Voorlopig komt dat ook niet meer voor!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
3 topics op een rij.. dat gaat niet goed hoor
Oh nee, die van Huppel zat er nog tussen..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
3 topics op een rij.. dat gaat niet goed hoor
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:16 schreef jijisjij het volgende:
die jofu is toch die leuke kerel op de bus?
Dat zou ik enorm disturbing vinden als dat wel ging..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach een bus past er ook niet in hoor.
Zie de tunnel route vanavond maar als 1 grote kut. Weet je ook meteen hoe het is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou ik enorm disturbing vinden als dat wel ging..
Dat ze jou bedoelde snapte ik ook ja. Kom niet uit een ei! Maar wat had ze zelf geschreven dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze bedoelde mij, ik editte haar post
Ik weet hoe het is haha.. En hoe weet jij dat ik door een tunnel moet vanavond?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie de tunnel route vanavond maar als 1 grote kut. Weet je ook meteen hoe het is.
Dat Pedo stukjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ze jou bedoelde snapte ik ook ja. Kom niet uit een ei! Maar wat had ze zelf geschreven dan?
Ik weet wie jij bent mannetje!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is haha.. En hoe weet jij dat ik door een tunnel moet vanavond?![]()
2 zelfs! 2 als je de tunnel van huis naar de zaak meerekent..
hij had er zelf ipv pedo leuke vent van gemaakt..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ze jou bedoelde snapte ik ook ja. Kom niet uit een ei! Maar wat had ze zelf geschreven dan?
Leeszequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
luister mee, ondertussen aan het lezen.. voor achtergrond is dit beste muziek
Jij bent nieuw. Of een kloonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef jijisjij het volgende:
[..]
ja ik quote mezelf, ja dat ging mis.. boehoe
vanaf 21.00 doe ik mijn 80's 90's show weerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leesze
Ik heb nu echt geen zin in dat soort muziek, zit met een heul lichte hoofdpijn
das vervelendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leesze
Ik heb nu echt geen zin in dat soort muziek, zit met een heul lichte hoofdpijn
Dat zou ik heul eng vinden als jij dat echt zou weten..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet wie jij bent mannetje!![]()
Dan kan je 2x door een grote kut rijden met je Bus,
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef jijisjij het volgende:
[..]
hij had er zelf ipv pedo leuke vent van gemaakt..
Jah, tis niet echt pijn.. gewoon irritant zeurend iets.. te licht om ibru voor te slikken..quote:
Hoe weet jij of ik dat niet echt weet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou ik heul eng vinden als jij dat echt zou weten..
welkomquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef jijisjij het volgende:
[..]
nieuwdankje
luister en lurk al een paar weken mee
Gelukkig ken ik niemand met zo'n afgetrapt oud donkerrood golfje..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik dat niet echt weet?
Gewoon ibru nemen ben je er vanaf en zeurt t ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, tis niet echt pijn.. gewoon irritant zeurend iets.. te licht om ibru voor te slikken..
Haha ONZ radio kan idd behoorlijk verslavend werkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef jijisjij het volgende:
[..]
nieuwdankje
luister en lurk al een paar weken mee
luisterenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Haha ONZ radio kan idd behoorlijk verslavend werken
Ga je zelf ook draaien binnenkort of blijf je lekker luisteren?
Nee, van Ibru nemen terwijl het niet hoeft word ik duf, dat moeten we niet hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon ibru nemen ben je er vanaf en zeurt t ook niet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef jijisjij het volgende:
[..]
ja bedankt. jij bent toch dat drankorgel?
thats me i quessquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef jijisjij het volgende:
[..]
ja bedankt. jij bent toch dat drankorgel?
Afgetrapt!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik niemand met zo'n afgetrapt oud donkerrood golfje..
Wat luister je dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:26 schreef jijisjij het volgende:
[..]
luisteren
mijn muzieksmaak is niet gewenst hier, en ik durf niet te draaien
Dan neem je een paracetamol.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, van Ibru nemen terwijl het niet hoeft word ik duf, dat moeten we niet hebben
En kapoen zijn extreme bende ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat luister je dan?
Mijn muzieksmaak is ook apart maar dat weerhoudt me niet om het te draaien (a.s zondag voor het eerst)
In mijn geval meestal welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Afgetrapt!![]()
Hij is heulemaal niet afgetrapt..... Oh en t is bordeau rood...... Das een klassiekertje lullo! Golf 1 uit 1982.
Betaal geen wegenbelasting meer.
![]()
Oh en als jij die persoon niet kent. Betekend dat dan ook dat iemand jou niet kan kennen?
Werkse!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, ik ben er vantussen, tot vannacht rond half 2 maar weer
nederlandstalig, mainstream en volksmuziek uit diverse landenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat luister je dan?
Mijn muzieksmaak is ook apart maar dat weerhoudt me niet om het te draaien (a.s zondag voor het eerst)
Die shows zijn briljantquote:
nee, maar sommige mensen hebben wel elke dag weekendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mijn weekend begint vrijdagavond, en gaat door tot zondag. heb jij wel elke dag weekend dan?
Moet ik bij volksmuziek uit diverse landen denken aan Ierse folk ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef jijisjij het volgende:
[..]
nederlandstalig, mainstream en volksmuziek uit diverse landen
lijkt me wel lekker opzich, maar helaas is dat niet de realiteit, en miss maar goed ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:30 schreef jijisjij het volgende:
[..]
nee, maar sommige mensen hebben wel elke dag weekend
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moet ik bij volksmuziek uit diverse landen denken aan Ierse folk ofzo?
Afrikaanse trommelaars? arabische sciters?
Tof!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:32 schreef jijisjij het volgende:
[..]en polka, klezmer, zigeunermuziek, iraakse muziek, arabische muziek etc
Ik denk wel aan jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gho.. ik dacht dat onlogisch alleen die (herrie) achtergrond muziek ging draaien.
ben blij verrast
Zo heb ik een keer een rondje Europa gedaan, IJsland, Noorwegen, Zweden, Finland, Denemarken, Polen, Oekraïne, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Servië, Slowakije.quote:
jij draait wel vaker aparter spulquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een rondje Europa gedaan, IJsland, Noorwegen, Zweden, Finland, Denemarken, Polen, Oekraïne, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Servië, Slowakije.
En dan enkel in de moedertaal.
Ik vind gewoon te veel leukquote:
Huppel is het hele weekend afwezig en koelkast is erg druk, ik kan hem een berichtje achterlaten, maar geen idee of het doorkomt.quote:
huppel is er niet persoonlijke omstandighedenquote:
hmm.. had vannacht nog wel willen draaienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niemand lekker heel t weekend draakje.
dm koelkastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
hmm.. had vannacht nog wel willen draaien
Zie de pi. Ik was niet serieus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
hmm.. had vannacht nog wel willen draaien
Mooi dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
moet ff wennen aan je nieuwe ui, maar is wel grappig mannetje!
was tijd voor verandering, had deze nogquote:
true, ik kende de ui niet dus ging ff kijken wie dat wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi dat heb ik ook.Idd een leuk mannetje maar zo vervelend als je aan een ui gewent bent en die is ineens foetsie...
Ik heb dat nu nog.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
true, ik kende de ui niet dus ging ff kijken wie dat was
Ja goffer ben ik straks gewent aan deze, verander je m weer!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wees maar niet bang.. mijn riddle ui komt wel weer terug hoor
die hoort bij mij
maar was er even zat van
Tokkie & racistquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef _Fanta het volgende:
toenstraks was dr zo'n vrouw met hoofdoekje hiervoor op pleintje met zn kids. ik had kei hard theme america opstaan. met deur van balkon open. nu is ze weg
kloptquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja goffer ben ik straks gewent aan deze, verander je m weer!
soberso.. hoe de dj nu draaitquote:
Klopt dis ook een heerlijk nummer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soberso.. hoe de dj nu draait
Ik denk een parkbankje of zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zou het met Eggs & Myra zijn?
Really sitting in a tree kissing?!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat eggs zijn zakmes heeft mee genomen en in het bankje kerft :
EM
Ik dacht dat 't aan mijn internet lagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je internet iig niet!
Ik hoor ook niks meer...
Ultimate romancequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat eggs zijn zakmes heeft mee genomen en in het bankje kerft :
EM
Die is er niet nu, zelfde reden als huppel.quote:
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn UI heeft altijd dezelfde strekking. Ekdom tijdens een petshopboys-alarm
Ik stuur hem een msn, maar hij zou erg druk zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Niemand die popje/koelkast kan bereiken?!
preciesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH
[21:07:21] * Forza is playing: Cirque Du Soleil - Alegría @ 128kbps - 2s of 5m47s (1/1)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:06 schreef Zokunen het volgende:
Playing: "Dusty Springfield - Son of a preacher man" (320kbps - 44kHz - Stereo)
Dan maar laten zien wat ik hoor zo lang
Het is den Naat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
Heb geduld, er komt binnen enkele ogenblikken een medewerker bij U
We wachten afquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:08 schreef Zokunen het volgende:
Alle hulplijnen die ik weet heb ik nu uitgeworpen, dus nu wachten.
En NEE ik ga hups niet whatsappen.
Neuh op 538 is trance oid.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
! 3fm dan jonguh! Met Eric Corton als vervanger van Ekdom!
Zijn aan de server kant wat problemen, maar daar kunnen we nu niets aan doen, is even afwachten nu.quote:
Ja, dat las ik. Gebeurt wel vaak de laatste tijd...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zijn aan de server kant wat problemen, maar daar kunnen we nu niets aan doen, is even afwachten nu.
oeh, klinkt goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup.
Laten wij ook maar even gaan "bufferen"
Oh ja! Wanneer ga jij een Charly Lownoise & Mental Theo special doen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[21:13:13] * @Forza is playing: Charly Lownoise & Mental Theo - Streetkids @ 128kbps - 4s of 3m52s (1/1)
als ja, dan moet je sharr even proberen te bereiken... of heb je daar geen contactinformatie van?quote:
Als de servert weer eens werkt ;Dquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja! Wanneer ga jij een Charly Lownoise & Mental Theo special doen?
Dat snap ikquote:
Geen idee eerlijk gezegd. Maar het is wel klotequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik
Hoe kan het dat die zo slecht is? Dat gebeurt vaker geloof ik...?
Mja net was t hier idd gezellig ja...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa, het is meestal ook wel gezellig enzo
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Maar het is wel klote
Wanneer gaat mijn Samzz eens draaien?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik
Een "ghost" ontstaat als je disconnect, maar de server dat niet merkt, dan denkt de server dat je er nog bent, maar er is niemand meer. Omdat de server denkt dat je er nog bent mag er niemand meer in.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik
Kan popje niet kicken?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koelkast is erg druk atm..
heb aan popje gevraagd of koelkast wil kicken als hij tijd heeft
Maar onlogisch was toch nog gewoon aan het draaien?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een "ghost" ontstaat als je disconnect, maar de server dat niet merkt, dan denkt de server dat je er nog bent, maar er is niemand meer. Omdat de server denkt dat je er nog bent mag er niemand meer in.
Nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer gaat mijn Samzz eens draaien?
Yup, maar dan valt, ogenschijnlijk, even de verbinding weg. Maar de server denkt van nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar onlogisch was toch nog gewoon aan het draaien?
Nou ik kan hier hele verhalen over hem vertellen, weet alleen niet of hij daar zo blij mee isquote:
Oh, jeetjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, maar dan valt, ogenschijnlijk, even de verbinding weg. Maar de server denkt van niet
Hahahaha doe maar niet. Al zullen andere hier dat wel willen weten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nou ik kan hier hele verhalen over hem vertellen, weet alleen niet of hij daar zo blij mee is![]()
Maar het was gezellig blijkbaar, en de radio is kapot
Weet niet, we zijn serieus op MSN vanavondquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha doe maar niet. Al zullen andere hier dat wel willen weten.Kan Mono niet kicken trouwens?
Je bedoelt de zwaffelverhalen van mono en de tarrels enzo? Die verhalen kennen we wel hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nou ik kan hier hele verhalen over hem vertellen, weet alleen niet of hij daar zo blij mee is![]()
Maar het was gezellig blijkbaar, en de radio is kapot
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Weet niet, we zijn serieus op MSN vanavond
Ik mot geen breezah! Bij mn 1e ooit (was ook mn 1e acloholische versnapering die dag) kotste ik meteen mn hele maag inhoud er uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als je de breezer apps maar achterwege laat
Heulemaal niet. Moest ff typen. en bier halen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:22 schreef PeeJie_ het volgende:
EN TOEN WAS OUTPOST76 STILLLL!!112311!@#!@#$!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mot geen breezah! Bij mn 1e ooit (was ook mn 1e acloholische versnapering die dag) kotste ik meteen mn hele maag inhoud er uit.Daarna nooit meer gedaan...
Haha owja dat is wat idd, moet zelf ook nog bier meenemen, moet je niet vergeten te zeggen van te vorenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij ze mee neemt kan jij gewoon breezah's drinken.Het is een Amerikaanse BBQ he.
Ik kijk van af mijn balkon op een AH dus dat mag geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Haha owja dat is wat idd, moet zelf ook nog bier meenemen, moet je niet vergeten te zeggen van te voren(alhoewel er genoeg supermarkten in de buurt zijn neem ik aan, misschien kom ik op de motor) (dan geen bier overigens voor mij)
Jaar of 10quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Is nu vast al heel oud, hoelang is die Jack al wel niet dood?
Ik vind het belangrijk om dr ogen te zienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n soort zonnebril staat stoer bij een vrouw
Een aviator. Heb ik er drie van. Zijn wel fijne brillen ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n soort zonnebril staat stoer bij een vrouw
. Op 17 oktober 2005 kreeg Franky Gee echter wederom een hersenbloeding. Hij overleed op 22 oktober, na vijf dagen in een coma te hebben gelegen.quote:
Pics?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een aviator. Heb ik er drie van. Zijn wel fijne brillen ja.
Waarom 3?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een aviator. Heb ik er drie van. Zijn wel fijne brillen ja.
So? Ik heb 10 zonnebrillen, gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom 3?Je kan er maar 1 tegelijk op toch?
Moet af en toe wel kunnen afwisselenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
So? Ik heb 10 zonnebrillen, gewoon, omdat het kan.
Ik heb er maar 1. Koste me 300 eu en dat vond ik wel zat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
So? Ik heb 10 zonnebrillen, gewoon, omdat het kan.
6 jaar dus. Redelijk gegokt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
. Op 17 oktober 2005 kreeg Franky Gee echter wederom een hersenbloeding. Hij overleed op 22 oktober, na vijf dagen in een coma te hebben gelegen.
Mja waarom dan 3 dezelfde?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:29 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Moet af en toe wel kunnen afwisselen
Ik heb er ook genoeg, maar elke keer 5 - 20 euro ipv 1 x een goedequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1. Koste me 300 eu en dat vond ik wel zat.
Ray Ban?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1. Koste me 300 eu en dat vond ik wel zat.
Dat is het idee erachterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:29 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Moet af en toe wel kunnen afwisselen
Ik had ook altijd van die goedkope dingen maar die zijn me te snel kapot. Deze RayBan gaat hopelijk wat langer mee. En die willen ze iig voor je maken als ie kapot is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik heb er ook genoeg, maar elke keer 5 - 20 euro ipv 1 x een goedeik raak die dingen altijd kwijt, net als horloge's
In 1x goed!quote:
Maakt ook niet uit of je hier gaat SC'en of in Hattrick, 1 pot nat allemaal hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had ook altijd van die goedkope dingen maar die zijn me te snel kapot. Deze RayBan gaat hopelijk wat langer mee. En die willen ze iig voor je maken als ie kapot is.
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In 1x goed!
Dat zegt me niets.Ik ben niet zo van de merken enzo. Wilde all1 een goede zonnebril.
dinsdag amserdam, gisteren utrecht en almere..quote:
ga jij draaien dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
Als je nou even een half uurtje gaat slapen en dan weer komt luisteren
Nee klopt!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:32 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit of je hier gaat SC'en of in Hattrick, 1 pot nat allemaal he
Oei, keuze'squote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee klopt!Daarom ben ik ook hier heen. Krijg ik tenminste geen gezeur in t Hattrick topic.
Net was t wel lastig. Hier en daar chatten tegelijkertijd en ook nog eens eten...
Oh ja weet ik veel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
UiteraardRay Ban is de maker van de Aviators en Wayfarers
Ik welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel.
Zoals ik al zei. Merken boeien me niet. Wilde all1 een goede zonnebril.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ga maar eens lekker in bed liggen
Lichaam moet bijkomen, denk ik. Fijne avond![]()
Ook al...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ga maar eens lekker in bed liggen
Lichaam moet bijkomen, denk ik. Fijne avond![]()
Ja, ik vind m'n gezondheid ietsje belangrijkerquote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind m'n gezondheid ietsje belangrijker
Thanks
yeah, weer VH voor mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef Zokunen het volgende:
22:00-23:00 Mr Green
23:00-01:00 ValHallen
01:00-02:00 Naatje --> tribute
Den Naat heeft gesproken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar een PI geeft niet je stemming aan, maar de intonatie van je post
3 bazen achter elkaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef Zokunen het volgende:
22:00-23:00 Mr Green
23:00-01:00 ValHallen
01:00-02:00 Naatje --> tribute
Mijn posts zijn altijd duimpje omhoog.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar een PI geeft niet je stemming aan, maar de intonatie van je post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |