quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:42 schreef huuphuup het volgende:
yo!
ik ben agrarisch voor dingen met vacht![]()
mag ik eerst? *insert puppy-eyes*
de ruck volgens onze consulentequote:maat 4, wat kun je daarmee?
zegt mn moesje altijdquote:
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef huuphuup het volgende:
ruck okay. Alleen dat? cross-carry met een schuifknoop kan dat ook met een 4?
Ik heb een caffequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanyel, ik dacht dat jij dezelfde had als ik maar jij hebt een caffe? Ik heb een choco. Ik ga het eens opzoeken wat het verschil is![]()
Anders wil ik wel helemaal achteraan als hij al zacht isIk heb ook katten btw
Ja ik wil best vergelijken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe het zit met de kwaliteit van mijn Zara. Pvoesss lees je mee? hoe zit het daarmee? weet je dat nog?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb een caffeAnder kleurtje dacht ik, maar blijkbaar nu ook iets met kwaliteit. Gemenerds!
Wil je ook als er geen verschil is? Huup gaat vergelijken.
Is dit cryptisch voor mag ik vooraan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanyel, ik wil Huup graag helpen met het indragen, hier wordt minimaal 1x per dag geddragen, maar meestal vaker.
Ik ben voor! Dan kan ik Huup & de muppets meeten!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef Vanyel het volgende:
Als ik m nu naar Keshet doe, zij m wast, dan naar huup, dan sugarsnap en asy en dan iemand die de hond er weer uit wast?
pompompom... zal ik maar weer de sloerie uithangen dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef Keshet het volgende:
Ik heb nog een Didymos Indio Flieder Natur liggen van 4,70 meter lang die op zoek is naar kindjes en mama's die 'm graag eens willen proberen.
Hele mooie doek maar nog wel vrij stug!
[ afbeelding ]
Disclaimer: Dit ben ik niet! Foto van ze interwebs geplukt!
jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik ben voor! Dan kan ik Huup & de muppets meeten!
Ja, toen ik 'm net op die foto zag snapte ik ook niet helemaal waarom die al een jaar in de kast ligt! Ik denk omdat ik 'm gekocht heb tijdens een hittegolf gekocht en geprobeerd heb. Ik dacht dat ik doodging.quote:
Dan doe ik het wel Huup.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
pompompom... zal ik maar weer de sloerie uithangen dan?
hij s moooooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |