Ik mot geen breezah! Bij mn 1e ooit (was ook mn 1e acloholische versnapering die dag) kotste ik meteen mn hele maag inhoud er uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als je de breezer apps maar achterwege laat
Heulemaal niet. Moest ff typen. en bier halen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:22 schreef PeeJie_ het volgende:
EN TOEN WAS OUTPOST76 STILLLL!!112311!@#!@#$!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mot geen breezah! Bij mn 1e ooit (was ook mn 1e acloholische versnapering die dag) kotste ik meteen mn hele maag inhoud er uit.Daarna nooit meer gedaan...
Haha owja dat is wat idd, moet zelf ook nog bier meenemen, moet je niet vergeten te zeggen van te vorenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij ze mee neemt kan jij gewoon breezah's drinken.Het is een Amerikaanse BBQ he.
Ik kijk van af mijn balkon op een AH dus dat mag geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Haha owja dat is wat idd, moet zelf ook nog bier meenemen, moet je niet vergeten te zeggen van te voren(alhoewel er genoeg supermarkten in de buurt zijn neem ik aan, misschien kom ik op de motor) (dan geen bier overigens voor mij)
Jaar of 10quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Is nu vast al heel oud, hoelang is die Jack al wel niet dood?
Ik vind het belangrijk om dr ogen te zienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n soort zonnebril staat stoer bij een vrouw
Een aviator. Heb ik er drie van. Zijn wel fijne brillen ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n soort zonnebril staat stoer bij een vrouw
. Op 17 oktober 2005 kreeg Franky Gee echter wederom een hersenbloeding. Hij overleed op 22 oktober, na vijf dagen in een coma te hebben gelegen.quote:
Pics?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een aviator. Heb ik er drie van. Zijn wel fijne brillen ja.
Waarom 3?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een aviator. Heb ik er drie van. Zijn wel fijne brillen ja.
So? Ik heb 10 zonnebrillen, gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom 3?Je kan er maar 1 tegelijk op toch?
Moet af en toe wel kunnen afwisselenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
So? Ik heb 10 zonnebrillen, gewoon, omdat het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |