat Mclaura hem eerder heeft doorgestuurd.
Ssserpente geef jij een seintje als je hem doorstuurd? Dan pas ik even de datumlijst aan.
pi_99335795
Volgens het lijstje moet ik 'm de 20e doorsturen, maar ik heb geen idee hoeveel dagen ik 'm nu eerder van Laura heb gekregen.
  maandag 11 juli 2011 @ 20:49:24 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99336486
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:53 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]

Dan schuif ik alles een week op, want Asy komt toch volgende week bij mij langs, dus dat is dan budgettechnisch iets handiger :D
*O*
pi_99336733
mignonne, niet om het één of ander, maar mijn reisdoek heb je vanaf de 20e ;)
pi_99336872
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
Volgens het lijstje moet ik 'm de 20e doorsturen, maar ik heb geen idee hoeveel dagen ik 'm nu eerder van Laura heb gekregen.
Houd die datum maar gewoon aan, dan heb je hem gewoon ietsjes langer :)
  maandag 11 juli 2011 @ 20:57:54 #255
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99337151
Orea, ging jij die van jou nog versturen?
pi_99338539
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:49 schreef wickie het volgende:
Huuphuup
Kaatjejannie
Texelonia
McLaura
Ssserpente

(moet alleen nog even de data erbij zetten)

Draculettetje wil je graag meedoen met de Beco?
ik ben dit topic helemaal vergeten.....

maar als er ergens nog een plekje is graag!
pi_99339406
Draculettetje er is nog plek hoor. Ik heb hem niet nodig binnenkort, dus aansluiten kan gewoon :)

De lijst is dan nu als volgt:
Huuphuup - al geweest
Texelonia - al geweest
McLaura - al geweest
Jeetjejom - doorsturen op 10 augustus
Bar - doorsturen op 20 augustus
Draculettetje - terugsturen op 31 augustus
pi_99339846
ow fijn! hoe gaat dat met adres enzo?

hoop dat ik het rugdragen door krijg, lukt me niet echt
pi_99340041
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef draculettetje het volgende:
ow fijn! hoe gaat dat met adres enzo?

hoop dat ik het rugdragen door krijg, lukt me niet echt
Je kan tzt je adres doorgeven aan Bar, je krijgt van mij weer mijn adres om hem terug te sturen.
pi_99340220
ok dank je! gaat helemaal goed komen!
pi_99341286
Je mag ook aansluiten bij mijn doek als je wilt. Het is een witte indio maat 6 met linnen.
pi_99341640
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:52 schreef WupWup het volgende:
mignonne, niet om het één of ander, maar mijn reisdoek heb je vanaf de 20e ;)
DOH!

potver...

eh... mag ik ook achteraan t lijstje van 3 dan Jeetjejom? :@ als t kan? prettyplease?

zie je, dat krijg je van de gedoekensloer, vroeger of later raak je de draad kwijt (huhu woordspeling :') )
pi_99386890
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:59 schreef Jeetjejom het volgende:

Maar tot nu toe heb ik

Asy 6- 27 augustus

Ik was denk ik nummer 4 :P
  woensdag 13 juli 2011 @ 19:05:24 #264
265732 Keshet
pi_99422658
Vanyels Zara is volgens Track&Trace aangekom bij Mignonne! Kunt u dat bevestigen?

Ik heb niet heel veel gebruik kunnen maken van de doek; eerst vond ik het te warm, toen was Emma even ziek en ik was onverwachts veel drukker dan gepland. Kwam allemaal net verkeerd uit dus.

Ik vond het een mooie doek! Ik zou zelf de doek niet uitgekozen hebben vanwege de kleur maar in 't echt is het echt een mooie, warme kleur! O+ Hij staat me niet, maar daar kan de doek niks aan doen. :D

Qua dragen vond ik het even wennen; hij is inderdaad nog wat stug. Ik ben ook geen doeken gewend met zulke punten eraan maar dat went snel!

Al met al een mooie, fijne doek! Hopelijk kunnen de volgende draagsters 'm nog een stuk zachter maken voor Vanyels Dottir! O+

Door de chaos hier heb ik geen foto's gemaakt bedacht ik toen de doek op 't postkantoor lag. :')
pi_99425290
ja! hij is hier!
door wat gedoetjes heb ik de doos nog niet open gemaakt, maar ik vertrouw erop dat ie er gewoon inzit :+ we gaan em eens fijn mishandelen deze week :Y)
pi_99425313
ohja en zondag gaan we naar de efteling dus dan kan ie mooi mee *O*
pi_99426450
Lekker overheen kotsen :D ^O^

En wel kijken hoor!
pi_99514503
Al open?
pi_99514783
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:16 schreef Vanyel het volgende:
Al open?
:D ja de doos is open :9 ik vind em mooi qua kleur O+ maar ik hou wel van bruin, dat scheelt :+ nog niet gebruikt though, morgen gaan we weg en dan gebruik ik em. We zouden eigenlijk naar de efteling gaan zondag maar dat staat op losse schroeven vanwege t weer. Achja.

Hoe dan ook, ik heb wel weer zin in een rugdraagpoging met mini en met maxi dus dat ga k morgen eens doen *O*

Het voordeel van deze doek is dat ie een beetje normaal combineert met mn eigen kleding :') met mn eigen zara voel ik me toch altijd een beetje Pipo ofzo :D
pi_99514919
Dat kan ik me eerlijk gezegd wel voorstellen ;)
  maandag 18 juli 2011 @ 12:51:55 #271
238474 Jeetjejom
pi_99615318
Mignonne, tuurlijk mag dat!
Asyniur komt vrijdag naar mij toe, dan neemt zij hem mee en dan zal ik ook voor die tijd de doorgeefdatums hier posten....

En ik moet hier echt me vaker laten zien.... Sorry maar drukdruk jeweetz
Jouw warmte is genoeg
pi_99622905
Nu september steeds dichterbij komt wil ik me toch meer gaan verdiepen in de doeken. en eventueel weer mee doen met een reisdoek. Ik heb nu alleen een bamboe en wil heel graag nog een doek. Maar ik zou niet weten welke. Dus als ik voor eind september nog ergens bij aan zou kunnen sluiten? Ben 17 september uitegeteld dus als het oktober word is ook helemaal goed. Iemand een tip welke ik dan beste kan doen?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_99623650
Zeg mignonne, Efteling nog gedaan?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:05:37 #274
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99671632
De Beco is binnen :D

En nu gaan klooien met die gespen, ik zie hier al iets soortgelijks in het verschiet als de opmerking van Ssserpente over relaties enzo :P
Alexa en Seth zijn lief
pi_99679246
Indio met linnen is vandaag op pad gegaan. Eerste halte: mignonne.
pi_99679319
Die mignonne is angstaanjagend stil.
pi_99679598
Die verzamelt gewoon alle reisdoeken en laat vervolgens nooit meer van zich horen.
pi_99679796
Dat wetende stuur jij net je indio die kant op?
pi_99679892
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef Vanyel het volgende:
Dat wetende stuur jij net je indio die kant op?

skills I haz them :7

nee ik ben zo stil omdat ik niet toekom aan knopen :')
morgen update met foto's! beloofd!

Ik vind hem trouwens niet eens zo heel stug Vanyel! hij glijdt wel minder prettig maar echt stug vind ik hem niet geloof ik.
pi_99680162
Gebruik m dan veel zodat ik dat straks ook vind! *)

Schuif jij de verstuurdatum ook op? Nieuw lijstje maken?
pi_99680984
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:18 schreef Vanyel het volgende:
Zeg mignonne, Efteling nog gedaan?
nee :o dat ging niet door vanwege het weer -O-

hoezo verstuurdatum opschuiven? :o moet ie alweer weg? *schema zoeken*
pi_99693095
Vrijdag, maar hij was toch laat?
pi_99720340
Ja hij was hier dinsdag ipv zaterdag. Zal ik hem anders ook maandag op de bus doen? Dan schuift het een stukje op allemaal :) als de ontvanger dat niet erg vindt tenminste. Wie is de ontvanger eigk? ff zoeken hoor.

En hoi, wij hebben net ruggedragen ;( en nu heb ik geen haar meer op mn achterhoofd en mn oer s kapoet :')
pi_99721485
Stond ie je een beetje?

Van je kapotte oor een spraakgebrek gekregen?
pi_99722685
Hahaha hij stond me beter dan mn rooie doek :Y) maar ik hou wel van veilige kleurtjes, lekker makkelijk :9

spraakgebrek, kapot oor, kaal hoofd, krassen in mn nek. Met recht draagdoekgeweld :D :+

herkenbare foto's straks weer weg

de Indio van Wup (mooooi die kleur! maar zo vlekgevoelig :D) en de Zara van Vanyel. Ik kan de kleur van de Zara niet goed vangen maar ik vind hem mooi warm bruin.

Wij hammockten waarbij papa 836 keer een hartverzakking kreeg :P note to self, niet meer vragen of ie voor vangnet wil spelen, t gaat veiliger zonder, hoe lief bedoelt ook.

}:|

morgen ga ik die doek van Wup eens goed bekijken op losse draden en toestanden en dan gaat ie (afhankelijk van de weersvoorspellingen ivm drogen) in de was.

[ Bericht 7% gewijzigd door mignonne op 20-07-2011 22:00:46 ]
pi_99722824
Kip ik heb je :)
Past wel goed qua kleur :Y
pi_99723493
Ohh mooi! O+ Ik dacht dat hij meer bruin was? Haha Mignonne, die laatste foto :D
pi_99723688
hij is ook warmer en iets bruiner qua kleur dan op de foto's. Althans, op mijn scherm, wie weet ligt het daar wel aan ;)

ik zal morgen buiten in t zonnetje ns foto's nemen. Hij lijkt ook wat te glimmen zo maar dat vind ik heel erg meevallen in t echt? misschien is het de nieuwheid nog.
pi_99723719
Wauw, wat een mooie doek zeg!!!!
En wat mooi geknoopt op de rug, zeg (dat wil ik ook kunnen, kan je me tegen die tijd niet anders een keertje uitleg geven?)
pi_99723873
ik wil je met alle liefde uitleg geven, lijkt me haske gezellig O+ maar ik ben echt geen expert ofzo :X misschien maar weer eens een draagmeet doen met de heul ervaren draagdames? Ik ben zo benauwd dat ik het een ander fout aanleer en dat er dan dingen verkeerd gaan ofzo :') het zal allemaal wel loslopen, maar toch.

wil jij die plankjes nog btw? moeten we binnenkort maar eens zien even hoe we die bij jou krijgen :)
pi_99724032
WupWup woont toch ook in de buurt?? Inderdaad weer eens tijd voor een draagmeet (wel na de geboorte hoor)

Ja wil graag die plankjes. Over een week begint mn verlof, zullen we dan weer eens afspreken?
pi_99724088
Woon ik in de buurt? Valt wel mee toch... Even googlen...

edit: 51 minuten vanaf hier naar mignonne ;)
pi_99724232
ik wilde het net zeggen, t lijkt me anders een roteind fietsen :D :+
En laat het maar weten hoe of wat qua plankjes en qua meet, ik haak wel in :Y)
pi_99724408
Wat betreft het doorschuiven van de datums, is het wat mij betreft prima. WIl het wel alleen graag weten, want ik hem 9 augustus in principe met pvoesss afgesproken. Dan gaat zij mij e.e.a. leren m.b.t. rugdragen. Dit afgesproken met het idee dat hij de 5de doorgestuurd zou worden. Als het later is, moet ik even wat anders afspreken.

De doek ziet er overigens mooi uit!
pi_99724438
Maar je woont wel in de regio :')
En je kan zo goed rugknopen! Dus je woont in de buurt genoeg vind ik :P
pi_99724511
En ik heb ook lekkere koffie! En thee! ;)
Je bent welkom hoor :Y
pi_99724829
Oh, die bruine is mooi O+

En je foto's zijn weer super Mignonne _O-
pi_99725043
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:49 schreef WupWup het volgende:
En ik heb ook lekkere koffie! En thee! ;)
Je bent welkom hoor :Y
z0mg! thee!! :o
count me in!! c_/

As ik ga er zo even voor zitten wat die data betreft, ik moet ff kijken, ik kan hem ook vrijdag doorsturen, hangt er allemaal n bietje vanaf, ff nadenken en zulks. Ik kom erop terug!
pi_99725144
Geen probleem. 9 augustus is nog ver weg ( :o een week later wordt mijn mannetje gewoon 1!)
pi_99725694
Draagmeet?! *O*
pi_99725780
Euh nou ik was eigenlijk niet van plan om een meet te organiseren, maar ik geloof dat ik eerdaags visite krijg _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')