Hoe ben je dan bij de radio terecht gekomen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:40 schreef jijisjij het volgende:
[..]
twijfelde of ik nou wel of niet een account zou maken.
Heb verder niks met fok. maar vond de radio wel geinig
gezelligquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is trouwens al het 4e uur dat ik vandaag draai, terwijl ik niet eens in het rooster sta!
als jij gewoon even normaal deed, doe ik gezelligquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:39 schreef jijisjij het volgende:
[..]
bullshit. wat ik heb gelezen was niet altijd gezellig
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:40 schreef jijisjij het volgende:
[..]
twijfelde of ik nou wel of niet een account zou maken.
Heb verder niks met fok. maar vond de radio wel geinig
Koelkast.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gezellig
ik wil eigenlijk ook wel een keertje draaienbij wie moet ik daar tegenwoordig zijn?
Ik kan wel reageren door te zeggen dat ik je niet kan helpen maar daar heb je niets aan dus reageer ik niet.quote:
Rokenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik niet echt, ik zit lekker peukje te roken en te genieten van de muziek
I know. Maar ja... de reacties lopen niet echt storm, dus vandaar.quote:
Huppel is er niet maar ik zal het even proberen bij koelkast te krijgen, maar die was erg druk geloof ik.quote:
ik zocht grappige dingen..googlde op onzin. kwam op het forum.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe ben je dan bij de radio terecht gekomen?
Doen we hier wel eens normaal dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:41 schreef quaas het volgende:
[..]
als jij gewoon even normaal deed, doe ik gezellig
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:42 schreef jijisjij het volgende:
[..]
ik zocht grappige dingen..googlde op onzin. kwam op het forum.
paar topics gelezen, toen kwam ik deze radio tegen
hoezo normaal deed?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:41 schreef quaas het volgende:
[..]
als jij gewoon even normaal deed, doe ik gezellig
Dan laat ik koelkast lekker met rustquote:
Je kan toch even normaal antwoord geven? maar ja hou maar op ik ga toch weg.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:43 schreef jijisjij het volgende:
[..]
hoezo normaal deed?
omdat ik niet zeg hoe oud ik ben? wat maakt het uit hoe oud of jong ik ben
Later dude!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:44 schreef quaas het volgende:
[..]
Je kan toch even normaal antwoord geven? maar ja hou maar op ik ga toch weg.
Doei iedereen
Wat is er mis met vegetarisch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:36 schreef quaas het volgende:
HAHA ZON MEISJE WIL DAT IK BIJ HAAR KOM ETEN, GAAT ZE ZEGGEN, WEL VEGETARISCH
we kunnen zelfs schilderenquote:
quaas zag een onbekend vrouw dingetje binnen komen en dan is ie meteen verlieft. Dus dan gaat ie wel eens raar doen. Niks van aantrekken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:43 schreef jijisjij het volgende:
[..]
hoezo normaal deed?
omdat ik niet zeg hoe oud ik ben? wat maakt het uit hoe oud of jong ik ben
Vertel ik wel ff via de PM!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we kunnen zelfs schilderen
hoe staat het nu met je huis?
zal best us kunnen iddquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij zitten we redelijk op één lijn qua muziek he!
hij moet niet te moeilijk gaan doen.. kut jochie.. kan wel alles willen weten, maar het gaat hem geen ene reet aanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quaas zag een onbekend vrouw dingetje binnen komen en dan is ie meteen verlieft. Dus dan gaat ie wel eens raar doen. Niks van aantrekken.
Ik vinde vegetarisch ook niks hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met vegetarisch?
Wat ben jij kinderachtig, zeg.
Echt wel!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vinde vegetarisch ook niks hoor.Bij warm eten hoort een lekker groot stuk vlees!
![]()
Zoals ik al zei. Niks van aantrekken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:46 schreef jijisjij het volgende:
[..]
hij moet niet te moeilijk gaan doen.. kut jochie.. kan wel alles willen weten, maar het gaat hem geen ene reet aan
wtf ga je achter mijn rug om praten gek flikker op ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:46 schreef jijisjij het volgende:
[..]
hij moet niet te moeilijk gaan doen.. kut jochie.. kan wel alles willen weten, maar het gaat hem geen ene reet aan
Ignorance is blissquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vinde vegetarisch ook niks hoor.Bij warm eten hoort een lekker groot stuk vlees!
![]()
Okee zullen we proberen de sfeer een beetje goed te houden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef quaas het volgende:
[..]
wtf ga je achter mijn rug om praten gek flikker op ofzo
Man laat t lekker rusten!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef quaas het volgende:
[..]
achter je rug? je kunt toch altijd teruglezen man.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef quaas het volgende:
[..]
Met Samz naar de mac voor een mcFlurryquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ignorance is bliss
Laat mensen toch in hun waarde. Ik ben ook vegetarisch, maar zal m'n levenswijze nooit aann iemand opdringen.
Okee laat het gaan joh!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:49 schreef jijisjij het volgende:
[..]
achter je rug? je kunt toch altijd teruglezen man.
doe niet zo moeilijk, ga huilen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ignorance is bliss
Laat mensen toch in hun waarde. Ik ben ook vegetarisch, maar zal m'n levenswijze nooit aann iemand opdringen.
Mijn vlees eet je toch wel?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ignorance is bliss
Beter starten we dan overnieuwquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:50 schreef jijisjij het volgende:
ik kom later wel eens weer kijken in het topic
Mooi zo. Tieten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:50 schreef jijisjij het volgende:
laterzzquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:50 schreef jijisjij het volgende:
Laat je je nou weg jagen omdat t niet klikt met 1 hier?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:50 schreef jijisjij het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |