Ik vind het goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:11 schreef wickie het volgende:
Vanyel, kan je mij en Laiverniertiekje (als je dat goed vindt) omdraaien? Dan overlappen de indio en jou zara elkaar niet en kan ik van beide doeken volledig genieten
Ja ik! Zie PMquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:59 schreef Orea het volgende:
Is er animo om Karmin Fische 6 met linnen te proberen?
Joehoe, ik ook! Doen we een meet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:59 schreef Orea het volgende:
Is er animo om Karmin Fische 6 met linnen te proberen?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:19 schreef Ssserpente het volgende:
Er is hier een beco gearriveerd!![]()
McLaura wees me erop dat ik me daarvoor had opgegeven. Ik kan het me werkelijk niet meer herinneren.Van wie is ie, hoe lang mag ik 'm houden en waar moet ie strakjes naartoe?
Als ik in sept opeens een doek heb, zal ik ook wel even zoiets hebben van:huh?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef Ssserpente het volgende:
Soms ben ik echt zo dement als een deur.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:19 schreef Ssserpente het volgende:
Er is hier een beco gearriveerd!![]()
McLaura wees me erop dat ik me daarvoor had opgegeven. Ik kan het me werkelijk niet meer herinneren.Van wie is ie, hoe lang mag ik 'm houden en waar moet ie strakjes naartoe?
Hmmm zouden roy en ik nog aan kunnen sluiten, liefste voor eind september. Als het niet kan volgende keer weer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:16 schreef wickie het volgende:
Vanyel, ik ben happy met mn laatste plaats![]()
Ik zou het Becolijstje nog even updaten:
Huuphuup - al geweest
Kaatjejannie - al geweest
Texelonia - momenteel doorsturen op 29 juni
McLaura - doorsturen op 9 juli
Ssserpente - doorsturen op 20 juli
Takkembah - doorsturen op 30 juli
Jeetjejom - terugsturen op 10 augustus
Jeetjejom, hoe oud is Espen tegen die tijd? En hoe zwaar is hij nu? Ik denk dat je Espen er al wel mee kan dragen dan hoor. Zeker als je een baby-insert erbij zou hebben (die zit er nu niet bij, maar Octo heeft aangeboden destijds die van haar wel te willen uitlenen).
Ik krijg als het goed is komende week vanyel's doek al dus misschien is het handiger om mij en Asy toch maar om te ruilen? Dan gooi ik hem hier thuis wel in de wasmachine na aankomstquote:Op maandag 11 juli 2011 11:59 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik 4 mensen had die de Zara maat 4 wilden proberen.....
Maar tot nu toe heb ik
Asyniur, Huup en Sugarsnap.
IVM de allergieën lijkt me de volgorde Huup, Asy en Sugar het handigste.
Ik wil hem proberen eind deze week op te sturen, of heeft Huup nu heel veel doeken thuis en komt het echt niet gelegen?
En dan 3 weken ieder houden en doorsturen naar de volgende?
Dus als nog iemand erbij wil komen, pm even (of via FB of Twitter, want daar ben ik meer te vinden dan hier)!
In principe zou de volgorde dan zijn:
Huup 16 juli - 5 augustus
Asy 6- 27 augustus
Sugar 30 augstus - 20 september
De voorwaarden zijn natuurlijk schaamteloos gejat;
Voorwaarden voor de Zara coffe
- Verzenden met TNT of DHL pakketpost. De trace code per pm naar mij en degene naar wie je verstuurt. Behalve als je m als excuus voor meets gebruikt
- Doek bij ontvangst nakijken op vlekken, losse draden, scheuren of andere bijzondere dingen. Als ik binnen 24 uur na ontvangst niks heb gehoord, ga ik ervan uit dat je niks van dat al hebt gezien.
- Wassen niet te heet (30 zou genoeg moeten zijn), geen eng wasmiddel, geen wasverzachter (azijn!!)
- Mocht er iets gebeuren met de doek terwijl jij hem in bezit hebt, waardoor hij werkelijk onbruikbaar raakt, dan vraag ik een vergoeding.
Laten jullie even weten of het nog akkoord is allemaal.
En Huup, ik heb katten, dus je moet hem even wassen (mij maakt het eigenlijk niet uit met wat en hoe, zolang hij niet met bleek gewassen wordt ben ik al snel tevreden hoor)
op maandagen worden er geen tnt-pakketjes bezorgd dus ik ga uit van morgen jaquote:Op maandag 11 juli 2011 13:44 schreef Vanyel het volgende:
Vandaag of morgen als het goed is zelfs.
Toch?
Dan schuif ik alles een week op, want Asy komt toch volgende week bij mij langs, dus dat is dan budgettechnisch iets handigerquote:Op maandag 11 juli 2011 13:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik krijg als het goed is komende week vanyel's doek al dus misschien is het handiger om mij en Asy toch maar om te ruilen? Dan gooi ik hem hier thuis wel in de wasmachine na aankomstdat overleef ik wel hoor
Bar tuurlijk kan dat! Jeetjejom, kan jij hem dan doorsturen naar Bar?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Hmmm zouden roy en ik nog aan kunnen sluiten, liefste voor eind september. Als het niet kan volgende keer weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |