Oh ja! Wanneer ga jij een Charly Lownoise & Mental Theo special doen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[21:13:13] * @Forza is playing: Charly Lownoise & Mental Theo - Streetkids @ 128kbps - 4s of 3m52s (1/1)
als ja, dan moet je sharr even proberen te bereiken... of heb je daar geen contactinformatie van?quote:
Als de servert weer eens werkt ;Dquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja! Wanneer ga jij een Charly Lownoise & Mental Theo special doen?
Dat snap ikquote:
Geen idee eerlijk gezegd. Maar het is wel klotequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik
Hoe kan het dat die zo slecht is? Dat gebeurt vaker geloof ik...?
Mja net was t hier idd gezellig ja...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa, het is meestal ook wel gezellig enzo
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Maar het is wel klote
Wanneer gaat mijn Samzz eens draaien?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik
Een "ghost" ontstaat als je disconnect, maar de server dat niet merkt, dan denkt de server dat je er nog bent, maar er is niemand meer. Omdat de server denkt dat je er nog bent mag er niemand meer in.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik
Kan popje niet kicken?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koelkast is erg druk atm..
heb aan popje gevraagd of koelkast wil kicken als hij tijd heeft
Maar onlogisch was toch nog gewoon aan het draaien?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een "ghost" ontstaat als je disconnect, maar de server dat niet merkt, dan denkt de server dat je er nog bent, maar er is niemand meer. Omdat de server denkt dat je er nog bent mag er niemand meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |