Ik heb dat nu nog.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
true, ik kende de ui niet dus ging ff kijken wie dat was
Ja goffer ben ik straks gewent aan deze, verander je m weer!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wees maar niet bang.. mijn riddle ui komt wel weer terug hoor
die hoort bij mij
maar was er even zat van
Tokkie & racistquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef _Fanta het volgende:
toenstraks was dr zo'n vrouw met hoofdoekje hiervoor op pleintje met zn kids. ik had kei hard theme america opstaan. met deur van balkon open. nu is ze weg
kloptquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja goffer ben ik straks gewent aan deze, verander je m weer!
soberso.. hoe de dj nu draaitquote:
Klopt dis ook een heerlijk nummer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soberso.. hoe de dj nu draait
Ik denk een parkbankje of zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zou het met Eggs & Myra zijn?
Really sitting in a tree kissing?!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat eggs zijn zakmes heeft mee genomen en in het bankje kerft :
EM
Ik dacht dat 't aan mijn internet lagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je internet iig niet!
Ik hoor ook niks meer...
Ultimate romancequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat eggs zijn zakmes heeft mee genomen en in het bankje kerft :
EM
Die is er niet nu, zelfde reden als huppel.quote:
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn UI heeft altijd dezelfde strekking. Ekdom tijdens een petshopboys-alarm
Ik stuur hem een msn, maar hij zou erg druk zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Niemand die popje/koelkast kan bereiken?!
preciesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH
[21:07:21] * Forza is playing: Cirque Du Soleil - Alegría @ 128kbps - 2s of 5m47s (1/1)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:06 schreef Zokunen het volgende:
Playing: "Dusty Springfield - Son of a preacher man" (320kbps - 44kHz - Stereo)
Dan maar laten zien wat ik hoor zo lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |