quote:Op maandag 11 juli 2011 13:53 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Dan schuif ik alles een week op, want Asy komt toch volgende week bij mij langs, dus dat is dan budgettechnisch iets handiger
Houd die datum maar gewoon aan, dan heb je hem gewoon ietsjes langerquote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
Volgens het lijstje moet ik 'm de 20e doorsturen, maar ik heb geen idee hoeveel dagen ik 'm nu eerder van Laura heb gekregen.
ik ben dit topic helemaal vergeten.....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:49 schreef wickie het volgende:
Huuphuup
Kaatjejannie
Texelonia
McLaura
Ssserpente
(moet alleen nog even de data erbij zetten)
Draculettetje wil je graag meedoen met de Beco?
Je kan tzt je adres doorgeven aan Bar, je krijgt van mij weer mijn adres om hem terug te sturen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef draculettetje het volgende:
ow fijn! hoe gaat dat met adres enzo?
hoop dat ik het rugdragen door krijg, lukt me niet echt
DOH!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:52 schreef WupWup het volgende:
mignonne, niet om het één of ander, maar mijn reisdoek heb je vanaf de 20e
Ik was denk ik nummer 4quote:Op maandag 11 juli 2011 11:59 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik 4 mensen had die de Zara maat 4 wilden proberen.....
Maar tot nu toe heb ik
Asyniur, Huup en Sugarsnap.
IVM de allergieën lijkt me de volgorde Huup, Asy en Sugar het handigste.
Ik wil hem proberen eind deze week op te sturen, of heeft Huup nu heel veel doeken thuis en komt het echt niet gelegen?
En dan 3 weken ieder houden en doorsturen naar de volgende?
Dus als nog iemand erbij wil komen, pm even (of via FB of Twitter, want daar ben ik meer te vinden dan hier)!
In principe zou de volgorde dan zijn:
Huup 16 juli - 5 augustus
Asy 6- 27 augustus
Sugar 30 augstus - 20 september
De voorwaarden zijn natuurlijk schaamteloos gejat;
Voorwaarden voor de Zara coffe
- Verzenden met TNT of DHL pakketpost. De trace code per pm naar mij en degene naar wie je verstuurt. Behalve als je m als excuus voor meets gebruikt
- Doek bij ontvangst nakijken op vlekken, losse draden, scheuren of andere bijzondere dingen. Als ik binnen 24 uur na ontvangst niks heb gehoord, ga ik ervan uit dat je niks van dat al hebt gezien.
- Wassen niet te heet (30 zou genoeg moeten zijn), geen eng wasmiddel, geen wasverzachter (azijn!!)
- Mocht er iets gebeuren met de doek terwijl jij hem in bezit hebt, waardoor hij werkelijk onbruikbaar raakt, dan vraag ik een vergoeding.
Laten jullie even weten of het nog akkoord is allemaal.
En Huup, ik heb katten, dus je moet hem even wassen (mij maakt het eigenlijk niet uit met wat en hoe, zolang hij niet met bleek gewassen wordt ben ik al snel tevreden hoor)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |