Voorlopig komt dat ook niet meer voor!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
3 topics op een rij.. dat gaat niet goed hoor
Oh nee, die van Huppel zat er nog tussen..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
3 topics op een rij.. dat gaat niet goed hoor
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:16 schreef jijisjij het volgende:
die jofu is toch die leuke kerel op de bus?
Dat zou ik enorm disturbing vinden als dat wel ging..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach een bus past er ook niet in hoor.
Zie de tunnel route vanavond maar als 1 grote kut. Weet je ook meteen hoe het is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou ik enorm disturbing vinden als dat wel ging..
Dat ze jou bedoelde snapte ik ook ja. Kom niet uit een ei! Maar wat had ze zelf geschreven dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze bedoelde mij, ik editte haar post
Ik weet hoe het is haha.. En hoe weet jij dat ik door een tunnel moet vanavond?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie de tunnel route vanavond maar als 1 grote kut. Weet je ook meteen hoe het is.
Dat Pedo stukjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ze jou bedoelde snapte ik ook ja. Kom niet uit een ei! Maar wat had ze zelf geschreven dan?
Ik weet wie jij bent mannetje!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is haha.. En hoe weet jij dat ik door een tunnel moet vanavond?![]()
2 zelfs! 2 als je de tunnel van huis naar de zaak meerekent..
hij had er zelf ipv pedo leuke vent van gemaakt..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ze jou bedoelde snapte ik ook ja. Kom niet uit een ei! Maar wat had ze zelf geschreven dan?
Leeszequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
luister mee, ondertussen aan het lezen.. voor achtergrond is dit beste muziek
Jij bent nieuw. Of een kloonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef jijisjij het volgende:
[..]
ja ik quote mezelf, ja dat ging mis.. boehoe
vanaf 21.00 doe ik mijn 80's 90's show weerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leesze
Ik heb nu echt geen zin in dat soort muziek, zit met een heul lichte hoofdpijn
das vervelendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leesze
Ik heb nu echt geen zin in dat soort muziek, zit met een heul lichte hoofdpijn
Dat zou ik heul eng vinden als jij dat echt zou weten..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet wie jij bent mannetje!![]()
Dan kan je 2x door een grote kut rijden met je Bus,
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef jijisjij het volgende:
[..]
hij had er zelf ipv pedo leuke vent van gemaakt..
Jah, tis niet echt pijn.. gewoon irritant zeurend iets.. te licht om ibru voor te slikken..quote:
Hoe weet jij of ik dat niet echt weet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou ik heul eng vinden als jij dat echt zou weten..
welkomquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef jijisjij het volgende:
[..]
nieuwdankje
luister en lurk al een paar weken mee
Gelukkig ken ik niemand met zo'n afgetrapt oud donkerrood golfje..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik dat niet echt weet?
Gewoon ibru nemen ben je er vanaf en zeurt t ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, tis niet echt pijn.. gewoon irritant zeurend iets.. te licht om ibru voor te slikken..
Haha ONZ radio kan idd behoorlijk verslavend werkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef jijisjij het volgende:
[..]
nieuwdankje
luister en lurk al een paar weken mee
luisterenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Haha ONZ radio kan idd behoorlijk verslavend werken
Ga je zelf ook draaien binnenkort of blijf je lekker luisteren?
Nee, van Ibru nemen terwijl het niet hoeft word ik duf, dat moeten we niet hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon ibru nemen ben je er vanaf en zeurt t ook niet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef jijisjij het volgende:
[..]
ja bedankt. jij bent toch dat drankorgel?
thats me i quessquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef jijisjij het volgende:
[..]
ja bedankt. jij bent toch dat drankorgel?
Afgetrapt!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik niemand met zo'n afgetrapt oud donkerrood golfje..
Wat luister je dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:26 schreef jijisjij het volgende:
[..]
luisteren
mijn muzieksmaak is niet gewenst hier, en ik durf niet te draaien
Dan neem je een paracetamol.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, van Ibru nemen terwijl het niet hoeft word ik duf, dat moeten we niet hebben
En kapoen zijn extreme bende ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat luister je dan?
Mijn muzieksmaak is ook apart maar dat weerhoudt me niet om het te draaien (a.s zondag voor het eerst)
In mijn geval meestal welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Afgetrapt!![]()
Hij is heulemaal niet afgetrapt..... Oh en t is bordeau rood...... Das een klassiekertje lullo! Golf 1 uit 1982.
Betaal geen wegenbelasting meer.
![]()
Oh en als jij die persoon niet kent. Betekend dat dan ook dat iemand jou niet kan kennen?
Werkse!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, ik ben er vantussen, tot vannacht rond half 2 maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |