quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:42 schreef huuphuup het volgende:
yo!
ik ben agrarisch voor dingen met vacht![]()
mag ik eerst? *insert puppy-eyes*
de ruck volgens onze consulentequote:maat 4, wat kun je daarmee?
zegt mn moesje altijdquote:
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef huuphuup het volgende:
ruck okay. Alleen dat? cross-carry met een schuifknoop kan dat ook met een 4?
Ik heb een caffequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanyel, ik dacht dat jij dezelfde had als ik maar jij hebt een caffe? Ik heb een choco. Ik ga het eens opzoeken wat het verschil is![]()
Anders wil ik wel helemaal achteraan als hij al zacht isIk heb ook katten btw
Ja ik wil best vergelijken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe het zit met de kwaliteit van mijn Zara. Pvoesss lees je mee? hoe zit het daarmee? weet je dat nog?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb een caffeAnder kleurtje dacht ik, maar blijkbaar nu ook iets met kwaliteit. Gemenerds!
Wil je ook als er geen verschil is? Huup gaat vergelijken.
Is dit cryptisch voor mag ik vooraan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanyel, ik wil Huup graag helpen met het indragen, hier wordt minimaal 1x per dag geddragen, maar meestal vaker.
Ik ben voor! Dan kan ik Huup & de muppets meeten!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef Vanyel het volgende:
Als ik m nu naar Keshet doe, zij m wast, dan naar huup, dan sugarsnap en asy en dan iemand die de hond er weer uit wast?
pompompom... zal ik maar weer de sloerie uithangen dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef Keshet het volgende:
Ik heb nog een Didymos Indio Flieder Natur liggen van 4,70 meter lang die op zoek is naar kindjes en mama's die 'm graag eens willen proberen.
Hele mooie doek maar nog wel vrij stug!
[ afbeelding ]
Disclaimer: Dit ben ik niet! Foto van ze interwebs geplukt!
jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik ben voor! Dan kan ik Huup & de muppets meeten!
Ja, toen ik 'm net op die foto zag snapte ik ook niet helemaal waarom die al een jaar in de kast ligt! Ik denk omdat ik 'm gekocht heb tijdens een hittegolf gekocht en geprobeerd heb. Ik dacht dat ik doodging.quote:
Dan doe ik het wel Huup.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
pompompom... zal ik maar weer de sloerie uithangen dan?
hij s moooooi
Wil huup hem dan ook? Die twijfelde nog toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:57 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik red een fwcc net aan met de 4, maar moet eerlijk bekennen dat ik ook nog in maatje 34 pas. Het probleem zit hier voornamelijk in de zeer 'spitse' punten zeg maar....
Asy, meet is prima, neem je hem mee en was je hem meteen want ik heb ook katten en stuur je hem daarna door naar huup, hoeft zij alleen maar de hondenharen eruit te wassen
Zie PM.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef Vanyel het volgende:
As wil graag een bepaalde periode, weet niet of zij ook huisdierig is maar zo ja, moet Asy weer wassen.
Ik probeer hem vrijdag op de post te doen. Is dit wat?
Vanyel 24-jun
Keshet 8-jul => wassen
huuphuup 22-jul
Sugarsnap 5-aug
As1981 19-aug => wassen
Asyniur 2-sep
mrien 16-sep
Twinkly 30-sep
Wickie 14-okt
Blond dus hier, maar het is prima hoorquote:Datum is doorstuurdatum maar dat spreekt vast voor zich.
Prima wat mij betreft!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik probeer hem vrijdag op de post te doen.
Vanyel 24-jun
Keshet 8-jul
huuphuup 22-jul
Sugarsnap 5-aug
As1981 19-aug
mrien 2-sep
Twinkly 16-sep
Asyniur 30-sep
Wickie 14-okt
Datum is doorstuurdatum maar dat spreekt vast voor zich.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef WupWup het volgende:
Ik had bedacht dat huup 'm dan kan wassen en strijken, dan heeft zij geen last van asy's hond.
je zet me aan t werkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef WupWup het volgende:
Ik ga een indio natur met 40% linnen op reis sturen. Het is een maat 6. Wie wil aansluiten? Er zijn nog geen data bekend en er kan vooralsnog in de volgorde geruild worden.
Het rijtje tot nu toe:
huup
asyniur
twinkly
jore
sugarsnap
Ik had bedacht dat huup 'm dan kan wassen en strijken, dan heeft zij geen last van asy's hond.
Voorwaarden:
- Verzenden met TNT of DHL pakketpost. De trace code per pm naar mij en degene naar wie je verstuurt.
- Doek bij ontvangst nakijken op vlekken, losse draden, scheuren of andere bijzondere dingen. Als ik binnen 24 uur na ontvangst niks heb gehoord, ga ik ervan uit dat je niks van dat al hebt gezien.
- Wassen alleen na overleg (muv huup dus, zie boven)
- Mocht er iets gebeuren met de doek terwijl jij hem in bezit hebt, waardoor hij werkelijk onbruikbaar raakt, dan vraag ik een vergoeding.
Vergeet ik iets?
Oh wil je dat met mij ook proberen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja, stuur je t mee?
zo niet kun je mn rug op. In een dubbele hammock, dat dan weer wel.
Op de rug van Huup? Of kan dit dan weer niet met een Hopp en zeg ik nu weer iets heel erg fout als leek zijnde? Zo ja, excuus.quote:Hoewel mijn nieuwe hopp rechtstreeks uit de droger (die mag dat) onder mijn kont is beland
Ja he, helemaal geen eigen belangquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:26 schreef Vanyel het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal altruïstisch!
ik wil ook wel s een 4 proberen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef Jeetjejom het volgende:
Voor de 4 dus iig:
Asy
Sugarsnap
En wie nog wil, laat het maar weten, het heeft geen haast iig, want ik kan de komende 2 weken niet meeten met Asy. (daar trouwens dan wel een datum voor prikken binnenkort)
Er is een lijst, staat ergens... Hij is nu bij Texelonia, jij bent ernaquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:16 schreef McLaura het volgende:
Hoe zit het met de Beco van Wickie?
Ik bedoel, als er nog geen reislijst is, mag die er dan komen? Ik heb er zin in!
Doe ik! En wie komt er na mij?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:12 schreef wickie het volgende:
[..]
Er is een lijst, staat ergens... Hij is nu bij Texelonia, jij bent erna
We hadden anderhalve week per persoon bedacht.
quote:
lijkt me enig!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:47 schreef WupWup het volgende:
Weljaaaa geef mij de schuld Twinkly
*, pas op wat je zegt want ik hou je er nog eens aan!
quote:
Liefheidswaan...quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:07 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
niet eens! zou overigens ook heel knap zijn en een groot mysterie opleveren
en ook geen plannen in die richting.
nee joh, dan had ik het wel eerder gezegd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat was iets met allerlei wensen van allerlei mensen.. Vind je t heel erg?
Hij komt zo wel lekker een stuk zachter aan!
Ja maar jamaar, ik moet al wachten tot sept en dadelijk is ie dan nog niet zacht!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef Keshet het volgende:
Update: Doek ligt nog mooi te zijn in zijn doos. Veeeeel te warm voor stof om een mensch heen!
mishandel em tot hangmat anders!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef Keshet het volgende:
Update: Doek ligt nog mooi te zijn in zijn doos. Veeeeel te warm voor stof om een mensch heen!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef Vanyel het volgende:
Inmiddels is het afgekoeld. Aan het werk!
Fijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef McLaura het volgende:
Beco is hier gearriveerd vandaag, bedankt Texelonia!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |