nederlandstalig, mainstream en volksmuziek uit diverse landenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat luister je dan?
Mijn muzieksmaak is ook apart maar dat weerhoudt me niet om het te draaien (a.s zondag voor het eerst)
Die shows zijn briljantquote:
nee, maar sommige mensen hebben wel elke dag weekendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mijn weekend begint vrijdagavond, en gaat door tot zondag. heb jij wel elke dag weekend dan?
Moet ik bij volksmuziek uit diverse landen denken aan Ierse folk ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef jijisjij het volgende:
[..]
nederlandstalig, mainstream en volksmuziek uit diverse landen
lijkt me wel lekker opzich, maar helaas is dat niet de realiteit, en miss maar goed ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:30 schreef jijisjij het volgende:
[..]
nee, maar sommige mensen hebben wel elke dag weekend
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moet ik bij volksmuziek uit diverse landen denken aan Ierse folk ofzo?
Afrikaanse trommelaars? arabische sciters?
Tof!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:32 schreef jijisjij het volgende:
[..]en polka, klezmer, zigeunermuziek, iraakse muziek, arabische muziek etc
Ik denk wel aan jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gho.. ik dacht dat onlogisch alleen die (herrie) achtergrond muziek ging draaien.
ben blij verrast
Zo heb ik een keer een rondje Europa gedaan, IJsland, Noorwegen, Zweden, Finland, Denemarken, Polen, Oekraïne, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Servië, Slowakije.quote:
jij draait wel vaker aparter spulquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een rondje Europa gedaan, IJsland, Noorwegen, Zweden, Finland, Denemarken, Polen, Oekraïne, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Servië, Slowakije.
En dan enkel in de moedertaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |