Ja he, helemaal geen eigen belangquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:26 schreef Vanyel het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal altruïstisch!
ik wil ook wel s een 4 proberen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef Jeetjejom het volgende:
Voor de 4 dus iig:
Asy
Sugarsnap
En wie nog wil, laat het maar weten, het heeft geen haast iig, want ik kan de komende 2 weken niet meeten met Asy. (daar trouwens dan wel een datum voor prikken binnenkort)
Er is een lijst, staat ergens... Hij is nu bij Texelonia, jij bent ernaquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:16 schreef McLaura het volgende:
Hoe zit het met de Beco van Wickie?
Ik bedoel, als er nog geen reislijst is, mag die er dan komen? Ik heb er zin in!
Doe ik! En wie komt er na mij?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:12 schreef wickie het volgende:
[..]
Er is een lijst, staat ergens... Hij is nu bij Texelonia, jij bent erna
We hadden anderhalve week per persoon bedacht.
quote:
lijkt me enig!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:47 schreef WupWup het volgende:
Weljaaaa geef mij de schuld Twinkly
*, pas op wat je zegt want ik hou je er nog eens aan!
quote:
Liefheidswaan...quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:07 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
niet eens! zou overigens ook heel knap zijn en een groot mysterie opleveren
en ook geen plannen in die richting.
nee joh, dan had ik het wel eerder gezegd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat was iets met allerlei wensen van allerlei mensen.. Vind je t heel erg?
Hij komt zo wel lekker een stuk zachter aan!
Ja maar jamaar, ik moet al wachten tot sept en dadelijk is ie dan nog niet zacht!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef Keshet het volgende:
Update: Doek ligt nog mooi te zijn in zijn doos. Veeeeel te warm voor stof om een mensch heen!
mishandel em tot hangmat anders!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef Keshet het volgende:
Update: Doek ligt nog mooi te zijn in zijn doos. Veeeeel te warm voor stof om een mensch heen!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef Vanyel het volgende:
Inmiddels is het afgekoeld. Aan het werk!
Fijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef McLaura het volgende:
Beco is hier gearriveerd vandaag, bedankt Texelonia!
Losmaken gaat prima, maar weer kleiner maken gaat voor geen meter. Oftewel passend maken lukt me niet. Ik gooi dan ook gelijk de draagdoek in de ring en hoor graag van Ssserpente of het goed is dat hij eerder naar haar komt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:45 schreef mignonne het volgende:
Dat aantrekken van die banden ging hier primaniet heel soepeltjes maar wel prima verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |