ik ben 12 en wat is dat?quote:
njah gewassen verbouwen neemt altijd nog minder ruimte in dan vee. en vee moet ook vreten dus daarvoor moet je mais enzow verbouwen, maargoed ik houd ook wel van lekker stukje vlees op mn bordquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:53 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb niks tegen vegetariërs, ik snap het niet, maar zo lang ze mij er niet mee lastig vallen, vooral doorgaan als je je er goed bij voelt.
Mensen die alles perse biologisch/ecologisch willen hebben, zijn erger imho, dan zouden er eerst 2 of 3 miljard mensen dood moeten, anders is er niet genoeg ruimte om al het voedsel te verbouwen.
ik heb wel een oude pass, maar die doet 't niet meerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:50 schreef Melting het volgende:
Ik zal mijn verzoekje morgenvroeg nog maar eens herhalen. Nu zijn er niet de juiste personen, online, merk ik.
Er wordt wel gezegd dat een vegetariër met een Hummer beter voor het milieu is als iemand zonder auto die wel vlees eet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah gewassen verbouwen neemt altijd nog minder ruimte in dan vee. en vee moet ook vreten dus daarvoor moet je mais enzow verbouwen, maargoed ik houd ook wel van lekker stukje vlees op mn bord
Als vegetariers geen vlees willen moeten ze dat zelf weten, niet ons probleem tochquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah gewassen verbouwen neemt altijd nog minder ruimte in dan vee. en vee moet ook vreten dus daarvoor moet je mais enzow verbouwen, maargoed ik houd ook wel van lekker stukje vlees op mn bord
Des te meer voor ons!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef quaas het volgende:
[..]
Als vegetariers geen vlees willen moeten ze dat zelf weten, niet ons probleem toch
pcies! ieder moet gewoon zelf weten wat die eetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef quaas het volgende:
[..]
Als vegetariers geen vlees willen moeten ze dat zelf weten, niet ons probleem toch
Daar heb ik dan niet veel aan hè?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb wel een oude pass, maar die doet 't niet meer
nee hequote:
ToT stond niet op 't rooster hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:01 schreef _Fanta het volgende:
was weer toffe show, jammer dat ik er pas zo laat bij was, volgende keer toch maar alarm op mn phone instellen oid
nee, ging douchenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat je je nou weg jagen omdat t niet klikt met 1 hier?
quote:
doublequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan zeg ik t nog netjes omdat je nieuw ben.
Normaal is t meteen geil ed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef jijisjij het volgende:
er hoeft niet op mij gegeilt te worden
Hoe weet jij dat nou? Misschien geil ik daar juist op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in dat geval. veel plezierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien geil ik daar juist op.
jij rijdt in een kutquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, nog een kwartiertje en dan gaat deze kutchauffeur weer eens aan het werk..
Heb jij een kut als je aan t rijden bent?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, nog een kwartiertje en dan gaat deze kutchauffeur weer eens aan het werk..
Nee.quote:
Neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij een kut als je aan t rijden bent?
Had gekund, maar nee..quote:
Vrachtwagen? Welnee manquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ja dat kan ook ja. Dr zijn all1 niet zo veel kutten waar een vrachtwagen in past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |